Page 48 of 51

.

Posted: 15 Oct 2013 12:26
by raudonis
.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 15 Oct 2013 12:38
by magnat
Aisku ir konkretu didelis dekui, ziuresim kas gausis.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 05 Dec 2013 23:49
by magnat
Privet hebrike, konstruojant huligano m20b27 matoriuka iskilo klausimas, kaip pakabinti motora i e34 kebula, nes huliganui tai ausys eina per variklio viduri , o e34 jau ausys sukas labiau po priekiu ties 2cilindru kazkur ,o skyliu padarytu kitom ausim nera. Ismetimo pusej dvi skyles tinka, o kitos dvi, ore kabo, isiurbimo puseje tinka tik viena apatine ausies skyle, kitos ore . Jauciu jei ant standartiniu skyliu kai padesiu ventiliatorius pareis i radiatoriu .Ka daryt?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 06 Dec 2013 00:02
by _marshall_
As kazkada kai dejau, tai kempas buvo mano draugas :) Ten man rodos po 1 - 2 skyles tinka, o ties kitom prie bloko privirinau varzta, kiek reikejo isnest i lauka, pridejau verzliu, kazkur biski apipjausciau tas ausis ar bent viena ju ir su tokia chaltura mazdaug metus laiko atvazinejau be problemu, paskui nusibaige motoras, dejau kita.. Tiesa ten buvo m20b23 tai jis su maziau smarves gal maziau ir lauze tas ausis.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 07 Dec 2013 15:34
by zygasbmw
cia gal tik pas senus blokus nebuvo,skyliu,nes esu ir isiminejas is e34 ir dejas i e30 ir atvirksciai visos skyles su sriegiais buvo ,kad galimetu persukti variklio ausis.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 07 Dec 2013 16:06
by _marshall_
Pas siaurastopiu blokus nebuvo, vadinasi b23 ir b27 nebuvo su tinkamom skylem bloke :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 07 Dec 2013 19:07
by magnat
Pas E30 tikrai nera tu skyliu siaurastopiui, kad tiktu i E34 kebula . Taciau kas liecia dejimui is E34 i E30 tai jokiu klausimu, ausis persisuki ir viskas tinka .O as manau desiu ploksteles kur eina prisukt i ausu tvirtinimo vietas o kita ploksteles puse tvirtinsiu po generatorio kronsteinu, o kitoi pusej gala desiu prie kondicionieriaus tvirtinimo skyliu o per viduri su varstu susuksiu ir turetu laikyti .Tik kaip bus kai i TA nuvaziuosiu ,stobal jauciu nepraleis... kai padarysiu kokia fotke imesiu kaip isejo

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 12 Dec 2013 17:19
by magnat
Padaryti sablonai ausu tvirtinimui. Bus naudojama 2,5mm metalas ,turetu laikyti manau .

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 02 Jan 2014 22:35
by Giunteris
laba protingieji kurmiai reikia patarimo....bandomas igivendinti m20b28 projektukas,visos tam reikalingos detales jau kaip ir yra...Galvosukis koki suspaudimo laipsni pasirinkti...remiausi info is forumo temos,keletos zmoniu nuomone...Rementis siuo puslapiuku suprantu kad jai daryciau motora su siaurastopio stumais suspaudimas butu 10.8:1 ir nereiketu nieko slijuoti...siauro stumus turiu,kaip ir bloka is kurio jie isimti,taciau jie visi sektiek pavilkti...tad nezinau kaip paselgti?Jei daryciau su placiastopio stumais suspaudimas gautusi 9.75:1 stumus turiu kaip ir bloka iskur jie isimti stovis puikus,bet kaip suprantu reiktu stumu sijonus nutekinti apie 2mm,kad zemiausiame taske nekabintu svaistiklio?
Dar klausimelis del galvos...ant galvos saso parasyta 2.5 tai suprantu siaurastopio o kur 2.5/2.7 tai placiastopio bet jos vienodos ar siaurastopio kazkiek tvirtesne(mitas ar tikrove)?
Nuoroda i puslapiuka...http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... ding_a_2.8

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 06 Jan 2014 03:36
by rokanas
Bijau sumeluot dabar bet stumu sijonus daugiau nei 2mm drozt lyg reikejo.. Nors neesu tikras. Del galvu sneka kad siaurastopio tvirtesne o kiek tame tiesos velnias zino :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 09 Jan 2014 21:18
by ropke115
Sveiki, esu naujokas siame forume, tad klausiu tiesiai sviesiai. (p.s. paieska naudojausi, bet kazkaip info nelabai radau).

Situacija tokia: automobilis e30, placiastopis su 2.5 125kw varikliu. Po varzybu, pradejo kalti varikli (pramustas karteris, ir daug daug zvyro...), tad turbut geriausia bus keisti visa bloka, jei pavyks rasti, nes su variklio radimu sunkoka...

Klausimai:
* Gal kas turit 2.5 125kw bloką, arba visą variklį (jei taip i pm).
* Ar tinka uždėti ant 2,7 bloko viską nuo 2,5 125kw ? (nes žinau kad turi bloką).
* Kokį pigiausią variantą pasiūlytumėt daryti, kad variklis važiuotų ne tik gatvėm bet ir sportui ?

