[All] Variklio keitimas be "libiotkės"
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- Bonza
- Posts: 212
- Joined: 24 Jun 2006 08:39
- BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
- Location: Kaunas
- Contact:
[All] Variklio keitimas be "libiotkės"
Sveiki, atlikau šiokį tokį "laboratorinį darbą"- bandymą, kuris pasitesino ir pabandysiu jį aprašyt. Variklio keitimas be pakelėjo - "libiotkės" t.y. ne variklį keliant iš kėbulo, o kėbulą nukelent nuo variklio.
Pradedame nuo pradžių: pirma reikės nuimti suportus nuo stupidcų ir pritvirtinti prie kėbulo (ratus reik uždėti atgal), nuimam kapotą, išimame oro filtro dėžę, kartu su oro srauto matuoklę bei radiatorių ir atjungiame šlangas nuo išsiplėtimo bakelio, atjungiame pravodkę ir pritvirtiname prie kėbulo, taip kad nesimaišytų, atjungiame vairalazdės kryžmę, pečiuko šlangas, stabdžių vakuumą ir benzino šlangutes, tada lendame po mašiną ir nuimame duslintuvą ( pvz: atjungiame kelnes nuo išmetimo koliko ir ties pirmu pasitaikiusiu sujungimu arba nuimame visą duslintuvą), atjungiame kardaną, arba ties kardano guma arba ties pakabinamu guoliu, tik reik napamiršt įsitikinti ar yra kardano padėties atžymos ( vienas baltas taškelis prie kryžmės, kitas už šlicų), jei ne reik žymėtis, geriausiai su korektorium, tada atjungiame pavarų perdavimo svirties laikomąją konstrukciją (galima nuo pavarų dėžės arba nuo kėbulo), vėliau išsukame apatinius pavarų dėžės varžtus (nes prie jų poto bus labai sunku prieiti), atjungiame stabdžių cilindriuką ( jį taip pat pritvirtiname prie kėbulo, kad nesuplėšitumėm šlangutės ir jis nekliūtų), tada atsukame pavarų dėžės kronšteiną, bet po juo padedame ką nors, kad ji neliestų žemės t.y. nepersvertų variklio, tada atsukame amortizatorių atraminių varžtus. Štai ir priėjome prie svarbiausios dalies: parūkome ir padedame atramas po traversu, kad jis nė trupučio nesileistų t.y. kad turėtų naują atramą. Tada atsukame traverso keturis varžtus ir prisirišę pagalį po buferio tvirtinimais keliame (mes dviese nukėlėm kėbulą). Kaip uždėti kėbulą ant variklio parašysiu vėliau.
Čia keletas foto:
Pradedame nuo pradžių: pirma reikės nuimti suportus nuo stupidcų ir pritvirtinti prie kėbulo (ratus reik uždėti atgal), nuimam kapotą, išimame oro filtro dėžę, kartu su oro srauto matuoklę bei radiatorių ir atjungiame šlangas nuo išsiplėtimo bakelio, atjungiame pravodkę ir pritvirtiname prie kėbulo, taip kad nesimaišytų, atjungiame vairalazdės kryžmę, pečiuko šlangas, stabdžių vakuumą ir benzino šlangutes, tada lendame po mašiną ir nuimame duslintuvą ( pvz: atjungiame kelnes nuo išmetimo koliko ir ties pirmu pasitaikiusiu sujungimu arba nuimame visą duslintuvą), atjungiame kardaną, arba ties kardano guma arba ties pakabinamu guoliu, tik reik napamiršt įsitikinti ar yra kardano padėties atžymos ( vienas baltas taškelis prie kryžmės, kitas už šlicų), jei ne reik žymėtis, geriausiai su korektorium, tada atjungiame pavarų perdavimo svirties laikomąją konstrukciją (galima nuo pavarų dėžės arba nuo kėbulo), vėliau išsukame apatinius pavarų dėžės varžtus (nes prie jų poto bus labai sunku prieiti), atjungiame stabdžių cilindriuką ( jį taip pat pritvirtiname prie kėbulo, kad nesuplėšitumėm šlangutės ir jis nekliūtų), tada atsukame pavarų dėžės kronšteiną, bet po juo padedame ką nors, kad ji neliestų žemės t.y. nepersvertų variklio, tada atsukame amortizatorių atraminių varžtus. Štai ir priėjome prie svarbiausios dalies: parūkome ir padedame atramas po traversu, kad jis nė trupučio nesileistų t.y. kad turėtų naują atramą. Tada atsukame traverso keturis varžtus ir prisirišę pagalį po buferio tvirtinimais keliame (mes dviese nukėlėm kėbulą). Kaip uždėti kėbulą ant variklio parašysiu vėliau.
Čia keletas foto:
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau
Super ismastymas!!!! respect
Last edited by Romanas on 04 Apr 2007 19:41, edited 1 time in total.
E28 M30 '86
Trys pedalai ir visi gazas...
