[All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

[All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Post by Bonza » Sun Apr 01, 2007 3:43 pm

Sveiki, atlikau šiokį tokį "laboratorinį darbą"- bandymą, kuris pasitesino ir pabandysiu jį aprašyt. Variklio keitimas be pakelėjo - "libiotkės" t.y. ne variklį keliant iš kėbulo, o kėbulą nukelent nuo variklio.
Pradedame nuo pradžių: pirma reikės nuimti suportus nuo stupidcų ir pritvirtinti prie kėbulo (ratus reik uždėti atgal), nuimam kapotą, išimame oro filtro dėžę, kartu su oro srauto matuoklę bei radiatorių ir atjungiame šlangas nuo išsiplėtimo bakelio, atjungiame pravodkę ir pritvirtiname prie kėbulo, taip kad nesimaišytų, atjungiame vairalazdės kryžmę, pečiuko šlangas, stabdžių vakuumą ir benzino šlangutes, tada lendame po mašiną ir nuimame duslintuvą ( pvz: atjungiame kelnes nuo išmetimo koliko ir ties pirmu pasitaikiusiu sujungimu arba nuimame visą duslintuvą), atjungiame kardaną, arba ties kardano guma arba ties pakabinamu guoliu, tik reik napamiršt įsitikinti ar yra kardano padėties atžymos ( vienas baltas taškelis prie kryžmės, kitas už šlicų), jei ne reik žymėtis, geriausiai su korektorium, tada atjungiame pavarų perdavimo svirties laikomąją konstrukciją (galima nuo pavarų dėžės arba nuo kėbulo), vėliau išsukame apatinius pavarų dėžės varžtus (nes prie jų poto bus labai sunku prieiti), atjungiame stabdžių cilindriuką ( jį taip pat pritvirtiname prie kėbulo, kad nesuplėšitumėm šlangutės ir jis nekliūtų), tada atsukame pavarų dėžės kronšteiną, bet po juo padedame ką nors, kad ji neliestų žemės t.y. nepersvertų variklio, tada atsukame amortizatorių atraminių varžtus. Štai ir priėjome prie svarbiausios dalies: parūkome :) ir padedame atramas po traversu, kad jis nė trupučio nesileistų t.y. kad turėtų naują atramą. Tada atsukame traverso keturis varžtus ir prisirišę pagalį po buferio tvirtinimais keliame (mes dviese nukėlėm kėbulą). Kaip uždėti kėbulą ant variklio parašysiu vėliau.

Čia keletas foto:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
Romanas
Posts: 183
Joined: Sun Jan 14, 2007 1:19 pm
BMW: e28
Location: Taurage
Contact:

Post by Romanas » Sun Apr 01, 2007 5:29 pm

Super ismastymas!!!! respect
Last edited by Romanas on Wed Apr 04, 2007 7:41 pm, edited 1 time in total.
E28 M30 '86

Trys pedalai ir visi gazas...

User avatar
Tomas
Posts: 354
Joined: Tue Feb 13, 2007 11:20 pm
BMW: E34 520i
Location: Kaunas
Contact:

Post by Tomas » Sun Apr 01, 2007 5:56 pm

isardyt isardei :) o kaip su idejimu ? nebus problemu :D
BMW 520i
Nissan Maxima
Opel Corsa
Daihatsu Gran Move

User avatar
stashas
Posts: 906
Joined: Mon Dec 11, 2006 10:52 pm
Location: Kaunas

Post by stashas » Sun Apr 01, 2007 5:57 pm

gresia nuotrauku autorinis pazeidimas bonzai :D
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex

User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Sun Apr 01, 2007 6:03 pm

jau viskas sudėta, ten problema tik ta kad reik daugiau žmonių (apie 5-6) kad viską sureguliuot eitų
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
danats
BMW Fan kandidatas
Posts: 455
Joined: Tue Sep 05, 2006 7:28 pm
BMW: e30 3xxi
Location: Kaunas
Contact:

Post by danats » Sun Apr 01, 2007 6:04 pm

tokiu pat budu ir buvo atgal ikrautas 2.5i :D geras vaizdelis buvo kai krove stashas su bonza

User avatar
stashas
Posts: 906
Joined: Mon Dec 11, 2006 10:52 pm
Location: Kaunas

Post by stashas » Sun Apr 01, 2007 6:08 pm

viskas gerai cia gavosi. tik kad strim nepaaiskina normaliai kaip ten ta tiesiogini pliusa duot kad dabar uzsivestu alc :D
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex

Psyhazz
Posts: 371
Joined: Sat Mar 24, 2007 7:18 pm
BMW: mb s420
Location: kaunas

Post by Psyhazz » Sun Apr 01, 2007 6:11 pm

cia ta darba labaratorini sumastej ,kad libiotkes neturejai ar kaip :D taigi ,taip daugiau darbo isimti varikli negu su libiotke zymaj daugiau ardimo,reik ir paskyj orint stabdzius ,o jei varstai bus parudije prie slanguciu nuzysi varstus ,paskuj pirksi dar slangutes ,ne man tai toks buna ne prie sirdies nebent ,jei neturi dobies ar kur pakabint libiotkes tai tada galima suprasti ,bet jei visos saligos yra geriau laiko patikrintu budu iskelineti,bent as taip manau ;)

User avatar
Poviliukas
Posts: 481
Joined: Sat Jan 14, 2006 7:55 pm
BMW: e24 635CSi '84
Location: Kaunas
Contact:

Post by Poviliukas » Sun Apr 01, 2007 9:33 pm

Erne wrote:cia ta darba labaratorini sumastej ,kad libiotkes neturejai ar kaip :D taigi ,taip daugiau darbo isimti varikli negu su libiotke zymaj daugiau ardimo,reik ir paskyj orint stabdzius ,o jei varstai bus parudije prie slanguciu nuzysi varstus ,paskuj pirksi dar slangutes ,ne man tai toks buna ne prie sirdies nebent ,jei neturi dobies ar kur pakabint libiotkes tai tada galima suprasti ,bet jei visos saligos yra geriau laiko patikrintu budu iskelineti,bent as taip manau ;)
Juk nereik nuorint stabdžių, nes suportai liko pririšti prie kėbulo.

