[E30] m30 335i
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Nezinau kaip ten is tikruju, bet va toks pamastymas apie persverima, kitaip dar galim pavadint mases perkelima i prieki.
Tarkim variklis 1m ilgio ir mase ten pasiskirscius tolygiai(geriausia butu imti mases centra). Jei 40 kg 'issikisa' i prieki, o 20 uz ratu. Tai i prieki mases centras bus 0.33m uz ratu, o i gala 0.17m.Sukimo momentas gausis 0.33*40*g-0.17*20*g. Gaunam teigiama, vadinasi ant galiniu ratu nebus jokiu 10 kg. Visi 60 ses ant priekiniu. Atstumas tarp priekiniu ir galiniu yra 2.57 m ir ant galo tenka 576 kg. Persverimui lieka sukimo momentas 0.33*40*g-0.17*20*g= 9.8*g. Tiek sukimo momento atima is galo. Vadinasi (9.8*g) / (2.57*g) ~ 4 kg. Viso ant priekio seda 64kg=60+4.
Isvada: valdomumui labiausiai kenkia papildomas svoris, o persverimas turi labai maza itaka, jei idedam taip kaip planuota - 40/20. Idealiausia butu su pakeistu ir nepakeistu varikliu uzvaryt ant svarsstykliu tiek prieki, tiek gala, tada viskas butu aisku. Is esmes, mano galva, valdomumas stipriai nepasikeistu, gal reiktu kiek prieki pakietinti.
Cia grynai mano pamastymas ir teorija. Tikiuosi ka nors parisit, ka cia parasiau
Tarkim variklis 1m ilgio ir mase ten pasiskirscius tolygiai(geriausia butu imti mases centra). Jei 40 kg 'issikisa' i prieki, o 20 uz ratu. Tai i prieki mases centras bus 0.33m uz ratu, o i gala 0.17m.Sukimo momentas gausis 0.33*40*g-0.17*20*g. Gaunam teigiama, vadinasi ant galiniu ratu nebus jokiu 10 kg. Visi 60 ses ant priekiniu. Atstumas tarp priekiniu ir galiniu yra 2.57 m ir ant galo tenka 576 kg. Persverimui lieka sukimo momentas 0.33*40*g-0.17*20*g= 9.8*g. Tiek sukimo momento atima is galo. Vadinasi (9.8*g) / (2.57*g) ~ 4 kg. Viso ant priekio seda 64kg=60+4.
Isvada: valdomumui labiausiai kenkia papildomas svoris, o persverimas turi labai maza itaka, jei idedam taip kaip planuota - 40/20. Idealiausia butu su pakeistu ir nepakeistu varikliu uzvaryt ant svarsstykliu tiek prieki, tiek gala, tada viskas butu aisku. Is esmes, mano galva, valdomumas stipriai nepasikeistu, gal reiktu kiek prieki pakietinti.
Cia grynai mano pamastymas ir teorija. Tikiuosi ka nors parisit, ka cia parasiau
- Mariukas E30
- Posts: 641
- Joined: 09 Mar 2006 18:40
- BMW: E36/5 compact juo2kas
- Location: kaunas
- Contact:
- Mariukas E30
- Posts: 641
- Joined: 09 Mar 2006 18:40
- BMW: E36/5 compact juo2kas
- Location: kaunas
- Contact:
na kiek ziurejau nuotraukuose kaip padaryta, tj dauguma ydeti taip, kad stakanas buna tarp pirmo ir antro cilindro, na o sutais svorio centrais visais skaiciavimais taip, tj gali ilgai ir beprasmiskai gincytis,
o kaip su perdarinejimu variklio ausis, daug pjaustymo ten ir matavimu ? kas esat mate foto ar gal is patirties, (kalbu dedant y 1.8 kebula) ???
o kaip su perdarinejimu variklio ausis, daug pjaustymo ten ir matavimu ? kas esat mate foto ar gal is patirties, (kalbu dedant y 1.8 kebula) ???
E28 M30 '86
Trys pedalai ir visi gazas...
Trys pedalai ir visi gazas...
parodyk ir man foto kuriose matosi kad stakanas tarp 1ir 2 cilindro m30.ar cia kalba eina apie 4cilindru varikli?Romanas wrote:na kiek ziurejau nuotraukuose kaip padaryta, tj dauguma ydeti taip, kad stakanas buna tarp pirmo ir antro cilindro, na o sutais svorio centrais visais skaiciavimais taip, tj gali ilgai ir beprasmiskai gincytis,
o kaip su perdarinejimu variklio ausis, daug pjaustymo ten ir matavimu ? kas esat mate foto ar gal is patirties, (kalbu dedant y 1.8 kebula) ???
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
ne ne kaip suprantu apie 6cilindru, ta kuris pas tave po kapotu.Pingvinas wrote:parodyk ir man foto kuriose matosi kad stakanas tarp 1ir 2 cilindro m30.ar cia kalba eina apie 4cilindru varikli?Romanas wrote:na kiek ziurejau nuotraukuose kaip padaryta, tj dauguma ydeti taip, kad stakanas buna tarp pirmo ir antro cilindro, na o sutais svorio centrais visais skaiciavimais taip, tj gali ilgai ir beprasmiskai gincytis,
o kaip su perdarinejimu variklio ausis, daug pjaustymo ten ir matavimu ? kas esat mate foto ar gal is patirties, (kalbu dedant y 1.8 kebula) ???
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
as sustumiau atgal tiek kad lenda termova ir sparnuote ideti yaya bet kad tarp pirmo ir antro cilindro stakanas butu tj nezinau ten i vidu dar 2 cilindrus sukist reik.Pas mane jau dengtelis nenusiima nors kebulas gerokai pjaustytas. Del ausu per pora vakaru imanoma padaryt tik reik turet is ko tnpe
V12 manual
Siaip naujesne M30 deze nepasakyciau kad labai sunkesne uz M20, nes ji vienodo dydzio. Senoji tai jo ..spade wrote:Teorija ir isvados gal ir butu teisingos, BET tu pradines salygas idemiau perskaityKFixamer wrote:Cia grynai mano pamastymas ir teorija. Tikiuosi ka nors parisit, ka cia parasiau
M30 su begiu deze sveria 60 kg daugiau nei M20 su begiu deze.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
na as cia klabejau apie m30 varikli, keik as is foto supratau taip ir pasakiau, FOTO: http://i176.photobucket.com/albums/w163/rs3412/07.jpgPingvinas wrote:parodyk ir man foto kuriose matosi kad stakanas tarp 1ir 2 cilindro m30.ar cia kalba eina apie 4cilindru varikli?Romanas wrote:na kiek ziurejau nuotraukuose kaip padaryta, tj dauguma ydeti taip, kad stakanas buna tarp pirmo ir antro cilindro, na o sutais svorio centrais visais skaiciavimais taip, tj gali ilgai ir beprasmiskai gincytis,
o kaip su perdarinejimu variklio ausis, daug pjaustymo ten ir matavimu ? kas esat mate foto ar gal is patirties, (kalbu dedant y 1.8 kebula) ???
E28 M30 '86
Trys pedalai ir visi gazas...
Trys pedalai ir visi gazas...
Nuo automobilio priekio. Pagal zvaklaidzius paziurekit (jei ant paskirstymo dangtelio yra numeriukai iskalti.)DAR666 wrote:nuo kurios puses pas bmw cilindrai skaiciuojas?
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson