[All] Variklio keitimas be "libiotkės"
Posted: 01 Apr 2007 15:43
Sveiki, atlikau šiokį tokį "laboratorinį darbą"- bandymą, kuris pasitesino ir pabandysiu jį aprašyt. Variklio keitimas be pakelėjo - "libiotkės" t.y. ne variklį keliant iš kėbulo, o kėbulą nukelent nuo variklio.
Pradedame nuo pradžių: pirma reikės nuimti suportus nuo stupidcų ir pritvirtinti prie kėbulo (ratus reik uždėti atgal), nuimam kapotą, išimame oro filtro dėžę, kartu su oro srauto matuoklę bei radiatorių ir atjungiame šlangas nuo išsiplėtimo bakelio, atjungiame pravodkę ir pritvirtiname prie kėbulo, taip kad nesimaišytų, atjungiame vairalazdės kryžmę, pečiuko šlangas, stabdžių vakuumą ir benzino šlangutes, tada lendame po mašiną ir nuimame duslintuvą ( pvz: atjungiame kelnes nuo išmetimo koliko ir ties pirmu pasitaikiusiu sujungimu arba nuimame visą duslintuvą), atjungiame kardaną, arba ties kardano guma arba ties pakabinamu guoliu, tik reik napamiršt įsitikinti ar yra kardano padėties atžymos ( vienas baltas taškelis prie kryžmės, kitas už šlicų), jei ne reik žymėtis, geriausiai su korektorium, tada atjungiame pavarų perdavimo svirties laikomąją konstrukciją (galima nuo pavarų dėžės arba nuo kėbulo), vėliau išsukame apatinius pavarų dėžės varžtus (nes prie jų poto bus labai sunku prieiti), atjungiame stabdžių cilindriuką ( jį taip pat pritvirtiname prie kėbulo, kad nesuplėšitumėm šlangutės ir jis nekliūtų), tada atsukame pavarų dėžės kronšteiną, bet po juo padedame ką nors, kad ji neliestų žemės t.y. nepersvertų variklio, tada atsukame amortizatorių atraminių varžtus. Štai ir priėjome prie svarbiausios dalies: parūkome ir padedame atramas po traversu, kad jis nė trupučio nesileistų t.y. kad turėtų naują atramą. Tada atsukame traverso keturis varžtus ir prisirišę pagalį po buferio tvirtinimais keliame (mes dviese nukėlėm kėbulą). Kaip uždėti kėbulą ant variklio parašysiu vėliau.
Čia keletas foto:
Pradedame nuo pradžių: pirma reikės nuimti suportus nuo stupidcų ir pritvirtinti prie kėbulo (ratus reik uždėti atgal), nuimam kapotą, išimame oro filtro dėžę, kartu su oro srauto matuoklę bei radiatorių ir atjungiame šlangas nuo išsiplėtimo bakelio, atjungiame pravodkę ir pritvirtiname prie kėbulo, taip kad nesimaišytų, atjungiame vairalazdės kryžmę, pečiuko šlangas, stabdžių vakuumą ir benzino šlangutes, tada lendame po mašiną ir nuimame duslintuvą ( pvz: atjungiame kelnes nuo išmetimo koliko ir ties pirmu pasitaikiusiu sujungimu arba nuimame visą duslintuvą), atjungiame kardaną, arba ties kardano guma arba ties pakabinamu guoliu, tik reik napamiršt įsitikinti ar yra kardano padėties atžymos ( vienas baltas taškelis prie kryžmės, kitas už šlicų), jei ne reik žymėtis, geriausiai su korektorium, tada atjungiame pavarų perdavimo svirties laikomąją konstrukciją (galima nuo pavarų dėžės arba nuo kėbulo), vėliau išsukame apatinius pavarų dėžės varžtus (nes prie jų poto bus labai sunku prieiti), atjungiame stabdžių cilindriuką ( jį taip pat pritvirtiname prie kėbulo, kad nesuplėšitumėm šlangutės ir jis nekliūtų), tada atsukame pavarų dėžės kronšteiną, bet po juo padedame ką nors, kad ji neliestų žemės t.y. nepersvertų variklio, tada atsukame amortizatorių atraminių varžtus. Štai ir priėjome prie svarbiausios dalies: parūkome ir padedame atramas po traversu, kad jis nė trupučio nesileistų t.y. kad turėtų naują atramą. Tada atsukame traverso keturis varžtus ir prisirišę pagalį po buferio tvirtinimais keliame (mes dviese nukėlėm kėbulą). Kaip uždėti kėbulą ant variklio parašysiu vėliau.
Čia keletas foto: