[E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
EdvardasBMW
Posts: 39
Joined: 25 Jun 2011 17:18

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by EdvardasBMW » 21 Oct 2011 11:17

Gyvas M50B25 VS tvarkingai surinktas M20B27, norėčiau pagrįstų nuomonių, kurį variklį rinktis būtų optimaliausia, kuris variklis pranašesnis?

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 21 Oct 2011 19:24

EdvardasBMW wrote:Gyvas M50B25 VS tvarkingai surinktas M20B27, norėčiau pagrįstų nuomonių, kurį variklį rinktis būtų optimaliausia, kuris variklis pranašesnis?
Sunku ka ir pasakyt, nes nedaug kas tetureje 2.7. Turi to klaust sios temos ikurejo, gal jis pasakys :)

User avatar
vandalazz
Posts: 219
Joined: 07 Mar 2008 19:41
BMW: E39 E30
Location: Kedainiai

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by vandalazz » 21 Oct 2011 20:09

bet kokiu atveju stock variklis bus patvaresni uz burta varikli,nors vaziuoja tie 2.7 ir gamintojas irgi yra tokiu isleides, bet tie kas kuria juos yra tikrai 198 kartus protingesnis uz mus. Ir ta 2.7l labai ivairiai galima gamint, todel cia nelyginami dalykai.
m20 islaikyt pigiau, m50 naujesnis, tylesnis ir t.t. m50 su neissilaksciusiais arkliais rast sunku,bet imanoma. o is 2.7l tuos 191ag isspaust irgi nera lengva, o kaina gausis tikrai brangiau. Nezinau ka cia priveliau, bet manau nelabai apsimoka bur ta 2.7l, nebent is sportinio intereso.

EdvardasBMW
Posts: 39
Joined: 25 Jun 2011 17:18

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by EdvardasBMW » 21 Oct 2011 20:24

Na taip, plyta naujesnis, modernesnis, tylesnis variklis ir nupirkti galima visai nebrangiai, bet manęs ji visai nežavi, vos ne kas antras 1.6 į M50B25 pasikeitęs važinėja. O mintis apie b27 atsirado, kai pamačiau, jog praktiškai visas reikiamas dalis aš jau turiu, tiesiog teisingai sukonstruoti reikia, bet iškilo klausimas ar nenuvils tas b27, jeigu brolis su M50 statys į vietą :D

User avatar
vandalazz
Posts: 219
Joined: 07 Mar 2008 19:41
BMW: E39 E30
Location: Kedainiai

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by vandalazz » 21 Oct 2011 21:01

manes irgi nezavejo lygiai taip pat, bet isidejus ir pravaziavus, pasikeite nuomone. Jei viska turi, tada konstruok aisku. bet greiciausiai des tave ta plyta :) zinau tik viena 2.7l kuris vaziavo, gal yra ir daugiau tokiu, tik as nezinau, bet i ta kur as zinau, tai ten kruva pinigo buvo :)

User avatar
egidijusbmwe30
Posts: 371
Joined: 13 Sep 2010 16:48
BMW: e30cabrio 2,8plyta
Location: marijampole

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by egidijusbmwe30 » 25 Oct 2011 00:23

plyta yra plyta bet man prie sirdies krabas is pratikos buvo toks varijantas plyta stojo su krabu tipo buvo viskas aisku kad cia plyta des kraba bet ivyko toks dalykas kad krabas dure ta plyta abu motorai buvo 2.5 va tau ir krabas abu vairuotojai buvo mokantys vairuoti. galiu tik pasakyti motoras nelygus motoriui!!! mano manymu turi pasiteisyti tas 2.7 jai jis yra surinktas taisiklingai.
ardomi e30;e34;e32
superku bmw auto 860810411
kroviniu pervezimas traliuko paslaugos

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Karoliss » 25 Oct 2011 12:54

atkreipkit biski demesi i svorius kiek sveria m50 ir kiek m20.Asmeniskai as esu pastates i e30 ne viena m50 bet sau deciau tik tvarkinga m20 su gyvatynu ir viskuom kuom priklauso. Aisku jai jau pradetume kalbeti apie m54b30 tada jau kita kalba :)
V12 manual

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 25 Oct 2011 13:04

Nu cia diskusija bendro sutarimo neturetu.

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 25 Oct 2011 13:07

egidijusbmwe30 wrote:plyta yra plyta bet man prie sirdies krabas is pratikos buvo toks varijantas plyta stojo su krabu tipo buvo viskas aisku kad cia plyta des kraba bet ivyko toks dalykas kad krabas dure ta plyta abu motorai buvo 2.5 va tau ir krabas abu vairuotojai buvo mokantys vairuoti. galiu tik pasakyti motoras nelygus motoriui!!! mano manymu turi pasiteisyti tas 2.7 jai jis yra surinktas taisiklingai.
Nu jei ta plyta nudvesusi, o krabas dar gyvokas, tai viska pasako. O 2.7 tikrai pasiteisins, jei bus toks, kaip paminejai paskutinius sakinio tris zodzius.

User avatar
xxxxlinuxxxx
Posts: 1197
Joined: 11 Jun 2007 11:36
BMW: e30 330 for fun e36 318is daily
Location: Prienai/Vilnius

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by xxxxlinuxxxx » 02 Aug 2012 23:55

susiduriau su tokiu marazmu. atsirado bmw mano kieme. e30 .buvo m20b25 uzkalio,tai bachuriukai idejo kita 25 ir nesugebejo uzkurt. toks prichalturintas mane pasieke. pasirodo naujasis matoras ne b25 o 2.7eta (raso ant galvos bei ant bloko). taigi su b25 viskuo aplinkui jis uzsikuria saudo ir t.t. teko pastebet kad holo skaiciuojamu danteliu skaicius vienodas, bet etos tas 2 danteliu tarpelis visai kitoj vietoj. pakeitem i b25enkini. uzsikuria 4eturiais , gazas letai kyla, kiekviena zvaklaidi atjungiant-reaguoja.
bendras vaizdas toks : galva + blokas ETA , o holo,dantukai,laidai,ecu,intake,osm, purkstukai,paskirstytojas nuo m20b25.

savaime aisku kubatura kita.

ir ko as klausiu, ogi ar imanoma kad variklis dirbtu tolygiai su tuo kas dbr ant jo sukrauta? :)
tarpkitko kompresija 13bar/each.
Yra automobiliai kurie ryja dulkes ir yra BMW
DDTeam Racing (ziureti on facebook)

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 03 Aug 2012 13:58

Cia viskas sudeta nuo placiastopio?

Ta kubatura tai dzin, jis vis tiek turi dirbt.

User avatar
xxxxlinuxxxx
Posts: 1197
Joined: 11 Jun 2007 11:36
BMW: e30 330 for fun e36 318is daily
Location: Prienai/Vilnius

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by xxxxlinuxxxx » 03 Aug 2012 17:38

taip nuo placio
Yra automobiliai kurie ryja dulkes ir yra BMW
DDTeam Racing (ziureti on facebook)

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 03 Aug 2012 19:28

Idomiai cia. Variantai, kad pravodkeje beda (gal) arba degimas prasautas. Daugiau kaip ir nera kam streikuoti.

bmw324d
Posts: 215
Joined: 17 May 2006 10:24
BMW: E30 325i m20b25
Location: kaunas

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by bmw324d » 03 Aug 2012 23:12

pravodke isidek nuo tikro 2.5 ir bus viskas ok.
e30 325i m20b25

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by zygasbmw » 04 Aug 2012 13:05

tesingai sudedi viska nuo 25 ir veiks.

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by zygasbmw » 04 Aug 2012 13:16

EdvardasBMW wrote:Gyvas M50B25 VS tvarkingai surinktas M20B27, norėčiau pagrįstų nuomonių, kurį variklį rinktis būtų optimaliausia, kuris variklis pranašesnis?
siaip lyginti situ dvieju varikliu nelabai verta.nes jie yra skirtingu laiku varikliai. m50 yra naujesnis modernesnis variklis ir performanco atzvilgiu pranasesnis.

bet as asemniskai deciau i e30 m20 varikly.kodel?
m20 pries m50 e30 kebule turi keleta privalumu. tai kaip minejo Karolis ju svoris m20 yra lengvesnis,variklio padetis kebulo atzvilgiu,m20 stovi daugiau i kebulo viduri,m50 daugiau i kebulo prieky,t.y uz pr. asies.sis dalykas itakoja masinos akseleracija,ir stabdyma,m20 pranasesnis siuo atzvilgiu.m20 turi lengvesne sankaba tai irgi yra pliusas lyginant su m50,akseleracijos ir stabdymo atzvilgiu.dedant m20 nereikia isradineti dviracio ir ieskoti kazkokiu daliu,kurios netinka kaip pvz dedant m50 karteris,variklio ausys,ir panasiai. na zodziu m20 dedi ir viskas,su m50 daugiau zaidimo.

kas liecia performance tai cia jau kitas lygis ir m50 yra pranasesnis manau pries m20. bet cia jau manau nereiktu gilintis.

p.s tvarkingas grauztukas,visada manau atrukys m50 ideta i e30.

User avatar
xxxxlinuxxxx
Posts: 1197
Joined: 11 Jun 2007 11:36
BMW: e30 330 for fun e36 318is daily
Location: Prienai/Vilnius

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by xxxxlinuxxxx » 06 Aug 2012 01:12

pakeitus paskirstymo dangteli(nes buvo kelios kojeles nuluze), purkstukus is m20b25 i m50b20(nes keli myzo),tris zvakes(nes daugiau neturejau, isiurbimo koliko tarpines (nes skirtingu storiu buvo) bei osm (nes senajai esant laisvomis nejudejo sklende) engine maloniai nustebino> kaip gali vaziuot toks variklis isvis kai oro kanalai pirsto storio galvoje, b20 purkstukai 2.7 kubaturai, ir porno aplink varikli apkrauta :)
Yra automobiliai kurie ryja dulkes ir yra BMW
DDTeam Racing (ziureti on facebook)

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 06 Aug 2012 17:59

Nu, o ko jam nevaziuot? :) isiurbimo kolikas didesniais kanalais, nei originalus etos, veikianti uzdegimo sistema, geresne elektronika, patikimai veikiantys purkstukai ir t.t, tai tikrai atgaivina varikli. Aisku, stebuklo nera, bet vis geriau nei nieko. Geriausias jausmas, kai toks varikliukas is vietos eina ;)

User avatar
raudonis
Posts: 402
Joined: 13 Dec 2011 13:45
BMW: e30 323i
Location: Kaunas

.

Post by raudonis » 22 Oct 2012 10:35

.
Last edited by raudonis on 08 Aug 2015 22:26, edited 1 time in total.

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Post by Beglys » 23 Oct 2012 17:34

m21 blokas pilnas, ar tik pats blokas?

Post Reply