Guest

Post by Guest » Sun Apr 01, 2007 9:48 pm

isbandytas sitas budas mano jau senej siaip as vienas ir isimdavau ir idedavau dankrato pagalba fkr

User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Mon Apr 02, 2007 3:30 am

šis bandymas buvo daromas, nes neturėjau libiotkės. stabdžių orint nereikia, nes jų neatjunginėji. ardymo nėra daug ir pavarų dėžę lengviau nuimti ir uždėti, o beto kai sau darai tai gali ir važiuoklę susitvarkyt prie to paties, trumpiau tariant šis variantas turi ir pliusų ir minusų fkr
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

MariusE30

Post by MariusE30 » Mon Apr 02, 2007 11:54 am

O kiek libiotkė kainuoja maždaug? :V

User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Mon Apr 02, 2007 2:41 pm

žiūrint kokios reik jei pakabinamos tai jos nebrangios ir rusiškų gali gaut tik trosą gali reikėt pakeist, o čia brangiausia libiotkės dalis, o jei pastatomą nori tai jai reik gana didelio garažo ir jos brangios, net labai
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
sutkobmw
Posts: 466
Joined: Sat Feb 11, 2006 7:26 pm
BMW: e39
Location: kaunas

Post by sutkobmw » Mon Apr 02, 2007 10:21 pm

MariusE30 wrote:O kiek libiotkė kainuoja maždaug? :V
Kaune pakabinama 120lt
only bmw

Rusas

Post by Rusas » Mon Apr 02, 2007 11:25 pm

sudek linkus i foto o ne foto labai foruma iskraipo

User avatar
Romanas
Posts: 183
Joined: Sun Jan 14, 2007 1:19 pm
BMW: e28
Location: Taurage
Contact:

Post by Romanas » Tue Apr 03, 2007 5:53 pm

na as manau neturinciam salygu, toki darba atlikt su libiotke, su dobe ir t.t tai variantas geriausias ir patogiausias :D
E28 M30 '86

Trys pedalai ir visi gazas...

User avatar
maxbimer
Posts: 848
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:00 am
Location: KAUNAS

Post by maxbimer » Tue Apr 03, 2007 5:58 pm

pora metu taip isiminedavau variklius kai uzsiiminejau masinu ardymu, gana greit gaunasi, ir vienas be dideliu problemu susisukdavau

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3731
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » Wed Apr 04, 2007 6:47 pm

maxbimer wrote:pora metu taip isiminedavau variklius kai uzsiiminejau masinu ardymu, gana greit gaunasi, ir vienas be dideliu problemu susisukdavau
ne tu vienas :D

User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Sat May 12, 2007 10:14 pm

Tai va pasiektas naujas mano asmeninis rekordas, variklis su pakabą, pravodke, kardanu ir reduktorium (visa tai imama buvo, nes tai donoras, kuris eina ant dalių) per 3,5-4 valandas :D
Čia dar keletas foto :

Laukiam kol pats variklis išlips :D

Image

neišlipo mad1 , todėl ėmėmės darbo :D


kaip jau minėjau per rekordiškai trumpą laiką (apie 3 val.) buvo išimtas reduktorius ir kėbulas pilnai paruoštas nukėlimui (viskas buvo daroma taip pat kaip ir aukščiau aprašyta, tik šį kartą variklis buvo išimtas kartu su pravodke t.y. atjungta fyškė nuo saugiklių dėžės ir ištraukta kompo fyškė iš salono).

Image


Image


Image


Image


Image


taigi išvados: jei ardomas auto dalimis tai šis būdas yra labai patogus, galima net ir galinį tiltą imti kartu, tik tada reikės daugiau (negu 2-jų) žmonių, nukelti kėbului.


Pergalės šokis


Image


Garaže svarbiausia "saugumas" ir "atsargumas" vis1 :D


Image


Tokiu pačiu būdu išimtas variklis iš dar vienos mašinos, bet lūžo traverso varžtas ir liko lanžerone, bandymai virinti veržlę nepasitvirtino, bet dabar bus bandomas kitas būdas (kurį galbūt aprašysiu ir sudėsiu foto), todėl darbai sustojo ir laiko visai nėra, nes užpuolė bakalauras. kai bus sutvarkytos šios smulkmenos :D idėsiu aprašymą su foto kaip uždedamas kėbulas ant važiuoklės su varikliu.
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
stashas
Posts: 906
Joined: Mon Dec 11, 2006 10:52 pm
Location: Kaunas

Post by stashas » Sat May 12, 2007 10:32 pm

ir ka as cia visas susiraukes ir bulgarke rankose darau ? :D
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex

Post Reply