[E30] m30 335i

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 20 Mar 2008 15:32

pasistengsim :D
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 24 Mar 2008 22:53

ka turim pora niuansu.pirmiausia,kad nuo m20 dezes netinka flansas ant m30(bet jau lyg ir aisku nuo ko turetu tikt) ir antra,kad reikes visgi kardana trumpint ~10cm...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m30 335i

Post by SRitmas » 25 Mar 2008 14:13

Nerka wrote:ka turim pora niuansu.pirmiausia,kad nuo m20 dezes netinka flansas ant m30(bet jau lyg ir aisku nuo ko turetu tikt) ir antra,kad reikes visgi kardana trumpint ~10cm...
nuo ko tuomet Flanca?
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [E30] m30 335i

Post by Karoliss » 25 Mar 2008 15:47

Plytos ZF`o del kardano tai jau buvau sakes :)
V12 manual

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 25 Mar 2008 18:03

Karoliss wrote:Plytos ZF`o del kardano tai jau buvau sakes :)
kaip visada dekui uz info Karoli ;)
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

Terror
Posts: 120
Joined: 22 Jan 2008 20:13
BMW: Opel Vectra b opc 2.2dti
Location: Šakiai-Kaunas

Re: [E30] m30 335i

Post by Terror » 25 Mar 2008 18:42

3.5 tai v6 ar v8.sorry jei nusisnekejau :ops
Opeliai ir rudis, kaip BMW ir dumai ;)
Opel Vectra B opc 2.2dti :D
E34 525i ex

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m30 335i

Post by SRitmas » 25 Mar 2008 19:06

Terror wrote:3.5 tai v6 ar v8.sorry jei nusisnekejau :ops
ne tas ne tas, "inline 6cil."
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m30 335i

Post by SRitmas » 06 Apr 2008 15:22

Mastau ir niekaip nesumastau( gerai yvertinus viska kas pries tai parasyta) , kdl zmones ysideda m50 varikly kuris lengvesnis 7kg uz m30 ir jokiu problemu nemato (priekio stumimo , manau pati aktuoliausia problema) .
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.
Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?




P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta :D )
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

rusiukas
Posts: 304
Joined: 05 Mar 2008 22:57
BMW: e28 524td,e32 73?iA
Location: Kidainiai
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by rusiukas » 06 Apr 2008 16:06

jei kas vokiskai moketu gerai,tai man atrodo butu atsakymai i visus klaumus,e30.de visi bmw tuneriai dedavo m30 variklius be juokiu prolemu,jau nekalbu apie tai kad sugebedavo ideti nuo M5 E34,abejoju kad pas juos butu nukrypes svorio centras,tada ju negamintu ir
02.jpg
jie nekainuotu taip brangiai
e28 525i ex
e28 528i ex
e30 318i ex

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m30 335i

Post by SRitmas » 06 Apr 2008 16:16

bet lietuviu tuneriai susiduria su lb didelem problemom :D :D :D :D :D :D :D
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 06 Apr 2008 19:34

SRitmas wrote:Mastau ir niekaip nesumastau( gerai yvertinus viska kas pries tai parasyta) , kdl zmones ysideda m50 varikly kuris lengvesnis 7kg uz m30 ir jokiu problemu nemato (priekio stumimo , manau pati aktuoliausia problema) .
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.
Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?
P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta :D )
Kiek zinau su m50 matorais taip pat pasitaiko priekio stumimas,su m52 kita sneka. Beje pasiziurekim vokieciu darytus e30 m30, faktiskai vos ne pas visu sudeti coilai,emininiai arba net aliumininiai sailentblokai,ratai pas visu kaip minimum 9' (zemo profilio padangos), tai paskui ir sako joig viskas cia dzin,nekencia ta valdumomo dinamika :D O tas pasakymas variklis tarp 2-3 cilindro ant tiek neinformatyvus...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m30 335i

Post by SRitmas » 07 Apr 2008 12:52

To Nerka: pas tave kokia variklio pozicija? (pagal stakanus)
Gal jau isbandei kaip vaziuoja?
Nu ten tam e30 m-power prieky ratai irgi nevaikiski buvo r17 galbut r18 , zemo profilio del isnesimo neaisku, vaziuokle taipat matesi kad sukietinta ziauriai
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m30 335i

Post by SRitmas » 07 Apr 2008 12:59

Nerka wrote:
SRitmas wrote:Mastau ir niekaip nesumastau( gerai yvertinus viska kas pries tai parasyta) , kdl zmones ysideda m50 varikly kuris lengvesnis 7kg uz m30 ir jokiu problemu nemato (priekio stumimo , manau pati aktuoliausia problema) .
Kedainiuose( 1-treniruote ) lakste e30 su m-power tai buvo baisu ziuret kaip karve ant ledo......
Matosi kad y projekta sudeta nemazai pinigu ( vaziuokle ir visa kita) o rezultatas totalus snipstas , mano manymu .Variklio padetis 2-3 cil tarp stakanu.Gal variklio ilgiu skirtumai to pasekoje nevienodas mases gulimas ant priekines asies ?
O gal yra koks nors svorio limitas priekiniai asiai , kurio neina padidint yvairiais vaziuokles modais ir ju setupais?
P.S. Niekaip nenusprendziu ar pradet kara su tuo 335i ( sirdis prie jo krypsta :D )
Kiek zinau su m50 matorais taip pat pasitaiko priekio stumimas,su m52 kita sneka. Beje pasiziurekim vokieciu darytus e30 m30, faktiskai vos ne pas visu sudeti coilai,emininiai arba net aliumininiai sailentblokai,ratai pas visu kaip minimum 9' (zemo profilio padangos), tai paskui ir sako joig viskas cia dzin,nekencia ta valdumomo dinamika :D O tas pasakymas variklis tarp 2-3 cilindro ant tiek neinformatyvus...
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [E30] m30 335i

Post by Karoliss » 08 Apr 2008 15:05

siaip ten su m power yra pakaba rimta daryta pas kupsta o ne spyruokles nupjautos :) beto kai dedavo orginaliai m30 tikrai ne driftui juos darydavo. M40B16 132kg (M40 1600cc facelift)
M20B27 175kg (2,5l abyad)
M52B28 170kg (2,8l eswed aluminium block)
M50B25198kg (2,5l eswed Cast iron Block)
M60B40 210kg (V8 4l)
M30B35 212kg (3,5l 335i)
M102 225kg (3,5l turbo 745i)
S38B36 232kg (M5 E34 wetwat)
M70B50 250kg (V12 5l)
V12 manual

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [E30] m30 335i

Post by Karoliss » 08 Apr 2008 15:15

O del termomovos alpina,kelleners nei matthes neitalpino. Tik hardge ejo su termomova o sparnuote jau butent 335 daryta. Galima daryt isvada kad tikrai svorio centras buvo neidelus.
Attachments
02.jpg
V12 manual

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Re: [E30] m30 335i

Post by Karoliss » 08 Apr 2008 15:23

cia matosi kodel daugiau neimanoma atgal pastumt nes remesi i kolonele.
Attachments
07.jpg
V12 manual

User avatar
Antonis
BMW Fan draugas
Posts: 88
Joined: 15 Jan 2006 19:37
BMW: e30 340
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Antonis » 08 Apr 2008 16:32

is tikro viskas labai paprasta... e30 1,8is idealus stovejimas, nebe reikalo m3 e30 ejo su 4 cil., norint kazka panasaus isgimdyt (o gal ir geriau) reik stumt varikli i salona (centruot), o kad normaliai sucentruot , kad nemaisytu karteris besilieciantis i kolonele, reik daryt sausa karteri ;) o cia ir prasideda smagumynas...
p.s. reik pagalvot ko tu nori is masinos: ar turet galios ir kad stovetu teisingai, ar tik galios.....

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 08 Apr 2008 23:56

SRitmas wrote:To Nerka: pas tave kokia variklio pozicija? (pagal stakanus)
Gal jau isbandei kaip vaziuoja?
Nu ten tam e30 m-power prieky ratai irgi nevaikiski buvo r17 galbut r18 , zemo profilio del isnesimo neaisku, vaziuokle taipat matesi kad sukietinta ziauriai
ir vel tu kalbi apie tuos stakanus ir cilindrus :D juk tarp tu cilindru nemazas tarpas,tad vienam gal gaunasi vos uz antro cilindro ir jis jau sako,kad pas mane tarp 2 ir 3, kitam arciau 3 cilindro,taciau pozicija skaitysis ta pati ties 2-3 cilindru :D pas mane galima sakyt stakanas ties 3 cilindru ir karterio lovys remiasi vairo kolonele,teko biski net vairo kolonele skust :D
p.s. kiek is foto ziurejau,tai ale vokieciuos padaryto e30 su m30(III variklio padetis) dar belekoks tarpas nuo vairo koloneles iki karterio lovio...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 08 Apr 2008 23:57

Karoliss wrote:O del termomovos alpina,kelleners nei matthes neitalpino. Tik hardge ejo su termomova o sparnuote jau butent 335 daryta. Galima daryt isvada kad tikrai svorio centras buvo neidelus.
manau idejus hartge 2cm storio radiatoriu su termomova daugeliui atkristu problemu...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m30 335i

Post by Nerka » 12 Apr 2008 22:58

nu ka,siandien vel padarytas test drive,tik jau su ismetimu...ka galiu pasakyt,tikrai jauciasi kad priekis yra sunkesnis,tiek greitejant tiek stabdant,nors statant skersa ant slapio asfalto vairo stumimas zymiai mazesnis nei kad buvo su 2.7 + 100% blokiruote...matyt geresnes padangos ir LSD duoda savo...siaip tikrai patenkintas,nors kol kas vaziuoju be lambdos,bet greitu laiku tikiuos pasijungt ir ivertint maximalu m30 pajeguma :D
p.s. ar tai m30 motorai tylesnis ar kas, kad pas mane tiesus nerzos vamzdis ir tik galine pusle,o garsas kaip standarto :))
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

Post Reply