Page 1 of 4

[All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Posted: 01 Apr 2007 15:43
by Bonza
Sveiki, atlikau šiokį tokį "laboratorinį darbą"- bandymą, kuris pasitesino ir pabandysiu jį aprašyt. Variklio keitimas be pakelėjo - "libiotkės" t.y. ne variklį keliant iš kėbulo, o kėbulą nukelent nuo variklio.
Pradedame nuo pradžių: pirma reikės nuimti suportus nuo stupidcų ir pritvirtinti prie kėbulo (ratus reik uždėti atgal), nuimam kapotą, išimame oro filtro dėžę, kartu su oro srauto matuoklę bei radiatorių ir atjungiame šlangas nuo išsiplėtimo bakelio, atjungiame pravodkę ir pritvirtiname prie kėbulo, taip kad nesimaišytų, atjungiame vairalazdės kryžmę, pečiuko šlangas, stabdžių vakuumą ir benzino šlangutes, tada lendame po mašiną ir nuimame duslintuvą ( pvz: atjungiame kelnes nuo išmetimo koliko ir ties pirmu pasitaikiusiu sujungimu arba nuimame visą duslintuvą), atjungiame kardaną, arba ties kardano guma arba ties pakabinamu guoliu, tik reik napamiršt įsitikinti ar yra kardano padėties atžymos ( vienas baltas taškelis prie kryžmės, kitas už šlicų), jei ne reik žymėtis, geriausiai su korektorium, tada atjungiame pavarų perdavimo svirties laikomąją konstrukciją (galima nuo pavarų dėžės arba nuo kėbulo), vėliau išsukame apatinius pavarų dėžės varžtus (nes prie jų poto bus labai sunku prieiti), atjungiame stabdžių cilindriuką ( jį taip pat pritvirtiname prie kėbulo, kad nesuplėšitumėm šlangutės ir jis nekliūtų), tada atsukame pavarų dėžės kronšteiną, bet po juo padedame ką nors, kad ji neliestų žemės t.y. nepersvertų variklio, tada atsukame amortizatorių atraminių varžtus. Štai ir priėjome prie svarbiausios dalies: parūkome :) ir padedame atramas po traversu, kad jis nė trupučio nesileistų t.y. kad turėtų naują atramą. Tada atsukame traverso keturis varžtus ir prisirišę pagalį po buferio tvirtinimais keliame (mes dviese nukėlėm kėbulą). Kaip uždėti kėbulą ant variklio parašysiu vėliau.

Čia keletas foto:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: 01 Apr 2007 17:29
by Romanas
Super ismastymas!!!! respect

Posted: 01 Apr 2007 17:56
by Tomas
isardyt isardei :) o kaip su idejimu ? nebus problemu :D

Posted: 01 Apr 2007 17:57
by stashas
gresia nuotrauku autorinis pazeidimas bonzai :D

Posted: 01 Apr 2007 18:03
by Bonza
jau viskas sudėta, ten problema tik ta kad reik daugiau žmonių (apie 5-6) kad viską sureguliuot eitų

Posted: 01 Apr 2007 18:04
by danats
tokiu pat budu ir buvo atgal ikrautas 2.5i :D geras vaizdelis buvo kai krove stashas su bonza

Posted: 01 Apr 2007 18:08
by stashas
viskas gerai cia gavosi. tik kad strim nepaaiskina normaliai kaip ten ta tiesiogini pliusa duot kad dabar uzsivestu alc :D

Posted: 01 Apr 2007 18:11
by Psyhazz
cia ta darba labaratorini sumastej ,kad libiotkes neturejai ar kaip :D taigi ,taip daugiau darbo isimti varikli negu su libiotke zymaj daugiau ardimo,reik ir paskyj orint stabdzius ,o jei varstai bus parudije prie slanguciu nuzysi varstus ,paskuj pirksi dar slangutes ,ne man tai toks buna ne prie sirdies nebent ,jei neturi dobies ar kur pakabint libiotkes tai tada galima suprasti ,bet jei visos saligos yra geriau laiko patikrintu budu iskelineti,bent as taip manau ;)

Posted: 01 Apr 2007 21:33
by Poviliukas
Erne wrote:cia ta darba labaratorini sumastej ,kad libiotkes neturejai ar kaip :D taigi ,taip daugiau darbo isimti varikli negu su libiotke zymaj daugiau ardimo,reik ir paskyj orint stabdzius ,o jei varstai bus parudije prie slanguciu nuzysi varstus ,paskuj pirksi dar slangutes ,ne man tai toks buna ne prie sirdies nebent ,jei neturi dobies ar kur pakabint libiotkes tai tada galima suprasti ,bet jei visos saligos yra geriau laiko patikrintu budu iskelineti,bent as taip manau ;)
Juk nereik nuorint stabdžių, nes suportai liko pririšti prie kėbulo.

Posted: 01 Apr 2007 21:48
by Guest
isbandytas sitas budas mano jau senej siaip as vienas ir isimdavau ir idedavau dankrato pagalba fkr

Posted: 02 Apr 2007 03:30
by Bonza
šis bandymas buvo daromas, nes neturėjau libiotkės. stabdžių orint nereikia, nes jų neatjunginėji. ardymo nėra daug ir pavarų dėžę lengviau nuimti ir uždėti, o beto kai sau darai tai gali ir važiuoklę susitvarkyt prie to paties, trumpiau tariant šis variantas turi ir pliusų ir minusų fkr

Posted: 02 Apr 2007 11:54
by MariusE30
O kiek libiotkė kainuoja maždaug? :V

Posted: 02 Apr 2007 14:41
by Bonza
žiūrint kokios reik jei pakabinamos tai jos nebrangios ir rusiškų gali gaut tik trosą gali reikėt pakeist, o čia brangiausia libiotkės dalis, o jei pastatomą nori tai jai reik gana didelio garažo ir jos brangios, net labai

Posted: 02 Apr 2007 22:21
by sutkobmw
MariusE30 wrote:O kiek libiotkė kainuoja maždaug? :V
Kaune pakabinama 120lt

Posted: 02 Apr 2007 23:25
by Rusas
sudek linkus i foto o ne foto labai foruma iskraipo

Posted: 03 Apr 2007 17:53
by Romanas
na as manau neturinciam salygu, toki darba atlikt su libiotke, su dobe ir t.t tai variantas geriausias ir patogiausias :D

Posted: 03 Apr 2007 17:58
by maxbimer
pora metu taip isiminedavau variklius kai uzsiiminejau masinu ardymu, gana greit gaunasi, ir vienas be dideliu problemu susisukdavau

Posted: 04 Apr 2007 18:47
by zygasbmw
maxbimer wrote:pora metu taip isiminedavau variklius kai uzsiiminejau masinu ardymu, gana greit gaunasi, ir vienas be dideliu problemu susisukdavau
ne tu vienas :D

Posted: 12 May 2007 22:14
by Bonza
Tai va pasiektas naujas mano asmeninis rekordas, variklis su pakabą, pravodke, kardanu ir reduktorium (visa tai imama buvo, nes tai donoras, kuris eina ant dalių) per 3,5-4 valandas :D
Čia dar keletas foto :

Laukiam kol pats variklis išlips :D

Image

neišlipo mad1 , todėl ėmėmės darbo :D


kaip jau minėjau per rekordiškai trumpą laiką (apie 3 val.) buvo išimtas reduktorius ir kėbulas pilnai paruoštas nukėlimui (viskas buvo daroma taip pat kaip ir aukščiau aprašyta, tik šį kartą variklis buvo išimtas kartu su pravodke t.y. atjungta fyškė nuo saugiklių dėžės ir ištraukta kompo fyškė iš salono).

Image


Image


Image


Image


Image


taigi išvados: jei ardomas auto dalimis tai šis būdas yra labai patogus, galima net ir galinį tiltą imti kartu, tik tada reikės daugiau (negu 2-jų) žmonių, nukelti kėbului.


Pergalės šokis


Image


Garaže svarbiausia "saugumas" ir "atsargumas" vis1 :D


Image


Tokiu pačiu būdu išimtas variklis iš dar vienos mašinos, bet lūžo traverso varžtas ir liko lanžerone, bandymai virinti veržlę nepasitvirtino, bet dabar bus bandomas kitas būdas (kurį galbūt aprašysiu ir sudėsiu foto), todėl darbai sustojo ir laiko visai nėra, nes užpuolė bakalauras. kai bus sutvarkytos šios smulkmenos :D idėsiu aprašymą su foto kaip uždedamas kėbulas ant važiuoklės su varikliu.

Posted: 12 May 2007 22:32
by stashas
ir ka as cia visas susiraukes ir bulgarke rankose darau ? :D