[All] Variklio keitimas be "libiotkės"
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- Bonza
- Posts: 212
- Joined: 24 Jun 2006 08:39
- BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
- Location: Kaunas
- Contact:
Forume mačiau prašymų aprašyti kaip pakeisti 4 cylindrų variklį į M20.
Visko pats tikrai neatsiminsiu ir nesugebėsiu tiksliai aprašyt, todėl jei kas netingės pataisys mane ir prirašys ką aš praleidau
Visų pirmiausia reikės M20 variklio, t.y. bloko, galvos, įsiurbimo koliko, droselio, oro srauto matuoklės, įsiurbimo šlangos, škyvų, išmetimo koliko, geriausia pirkt visą komplektą iškarto, nes poto reikės daug lakstyt ir ieškot visokių smulkmenų, jos nėra dificitas, nes tikrai pas daugelį bmw fanų pilna visokios smulkmės.
Pastebėjimas dėl bloko: jei dėsit matarą iš e34 reikės pakeist tvirtinimo ausis nuo e30, ten skylės yra ir viskas idealiai tinka, bet jei dėt bloką iš e30 į e34, tada ausims skylių trūksta ir reikia būrt, tiksliai nežinau kaip ten viskas darosi, nes niekada taip neesu daręs.
Dar labai svarbu dedant bloką iš e34 išmušt skylę tepalo lygio matuoklei, nes ten pas e34 ji eina į karterį, taip kad jei dėsit e34 bloką ir e30 karterį galit likt be tapalo matuoklės (man jau taip buvo).
Traversas ir vairo kolonėlė tinka, ten perdarinėt nieko nereik.
Pavarų dėžė taip pat dedasi nuo m20, dėl tvirtinimų, tai jos visos vienodos, tiek nuo 2,0 2,3 2,5 2,7, tik perdavimai skiriasi, tik negaliu pasakyt kiek ir kokie tiksliai.
Pavarų dėžės galinė dalis, kuri tvirtinasi prie kėbulo: kadangi m20 dėžė yra ilgesnė, reikės perdėti tvirtinimo varžtus kėbule, ten bėgeliai tokie yra ir jų užtenka, nes visi kėbulai vienodi, tik pačius varžtus reikės perstumti; tvirtinimo kronšteino reikės taip pat nuo M20 dėžės ir patarčiau iškart pasikeisti dėžės pagalves (nes jos būna patirpusios nuo alyvos arba suplyšusios), salnikus (vienas didelis, kitas mažiukas, pro juos labai leidžia alyvą) ir dėžės alyvą, nes jos dažniausiai būna likę tik "čerkutė", o tai dantračiam ir sinchronizatoriam ne į naudą.
Prie to paties galima sutvarkyti ir bėgių laisvumą, t.y. sudėti įvores ten kur kišasi bėgių perjungimo traukės galai, viena yra pavarų dėžės gale kur junginėjasi bėgiai, kita pačio ryčiago apačioje, tą plastmasę reik išmušt ir dėt bronzines arba varines įvores (vidinis diametras 10mm. išorinis 12mm.)
Kardano reiks taip pat nuo M20.
Kardano gumą reik taip pat apžiūrėt ir jei ji surtųkinėjus reik keist į naują ji kainuoja apie 80litų. Su kardano pakabinamu guoliu taspats, jei jis sukasi netolygiai ar stringa keist ir tik nauju (reik atkreipt dėmesį, kad siaurastopio ir plačiastopio tvirtinimai skiriasi, taip kad jei pas jus plačiastopis, o kardaną pirkot nuo siaurastopio reiks keist jį bet kokiu atveju) jo kaina apie 70 litų, tik dažniausiai jis būna be apsauginių plokštelių ir fiksacinio žiedo, todėl ardant seną guolį jų negalima sulaužyt.
Duslintuvas, kelnės ir išmetimo kolikas taip pat nuo m20, tvirtinimai visi tinka, tik dažniausiai jie būna nupuvę, todėl gali tekt būrti, arba darytis naują, šiek tiek sportiškesnį (katalizatoriai, jei su tokiu dar gausit iškart į supirktuvę ir vietoj jo būtina dėt rezonatorius), jei duslintuve rasit katalyzo imitaciją, tai būtinai ją išvalyt reik, nes ten būna visokių dratų prikišta, kurie kemša išmetimą.
