Page 3 of 51

Posted: 14 Nov 2006 01:13
by Nerka
Ta prasme gausiu flegma ? :ops

Posted: 14 Nov 2006 10:56
by Raidas
masta_killa wrote:Ta prasme gausiu flegma ? :ops
tu gal ne taip supratai, jei darysi 2,7 tai flegmos tikri negausi :D ant tu motoru 2,5e redline`as prasidejo nuo 5000rpm, taip kad ta varikli kaip ir sunku uzdrost, todel jis toks "sviezias" tau atrodo :D

Posted: 14 Nov 2006 13:10
by zygasbmw
man tik idomu kaip tu ant 2,5 sklendes uzmautum 2litrio slanga :D :D :D

Posted: 14 Nov 2006 13:15
by Karoliss
izolecijos daug galima panaudot :D

Posted: 14 Nov 2006 13:16
by zygasbmw
nu nebent :D

Posted: 14 Nov 2006 19:11
by Nerka
zygasbmw wrote:man tik idomu kaip tu ant 2,5 sklendes uzmautum 2litrio slanga :D :D :D
Dabar aisku :D Beje zygai pas mane 2.0 su 2.5 oro sklende, tad viskas tiko kuo puikiausiai :D :D :D Beje ar skiriasi 2.0 ir 2.5 ipurskimo koliko kanalai ? O kaip purkstalai, 2.5 tipo pralaidesni? Zodziu kuo toliau, tuo vis darosi idomiau...

Posted: 15 Nov 2006 19:13
by zygasbmw
skiriasi didesni 25 ir purkstukai pralaidesni ir ismetimo kolikas didesnis

Posted: 16 Nov 2006 18:47
by Nerka
Kuom tiket, vieni sako, kad isiurbimo kolikai 6 cilindru nesiskeria?Aplamai kaip atpazint kur 2.0, o kur 2.5 kolikas, nes neturesiu kaip palygint, o paskui vietoj 2.5 ikis 2.0 kolika? O gal 2.5i ir 2.5e vienodi?

Posted: 16 Nov 2006 21:01
by WaLaZ
na jei nepakeista si detale pazymeta Nr.1 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

tai manau galima is jos diametro atskirti... tik va tixliu 2.0 ir 2.5 matmenu reik

Posted: 20 Nov 2006 13:12
by Nerka
Help, reikia 2.5 sportinio velenelio faziu, breziniu, zodziu visko ko reikia darant sportini veleneli ! ! !

Posted: 21 Nov 2006 21:33
by DAR666
Karoliss wrote:tokiais kriziurkais reik nuimt 0.1mm galva kad graziai prigultu tarpine,kad nuliniai tai cia Nominalas tipo (orginalus) o tau reik pirmo remonto vezk pas meistrus prasuks tau alkunini pasakys ar tiesus ir padarys remontini bloka irgi praslifuos ;) nu jai surenkineji is 2.0 ir 2.5e tj galiu parasyt ko reiks daug mas.

2.5e bloko gali buti visas vidus orginalus nebent nori lb patvaraus dedi 2.4 alkuni
2.0 galvon dedi 2.5i spyruokles,veleneli praslifuoji lizdus kad butu galima idet 2.5i voztuvus ir gumytes pakeiti
2.5i isiurbimo kolektoriu,oro srauto matuokle bei oro sklende.
dar reiktu sudet 3.5i purkstukus bet cia nebutinai uzteks manu tau ir 2.5i
is elktros tj dedi 2.5i kompa ir ieskai cipo ;)
o ar apsimoka det tik 2,5e bloka, 2,0 galva,ir cipa? skirsis kuo nors nuo standarto 2,0? cia be 2,5 oro srauto matuokles,koliko,oro sklendes ir be jokio velenelio perdarinejumu..

Posted: 21 Nov 2006 21:34
by AndriuxaBMW
gal tada isvis nedaryk nieko

Posted: 16 Dec 2006 22:31
by Nerka
O kaip su tokiu varijantu :
1. 2.7 blokas su naujais indeklais ir ziedais;
2. 2.0 galvute su didintais isiurbimo ir ismetimo kanalais(bent iki 2.5 diametro, nors isiurbimo kanalo diametras skiriasi tik apie 0.5 mm);
3. 2.5 voztuvai(skiriasi berods tik ismetimo voztuvo diametras),2.5 spyruokles ir valikas 2.5;
4.Isiurbimo bei ismetimo kolikai nuo 2.5;
5. Srauto matuokle bei sklende nuo 2.5;
6. Alpina 2.7 chip;

Ka dar pasiulytumete padaryt?(iskyrus tai kad 2.7 bloka daryt su 2.5 galva :D )

Posted: 17 Dec 2006 00:41
by Karoliss
1. 2.4 alkunini
2. praslifuot bloka ir galva
3. deti 3.5i purkstukus
4. deti bendzo spaudimo reguliatoriu
5.gali praslifuoti bloka iki 2.8 kubauros ir pasidaryt stumus

Posted: 17 Dec 2006 13:04
by Nerka
Plytos purkstukai netinka ?

Posted: 17 Dec 2006 14:38
by Karoliss
3.5 dek ir pigiau bus fkr

Posted: 19 Dec 2006 21:28
by AndriuxaBMW
imkim kaip pavyzdy e30 325i 1990metu ,taigi pirmieji zingsniai butu tokie,
reikia kaikuriu daliu tai variklio apacios nuo bmw 2.5e (m20)variklio ,nuo
2.5i (m20)stumokliu iki 87metu ,bei 2.4td alkuninio veleno, reguliuojamos zvaigzdes
, velenelio su 272.272 fazem , kuro slegio reguliatoriaus kuris laikytu slegi
iki 3.5 baro (tinka nuo 3.5i variklio m30),2.5i ar 2.8i (m50) variklio kuro
purkstuku.


Taigi imam 2.5e variklio bloka ji nuslifuojam 2mm-2.4 mm dedam i ji 2.4td alkunini
velena su 2.5e svaistikliais,bei 2.5i stumokliais(stumokliu apacias reikia nuimti
apie 4mm tam kad jie nesiliestu i alkunini velena),dedam standartine galvos
tarpine ,bei uzdedam 2.5i variklio galva (pageidautinas galvos kanalu isdidinimas
,kitaip "portinimas"),idedam 272,272 veleneli (jis yra optimaliausias ,kitaip
vadinamas gatviniu),statant "mietkes" jos neatitiks kadangi buvo nuslifuotas
blokas (ji slifuoti butina ,kad isgauti padoresni suspaudimo laipsni) todel
reikia statyti reguliuojama zvaigzde kad atitiktu mietkes,paskui dedam m50 variklio
purkstukus ,su kuro slegio reguliatorium , ismetimo kolektorius pageidautina
kad butu "gyvatynas",paskui reiktu pasidaryti salto oro paemima bei isideti
cipa (geriausia ji darytis individualiai pagal automobili),

jai kazka busit netaip padare
galimas variantas kad pasidarysit deforsunke .

Posted: 19 Dec 2006 22:12
by Guest
norejau paklaust apskritai del e30 bombinimo budu :D vieni deda 2.5 plytas, kiti 3.5, arba kaip cia minejot apie 2.7 perdarinejima, taigi iskilo klausimas man: kodel pasirinkot ta ar ana varijanta ir kuom jis geresnis/patogesnis jums? ar cia nauja tema uzvestreiktu? prasyciau trumpai. aciu fkr

Posted: 20 Dec 2006 00:01
by AndriuxaBMW
yra tu pakitimu tik iki galo dasivesti reikia va pas oza su lievom mietkem 180 ag ir 250 nm (jai neklystu) ka blogai ?

Posted: 20 Dec 2006 00:34
by LaimisBMW
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i :)

Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.

Reikia:
1) "Custom made" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.

Toliau visos kitos dalys lieka standartinės M20B25 (indėklai, tarpinės,..).

Kokie privalumai tokio setup'o ?
- Dėl didesnio stūmoklio diametro gaunama biški didesnė kubatūra, tuo pačiu ir galia..
- Nereikia pirkti kito bloko, tam pačiam blokui išdidinami cilindrai iki 85mm (+tarpelis kelios sotkės kiek reikia).
- Nereikia DAUG šlifuot bloko viršaus, "nepabėgs" mietkės, tik išlyginamas bloko paviršius.
- Nereikia pirkti kitų trumpesnių (130mm) švaistiklių. Daug nesiplečiant, ilgesni (135mm) švaistikliai yra sveikiau varikliui ir lemia geresnes charakteristikas. Trumpint švaistiklį nėra gerai.
- Nereikia pirkti/gamintis reguliuojamos žvaigždės. Nebent jei dedami sportiniai velenėliai ir norima idealiai nustatyti fazes.
- Nereikia pirkti siaurastopio 325i stūmoklių.

Nors specialus stumokliai kainuoja 480 lt / 6vnt., bet nebereikia pirkti daug kitų dalių, tai bendra kaina gaunasi praktiškai ta pati ar bent panaši.

Čia surašyti svarbiausi komponentai norint pasidaryt 328i. Pats paskutinis žingsnis būtų variklio sureguliavimas su Wide-Band'u, nes sukrovus čipą, pralaidesnius purkštukus ir kitą kuro slėgio reguliatorių, mišinys tikrai nebus idealus.

Sportiniai velenėliai, galvos portingas, didesni vožtuvai, sportinis kolikas, lengvintas smagratis ir t.t. Čia jau kaip papildomas tiuningas.
O velenuką manau iki 280 laipsniu galima rinktis drąsiai.