Aciu uz atsakymus :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 10 Jan 2014 18:53
by Mariuzzzz
ropke115 wrote:Sveiki, esu naujokas siame forume, tad klausiu tiesiai sviesiai. (p.s. paieska naudojausi, bet kazkaip info nelabai radau).

Situacija tokia: automobilis e30, placiastopis su 2.5 125kw varikliu. Po varzybu, pradejo kalti varikli (pramustas karteris, ir daug daug zvyro...), tad turbut geriausia bus keisti visa bloka, jei pavyks rasti, nes su variklio radimu sunkoka...

Klausimai:
* Gal kas turit 2.5 125kw bloką, arba visą variklį (jei taip i pm).
* Ar tinka uždėti ant 2,7 bloko viską nuo 2,5 125kw ? (nes žinau kad turi bloką).
* Kokį pigiausią variantą pasiūlytumėt daryti, kad variklis važiuotų ne tik gatvėm bet ir sportui ?

Aciu uz atsakymus :)
Prastai ieskojei. Toj temoj yra aprasyta apie etos bloka su b25 galva. Netingek pasiskaityk, rasi visa info kokios tik reikia.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 12 Jan 2014 12:51
by ropke115
Mariuzzzz wrote:
ropke115 wrote:Sveiki, esu naujokas siame forume, tad klausiu tiesiai sviesiai. (p.s. paieska naudojausi, bet kazkaip info nelabai radau).

Situacija tokia: automobilis e30, placiastopis su 2.5 125kw varikliu. Po varzybu, pradejo kalti varikli (pramustas karteris, ir daug daug zvyro...), tad turbut geriausia bus keisti visa bloka, jei pavyks rasti, nes su variklio radimu sunkoka...

Klausimai:
* Gal kas turit 2.5 125kw bloką, arba visą variklį (jei taip i pm).
* Ar tinka uždėti ant 2,7 bloko viską nuo 2,5 125kw ? (nes žinau kad turi bloką).
* Kokį pigiausią variantą pasiūlytumėt daryti, kad variklis važiuotų ne tik gatvėm bet ir sportui ?

Aciu uz atsakymus :)
Prastai ieskojei. Toj temoj yra aprasyta apie etos bloka su b25 galva. Netingek pasiskaityk, rasi visa info kokios tik reikia.
Na pameginsiu dar karta paieskot... O siaip, jei zinai ar tinka ar ne, tai galetum ir atsakyti :D

.

Posted: 12 Jan 2014 13:22
by raudonis
.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 14 Jan 2014 14:55
by rokanas
raudonis wrote:plyta det :)
cia kaip kam, man asmeniskai m20 vaziuoja N kartu smagiau nei kokia plyta :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 18 Mar 2014 23:02
by Giunteris
Paieskoma kontora galinti pagilinti voztuvu lumkes stumoklyje...jei yra aktualu tai stumai m20b25 placiastopio...Busiu dekingas uz info :oley

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 19 Mar 2014 14:19
by _marshall_
Kaune tai as i autotechnika nuveziau ir padare. Laukt nereikejo, padare iskart, paeme gal koki dvacokeli, uz 6 plytos stumus.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 19 Mar 2014 16:01
by Giunteris
Skambinausi ten siandiena,jo 1 stumas 20lt,tik gaila kad jie ten neussveria ju :ops o pats ar susisveriai?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 19 Mar 2014 16:26
by _marshall_
nesveriau ir man tikrai tiek nekainavo :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 28 May 2014 23:45
by Liukas1992
AndriuxaBMW wrote:Laimisbmw:
Aprašysiu kitą, kiek nestandartinį variantą, kuris irgi yra realiai padarytas. M20B28 - 328i :)

Kaip bazė imamas BMW 325i 1990m. Suspaudimo laipsnis kaip ir pas visus plačiastopius 325i - 8,8:1, stūmoklio diametras 84mm, eiga 75mm.

Reikia:
1) "Custom m.ade" 85mm diametro stūmoklių, piršto padėtis priklausomai nuo norimo suspaudimo laipsnio. Mūsų atveju ~8,3-8,5:1 (perspektyva į turbo).
2) e46 318Ci / Z3 1,9 žiedų. Dydis 85,00mm. Variklio kodas M43B19.
3) 2,4d/td alkūninio. Variklio kodas M21D24.
4) 3,5 Purkštukai. M30B35.
5) Reguliuojamas kuro slėgio reguliatorius (Ford Scorpio?).
6) "Custom" ar bent jau Alpina 2,7 čipas.
Sveiki, neturiu daug patirties su varikliais, galima sakyt žinau pagrindus tai vat ir turiu klausymėlį. Pirkau e30 su tokiu rinktiniu varikliu, klausimas apie kuro slėgio reguliatorių, buvo minėta, kad turi laikyt slėgį iki 3.5 baro, ką tai reiškia? laisvom apsukom 3.5bar, davus gazo 3.5bar, ne mažiau-daugiau 3.5bar? Dar klausimas kokios specifikacijos to reguliatoriaus turi būt, turiu galvoj su vakumo valdymu, be (nežinau, gal tokių net nebūna), koks pralaidumas, žodžiu į kokius kriterijus reikia žiūrėt ir aplamai, kur galėčiau nusipirkt normalų reguliatorių už normalią kainą?