Bėgių svirties tvirtinimas, taip pat eis nuo m20, siaurastopio ir plačiastopio skiriasi, pas siaurastopį skarda, o pas plačiastopį aliumas, todėl jei pas jus plačiastopis, o dėžė nuo siaurastopio, reiks dėt skardinį laikiklį ir būrti tvirtinimą prie kėbulo ir atvirkščiai, pas kai kuriuos siaurastopius nuo 1986m. eina jau plačiaustopio laikiklis, bet reik žiūrėt prie vietos.
Su apiačia kaip ir viskas.
Pravodkė turės taip pat būt nuo M20, geriausiai plačiastpio,ją lengviausia pajungti, tik reik pirkt neperdarinėtą, t.y. be visokių neorginalių izoliacijų ir t.t., nes po to gali kilti bėdų. Kompas irgi nuo M20 (pastaba, pas siaurastopį kompas eina dviejų kontaktų eilių, pas plačiastopį trijų).
Jei nusipirkot variklį iš senuko e30, t.y. kur paskyrstytojas eina ant pačio bloko, o pravodkę dėsit plačiastopio, tai reikės pardaryt šiek tiek t.y. paskyrstytoją perkelti ant paskyrstymo velenėlio: reikės dantratuko kuris suka tepalo pompą, skylės bloke kamštelio, paskyrtymo dangtelio (didelio), skriejiko, skriejiko tvirtinimo, viršutinio pagrindinio diržo dangtelio su didele skyle, trumpesnių aukštos įtampos laidų, bet iš bėdos galima ir ilgus palikt jei jie geri, o kitiems nėra pinigų, priekinio škyvo su dantukai ir holo daviklio, kuris statosi keleivio pusėje prie priekinio škyvo. Šešto pyplaidžio daviklis nėra būtinas, bet geriau, kad jis būtų, jį galima dėti ir seną, nes jie negenda, tik reikės ardomo aukštos įtampos laido, jų yra Jutoje.
Aušinimo radiatorių reikės pirkt tokį, kokia e30 pas jus yra, t.y. plačiastopis ar siaurastopis, nes radiatoriaus tvirtinimai skiriasi ir šlangas reiks pakeist į tokias kokių reik, priklausmai nuo radiatoriaus. Išsiplėtimo bakelis taip pat priklauso nuo radiatoriaus, t.y. siaurastopio eina kelevio pusėje cepelino formos (jei nėra aorginalių tvirtinimų ant dešinės pusės stakano reik arba juos pjaut nuo kokio kėbulo ir virint arba būrt). Plačiastopio kairėje beveik kvadratinis. Pastaba: išsiplėtimo bakelio kamščiai turi atlikti ir spaudimo nuleidimo funkciją, kitaip sprogdins šlangas, todėl jei pajutote, kad šlangos labai kietos pirmiausia reik pakeist kamštį.
Dėl važiuoklės, tai priekyje reiktų pakeist stupitsas, iš 45mm. Į 51mm., bet prieštai reiktų pasimatuot ar pas jus ne didesnės sudėtos. Stabdžius irgi modifikuot reiktų, dėt aušinamus, tada ir suportą pakeist reikės, tikslaiu tą dalį, kur cilindriukas yra, nes ji platesnė turi būt.
Gale reiktų susidėt diskinius stabdžius, t.y. reiks keist galines šakes arba visą tiltą, darbo daug ir jis nelengvas, bet stabdymo efektyvumas jaučiamas, čia jau jum teisė rinktis ar modifikuot važiuoklę ar ne.
Kaip ir viskas, jei dar ką prisiminsiu parašysiu ar kolegos papyldys ar pataisys.
Visko pats tikrai neatsiminsiu ir nesugebėsiu tiksliai aprašyt, todėl jei kas netingės pataisys mane ir prirašys ką aš praleidau
Visų pirmiausia reikės M20 variklio, t.y. bloko, galvos, įsiurbimo koliko, droselio, oro srauto matuoklės, įsiurbimo šlangos, škyvų, išmetimo koliko, geriausia pirkt visą komplektą iškarto, nes poto reikės daug lakstyt ir ieškot visokių smulkmenų, jos nėra dificitas, nes tikrai pas daugelį bmw fanų pilna visokios smulkmės.
Pastebėjimas dėl bloko: jei dėsit matarą iš e34 reikės pakeist tvirtinimo ausis nuo e30, ten skylės yra ir viskas idealiai tinka, bet jei dėt bloką iš e30 į e34, tada ausims skylių trūksta ir reikia būrt, tiksliai nežinau kaip ten viskas darosi, nes niekada taip neesu daręs.
Dar labai svarbu dedant bloką iš e34 išmušt skylę tepalo lygio matuoklei, nes ten pas e34 ji eina į karterį, taip kad jei dėsit e34 bloką ir e30 karterį galit likt be tapalo matuoklės (man jau taip buvo).
Traversas ir vairo kolonėlė tinka, ten perdarinėt nieko nereik.
Pavarų dėžė taip pat dedasi nuo m20, dėl tvirtinimų, tai jos visos vienodos, tiek nuo 2,0 2,3 2,5 2,7, tik perdavimai skiriasi, tik negaliu pasakyt kiek ir kokie tiksliai.
Pavarų dėžės galinė dalis, kuri tvirtinasi prie kėbulo: kadangi m20 dėžė yra ilgesnė, reikės perdėti tvirtinimo varžtus kėbule, ten bėgeliai tokie yra ir jų užtenka, nes visi kėbulai vienodi, tik pačius varžtus reikės perstumti; tvirtinimo kronšteino reikės taip pat nuo M20 dėžės ir patarčiau iškart pasikeisti dėžės pagalves (nes jos būna patirpusios nuo alyvos arba suplyšusios), salnikus (vienas didelis, kitas mažiukas, pro juos labai leidžia alyvą) ir dėžės alyvą, nes jos dažniausiai būna likę tik "čerkutė", o tai dantračiam ir sinchronizatoriam ne į naudą.
Prie to paties galima sutvarkyti ir bėgių laisvumą, t.y. sudėti įvores ten kur kišasi bėgių perjungimo traukės galai, viena yra pavarų dėžės gale kur junginėjasi bėgiai, kita pačio ryčiago apačioje, tą plastmasę reik išmušt ir dėt bronzines arba varines įvores (vidinis diametras 10mm. išorinis 12mm.)
Kardano reiks taip pat nuo M20.
Kardano gumą reik taip pat apžiūrėt ir jei ji surtųkinėjus reik keist į naują ji kainuoja apie 80litų. Su kardano pakabinamu guoliu taspats, jei jis sukasi netolygiai ar stringa keist ir tik nauju (reik atkreipt dėmesį, kad siaurastopio ir plačiastopio tvirtinimai skiriasi, taip kad jei pas jus plačiastopis, o kardaną pirkot nuo siaurastopio reiks keist jį bet kokiu atveju) jo kaina apie 70 litų, tik dažniausiai jis būna be apsauginių plokštelių ir fiksacinio žiedo, todėl ardant seną guolį jų negalima sulaužyt.
Duslintuvas, kelnės ir išmetimo kolikas taip pat nuo m20, tvirtinimai visi tinka, tik dažniausiai jie būna nupuvę, todėl gali tekt būrti, arba darytis naują, šiek tiek sportiškesnį (katalizatoriai, jei su tokiu dar gausit iškart į supirktuvę ir vietoj jo būtina dėt rezonatorius), jei duslintuve rasit katalyzo imitaciją, tai būtinai ją išvalyt reik, nes ten būna visokių dratų prikišta, kurie kemša išmetimą.
Bėgių svirties tvirtinimas, taip pat eis nuo m20, siaurastopio ir plačiastopio skiriasi, pas siaurastopį skarda, o pas plačiastopį aliumas, todėl jei pas jus plačiastopis, o dėžė nuo siaurastopio, reiks dėt skardinį laikiklį ir būrti tvirtinimą prie kėbulo ir atvirkščiai, pas kai kuriuos siaurastopius nuo 1986m. eina jau plačiaustopio laikiklis, bet reik žiūrėt prie vietos.
Su apiačia kaip ir viskas.
Pravodkė turės taip pat būt nuo M20, geriausiai plačiastpio,ją lengviausia pajungti, tik reik pirkt neperdarinėtą, t.y. be visokių neorginalių izoliacijų ir t.t., nes po to gali kilti bėdų. Kompas irgi nuo M20 (pastaba, pas siaurastopį kompas eina dviejų kontaktų eilių, pas plačiastopį trijų).