Trys pedalai ir visi gazas...
cia ta darba labaratorini sumastej ,kad libiotkes neturejai ar kaip taigi ,taip daugiau darbo isimti varikli negu su libiotke zymaj daugiau ardimo,reik ir paskyj orint stabdzius ,o jei varstai bus parudije prie slanguciu nuzysi varstus ,paskuj pirksi dar slangutes ,ne man tai toks buna ne prie sirdies nebent ,jei neturi dobies ar kur pakabint libiotkes tai tada galima suprasti ,bet jei visos saligos yra geriau laiko patikrintu budu iskelineti,bent as taip manau
-
- Posts: 481
- Joined: 14 Jan 2006 19:55
- BMW: e24 635CSi '84
- Location: Kaunas
- Contact:
Juk nereik nuorint stabdžių, nes suportai liko pririšti prie kėbulo.Erne wrote:cia ta darba labaratorini sumastej ,kad libiotkes neturejai ar kaip taigi ,taip daugiau darbo isimti varikli negu su libiotke zymaj daugiau ardimo,reik ir paskyj orint stabdzius ,o jei varstai bus parudije prie slanguciu nuzysi varstus ,paskuj pirksi dar slangutes ,ne man tai toks buna ne prie sirdies nebent ,jei neturi dobies ar kur pakabint libiotkes tai tada galima suprasti ,bet jei visos saligos yra geriau laiko patikrintu budu iskelineti,bent as taip manau
- Bonza
- Posts: 212
- Joined: 24 Jun 2006 08:39
- BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
- Location: Kaunas
- Contact:
šis bandymas buvo daromas, nes neturėjau libiotkės. stabdžių orint nereikia, nes jų neatjunginėji. ardymo nėra daug ir pavarų dėžę lengviau nuimti ir uždėti, o beto kai sau darai tai gali ir važiuoklę susitvarkyt prie to paties, trumpiau tariant šis variantas turi ir pliusų ir minusų fkr
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau
- Bonza
- Posts: 212
- Joined: 24 Jun 2006 08:39
- BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
- Location: Kaunas
- Contact:
Tai va pasiektas naujas mano asmeninis rekordas, variklis su pakabą, pravodke, kardanu ir reduktorium (visa tai imama buvo, nes tai donoras, kuris eina ant dalių) per 3,5-4 valandas
Čia dar keletas foto :
Laukiam kol pats variklis išlips
neišlipo mad1 , todėl ėmėmės darbo
kaip jau minėjau per rekordiškai trumpą laiką (apie 3 val.) buvo išimtas reduktorius ir kėbulas pilnai paruoštas nukėlimui (viskas buvo daroma taip pat kaip ir aukščiau aprašyta, tik šį kartą variklis buvo išimtas kartu su pravodke t.y. atjungta fyškė nuo saugiklių dėžės ir ištraukta kompo fyškė iš salono).
taigi išvados: jei ardomas auto dalimis tai šis būdas yra labai patogus, galima net ir galinį tiltą imti kartu, tik tada reikės daugiau (negu 2-jų) žmonių, nukelti kėbului.
Pergalės šokis
Garaže svarbiausia "saugumas" ir "atsargumas" vis1
Tokiu pačiu būdu išimtas variklis iš dar vienos mašinos, bet lūžo traverso varžtas ir liko lanžerone, bandymai virinti veržlę nepasitvirtino, bet dabar bus bandomas kitas būdas (kurį galbūt aprašysiu ir sudėsiu foto), todėl darbai sustojo ir laiko visai nėra, nes užpuolė bakalauras. kai bus sutvarkytos šios smulkmenos idėsiu aprašymą su foto kaip uždedamas kėbulas ant važiuoklės su varikliu.
Čia dar keletas foto :
Laukiam kol pats variklis išlips
neišlipo mad1 , todėl ėmėmės darbo
kaip jau minėjau per rekordiškai trumpą laiką (apie 3 val.) buvo išimtas reduktorius ir kėbulas pilnai paruoštas nukėlimui (viskas buvo daroma taip pat kaip ir aukščiau aprašyta, tik šį kartą variklis buvo išimtas kartu su pravodke t.y. atjungta fyškė nuo saugiklių dėžės ir ištraukta kompo fyškė iš salono).
taigi išvados: jei ardomas auto dalimis tai šis būdas yra labai patogus, galima net ir galinį tiltą imti kartu, tik tada reikės daugiau (negu 2-jų) žmonių, nukelti kėbului.
Pergalės šokis
Garaže svarbiausia "saugumas" ir "atsargumas" vis1
Tokiu pačiu būdu išimtas variklis iš dar vienos mašinos, bet lūžo traverso varžtas ir liko lanžerone, bandymai virinti veržlę nepasitvirtino, bet dabar bus bandomas kitas būdas (kurį galbūt aprašysiu ir sudėsiu foto), todėl darbai sustojo ir laiko visai nėra, nes užpuolė bakalauras. kai bus sutvarkytos šios smulkmenos idėsiu aprašymą su foto kaip uždedamas kėbulas ant važiuoklės su varikliu.
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau