[E30] m30 335i

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: Fri Jan 13, 2006 11:56 am
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

[E30] m30 335i

Post by AndriuxaBMW » Sat Apr 22, 2006 3:59 am

taigi perziurejau e30.de puslapiuka kur kolektyvas yra susidejas m30b35 variklius i e30 ir pastebejau toki dalyka kad pas juos variklio centravimas yra prie antro cilindro taigi gaunasi taip kad jo svoris daugiau panestas i auto viduri nei m20 motoro ,taigi gaunasi visai liuks variantas pigaus ag pakelimo ,bet va man ydomu pasidare ar cia pasmus bus taip teisingai istatytu m30 varikliu i e30 ar ne ,nes teko uzmatyt toki dalyka kaip kebulo papjaustimas ,keliose vietose ,reziume pasakysiu taip, smagu butu isbandyti posukiuose teisinga 335 :)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
maxbimer
Posts: 848
Joined: Mon Jan 16, 2006 11:00 am
Location: KAUNAS

Post by maxbimer » Sat Apr 22, 2006 7:10 am

manau ilgai laukti nereiks ....

Guest

Post by Guest » Sat Apr 22, 2006 9:33 am

As irgi taip manu kad greitai pamatysim ir teisingu 335 :D

User avatar
Sparco
BMW Fan draugas
Posts: 111
Joined: Sun Jan 15, 2006 1:19 pm
BMW: e46
Location: Kaunas

Post by Sparco » Sat Apr 22, 2006 10:52 am

maxbimer wrote:manau ilgai laukti nereiks ....
Cia gal su mintim? gal kokiu planu yra? :D
e30 pasiglemze rudys

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: Sun Jan 15, 2006 12:48 am
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » Sun Apr 23, 2006 2:16 am

;)

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: Sun Jan 15, 2006 12:48 am
Location: Kaunas

Re: 335i

Post by Pingvinas » Sun Apr 23, 2006 2:32 am

AndriuxaBMW wrote:taigi perziurejau e30.de puslapiuka kur kolektyvas yra susidejas m30b35 variklius i e30 ir pastebejau toki dalyka kad pas juos variklio centravimas yra prie antro cilindro taigi gaunasi taip kad jo svoris daugiau panestas i auto viduri nei m20 motoro ,taigi gaunasi visai liuks variantas pigaus ag pakelimo ,bet va man ydomu pasidare ar cia pasmus bus taip teisingai istatytu m30 varikliu i e30 ar ne ,nes teko uzmatyt toki dalyka kaip kebulo papjaustimas ,keliose vietose ,reziume pasakysiu taip, smagu butu isbandyti posukiuose teisinga 335 :)
yra ir padaryta prie 3cilindro ;)

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: Fri Jan 13, 2006 11:56 am
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » Sun Apr 23, 2006 11:31 am

jau isidejai ?
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: Sun Jan 15, 2006 12:48 am
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » Wed May 03, 2006 8:02 pm

isidejau... ;)

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Wed May 03, 2006 9:16 pm

Donatas wrote:isidejau... ;)
Siandien srote jau irgi is 535 e34 nuiminejau pravodke, motoras jau isimtas :) desim draugeliui sio menesio gale. Blem didelis tas motoras atrodo ** :D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
kurgine
Posts: 134
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:43 pm
BMW: E30
Location: Vilnius

Post by kurgine » Sun May 21, 2006 11:57 pm

o gal galit kas placiau, kaip suprast ta pagal antra cilindra pagal trecia? cia nuo katros vietos ziurint?
Bo isigijau 335 ir mastau visa iranga verst i savo kebula nes tas labai jau pavarges. Tai idomu kaip tas "teisingas" variantas ar sudetingai statosi?

Beje toks idomus pastebejimas, pas ta 335 atitruke abu priekiniai lanzeronai, ar jau sprende is jusu kas tokia problema gal kokiu minciu yra, nes visai realu kad ir manajame kebule jisai tas vietas "istasys", tad noretusi uzbegt tai bedai uz akiu kol vyks operacija nes manau su ismtu varykliu ten priejimas daryk ka nori.
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?

User avatar
kurgine
Posts: 134
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:43 pm
BMW: E30
Location: Vilnius

Post by kurgine » Mon May 22, 2006 11:54 am

OZas wrote:Idetas teisingai kai antras cilindras tarp stakanu.Stakanai sutvirtinami rasporke.
Dabar supratau, aciu.


Tada dar vienas klausimas, kuom gi taip blogai tas "neteisingas" variantas? Nes kiek girdejo tai kad priekio svoris kelia gala ir nusukineja gala ant posukiu. Man tai labai patinka :D Klausimas butu o kaip priekis elgiasi? Ar nestuma issuktu priekiniu ratu ant didesnio greicio, nes siauliuose man tai buvo didziausia problema :(
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?

User avatar
Poviliukas
Posts: 481
Joined: Sat Jan 14, 2006 7:55 pm
BMW: e24 635CSi '84
Location: Kaunas
Contact:

Post by Poviliukas » Mon May 22, 2006 12:35 pm

kurgine wrote:
OZas wrote:Idetas teisingai kai antras cilindras tarp stakanu.Stakanai sutvirtinami rasporke.
Dabar supratau, aciu.


Tada dar vienas klausimas, kuom gi taip blogai tas "neteisingas" variantas? Nes kiek girdejo tai kad priekio svoris kelia gala ir nusukineja gala ant posukiu. Man tai labai patinka :D Klausimas butu o kaip priekis elgiasi? Ar nestuma issuktu priekiniu ratu ant didesnio greicio, nes siauliuose man tai buvo didziausia problema :(
Butent, kad stumia prieki.

