[e38] 740 (4.4) problema
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e38] 740 (4.4) problema
Sveiki,
Auto- 740 (4.4L) benzinas.
Vaziuojant trasoje ir nuspaudus kickdown masina ismeta debesi dumu (balti atrodo, gal svelniai melsvas atspalvis) Paskui dumai dingsta. Pavazinejus sustojus ir uzgesinus varikli. Po kurio laiko uzvedant sekunde - dvi meta vel debesi dumu. Po to vel dumai dingsta. Jei kickdown nenaudoju to fokuso nebuna. Stovint ir dirbant laisvom apsukom ziurejau dumai neina, bet pradejus gazuot nuo 3000 apsuku meta dumeli. Membrana sveika, antifrizas nedingineja, tepalo sunaudoja ~0.8L i 1500 km.
Kas galetu buti? Patarkit.
Auto- 740 (4.4L) benzinas.
Vaziuojant trasoje ir nuspaudus kickdown masina ismeta debesi dumu (balti atrodo, gal svelniai melsvas atspalvis) Paskui dumai dingsta. Pavazinejus sustojus ir uzgesinus varikli. Po kurio laiko uzvedant sekunde - dvi meta vel debesi dumu. Po to vel dumai dingsta. Jei kickdown nenaudoju to fokuso nebuna. Stovint ir dirbant laisvom apsukom ziurejau dumai neina, bet pradejus gazuot nuo 3000 apsuku meta dumeli. Membrana sveika, antifrizas nedingineja, tepalo sunaudoja ~0.8L i 1500 km.
Kas galetu buti? Patarkit.
-
- Posts: 544
- Joined: 14 Jun 2008 23:40
- BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
- Location: raseiniai
Re: [e38] 740 (4.4) problema
as daugiau linkciua prie gumeliu visgi ju ten 32
Re: [e38] 740 (4.4) problema
as tai manau ziedai, nes jam tik pawaikius pradeda piltis dumais..bet kokiu atweju reix lyst i warikli
kraujo grupe: A-98E
Re: [e38] 740 (4.4) problema
o cia manau ir didziausia problema su tuo lindimu. Kadangi blokas aliuminis ir nuemus galvas nemaza tikimybe jog atgal ja nelabai ir uzdesi
Re: [e38] 740 (4.4) problema
na jo, tiesa, bet faktas tas, kad be lindimo nk nebus... nebent xado pilt
kraujo grupe: A-98E
Re: [e38] 740 (4.4) problema
ir i turguDTM wrote:na jo, tiesa, bet faktas tas, kad be lindimo nk nebus... nebent xado pilt
Re: [e38] 740 (4.4) problema
pamirsau parasyt ta pacia minti turejauEdgaBMW wrote:ir i turguDTM wrote:na jo, tiesa, bet faktas tas, kad be lindimo nk nebus... nebent xado pilt
kraujo grupe: A-98E
Re: [e38] 740 (4.4) problema
gal galima butu konkreciau apibudinti si atveji del ko atgal nelabai sudesiEdgaBMW wrote:o cia manau ir didziausia problema su tuo lindimu. Kadangi blokas aliuminis ir nuemus galvas nemaza tikimybe jog atgal ja nelabai ir uzdesi
Re: [e38] 740 (4.4) problema
As ir nesuprantu kodel tu galvu neuzdesi? Pas drauga 3.5l variantas sekmingai abi galvas buvo nueme ir uzdejo, dare kapitalke.
Pas mane yra Alusil variantas ir variklis M62TUB44, gal reiktu pergilziuot ir ziedus keist, tuo paciu ir gumeles? Ka manot? Yra kas dares toki varianta? Ar visai varyt kol padves motoras ir kita deti? Kiek idomu galima taip vazinet kol nusibaigs? A dar, trauka ne velnio nekritus eina zveriskai gerai ir darbas paklausius geras, apsukos nepulsuoja... Tik tie dumai ant aukstu sukiu...
Pas mane yra Alusil variantas ir variklis M62TUB44, gal reiktu pergilziuot ir ziedus keist, tuo paciu ir gumeles? Ka manot? Yra kas dares toki varianta? Ar visai varyt kol padves motoras ir kita deti? Kiek idomu galima taip vazinet kol nusibaigs? A dar, trauka ne velnio nekritus eina zveriskai gerai ir darbas paklausius geras, apsukos nepulsuoja... Tik tie dumai ant aukstu sukiu...
Re: [e38] 740 (4.4) problema
nu edga laukiam
Re: [e38] 740 (4.4) problema
Manau tuo jis norejo pasakyt, kad nuemus neuzdesi, nes aliuminis blokas labai lengvai pasiduoda wisokiem galvos varztu perverzimams, sriegiu prasukimams ir t.t..EdgaBMW wrote:Kadangi blokas aliuminis ir nuemus galvas nemaza tikimybe jog atgal ja nelabai ir uzdesi
Re: [e38] 740 (4.4) problema
kokios dar gumeles cia ziedu arba bloko isdilimas. Beveik visi V formos motorai bemwu senesniu metu meta duma. o del ardimu 50/50 kad uzdesi atgal galva nes sriegiai galima sakyt vienkartiniai o besukant kad ir su dinometriniu raktu juos prasuk kaip du pristus apmyzt. O poto tenka bloka isimineti daryti metalines isriegas pilnai isardyti. O dar giliau ilindus pastebi kad alkuninis paveltas ir remonta reik daryt o yra tik standartiniai indeklai bent jau metus atgal niekas negamino remontiniu indeklu. Na nezinau dabar gal yra gal kiti katalogai ka ismestu.
V12 manual
Re: [e38] 740 (4.4) problema
tik dabar pamaciau kad manes kazkas laukia manau karolis pilnai atsake.
Re: [e38] 740 (4.4) problema
Na papasakosiu dar si ta. Kadangi mano variklelis vis padumydavo prie aukstesniu sukiu ir tepalo jau 1L ant 1500km rydavo (nors leidzia abi dangteliu tarpines, pats kaltas nepasikeiciu vis, palasa pro jas) tai nutariau savo kailiu ismeginti xado. Pries tai daug paskaitinejes visgi nutariau ismeginti ir nusiteikes jo atzvilgiu buvau skeptiskai. Na istorija prasideda papasakosiu visus etapus kaip man sekasi.
1-etapas. Vakar drebanciom rankom suspaudziau pirmaja tubele..Ir islekiau i trasa sukti kilometru. Ten raso kad reikia apie 200km nulekt kad pereit i antra etapa ir pilt antra (isvis 3). Na pavazinejau apie 150km, griztu garazan islipu ir ziuriu, kad variklis dirba tyliai ir labai graziai, cia pirma, antra is duslerkiu JOKIO dumelio, net pakelus apsukas. Kuriasi labai graziai dabar (nors ir pirma kuresi gerai, bet man atrodo dabar geriau). A dar kai atsukdavau tepalo dapylimo kamsteli, man ten rukdavo dumelis, nesmarkiai bet jau buvo. Dabar tik vos vos matomas garas nuo tepalo. Kitu pokyciu nepajutau. Trauka gera buvo ir pirma - pokycio nepajutau, kuro sanaudose pokyciu nerasta, tepalo naudojime dar nieko negaliu pasakyt, per mazai pralekta. Bet svarbiausia tas dumelis kuris mane taip erzino dingo po pirmo tubiko (apdirbimo). Siandien eisiu i antra etapa. Parasysiu viskaip sekasi jei kam idomu. Nors ir dabar jau man pakaktu nes nebeturiu del ko prie matoro prikibt:) Bet galvoju visviena, pradejau, tai praeiti visa kursa. Kiek skaiciau blogiau niekam nebuvo tik nieko arba geriau. Jei variklis ne lavonas. (Jei kas as tais produktais neprekiauju, nenoriu nieko reklamuoti, bet ka bandau savo kailiu, man kolkas labai patinka )
1-etapas. Vakar drebanciom rankom suspaudziau pirmaja tubele..Ir islekiau i trasa sukti kilometru. Ten raso kad reikia apie 200km nulekt kad pereit i antra etapa ir pilt antra (isvis 3). Na pavazinejau apie 150km, griztu garazan islipu ir ziuriu, kad variklis dirba tyliai ir labai graziai, cia pirma, antra is duslerkiu JOKIO dumelio, net pakelus apsukas. Kuriasi labai graziai dabar (nors ir pirma kuresi gerai, bet man atrodo dabar geriau). A dar kai atsukdavau tepalo dapylimo kamsteli, man ten rukdavo dumelis, nesmarkiai bet jau buvo. Dabar tik vos vos matomas garas nuo tepalo. Kitu pokyciu nepajutau. Trauka gera buvo ir pirma - pokycio nepajutau, kuro sanaudose pokyciu nerasta, tepalo naudojime dar nieko negaliu pasakyt, per mazai pralekta. Bet svarbiausia tas dumelis kuris mane taip erzino dingo po pirmo tubiko (apdirbimo). Siandien eisiu i antra etapa. Parasysiu viskaip sekasi jei kam idomu. Nors ir dabar jau man pakaktu nes nebeturiu del ko prie matoro prikibt:) Bet galvoju visviena, pradejau, tai praeiti visa kursa. Kiek skaiciau blogiau niekam nebuvo tik nieko arba geriau. Jei variklis ne lavonas. (Jei kas as tais produktais neprekiauju, nenoriu nieko reklamuoti, bet ka bandau savo kailiu, man kolkas labai patinka )
-
- Posts: 544
- Joined: 14 Jun 2008 23:40
- BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
- Location: raseiniai
Re: [e38] 740 (4.4) problema
vistiek as linkstu prie to kad tau gumeles reikejo pakeist ir nebutu rija tepalo ir nebutu dumije,draugui syki audine valge 1000km 1litra tepalo net galas masinos buvo tepaluotas pakeitem gumeles ir viskas ciki jau grudzia 5stuka km ir nereikia dapilti,bet any way paporink daugiau kas ir kaip ten su tom priemonem idomu visai pasidare
Re: [e38] 740 (4.4) problema
membrana gali but dar
Re: [e38] 740 (4.4) problema
sweiki, blemba pas mane 95m e38 740 ir ant mazu sukiu uzsidegineja tepalo lempute nors jo tikrai yra pagal matuokle, tik paspaudziu gazo biski ir tepalo jau jam atseit uztenka... , ir duma megsta pamesti bet irgi idomiai taip... kartais siltas meta kartais nemeta.. nesuprantu, gal zinot kas gali but?
Re: [e38] 740 (4.4) problema
Siu motoru liga yra atsisukantys tepalo siurblio tvirtinimo varztai, ko pasekoje nukritus siurbliui i karteri aplamai gali dingt tepimas.bmwmanas wrote:sweiki, blemba pas mane 95m e38 740 ir ant mazu sukiu uzsidegineja tepalo lempute nors jo tikrai yra pagal matuokle, tik paspaudziu gazo biski ir tepalo jau jam atseit uztenka... , ir duma megsta pamesti bet irgi idomiai taip... kartais siltas meta kartais nemeta.. nesuprantu, gal zinot kas gali but?