[E30] m30 335i
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
[E30] m30 335i
taigi perziurejau e30.de puslapiuka kur kolektyvas yra susidejas m30b35 variklius i e30 ir pastebejau toki dalyka kad pas juos variklio centravimas yra prie antro cilindro taigi gaunasi taip kad jo svoris daugiau panestas i auto viduri nei m20 motoro ,taigi gaunasi visai liuks variantas pigaus ag pakelimo ,bet va man ydomu pasidare ar cia pasmus bus taip teisingai istatytu m30 varikliu i e30 ar ne ,nes teko uzmatyt toki dalyka kaip kebulo papjaustimas ,keliose vietose ,reziume pasakysiu taip, smagu butu isbandyti posukiuose teisinga 335
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Re: 335i
yra ir padaryta prie 3cilindroAndriuxaBMW wrote:taigi perziurejau e30.de puslapiuka kur kolektyvas yra susidejas m30b35 variklius i e30 ir pastebejau toki dalyka kad pas juos variklio centravimas yra prie antro cilindro taigi gaunasi taip kad jo svoris daugiau panestas i auto viduri nei m20 motoro ,taigi gaunasi visai liuks variantas pigaus ag pakelimo ,bet va man ydomu pasidare ar cia pasmus bus taip teisingai istatytu m30 varikliu i e30 ar ne ,nes teko uzmatyt toki dalyka kaip kebulo papjaustimas ,keliose vietose ,reziume pasakysiu taip, smagu butu isbandyti posukiuose teisinga 335
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
o gal galit kas placiau, kaip suprast ta pagal antra cilindra pagal trecia? cia nuo katros vietos ziurint?
Bo isigijau 335 ir mastau visa iranga verst i savo kebula nes tas labai jau pavarges. Tai idomu kaip tas "teisingas" variantas ar sudetingai statosi?
Beje toks idomus pastebejimas, pas ta 335 atitruke abu priekiniai lanzeronai, ar jau sprende is jusu kas tokia problema gal kokiu minciu yra, nes visai realu kad ir manajame kebule jisai tas vietas "istasys", tad noretusi uzbegt tai bedai uz akiu kol vyks operacija nes manau su ismtu varykliu ten priejimas daryk ka nori.
Bo isigijau 335 ir mastau visa iranga verst i savo kebula nes tas labai jau pavarges. Tai idomu kaip tas "teisingas" variantas ar sudetingai statosi?
Beje toks idomus pastebejimas, pas ta 335 atitruke abu priekiniai lanzeronai, ar jau sprende is jusu kas tokia problema gal kokiu minciu yra, nes visai realu kad ir manajame kebule jisai tas vietas "istasys", tad noretusi uzbegt tai bedai uz akiu kol vyks operacija nes manau su ismtu varykliu ten priejimas daryk ka nori.
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?
Dabar supratau, aciu.OZas wrote:Idetas teisingai kai antras cilindras tarp stakanu.Stakanai sutvirtinami rasporke.
Tada dar vienas klausimas, kuom gi taip blogai tas "neteisingas" variantas? Nes kiek girdejo tai kad priekio svoris kelia gala ir nusukineja gala ant posukiu. Man tai labai patinka Klausimas butu o kaip priekis elgiasi? Ar nestuma issuktu priekiniu ratu ant didesnio greicio, nes siauliuose man tai buvo didziausia problema
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?
-
- Posts: 481
- Joined: 14 Jan 2006 19:55
- BMW: e24 635CSi '84
- Location: Kaunas
- Contact:
Butent, kad stumia prieki.kurgine wrote:Dabar supratau, aciu.OZas wrote:Idetas teisingai kai antras cilindras tarp stakanu.Stakanai sutvirtinami rasporke.
Tada dar vienas klausimas, kuom gi taip blogai tas "neteisingas" variantas? Nes kiek girdejo tai kad priekio svoris kelia gala ir nusukineja gala ant posukiu. Man tai labai patinka Klausimas butu o kaip priekis elgiasi? Ar nestuma issuktu priekiniu ratu ant didesnio greicio, nes siauliuose man tai buvo didziausia problema
ne kas
Gerai, tada jei stumasi varyklis atgal, kaip su kardanu? jis turetu trumpet, bet kokiu principu? pjaustyt virint ar imanoma kazka parinkt is dideles bmw gamos?
Bliam reikia man toki dalyka pamatyt paciam, bo galvoje ten niekas netelpa puse visko ispjaustyt mano manymu reikia kar1
Gerai, tada jei stumasi varyklis atgal, kaip su kardanu? jis turetu trumpet, bet kokiu principu? pjaustyt virint ar imanoma kazka parinkt is dideles bmw gamos?
Bliam reikia man toki dalyka pamatyt paciam, bo galvoje ten niekas netelpa puse visko ispjaustyt mano manymu reikia kar1
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?
o kas sunkaus kardana sutrumpinti? pjauni, virini ir balansuoji. bent jau pagal mane taip, nes kelioms auto kai dare, tai taip ir dare, o jos vaziuoja dar ir siandien. bet ten ne varikli keite ar stume kur nors, bet is dvieju suluzusiu padarydavo viena gera. nors gal apsukos skirtusi, tai tiesiog isgreztu ta kardana..kurgine wrote:ne kas
Gerai, tada jei stumasi varyklis atgal, kaip su kardanu? jis turetu trumpet, bet kokiu principu? pjaustyt virint ar imanoma kazka parinkt is dideles bmw gamos?
Bliam reikia man toki dalyka pamatyt paciam, bo galvoje ten niekas netelpa puse visko ispjaustyt mano manymu reikia kar1
jeigu zinai ka darai, tai ne taip ir sunku ten. jeigu trumpini, tai turi labai tiesiai nupjauti, kad gautusi kuo mazesnis musimas, paskui dar reikia ziureti, kad kryzme butu neissimalusi. vienam gruzavikui, kai nusuko kardana priekyje, o paskui dar tas i zeme kai dejo, tai net auto galas sukilo.. nezinau ar bmw jis buna pilnaviduris, nes tada dar butu galima ir issitekinti. siaip silpniausia vieta, tai buna visi sujungimai, suvirinimai ir t.t., aisku, jeigu kitos vietos negave jokiu smugiu. kai sukasi kardanas, tai uzdek istiesta plastaka ir turi nejausti jokio musimo arba tik vos juntama. o kai jis sukasi, kad ne kebulas linguoja, tai toks ilgai nelaikys. kazkur kaune juos paradvineja, balansuoja ir t.t. lyg draugystes g-tve ar kazkur aplink savanorius.kurgine wrote:nu bliam kiek man visi aiskina tai susidariau tokia nuomone kad su kardanu menki juokai, jei atitruktu tai arba masina ant stogo arba sedyne galine asfalte str ar migla visa tai? bo istorijos tai kraupios vis1
Tai apsaugos yra pas bmw, nera jis plikas, jei ir atitruktu, neturetu jis tiek laisves tabaluoti kad asfalta pasiektkurgine wrote:nu bliam kiek man visi aiskina tai susidariau tokia nuomone kad su kardanu menki juokai, jei atitruktu tai arba masina ant stogo arba sedyne galine asfalte str ar migla visa tai? bo istorijos tai kraupios vis1
O siaip arba reik vezt kaune i UAB Kardanas, arba paciam bandyt trumpint, nupjaut su staklem labai lygiai ir i vidu ikist vamzdi, sumaut kardana ir dailiai uzvirint. Kaip nekeista bet jau is ne vieno zmogaus girdziu kad tokiu budu gerai padarius kardanas nepraranda balanso.
Dar klausimas, kad pastatyt M30 taip kaip OZas sake, reikia pjaustyti jau ka nors kebule ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact: