[E30] m60/m62 dejimo budai.

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
SRitmas
Posts: 627
Joined: 13 Mar 2007 11:57
BMW: e30 324
Location: Marijampole

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by SRitmas » 11 Jun 2011 14:06

EXvaldelis wrote:ir torkas lieka!
:appl
Neviskas kas pakyla ryte yra saule

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 12 Jun 2011 12:45

susiduriau su viena gan erzinancia beda, issidejau m62b44 varikli i e36. anksciau jis buvo su automatine deze, dabar uzdeta mechanine, automato pravotke visa panaikinta. variklis dirba idialiai, kuriasi vaziuoja puikiai, pakeistos naujos zvakes, sudetos kitos babinos, knockai sudeti tvarkingai, purkstukai is idialiai dirbancio auto. na ir rezultate, issitrini klaidas variklio, uzsikuri dirba viskas ledas, kol vazineji ramiai tol jokiu problemu, tik pirma kart paspaudiai iki ribotuvo, iskart pradeda trailinti, atrodo toks vaizdas kad kuro siek tiek truktu, bet vaziuoja, o jei ilgiau palaikai iki ribotuvo, atjunge du cilyndrus ir pradeda purtytis, dingsta visiskai trauka. turi uzgesint ir uzsikurt per nauja. po tokio pasivazinejimo kompas pilnas klaidu, pradedant nuo to kad visada neleidzia istrint CAN time out EGS, isorinis termostatas atjunktas meta ja, meta klaida kad nepajunta automatinio uzkurimo rele, nepajunkta kuro siurblio rele, misfire detective 5 ir 7 cilindro, 4 arba kartais 2 cilindro knocka, netgi buvo isimetusi gear intervation klaida. kol klaidu neistrini tol kaip priklauso nevaziuoja. viskas perziura, viskas pratikrinta, slegiai, babinos, purkstukai, zvakes viskas idialu. live data pasijungi, tai variklio visi parametrai grazus, nera jokiu nukrypimu. priejai prie isvados kad valdymo kompa reikia pakeist arba perprogramuot is automato i mechanika, jusu nuomonei ar tai turi itakos variklio darbui ?
BMW X5

User avatar
Rolandas26
Posts: 66
Joined: 10 Mar 2009 01:32
BMW: e30 v8,e36 tds,vw t4
Location: S.airija

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Rolandas26 » 12 Jun 2011 15:19

gal keisk prawotke,su wisu kompu. :/ pvz. nu kokio 4litru.m60 :ops

User avatar
Rolandas26
Posts: 66
Joined: 10 Mar 2009 01:32
BMW: e30 v8,e36 tds,vw t4
Location: S.airija

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Rolandas26 » 12 Jun 2011 16:34

EdgaBMW wrote:turiu klausima ir prasyma:

Pradejau zaist su m62 galvos davikliu. Apipjausciau ta skarda kaip parodyta sitoje nuorodoje
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 713&page=6

bet dabar nezinau kaip pastatyt velenelius ir ta skaiciuotuva vienas kito atzvilgiu, nes neturiu m60 variklio kad pasiziuret. Gal kas zinot, esat dare ir pan. kaip tai padaryt? Arba gal kokioj autodatoj yra parasyta?
dabar as turiu ta problema.gal kas gali pasakyti,ar ideti nuotrauka.kaip ten turi buti.

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 13 Jun 2011 23:06

esat kas deja programuojama kompa ant m60 m62 ? kokios kainos rezume ir rezultatai ?
BMW X5

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Nerka » 24 Jun 2011 15:44

andriau kazkas panasaus man buvo su e28 m20b27 hibridu permetus placiastopio pravodke. masina vaziuodavo kuo puikiaisiai, bet virs 5000 aps/min kokiai sekundei uzgesdavo motoras, vel uzsivesdavo, vel uzgesdavo ir vel uzsivesdavo ir snioksdavo iki ribotuvo. ir taip visada. perziurejau visa pravodke, visas darytas jungtis bet nieko. galu gale buvo pakeistas lev pabandymui ir baigesi visos bedos :)
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 25 Jun 2011 12:13

pas mane kaip kaip susimete klaidos tai vapse nevalina, pradeda trailint ir ant galo du kausais atsijunge.
BMW X5

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by audriob » 25 Jun 2011 16:24

Andrius328 wrote:susiduriau su viena gan erzinancia beda, issidejau m62b44 varikli i e36. anksciau jis buvo su automatine deze, dabar uzdeta mechanine, automato pravotke visa panaikinta. variklis dirba idialiai, kuriasi vaziuoja puikiai, pakeistos naujos zvakes, sudetos kitos babinos, knockai sudeti tvarkingai, purkstukai is idialiai dirbancio auto. na ir rezultate, issitrini klaidas variklio, uzsikuri dirba viskas ledas, kol vazineji ramiai tol jokiu problemu, tik pirma kart paspaudiai iki ribotuvo, iskart pradeda trailinti, atrodo toks vaizdas kad kuro siek tiek truktu, bet vaziuoja, o jei ilgiau palaikai iki ribotuvo, atjunge du cilyndrus ir pradeda purtytis, dingsta visiskai trauka. turi uzgesint ir uzsikurt per nauja. po tokio pasivazinejimo kompas pilnas klaidu, pradedant nuo to kad visada neleidzia istrint CAN time out EGS, isorinis termostatas atjunktas meta ja, meta klaida kad nepajunta automatinio uzkurimo rele, nepajunkta kuro siurblio rele, misfire detective 5 ir 7 cilindro, 4 arba kartais 2 cilindro knocka, netgi buvo isimetusi gear intervation klaida. kol klaidu neistrini tol kaip priklauso nevaziuoja. viskas perziura, viskas pratikrinta, slegiai, babinos, purkstukai, zvakes viskas idialu. live data pasijungi, tai variklio visi parametrai grazus, nera jokiu nukrypimu. priejai prie isvados kad valdymo kompa reikia pakeist arba perprogramuot is automato i mechanika, jusu nuomonei ar tai turi itakos variklio darbui ?
perprogramuoti butina
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by audriob » 25 Jun 2011 16:26

audriob wrote:
Andrius328 wrote:susiduriau su viena gan erzinancia beda, issidejau m62b44 varikli i e36. anksciau jis buvo su automatine deze, dabar uzdeta mechanine, automato pravotke visa panaikinta. variklis dirba idialiai, kuriasi vaziuoja puikiai, pakeistos naujos zvakes, sudetos kitos babinos, knockai sudeti tvarkingai, purkstukai is idialiai dirbancio auto. na ir rezultate, issitrini klaidas variklio, uzsikuri dirba viskas ledas, kol vazineji ramiai tol jokiu problemu, tik pirma kart paspaudiai iki ribotuvo, iskart pradeda trailinti, atrodo toks vaizdas kad kuro siek tiek truktu, bet vaziuoja, o jei ilgiau palaikai iki ribotuvo, atjunge du cilyndrus ir pradeda purtytis, dingsta visiskai trauka. turi uzgesint ir uzsikurt per nauja. po tokio pasivazinejimo kompas pilnas klaidu, pradedant nuo to kad visada neleidzia istrint CAN time out EGS, isorinis termostatas atjunktas meta ja, meta klaida kad nepajunta automatinio uzkurimo rele, nepajunkta kuro siurblio rele, misfire detective 5 ir 7 cilindro, 4 arba kartais 2 cilindro knocka, netgi buvo isimetusi gear intervation klaida. kol klaidu neistrini tol kaip priklauso nevaziuoja. viskas perziura, viskas pratikrinta, slegiai, babinos, purkstukai, zvakes viskas idialu. live data pasijungi, tai variklio visi parametrai grazus, nera jokiu nukrypimu. priejai prie isvados kad valdymo kompa reikia pakeist arba perprogramuot is automato i mechanika, jusu nuomonei ar tai turi itakos variklio darbui ?
perprogramuoti butina, kaip ir nuleisti motoro prieki zemyn, antraip perkaitinsi motora.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
dunis
Posts: 166
Joined: 04 Apr 2007 13:25
BMW: e30 340i
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by dunis » 25 Jun 2011 20:34

ar galima vazinet tik su dviem detonaciniais vietoj keturiu? bus kazkokiu bedu ar nelabai? nuo senatves subirejo du detonaciniai kur po koliku prie bloko tvirtinasi, o kad juos pasikeist tai daug pisnios kol iki ju dasibraut...

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Nerka » 26 Jun 2011 00:16

audriob wrote:perprogramuoti butina, kaip ir nuleisti motoro prieki zemyn, antraip perkaitinsi motora.
audriau, gal gali siek tiek placiau del perprogramavimo, tai yra kas ir uz kiek tai gali padaryti? kodel variklio prieki reikia leisti zemiau? bloga vandens cirkuliacija? pas mane m6ob40 nuo automato, tai gal tokiu bedu nebus?
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 26 Jun 2011 01:02

butu malonu isgirst audriau kas tai galetu padaryt, nes jau ne vienas zmogus bande pagelbet bet nepavyksta niekam. Variklio as zemiau nuleist negaliu, neleidzia man karteris, o su ausinimu nera jokiu problemu, radijatoriaus virsus auksciau negu variklis. ispradziu buvau issidejas radijatoriu su issiplitimo bakeliu , tai kaisdavo, isidejau dyzelio, pasistaciau isipletimo bakeli ir viskas puiku, dingo visi kaitimai jokiu problemu neturiu
BMW X5

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by audriob » 26 Jun 2011 12:06

Kas perprogramuos i mechanika turiu (dare m57b30 ir m52b28tu plius iprogramavo 2 lambda zondus vietoj 4 ). Pirmadieni jei nepamirsiu pasiklausiu jo konkreciai. M60b40 pavyzdi programos gal ir pats rasiu.

Del kaitimo, nelinkiu nieko blogo , bet esu supalines m30b32. Zinau bent 2 zmones kurie supalino dvi V8 ir visi mes buvom ideje motorus iskeltu priekiu. Nei vienam nekaito, visu issipletimo indai buvo auksciau uz galvas, tik radiatoriai gavosi gerokai zemiau uz galvos auksciausia taska. I e30 ideti gyvas pvz, kad gerai stovi Edgos , Pawlo e30. E36 reikia n62b44 ar n62b50, karterio su tepalo siurbliu, tada karterio indas atsiduria prie dezes ir telpa i e36 kebula be didesniu perdarymu. Aisku negaliu mustis i krutine, nes nesu pats dejes i e36 v8, bet kiek skaites , taip daro.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 26 Jun 2011 20:47

n62 variklio karteris netinka visiskai, nebent kist tukstancius kad mazdaug pritaikyti, nei tepalo pompa nei pats karteris, turiu nusipirkes,bandziau taikyt ir t.t., bet nepavyko, m60 ir m62 alkuninis velenas bloke stovi gerokai zemiau negu n62 variklio, tarpai tarpk kakliuku irgi didesni, todel neiseina uzdet kaip priklaiso tepalo siurblio. o del kaitimo visiskai nesuku galvos, siandien runkoi po prakaitu dvi valandas negesines droziau, jokio kaitimo, nezinau kas bus prie 30 35 laipsniu.
BMW X5

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by 735 - 7... » 28 Jun 2011 01:33

nekaista tos v8-astunkes, ner bedu ten, jai viskas cirkuliuoja kaip turi but.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by audriob » 28 Jun 2011 22:19

735 - 7... wrote:nekaista tos v8-astunkes, ner bedu ten, jai viskas cirkuliuoja kaip turi but.
nekaista , kai 10 cm po kapotu , o ne 10 cm virs kapoto.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 02 Jul 2011 11:15

ar pasiklausiai del programavimo ?
BMW X5

User avatar
rolka BMW
Posts: 281
Joined: 26 Jan 2008 16:00
BMW: e36 e30
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by rolka BMW » 02 Jul 2011 19:25

audriob wrote:
735 - 7... wrote:nekaista tos v8-astunkes, ner bedu ten, jai viskas cirkuliuoja kaip turi but.
nekaista , kai 10 cm po kapotu , o ne 10 cm virs kapoto.
O kurioi vietoi yra ausinimo kanalai galvoje?kur auskciausias ju taskas? man atrodo didesne esme yra nuorinime ir kaip 735-7 sako, cirkuliacijoje.Ausinimo skistis juk betkokiu atveju stovi auksciausiam taske(bakelije) tai prieko tas radijatorius? perji tik cirkuliacija ir jis tik ausinimui.
Tas 10cm cia jus turbut apie e36 v8, nes e30 tikrai taip neimanoma neperdarius tunelio ir paleidus traversa tik 2cm.

User avatar
KarolisBMW
Posts: 255
Joined: 06 Jan 2008 18:14
BMW: 530d
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by KarolisBMW » 05 Jul 2011 17:44

gal kas kokia info pasidalins m60 e36 kebule? ar ce tie patys principai kaip ir e30 ?
BMW

User avatar
Andrius328
BMW Fan draugas
Posts: 507
Joined: 22 Nov 2008 14:35
BMW: BMW e46 S54b32 turbo
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Andrius328 » 06 Jul 2011 02:45

emi, darai ir pamatysi kokie principai
BMW X5

Post Reply