[E30] m30 335i

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 28 Feb 2007 22:24

AndriuxaBMW wrote:
Pingvinas wrote:kaip suprast lievais uzsistatymo kampais?nuo varilio svorio priklauso uzsistatymo kampas?ar nuo vairuotojo?
priklauso nuo daug ko viena is savybiu svorio paskirstymas su 335 galas pasidaro zymiai lengvesnis nes variklis persveria ji ir jam tada labai lengva nuplysti , nera tokio sukibimo kaip pas stoka
na bent jau mano bmw nepasikeite galo slydimas nuo to kai buwo 2.7 variklis.aisq kad priekis truputi sunkesnis (40kg) tai kazkiek jauciasi.o kad prieki nustumtu dar to niekad man nebuwo reikia ji tik perprast.beto dar vaziuokle reikia teisingai pasidaryt.dar pas mane prieki storas stabilizatorius idetas del kurio gali but kad irgi keiciasi valdymas.
si sezona viskas bus davesta iki galo
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 28 Feb 2007 22:28

o kad galas slystu lengvai mum to ir reikia tik aisq jis turi but valdomas
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 01 Mar 2007 03:40

Pingvinas wrote:
AndriuxaBMW wrote: priklauso nuo daug ko viena is savybiu svorio paskirstymas su 335 galas pasidaro zymiai lengvesnis nes variklis persveria ji ir jam tada labai lengva nuplysti , nera tokio sukibimo kaip pas stoka
na bent jau mano bmw nepasikeite galo slydimas nuo to kai buwo 2.7 variklis.aisq kad priekis truputi sunkesnis (40kg) tai kazkiek jauciasi.o kad prieki nustumtu dar to niekad man nebuwo reikia ji tik perprast.beto dar vaziuokle reikia teisingai pasidaryt.dar pas mane prieki storas stabilizatorius idetas del kurio gali but kad irgi keiciasi valdymas.
si sezona viskas bus davesta iki galo
ir vel tu su savo 40 kg neesme kiek jis sunkesnis esme kiek jis persveria ;) o del stabilumo ir valdymo tu puikiai pats matei siauliuose kas daresi su tavojo stabilumu bei manojo e30-tu kai vazinejomes ratu nedriftinant
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 01 Mar 2007 03:52

ne nu cia be galo galim gincytis :) tada buwo blokiruote 100% del to ir stumde prieki.ir galas stovejo auksciau nei priekis nes gale buwo spiruokles peraukstos.zodziu baigiam gincytis ziuresim sia vasara tikiuosi mum iseis kacergoj laikui pravaziuot ir bus matyt.Nes istikruju man paciam labai idomu ko vertas tas 335
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Giedrius
Posts: 142
Joined: 17 Jan 2006 22:34
BMW: etrimketuri
Location: Vilnius
Contact:

Post by Giedrius » 01 Mar 2007 04:12

nemazai zmoniu sneka kad 335i nesivaldo... :s
Image

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 01 Mar 2007 04:17

va jum pavyzdys teisingai valdosi 335
http://videos.streetfire.net/search/mat ... c5609f.htm
jei dar vaziuokle butu teisinga...
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
Remixoidas
Posts: 112
Joined: 25 Feb 2007 13:58
BMW: E30 325 & E36 323
Location: Jurbarkas
Contact:

Post by Remixoidas » 01 Mar 2007 11:27

nu graziai eina appl

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 01 Mar 2007 13:05

Pingvinas wrote:ne nu cia be galo galim gincytis :) tada buwo blokiruote 100% del to ir stumde prieki.ir galas stovejo auksciau nei priekis nes gale buwo spiruokles peraukstos.zodziu baigiam gincytis ziuresim sia vasara tikiuosi mum iseis kacergoj laikui pravaziuot ir bus matyt.Nes istikruju man paciam labai idomu ko vertas tas 335
tu teisus bus matyti kas kaip ateity
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

spade

Post by spade » 03 May 2007 15:17

As cia taip kontempliavau, kontempliavau ir nusprendziau, kad 335 matyt idealiausias variantas driftui :D

Kam norc idomu kodel man taip vaidenasi? :ops

MariusE30

Post by MariusE30 » 03 May 2007 15:34

spade wrote:As cia taip kontempliavau, kontempliavau ir nusprendziau, kad 335 matyt idealiausias variantas driftui :D

Kam norc idomu kodel man taip vaidenasi? :ops
Netgi labai įdomu ;)

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Post by EdgaBMW » 03 May 2007 15:34

spade wrote:As cia taip kontempliavau, kontempliavau ir nusprendziau, kad 335 matyt idealiausias variantas driftui :D

Kam norc idomu kodel man taip vaidenasi? :ops
nu nu, klausom

doonis
Posts: 39
Joined: 17 Feb 2006 20:49
BMW: 325i e30
Location: Ukmerge

Post by doonis » 03 May 2007 15:35

tavo pamastymai visada idomus, laukiam :)

spade

Post by spade » 03 May 2007 16:46

Jei paziurim e30.de, tai sesiu cilindru tusti svoriai taip mazdaug nuo 1140 iki 1230 Kg, o svoriu pasiskirstymas nuo 51/49 iki 53/47.

Tai jei isivaizduosim, kad vidutiniskai kazkas gaunas 1200 ir 52/48, tai ant priekio 624.

Dabar (624+50)/(1200+60) itogo 53,5 proc. Kas imho **. (Jei kam idomu is kur skaicius 50, tai m30 su deze teigiama, kad sveria 60kg daugiau nei M20 su deze ir is ju 40 atlieka priekiui, reiskia kiti 20 pasiskirsto tolygiai).
Jei paziuresim pvz i lengvinima, tai dazniausiai jis daromas is automobilio galo (galines sedynes, zapaske, abshivkes shiknoj, dankratas), tai jei ismetam is galo 35kg gaunam ta pati svorio pasiskirstyma - bet manau nieks nesiparina del pasikeitusio isbalansavimo, o visi zavisi, kaip gerai islengvinta.

Cia jeu net nieko nesakant apie tai, kad isbalansavimas pats savime nera pasaulio bamba - pakabos setupas lemia viska. Tereik paziuret i 911...

Kas cia dar? Jei tai isties tokia didele parke, tai galima i gala imest bulviu maisa - ziede papildomas svoris zinoma blogai, bet drifte bijau kad tie 100kg negroja atsizvelgiant i isaugusi torka.

Kas dar? Torko daugeu. Begiu deze pas m30 rimtesne. Variklis gerai turbinasi.

Ir dar tas svorio prilipdymas priekyje ir gale gali but netgi naudingas! Nes pasikeicia automobilio poliariskumo momentas. Na tipo... isivaizduokit du vilkelius (zaisla toki). Abu vienodo dydzio mases, vienodi svorio centrai etc. Bet pas viena mase yra prie sukimosi asies, o pas kita radiuso pakrastyje. Dabar imam vilkeli ir sukam i viena puse, o paskui staigiai atgal. Kuris lengviau keis suskimosi krypti? Tas kurio mase centre - jis greiciau persisukines. Ir tai yra pagheidautina charakteristika greitam automobiliyui trasoje, nes lengviau galima praeidinet posukiu sviazkes (btw del to variklis ir montuojamas i centra).
Bet toks automobilis taip pat daug staigiau pereidines i overstyra ir ji bus sunkeu kontroliuot - taigi ne ta charakteristika kuri pageidautina drift karui. Pastarajam reikia, kad overstyras vystytusi salyginai letai taigi butu lengvai kontroliuojamas gazu. Del to beje ir sakoma, kad su ilga masina (a la 5xx) lengviau driftint nei su trumpa (3xx) - nes mase toliau i galus iskelta gaunasi...

Btw. - pas andriuxa bagaznike prisabachintas subas - kaip manot, kokia jis funkcija ten atlieka ;)

Matyt uzteks. Neruzka :)

Taigi. A teper' vopros na zasypku: kur pygiai rast gera e30 6 cyl kebula ir kiek kainuoja m30? Otsibodo but teiseju... vis1
Last edited by spade on 08 May 2007 14:27, edited 1 time in total.

MariusE30

Post by MariusE30 » 03 May 2007 16:54

Wow, va čia tai gan įšsamiai sakyčiau 91293 O pigiai ir geras kėbulas, nu kaip čia pasakius, Lietuva dar ne ant tiek stebuklų kraštas ;)

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Post by tankas » 03 May 2007 20:42

Teisingai mastoma. Svarbiausia geras kebulas. O vaziuoklei ir variklis gali buti damusti.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
Pingvinas
Posts: 369
Joined: 15 Jan 2006 00:48
Location: Kaunas

Post by Pingvinas » 03 May 2007 21:36

spade (y) :)
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 04 May 2007 01:34

Maladec, pagaliau kazkas pilnai apsviete del 335, nes realybej tikrai nera taip blogai kaip kazkas bando piesti.
O del e30 kebulo ir m30, reikia ieskoti ieskoti ir rasi, nera deficitas. Tik galiu pasakyt iskart, kad teisingai M30 ideti, bus nemazai galvos skausmo.. nzd
O del kainos tai pilnas M30 komplektas kainuotu kazkur 800-1300lt.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 04 May 2007 01:44

tik spade pamirso pamineti priekio stumdima bei nestabiluma, gal teorija ir viena sneka, bet praktika reali ka mes turim lietuvoje visai kita!
Ps. as nieko pries 335 e30 bet kai laimis sake ji ydeti teisingai tai ojojoi ir kazin ar atsiras lietuvoje kas ydes ji teisingai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

spade

Post by spade » 04 May 2007 07:15

AndriuxaBMW wrote:tik spade pamirso pamineti priekio stumdima bei nestabiluma, gal teorija ir viena sneka, bet praktika reali ka mes turim lietuvoje visai kita!
Teko daug vazineti su 335?
Siaip tai man kazkaip nesinori tiketi, kad keliasdesimt papildomu kg ant priekines asies jau taip baisiai viska keicia. Nes tada visos tos turbinkes su FMICais nesivairuotu... Jeu nekalbant apie pvz stokinius audi ir subaru pas kuriuos variklis uz priekines asies kaba.
Arba is kitos puses ziurint - pakeitus koki m40 i m20 irgi masina turetu isvis nustoti vairuotis...

As tik bijau, kad pakeitus varikli reikia keist mazumele ir pakabos setupa, norint isgaut maximuma, ka vargu ar kas isties rimtai daro.

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 04 May 2007 10:23

spade wrote:
AndriuxaBMW wrote:tik spade pamirso pamineti priekio stumdima bei nestabiluma, gal teorija ir viena sneka, bet praktika reali ka mes turim lietuvoje visai kita!
Teko daug vazineti su 335?
Siaip tai man kazkaip nesinori tiketi, kad keliasdesimt papildomu kg ant priekines asies jau taip baisiai viska keicia. Nes tada visos tos turbinkes su FMICais nesivairuotu... Jeu nekalbant apie pvz stokinius audi ir subaru pas kuriuos variklis uz priekines asies kaba.
Arba is kitos puses ziurint - pakeitus koki m40 i m20 irgi masina turetu isvis nustoti vairuotis...

As tik bijau, kad pakeitus varikli reikia keist mazumele ir pakabos setupa, norint isgaut maximuma, ka vargu ar kas isties rimtai daro.
teko su keturiais 335 pavaziuoti exstremaliu rezimu nu ir galiu pasakyti joptararai kaip jauciasi taspats kaip jauciasi persedus nuo kokio ys prie sesiukes, ir stojimas ir priekio stovejimas
as manau kad cia ne kg esme o svorio paskirstyme, kazkaip ydejus ta 3.5 varikli tas priekis kazkaip nusveria gala, tad ir sakau jai deti tai teisingai deti ,visa varikli stumti kuo arciau galo
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Post Reply