Jei nusipirkot variklį iš senuko e30, t.y. kur paskyrstytojas eina ant pačio bloko, o pravodkę dėsit plačiastopio, tai reikės pardaryt šiek tiek t.y. paskyrstytoją perkelti ant paskyrstymo velenėlio: reikės dantratuko kuris suka tepalo pompą, skylės bloke kamštelio, paskyrtymo dangtelio (didelio), skriejiko, skriejiko tvirtinimo, viršutinio pagrindinio diržo dangtelio su didele skyle, trumpesnių aukštos įtampos laidų, bet iš bėdos galima ir ilgus palikt jei jie geri, o kitiems nėra pinigų, priekinio škyvo su dantukai ir holo daviklio, kuris statosi keleivio pusėje prie priekinio škyvo. Šešto pyplaidžio daviklis nėra būtinas, bet geriau, kad jis būtų, jį galima dėti ir seną, nes jie negenda, tik reikės ardomo aukštos įtampos laido, jų yra Jutoje.
Aušinimo radiatorių reikės pirkt tokį, kokia e30 pas jus yra, t.y. plačiastopis ar siaurastopis, nes radiatoriaus tvirtinimai skiriasi ir šlangas reiks pakeist į tokias kokių reik, priklausmai nuo radiatoriaus. Išsiplėtimo bakelis taip pat priklauso nuo radiatoriaus, t.y. siaurastopio eina kelevio pusėje cepelino formos (jei nėra aorginalių tvirtinimų ant dešinės pusės stakano reik arba juos pjaut nuo kokio kėbulo ir virint arba būrt). Plačiastopio kairėje beveik kvadratinis. Pastaba: išsiplėtimo bakelio kamščiai turi atlikti ir spaudimo nuleidimo funkciją, kitaip sprogdins šlangas, todėl jei pajutote, kad šlangos labai kietos pirmiausia reik pakeist kamštį.
Dėl važiuoklės, tai priekyje reiktų pakeist stupitsas, iš 45mm. Į 51mm., bet prieštai reiktų pasimatuot ar pas jus ne didesnės sudėtos. Stabdžius irgi modifikuot reiktų, dėt aušinamus, tada ir suportą pakeist reikės, tikslaiu tą dalį, kur cilindriukas yra, nes ji platesnė turi būt.
Gale reiktų susidėt diskinius stabdžius, t.y. reiks keist galines šakes arba visą tiltą, darbo daug ir jis nelengvas, bet stabdymo efektyvumas jaučiamas, čia jau jum teisė rinktis ar modifikuot važiuoklę ar ne.
Kaip ir viskas, jei dar ką prisiminsiu parašysiu ar kolegos papyldys ar pataisys.
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau
Pravodkė turės taip pat būt nuo M20, geriausiai plačiastpio,ją lengviausia pajungti, tik reik pirkt neperdarinėtą, t.y. be visokių neorginalių izoliacijų ir t.t., nes po to gali kilti bėdų. Kompas irgi nuo M20 (pastaba, pas siaurastopį kompas eina dviejų kontaktų eilių, pas plačiastopį trijų).
dunas klausimas o pakeitus i pvz m20b25 ar b35 nekeiciant pravodkes uzvest galima? tnpe
dunas klausimas o pakeitus i pvz m20b25 ar b35 nekeiciant pravodkes uzvest galima? tnpe
- Mariukas E30
- Posts: 641
- Joined: 09 Mar 2006 18:40
- BMW: E36/5 compact juo2kas
- Location: kaunas
- Contact:
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
o tai keiciant is 1.8 i 2.0 tai stabdziu disku tik pakeist neuztenka reik ir suportai keist? ir dar klausimas jai db pas mane ner isvis pacio katalizatoriaus viduriu tik isore gali del to prasciau traukt ir isimetus rezonatoriu kas nors pasikeis?
Last edited by tadux on 08 Nov 2007 15:37, edited 1 time in total.
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: [All] Variklio keitimas be "libiotkės"
siaip tai viskas aprasyt keli pranesima pries tai, kai as keiciau tai viska turejau 2litru motoro tai ir viskas tiko, o kompas speju nelabai
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D
- sauliuss_s
- Posts: 394
- Joined: 06 Feb 2007 16:09
- BMW: [e30] 325
- Location: Kaunas
Re: [All] Variklio keitimas be "libiotkės"
reikia biski informacijos pas mane yra 86 m 2.4d ir jeigu as is jo isiimciau 2.4 varikly ir vietoi jo deciau placiastopio 2.0l varikly man tiks apacioja jo twirtinimai ? nereikes kaska burti ar virinti per naujo ?
Coupe 325 Baltas
Re: [All] Variklio keitimas be "libiotkės"
kur zadetos foto su kebulo uzkelimu?
860442842
+44 7717241409
diveriks.lt
Stiklo plastiko dalys sportui
+44 7717241409
diveriks.lt
Stiklo plastiko dalys sportui