[E30] m30 335i
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
na bent jau mano bmw nepasikeite galo slydimas nuo to kai buwo 2.7 variklis.aisq kad priekis truputi sunkesnis (40kg) tai kazkiek jauciasi.o kad prieki nustumtu dar to niekad man nebuwo reikia ji tik perprast.beto dar vaziuokle reikia teisingai pasidaryt.dar pas mane prieki storas stabilizatorius idetas del kurio gali but kad irgi keiciasi valdymas.AndriuxaBMW wrote:priklauso nuo daug ko viena is savybiu svorio paskirstymas su 335 galas pasidaro zymiai lengvesnis nes variklis persveria ji ir jam tada labai lengva nuplysti , nera tokio sukibimo kaip pas stokaPingvinas wrote:kaip suprast lievais uzsistatymo kampais?nuo varilio svorio priklauso uzsistatymo kampas?ar nuo vairuotojo?
si sezona viskas bus davesta iki galo
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
ir vel tu su savo 40 kg neesme kiek jis sunkesnis esme kiek jis persveria o del stabilumo ir valdymo tu puikiai pats matei siauliuose kas daresi su tavojo stabilumu bei manojo e30-tu kai vazinejomes ratu nedriftinantPingvinas wrote:na bent jau mano bmw nepasikeite galo slydimas nuo to kai buwo 2.7 variklis.aisq kad priekis truputi sunkesnis (40kg) tai kazkiek jauciasi.o kad prieki nustumtu dar to niekad man nebuwo reikia ji tik perprast.beto dar vaziuokle reikia teisingai pasidaryt.dar pas mane prieki storas stabilizatorius idetas del kurio gali but kad irgi keiciasi valdymas.AndriuxaBMW wrote: priklauso nuo daug ko viena is savybiu svorio paskirstymas su 335 galas pasidaro zymiai lengvesnis nes variklis persveria ji ir jam tada labai lengva nuplysti , nera tokio sukibimo kaip pas stoka
si sezona viskas bus davesta iki galo
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
ne nu cia be galo galim gincytis tada buwo blokiruote 100% del to ir stumde prieki.ir galas stovejo auksciau nei priekis nes gale buwo spiruokles peraukstos.zodziu baigiam gincytis ziuresim sia vasara tikiuosi mum iseis kacergoj laikui pravaziuot ir bus matyt.Nes istikruju man paciam labai idomu ko vertas tas 335
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
va jum pavyzdys teisingai valdosi 335
http://videos.streetfire.net/search/mat ... c5609f.htm
jei dar vaziuokle butu teisinga...
http://videos.streetfire.net/search/mat ... c5609f.htm
jei dar vaziuokle butu teisinga...
BMW motors work
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
BMW e46 s50b30
BMW e46 330d 700Nm
- Remixoidas
- Posts: 112
- Joined: 25 Feb 2007 13:58
- BMW: E30 325 & E36 323
- Location: Jurbarkas
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
tu teisus bus matyti kas kaip ateityPingvinas wrote:ne nu cia be galo galim gincytis tada buwo blokiruote 100% del to ir stumde prieki.ir galas stovejo auksciau nei priekis nes gale buwo spiruokles peraukstos.zodziu baigiam gincytis ziuresim sia vasara tikiuosi mum iseis kacergoj laikui pravaziuot ir bus matyt.Nes istikruju man paciam labai idomu ko vertas tas 335
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Jei paziurim e30.de, tai sesiu cilindru tusti svoriai taip mazdaug nuo 1140 iki 1230 Kg, o svoriu pasiskirstymas nuo 51/49 iki 53/47.
Tai jei isivaizduosim, kad vidutiniskai kazkas gaunas 1200 ir 52/48, tai ant priekio 624.
Dabar (624+50)/(1200+60) itogo 53,5 proc. Kas imho **. (Jei kam idomu is kur skaicius 50, tai m30 su deze teigiama, kad sveria 60kg daugiau nei M20 su deze ir is ju 40 atlieka priekiui, reiskia kiti 20 pasiskirsto tolygiai).
Jei paziuresim pvz i lengvinima, tai dazniausiai jis daromas is automobilio galo (galines sedynes, zapaske, abshivkes shiknoj, dankratas), tai jei ismetam is galo 35kg gaunam ta pati svorio pasiskirstyma - bet manau nieks nesiparina del pasikeitusio isbalansavimo, o visi zavisi, kaip gerai islengvinta.
Cia jeu net nieko nesakant apie tai, kad isbalansavimas pats savime nera pasaulio bamba - pakabos setupas lemia viska. Tereik paziuret i 911...
Kas cia dar? Jei tai isties tokia didele parke, tai galima i gala imest bulviu maisa - ziede papildomas svoris zinoma blogai, bet drifte bijau kad tie 100kg negroja atsizvelgiant i isaugusi torka.
Kas dar? Torko daugeu. Begiu deze pas m30 rimtesne. Variklis gerai turbinasi.
Ir dar tas svorio prilipdymas priekyje ir gale gali but netgi naudingas! Nes pasikeicia automobilio poliariskumo momentas. Na tipo... isivaizduokit du vilkelius (zaisla toki). Abu vienodo dydzio mases, vienodi svorio centrai etc. Bet pas viena mase yra prie sukimosi asies, o pas kita radiuso pakrastyje. Dabar imam vilkeli ir sukam i viena puse, o paskui staigiai atgal. Kuris lengviau keis suskimosi krypti? Tas kurio mase centre - jis greiciau persisukines. Ir tai yra pagheidautina charakteristika greitam automobiliyui trasoje, nes lengviau galima praeidinet posukiu sviazkes (btw del to variklis ir montuojamas i centra).
Bet toks automobilis taip pat daug staigiau pereidines i overstyra ir ji bus sunkeu kontroliuot - taigi ne ta charakteristika kuri pageidautina drift karui. Pastarajam reikia, kad overstyras vystytusi salyginai letai taigi butu lengvai kontroliuojamas gazu. Del to beje ir sakoma, kad su ilga masina (a la 5xx) lengviau driftint nei su trumpa (3xx) - nes mase toliau i galus iskelta gaunasi...
Btw. - pas andriuxa bagaznike prisabachintas subas - kaip manot, kokia jis funkcija ten atlieka
Matyt uzteks. Neruzka
Taigi. A teper' vopros na zasypku: kur pygiai rast gera e30 6 cyl kebula ir kiek kainuoja m30? Otsibodo but teiseju... vis1
Tai jei isivaizduosim, kad vidutiniskai kazkas gaunas 1200 ir 52/48, tai ant priekio 624.
Dabar (624+50)/(1200+60) itogo 53,5 proc. Kas imho **. (Jei kam idomu is kur skaicius 50, tai m30 su deze teigiama, kad sveria 60kg daugiau nei M20 su deze ir is ju 40 atlieka priekiui, reiskia kiti 20 pasiskirsto tolygiai).
Jei paziuresim pvz i lengvinima, tai dazniausiai jis daromas is automobilio galo (galines sedynes, zapaske, abshivkes shiknoj, dankratas), tai jei ismetam is galo 35kg gaunam ta pati svorio pasiskirstyma - bet manau nieks nesiparina del pasikeitusio isbalansavimo, o visi zavisi, kaip gerai islengvinta.
Cia jeu net nieko nesakant apie tai, kad isbalansavimas pats savime nera pasaulio bamba - pakabos setupas lemia viska. Tereik paziuret i 911...
Kas cia dar? Jei tai isties tokia didele parke, tai galima i gala imest bulviu maisa - ziede papildomas svoris zinoma blogai, bet drifte bijau kad tie 100kg negroja atsizvelgiant i isaugusi torka.
Kas dar? Torko daugeu. Begiu deze pas m30 rimtesne. Variklis gerai turbinasi.
Ir dar tas svorio prilipdymas priekyje ir gale gali but netgi naudingas! Nes pasikeicia automobilio poliariskumo momentas. Na tipo... isivaizduokit du vilkelius (zaisla toki). Abu vienodo dydzio mases, vienodi svorio centrai etc. Bet pas viena mase yra prie sukimosi asies, o pas kita radiuso pakrastyje. Dabar imam vilkeli ir sukam i viena puse, o paskui staigiai atgal. Kuris lengviau keis suskimosi krypti? Tas kurio mase centre - jis greiciau persisukines. Ir tai yra pagheidautina charakteristika greitam automobiliyui trasoje, nes lengviau galima praeidinet posukiu sviazkes (btw del to variklis ir montuojamas i centra).
Bet toks automobilis taip pat daug staigiau pereidines i overstyra ir ji bus sunkeu kontroliuot - taigi ne ta charakteristika kuri pageidautina drift karui. Pastarajam reikia, kad overstyras vystytusi salyginai letai taigi butu lengvai kontroliuojamas gazu. Del to beje ir sakoma, kad su ilga masina (a la 5xx) lengviau driftint nei su trumpa (3xx) - nes mase toliau i galus iskelta gaunasi...
Btw. - pas andriuxa bagaznike prisabachintas subas - kaip manot, kokia jis funkcija ten atlieka
Matyt uzteks. Neruzka
Taigi. A teper' vopros na zasypku: kur pygiai rast gera e30 6 cyl kebula ir kiek kainuoja m30? Otsibodo but teiseju... vis1
Last edited by spade on 08 May 2007 14:27, edited 1 time in total.
Maladec, pagaliau kazkas pilnai apsviete del 335, nes realybej tikrai nera taip blogai kaip kazkas bando piesti.
O del e30 kebulo ir m30, reikia ieskoti ieskoti ir rasi, nera deficitas. Tik galiu pasakyt iskart, kad teisingai M30 ideti, bus nemazai galvos skausmo.. nzd
O del kainos tai pilnas M30 komplektas kainuotu kazkur 800-1300lt.
O del e30 kebulo ir m30, reikia ieskoti ieskoti ir rasi, nera deficitas. Tik galiu pasakyt iskart, kad teisingai M30 ideti, bus nemazai galvos skausmo.. nzd
O del kainos tai pilnas M30 komplektas kainuotu kazkur 800-1300lt.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
tik spade pamirso pamineti priekio stumdima bei nestabiluma, gal teorija ir viena sneka, bet praktika reali ka mes turim lietuvoje visai kita!
Ps. as nieko pries 335 e30 bet kai laimis sake ji ydeti teisingai tai ojojoi ir kazin ar atsiras lietuvoje kas ydes ji teisingai
Ps. as nieko pries 335 e30 bet kai laimis sake ji ydeti teisingai tai ojojoi ir kazin ar atsiras lietuvoje kas ydes ji teisingai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
Teko daug vazineti su 335?AndriuxaBMW wrote:tik spade pamirso pamineti priekio stumdima bei nestabiluma, gal teorija ir viena sneka, bet praktika reali ka mes turim lietuvoje visai kita!
Siaip tai man kazkaip nesinori tiketi, kad keliasdesimt papildomu kg ant priekines asies jau taip baisiai viska keicia. Nes tada visos tos turbinkes su FMICais nesivairuotu... Jeu nekalbant apie pvz stokinius audi ir subaru pas kuriuos variklis uz priekines asies kaba.
Arba is kitos puses ziurint - pakeitus koki m40 i m20 irgi masina turetu isvis nustoti vairuotis...
As tik bijau, kad pakeitus varikli reikia keist mazumele ir pakabos setupa, norint isgaut maximuma, ka vargu ar kas isties rimtai daro.
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
teko su keturiais 335 pavaziuoti exstremaliu rezimu nu ir galiu pasakyti joptararai kaip jauciasi taspats kaip jauciasi persedus nuo kokio ys prie sesiukes, ir stojimas ir priekio stovejimasspade wrote:Teko daug vazineti su 335?AndriuxaBMW wrote:tik spade pamirso pamineti priekio stumdima bei nestabiluma, gal teorija ir viena sneka, bet praktika reali ka mes turim lietuvoje visai kita!
Siaip tai man kazkaip nesinori tiketi, kad keliasdesimt papildomu kg ant priekines asies jau taip baisiai viska keicia. Nes tada visos tos turbinkes su FMICais nesivairuotu... Jeu nekalbant apie pvz stokinius audi ir subaru pas kuriuos variklis uz priekines asies kaba.
Arba is kitos puses ziurint - pakeitus koki m40 i m20 irgi masina turetu isvis nustoti vairuotis...
As tik bijau, kad pakeitus varikli reikia keist mazumele ir pakabos setupa, norint isgaut maximuma, ka vargu ar kas isties rimtai daro.
as manau kad cia ne kg esme o svorio paskirstyme, kazkaip ydejus ta 3.5 varikli tas priekis kazkaip nusveria gala, tad ir sakau jai deti tai teisingai deti ,visa varikli stumti kuo arciau galo
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!