Page 49 of 51

.

Posted: 29 May 2014 11:39
by raudonis
.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 29 May 2014 13:40
by Liukas1992
raudonis wrote:
Liukas1992 wrote: Pirkau e30 su tokiu rinktiniu varikliu, klausimas apie kuro slėgio reguliatorių, buvo minėta, kad turi laikyt slėgį iki 3.5 baro, ką tai reiškia? laisvom apsukom 3.5bar, davus gazo 3.5bar, ne mažiau-daugiau 3.5bar? Dar klausimas kokios specifikacijos to reguliatoriaus turi būt, turiu galvoj su vakumo valdymu, be (nežinau, gal tokių net nebūna), koks pralaidumas, žodžiu į kokius kriterijus reikia žiūrėt ir aplamai, kur galėčiau nusipirkt normalų reguliatorių už normalią kainą?
3.5bar bus max slėgis, pvz ant laisvų apsukų kokie 3bar, įdūrei staigiai gazą ir kuro slėgis magistralei sušoko iki 3.5bar. Valdosi žarnele nuo įsiurbimo kolektoriaus vakumo, kuo didesnis ten vakuumas - tuo mažesnis kuro slėgis. Aftermarket būna universalūs, reguliuojami su integruotu manometru, galima užstatyt kokį nori slėgi. Gali taikyt šrotinį nuo kito motoro. Žiūrėt reik max slėgį.
Viskas aišku, dėkui :) .
O kur galima būtų jų rast normalia kaina ir ar apsimoka pirkt brangų ar tas brangumas aktualus tik pvz turbo projektui? Beje, kaip suburt kuro pajungimą ten kur stovi originalus reguliatorius įstatytas?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 29 May 2014 18:28
by Liukas1992
Dar vienas klausimas, kuo skiriasi išmetimo kolektorius "gyvatynas" ir ne "gyvatynas" :) ?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 29 May 2014 23:47
by Karoliss
va kuom skiriasi :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 29 May 2014 23:48
by Karoliss
virsui "gyvaciukas" apacioi stock m20 kolikas

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 29 May 2014 23:50
by Karoliss
gali pirkti nuo sieros arba scorpo ten reguliuojamas reguliatorius pigiai galima gaut

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 29 May 2014 23:51
by Liukas1992
Karoliss wrote:virsui "gyvaciukas" apacioi stock m20 kolikas
Ot tai dėkui, ot tai ačiū :) .

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 20 Jun 2014 16:10
by mankisss
variklis 2.0 krabas,kame reikalas, dirbanciam varikliui tepalo uzpilymo propke aidarau jis uzgesta? voztuvai? reik gal reguliuot? kas dar susije? dirba uzkurus salta dirba pulsuojanciai...

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 20 Jun 2014 16:11
by _marshall_
Neastukinesk uzkurtam motorui propkes ir neuzges :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 20 Jun 2014 19:14
by Liukas1992
mankisss wrote:variklis 2.0 krabas,kame reikalas, dirbanciam varikliui tepalo uzpilymo propke aidarau jis uzgesta? voztuvai? reik gal reguliuot? kas dar susije? dirba uzkurus salta dirba pulsuojanciai...
Jei prieš užgęstant per propkę pučia, tai jau reikalai ne kaži koki.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 21 Jun 2014 07:29
by mankisss
_marshall_ wrote:Neastukinesk uzkurtam motorui propkes ir neuzges :)
Bet tai nenormalu, kiek automobiliu turejau tokiu bairiu nebuvo, kastam motorui ciakitaip, nieko gi, pust per propke nepucia kaip ir... na pabandysiu dar palaukt kai susyla motoras tada atidaryt ar tas pats ar ne, ar as cia slieku ieskau kut nereik?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 21 Jun 2014 07:48
by _marshall_
Ieskai kur nereikia. Cia is to galetum sprest, kad jeigu atsuki propke ir jos netraukia atgal, arba net pucia, tai kompresija per ziedus i karteri patenka, o jei atsuki ir nepasikeicia variklio darbas, gali sprest, kkad variklis ora siurbia ir papildomas oras nebekeicia nieko. Ir tai galioja tik akmens amziaus varikliams, kurie neturi alsuoklio membranos...

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 21 Jun 2014 16:40
by mankisss
_marshall_ wrote:Ieskai kur nereikia. Cia is to galetum sprest, kad jeigu atsuki propke ir jos netraukia atgal, arba net pucia, tai kompresija per ziedus i karteri patenka, o jei atsuki ir nepasikeicia variklio darbas, gali sprest, kkad variklis ora siurbia ir papildomas oras nebekeicia nieko. Ir tai galioja tik akmens amziaus varikliams, kurie neturi alsuoklio membranos...
dekui taip ir manau kad ieskau ko nereik, tik keista pasirode :)

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 06 Sep 2014 12:23
by ///Donce
m21d24 ir m52b28 alkuniniai viedodi ?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 06 Sep 2014 13:24
by zygasbmw
skirtingi.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 13 Sep 2014 08:27
by Liukas1992
Klausymėlis, į tokį rinktinį variklį labiau tinka pilt e95 ar e98 benzą?

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 13 Sep 2014 18:37
by Mariuzzzz
Priklauso koks suspaudimo laipsnis.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 15 Sep 2014 13:20
by Liukas1992
Mariuzzzz wrote:Priklauso koks suspaudimo laipsnis.
O pas ką Kaune galima būtų į šitą klausimą atsakyt?

.

Posted: 15 Sep 2014 14:48
by raudonis
.

Re: [E30] 2.7i bei m20b28 perdarymo budai ?

Posted: 15 Sep 2014 14:57
by Liukas1992
raudonis wrote:Neardžius atsakys tas, kas rinko motorą ir žino kokios ten dalys sudėtos (kokia galva, stūmokliai) ir kiek kas kur nušlifuota (blokas ir galva). Realiai gali būt bet kas nuo labai žemo 8,5:1 iki labai aukšto 11:1 jeigu kalba eina apie 2,7l motorą.
Variklis perdarytas iš 2.5 į 2.7 dyzelio alkūninis ir t.t. Mašiną jau pirkau su tokiu varikliu, sakė po surinkimo mažai važiuotas ir nelabai žinau kas tą variklį rinko.
Mašina yra e30 coupe sidabrinis buvęs 1.8is bmwfano Tomazinis, gal kas žino kas galėjo rinkt šitam bmw variklį?