[All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Sat May 12, 2007 10:35 pm

stashas wrote:ir ka as cia visas susiraukes ir bulgarke rankose darau ? :D
patiko man šita foto ir tegul jaunieji BMW fanai pažiūri kaip negalima dirbti :D
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
stashas
Posts: 906
Joined: Mon Dec 11, 2006 10:52 pm
Location: Kaunas

Post by stashas » Sat May 12, 2007 10:40 pm

S raide apacioj reikejo :D
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex

User avatar
DarkMan
Posts: 232
Joined: Wed May 17, 2006 11:14 pm
Location: Siauliai

Post by DarkMan » Sat Jun 23, 2007 7:43 pm

Galiniam tiltui nuimti nereikia specialaus varzto kazkokio? Nes atsukau tuos 2 varztus sonuose, o ten dar kazkokia guma ir dar kazkokia mandra verzle... ka toliau daryt?
Image

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: Thu Mar 02, 2006 2:30 pm
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » Sat Jun 23, 2007 7:47 pm

atsuki plokstele nuo kebulo kuri prisisuka su sesiakampiais tada nusuki didele verzle ant 22varztas td kisi vamzdi ir bandai lenkti zemyn
V12 manual

User avatar
DarkMan
Posts: 232
Joined: Wed May 17, 2006 11:14 pm
Location: Siauliai

Post by DarkMan » Sat Jun 23, 2007 9:35 pm

Tai vat as ta varzta atsukau, po to ta plokstele nuemiau... Bet ten viduj dar kazkokia mandra verzle... Ja reikia nusukt ar tiesiog bandyt nulenkt su vamzdziu?
Image

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: Thu Mar 02, 2006 2:30 pm
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » Sun Jun 24, 2007 3:48 am

ten ne verzle jaigu nieko neprichimicinta fkr jo bandyt lenkti visa tilta zemyn yaya
V12 manual

User avatar
DarkMan
Posts: 232
Joined: Wed May 17, 2006 11:14 pm
Location: Siauliai

Post by DarkMan » Sun Jun 24, 2007 12:50 pm

dekui ;)
Image

User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Fri Jul 06, 2007 11:21 am

Forume mačiau prašymų aprašyti kaip pakeisti 4 cylindrų variklį į M20.
Visko pats tikrai neatsiminsiu ir nesugebėsiu tiksliai aprašyt, todėl jei kas netingės pataisys mane ir prirašys ką aš praleidau ;)

Visų pirmiausia reikės M20 variklio, t.y. bloko, galvos, įsiurbimo koliko, droselio, oro srauto matuoklės, įsiurbimo šlangos, škyvų, išmetimo koliko, geriausia pirkt visą komplektą iškarto, nes poto reikės daug lakstyt ir ieškot visokių smulkmenų, jos nėra dificitas, nes tikrai pas daugelį bmw fanų pilna visokios smulkmės.

Pastebėjimas dėl bloko: jei dėsit matarą iš e34 reikės pakeist tvirtinimo ausis nuo e30, ten skylės yra ir viskas idealiai tinka, bet jei dėt bloką iš e30 į e34, tada ausims skylių trūksta ir reikia būrt, tiksliai nežinau kaip ten viskas darosi, nes niekada taip neesu daręs.
Dar labai svarbu dedant bloką iš e34 išmušt skylę tepalo lygio matuoklei, nes ten pas e34 ji eina į karterį, taip kad jei dėsit e34 bloką ir e30 karterį galit likt be tapalo matuoklės (man jau taip buvo).

Traversas ir vairo kolonėlė tinka, ten perdarinėt nieko nereik.

Pavarų dėžė taip pat dedasi nuo m20, dėl tvirtinimų, tai jos visos vienodos, tiek nuo 2,0 2,3 2,5 2,7, tik perdavimai skiriasi, tik negaliu pasakyt kiek ir kokie tiksliai.
Pavarų dėžės galinė dalis, kuri tvirtinasi prie kėbulo: kadangi m20 dėžė yra ilgesnė, reikės perdėti tvirtinimo varžtus kėbule, ten bėgeliai tokie yra ir jų užtenka, nes visi kėbulai vienodi, tik pačius varžtus reikės perstumti; tvirtinimo kronšteino reikės taip pat nuo M20 dėžės ir patarčiau iškart pasikeisti dėžės pagalves (nes jos būna patirpusios nuo alyvos arba suplyšusios), salnikus (vienas didelis, kitas mažiukas, pro juos labai leidžia alyvą) ir dėžės alyvą, nes jos dažniausiai būna likę tik "čerkutė", o tai dantračiam ir sinchronizatoriam ne į naudą.
Prie to paties galima sutvarkyti ir bėgių laisvumą, t.y. sudėti įvores ten kur kišasi bėgių perjungimo traukės galai, viena yra pavarų dėžės gale kur junginėjasi bėgiai, kita pačio ryčiago apačioje, tą plastmasę reik išmušt ir dėt bronzines arba varines įvores (vidinis diametras 10mm. išorinis 12mm.)
Kardano reiks taip pat nuo M20.
Kardano gumą reik taip pat apžiūrėt ir jei ji surtųkinėjus reik keist į naują ji kainuoja apie 80litų. Su kardano pakabinamu guoliu taspats, jei jis sukasi netolygiai ar stringa keist ir tik nauju (reik atkreipt dėmesį, kad siaurastopio ir plačiastopio tvirtinimai skiriasi, taip kad jei pas jus plačiastopis, o kardaną pirkot nuo siaurastopio reiks keist jį bet kokiu atveju) jo kaina apie 70 litų, tik dažniausiai jis būna be apsauginių plokštelių ir fiksacinio žiedo, todėl ardant seną guolį jų negalima sulaužyt.
Duslintuvas, kelnės ir išmetimo kolikas taip pat nuo m20, tvirtinimai visi tinka, tik dažniausiai jie būna nupuvę, todėl gali tekt būrti, arba darytis naują, šiek tiek sportiškesnį (katalizatoriai, jei su tokiu dar gausit iškart į supirktuvę ir vietoj jo būtina dėt rezonatorius), jei duslintuve rasit katalyzo imitaciją, tai būtinai ją išvalyt reik, nes ten būna visokių dratų prikišta, kurie kemša išmetimą.
Bėgių svirties tvirtinimas, taip pat eis nuo m20, siaurastopio ir plačiastopio skiriasi, pas siaurastopį skarda, o pas plačiastopį aliumas, todėl jei pas jus plačiastopis, o dėžė nuo siaurastopio, reiks dėt skardinį laikiklį ir būrti tvirtinimą prie kėbulo ir atvirkščiai, pas kai kuriuos siaurastopius nuo 1986m. eina jau plačiaustopio laikiklis, bet reik žiūrėt prie vietos.

Su apiačia kaip ir viskas.

Pravodkė turės taip pat būt nuo M20, geriausiai plačiastpio,ją lengviausia pajungti, tik reik pirkt neperdarinėtą, t.y. be visokių neorginalių izoliacijų ir t.t., nes po to gali kilti bėdų. Kompas irgi nuo M20 (pastaba, pas siaurastopį kompas eina dviejų kontaktų eilių, pas plačiastopį trijų).
Jei nusipirkot variklį iš senuko e30, t.y. kur paskyrstytojas eina ant pačio bloko, o pravodkę dėsit plačiastopio, tai reikės pardaryt šiek tiek t.y. paskyrstytoją perkelti ant paskyrstymo velenėlio: reikės dantratuko kuris suka tepalo pompą, skylės bloke kamštelio, paskyrtymo dangtelio (didelio), skriejiko, skriejiko tvirtinimo, viršutinio pagrindinio diržo dangtelio su didele skyle, trumpesnių aukštos įtampos laidų, bet iš bėdos galima ir ilgus palikt jei jie geri, o kitiems nėra pinigų, priekinio škyvo su dantukai ir holo daviklio, kuris statosi keleivio pusėje prie priekinio škyvo. Šešto pyplaidžio daviklis nėra būtinas, bet geriau, kad jis būtų, jį galima dėti ir seną, nes jie negenda, tik reikės ardomo aukštos įtampos laido, jų yra Jutoje.

Aušinimo radiatorių reikės pirkt tokį, kokia e30 pas jus yra, t.y. plačiastopis ar siaurastopis, nes radiatoriaus tvirtinimai skiriasi ir šlangas reiks pakeist į tokias kokių reik, priklausmai nuo radiatoriaus. Išsiplėtimo bakelis taip pat priklauso nuo radiatoriaus, t.y. siaurastopio eina kelevio pusėje cepelino formos (jei nėra aorginalių tvirtinimų ant dešinės pusės stakano reik arba juos pjaut nuo kokio kėbulo ir virint arba būrt). Plačiastopio kairėje beveik kvadratinis. Pastaba: išsiplėtimo bakelio kamščiai turi atlikti ir spaudimo nuleidimo funkciją, kitaip sprogdins šlangas, todėl jei pajutote, kad šlangos labai kietos pirmiausia reik pakeist kamštį.

Dėl važiuoklės, tai priekyje reiktų pakeist stupitsas, iš 45mm. Į 51mm., bet prieštai reiktų pasimatuot ar pas jus ne didesnės sudėtos. Stabdžius irgi modifikuot reiktų, dėt aušinamus, tada ir suportą pakeist reikės, tikslaiu tą dalį, kur cilindriukas yra, nes ji platesnė turi būt.
Gale reiktų susidėt diskinius stabdžius, t.y. reiks keist galines šakes arba visą tiltą, darbo daug ir jis nelengvas, bet stabdymo efektyvumas jaučiamas, čia jau jum teisė rinktis ar modifikuot važiuoklę ar ne.

Kaip ir viskas, jei dar ką prisiminsiu parašysiu ar kolegos papyldys ar pataisys.
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
DAR666
Posts: 459
Joined: Sat May 20, 2006 8:52 pm
BMW: E30
Location: Klaipėda

Post by DAR666 » Fri Jul 06, 2007 11:38 am

na tik del skydelio nepaminejai,bet ten uztenka kazkokia detale pakeist ir tiks 6cyl motorui,nors as pirkau visa skydeli.

User avatar
Salkiz`as
Posts: 163
Joined: Tue Apr 17, 2007 6:23 pm
Location: SIAULIA
Contact:

Post by Salkiz`as » Fri Jul 06, 2007 4:45 pm

Oooo, idemiai perskaityta, isisavinta ir ishsisaugota... respektc :D

User avatar
Poshkus
Posts: 80
Joined: Mon Jul 09, 2007 5:17 pm
BMW: E34 535i
Location: Vilnius

Post by Poshkus » Tue Jul 10, 2007 3:52 pm

Pravodkė turės taip pat būt nuo M20, geriausiai plačiastpio,ją lengviausia pajungti, tik reik pirkt neperdarinėtą, t.y. be visokių neorginalių izoliacijų ir t.t., nes po to gali kilti bėdų. Kompas irgi nuo M20 (pastaba, pas siaurastopį kompas eina dviejų kontaktų eilių, pas plačiastopį trijų).



dunas klausimas o pakeitus i pvz m20b25 ar b35 nekeiciant pravodkes uzvest galima? tnpe

User avatar
Bonza
Posts: 212
Joined: Sat Jun 24, 2006 8:39 am
BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
Location: Kaunas
Contact:

Post by Bonza » Tue Jul 10, 2007 5:11 pm

Pirmiausia jei šnekam apie variklius su karomyslais
1,6; 1,8 yra M10 (4cyl.)
2,0; 2,3; 2,5; 2,7 yra M20 (6cyl.)
3,0; 3,5 yra M30 (6cyl.)

ir pravodkė nuo M10 arba M40 tikrai netiks M20 varikliui
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau :D

User avatar
Poshkus
Posts: 80
Joined: Mon Jul 09, 2007 5:17 pm
BMW: E34 535i
Location: Vilnius

Post by Poshkus » Wed Jul 11, 2007 7:53 am

o pravodkes keitimas labai sunkus ar ne?

User avatar
Mariukas E30
Posts: 641
Joined: Thu Mar 09, 2006 6:40 pm
BMW: E36/5 compact juo2kas
Location: kaunas
Contact:

Post by Mariukas E30 » Wed Jul 11, 2007 9:11 pm

cia kaip kam :D

User avatar
tadux
Posts: 1517
Joined: Wed Sep 19, 2007 9:23 pm
BMW: E30 m50b25, E30 318i touring
Location: Utena
Contact:

Post by tadux » Thu Nov 08, 2007 3:31 pm

o tai keiciant is 1.8 i 2.0 tai stabdziu disku tik pakeist neuztenka reik ir suportai keist? ir dar klausimas jai db pas mane ner isvis pacio katalizatoriaus viduriu tik isore gali del to prasciau traukt ir isimetus rezonatoriu kas nors pasikeis?
Last edited by tadux on Thu Nov 08, 2007 3:37 pm, edited 1 time in total.

User avatar
tadux
Posts: 1517
Joined: Wed Sep 19, 2007 9:23 pm
BMW: E30 m50b25, E30 318i touring
Location: Utena
Contact:

Post by tadux » Thu Nov 08, 2007 3:34 pm

blyn pamirsau dar o jai is siaurastopio viska metu i seurastopi tai turetu viskas tikt? nu as visa masina turiu bet metais senesne maniske 87 o donoras 86 tai cia gal niekas nesiskirs isskirus pravotke ir ausinimo sistemos?

kestukas

Post by kestukas » Mon Nov 12, 2007 5:58 am

as noreciau is savo 318(nzn seurastopis ar placestipis(1985m) as nzn kaip atskirt) noriu lupt 1,8 ir det 2,5(eserio) variklis 2,5i.kakios keitimo problemos? bebeje tiktu kompas e34(siuos galiu gaut nemokamai tai ir klausiu) 2,5i?

User avatar
tadux
Posts: 1517
Joined: Wed Sep 19, 2007 9:23 pm
BMW: E30 m50b25, E30 318i touring
Location: Utena
Contact:

Re: [All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Post by tadux » Mon Jan 07, 2008 12:47 pm

siaip tai viskas aprasyt keli pranesima pries tai, kai as keiciau tai viska turejau 2litru motoro tai ir viskas tiko, o kompas speju nelabai
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
sauliuss_s
Posts: 394
Joined: Tue Feb 06, 2007 4:09 pm
BMW: [e30] 325
Location: Kaunas

Re: [All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Post by sauliuss_s » Mon Feb 18, 2008 7:16 pm

reikia biski informacijos pas mane yra 86 m 2.4d ir jeigu as is jo isiimciau 2.4 varikly ir vietoi jo deciau placiastopio 2.0l varikly man tiks apacioja jo twirtinimai ? nereikes kaska burti ar virinti per naujo ?
Coupe 325 Baltas :))
Image

User avatar
thor
Posts: 536
Joined: Tue Apr 11, 2006 8:45 pm
BMW: e28 5xx e30 318iAG
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Variklio keitimas be "libiotkės"

Post by thor » Sat Feb 23, 2008 10:39 pm

kur zadetos foto su kebulo uzkelimu? :)
860442842
+44 7717241409
diveriks.lt
Stiklo plastiko dalys sportui

Post Reply