User avatar
kurgine
Posts: 134
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:43 pm
BMW: E30
Location: Vilnius

Post by kurgine » Tue May 23, 2006 12:36 am

ne kas :(

Gerai, tada jei stumasi varyklis atgal, kaip su kardanu? jis turetu trumpet, bet kokiu principu? pjaustyt virint ar imanoma kazka parinkt is dideles bmw gamos?

Bliam reikia man toki dalyka pamatyt paciam, bo galvoje ten niekas netelpa puse visko ispjaustyt mano manymu reikia kar1
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?

User avatar
Nerijus
Posts: 275
Joined: Mon Feb 06, 2006 7:03 pm
BMW: 530d
Location: Kaunas - Alytus
Contact:

Post by Nerijus » Tue May 23, 2006 1:06 am

kurgine wrote:ne kas :(

Gerai, tada jei stumasi varyklis atgal, kaip su kardanu? jis turetu trumpet, bet kokiu principu? pjaustyt virint ar imanoma kazka parinkt is dideles bmw gamos?

Bliam reikia man toki dalyka pamatyt paciam, bo galvoje ten niekas netelpa puse visko ispjaustyt mano manymu reikia kar1
o kas sunkaus kardana sutrumpinti? pjauni, virini ir balansuoji. bent jau pagal mane taip, nes kelioms auto kai dare, tai taip ir dare, o jos vaziuoja dar ir siandien. bet ten ne varikli keite ar stume kur nors, bet is dvieju suluzusiu padarydavo viena gera. nors gal apsukos skirtusi, tai tiesiog isgreztu ta kardana..

User avatar
kurgine
Posts: 134
Joined: Sat Apr 15, 2006 1:43 pm
BMW: E30
Location: Vilnius

Post by kurgine » Tue May 23, 2006 1:12 am

nu bliam kiek man visi aiskina tai susidariau tokia nuomone kad su kardanu menki juokai, jei atitruktu tai arba masina ant stogo arba sedyne galine asfalte str ar migla visa tai? bo istorijos tai kraupios vis1
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?

User avatar
Nerijus
Posts: 275
Joined: Mon Feb 06, 2006 7:03 pm
BMW: 530d
Location: Kaunas - Alytus
Contact:

Post by Nerijus » Tue May 23, 2006 10:26 am

kurgine wrote:nu bliam kiek man visi aiskina tai susidariau tokia nuomone kad su kardanu menki juokai, jei atitruktu tai arba masina ant stogo arba sedyne galine asfalte str ar migla visa tai? bo istorijos tai kraupios vis1
jeigu zinai ka darai, tai ne taip ir sunku ten. jeigu trumpini, tai turi labai tiesiai nupjauti, kad gautusi kuo mazesnis musimas, paskui dar reikia ziureti, kad kryzme butu neissimalusi. vienam gruzavikui, kai nusuko kardana priekyje, o paskui dar tas i zeme kai dejo, tai net auto galas sukilo.. nezinau ar bmw jis buna pilnaviduris, nes tada dar butu galima ir issitekinti. siaip silpniausia vieta, tai buna visi sujungimai, suvirinimai ir t.t., aisku, jeigu kitos vietos negave jokiu smugiu. kai sukasi kardanas, tai uzdek istiesta plastaka ir turi nejausti jokio musimo arba tik vos juntama. o kai jis sukasi, kad ne kebulas linguoja, tai toks ilgai nelaikys. kazkur kaune juos paradvineja, balansuoja ir t.t. lyg draugystes g-tve ar kazkur aplink savanorius.

User avatar
KLP325
BMW Fan narys
Posts: 418
Joined: Sun Jan 15, 2006 6:54 pm
BMW: Alpine Weiss Jap Yo
Location: Klaipėda, Lietuva
Contact:

Post by KLP325 » Tue May 23, 2006 12:34 pm

ozeckienes g, prie sinagogos ;)

uab kardanas
Every day is a Racing day. . .

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Tue May 23, 2006 1:13 pm

kurgine wrote:nu bliam kiek man visi aiskina tai susidariau tokia nuomone kad su kardanu menki juokai, jei atitruktu tai arba masina ant stogo arba sedyne galine asfalte str ar migla visa tai? bo istorijos tai kraupios vis1
Tai apsaugos yra pas bmw, nera jis plikas, jei ir atitruktu, neturetu jis tiek laisves tabaluoti kad asfalta pasiekt :D
O siaip arba reik vezt kaune i UAB Kardanas, arba paciam bandyt trumpint, nupjaut su staklem labai lygiai ir i vidu ikist vamzdi, sumaut kardana ir dailiai uzvirint. Kaip nekeista bet jau is ne vieno zmogaus girdziu kad tokiu budu gerai padarius kardanas nepraranda balanso.
Dar klausimas, kad pastatyt M30 taip kaip OZas sake, reikia pjaustyti jau ka nors kebule ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: Fri Jan 13, 2006 11:56 am
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » Tue May 23, 2006 2:58 pm

taip reikia pjaustiti mazdaug ta vieta kur ismetimas aina nes per ji neina patraukti motoro atgal
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: Sun Jan 15, 2006 11:30 pm
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » Tue May 23, 2006 3:21 pm

AndriuxaBMW wrote:taip reikia pjaustiti mazdaug ta vieta kur ismetimas aina nes per ji neina patraukti motoro atgal
Aisku, bandysim :)
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

Post Reply