[E30] m60/m62 dejimo budai.
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
as buvau taip sujunges, buvo viskas ok. virsutine slanga einanti link stiklo eina i bakeli.
- Attachments
-
- 20.JPG (85.2 KiB) Viewed 10678 times
-
- 19.jpg (93.63 KiB) Viewed 10678 times
-
- 18.jpg (46.24 KiB) Viewed 10678 times
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3
Yra e36 m3
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
m60 virsutini hola atjungiant pajungiant niekas nesikeicia darbas motoro, holas lyg geras, laidai geri, bandyta su dviem kompais. turi kazkas keistis, tarkim ant laisvu ? beda ta, kad staigiai gazuojant yra pravalas. nepasijungiu nei su inpa, nei su dis..
ai, ir m60 be zondu veikia mazdaug normaliai kaip m50, ar nelabai? kalbam apie motronika 3.3
ai, ir m60 be zondu veikia mazdaug normaliai kaip m50, ar nelabai? kalbam apie motronika 3.3
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
be zondu man pavyzdziui vaziavo tikrai neblogai ,nupirkes naujus bet perlitaves fiskes nepajauciau skirtumo traukoje gal kiek i gaza nuo mazu apsuku kitaip regavo, nors realiai nezinau galbut mano lz neveike.... Kuro degino ar su ar be lz, mazdaug 20-30l mieste tai nezinau sunku izvelgti skirtumus buvo. bet teko girdeti , kad kazkam isvis netrauke be lz.
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3
Yra e36 m3
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
lz buvau atjunges ir leke be problemu , sanaudos 1km 1lt , dbr taspats su kazdieniniu e38 m60, tik tiek kad motoras su lz svelniau ant laisvu dirba o daugiau nk nepajutau
KAUNAS
135i drostukas
e38 735i
e32 740iL
ex e34 m73b54
ex e32 750iL
ex e39 528i m
ex e34 535i
ex e34 525tds
ex e32 735iL
ex e36 325i
ex e36/5 316iA
ex e38 740i
ex e36 325i
ex e30 86m v8 m60b40
135i drostukas
e38 735i
e32 740iL
ex e34 m73b54
ex e32 750iL
ex e39 528i m
ex e34 535i
ex e34 525tds
ex e32 735iL
ex e36 325i
ex e36/5 316iA
ex e38 740i
ex e36 325i
ex e30 86m v8 m60b40
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
nu mano taip pat be lamdu gerai dirba variklis, pajunges nepajutau jokio skirtumo
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Na be lz sanaudos turetu skirtis. Pas mane vienas lz buvo numires. Vazinejau tikrai ilgai, bet kazkas tiesiog buvo negerai su motoru... nebuvo aisku kas. Patikrines zvakes pamaciau, kad vienoj pusej jos juodos (perpila). Pakeites lamba nuvaliau zvakes, pavazinejau - viskas abiejose pusese pasidare vienoda, svaru. Kadangi m60b40 turi tikrai nemazai torko, tai su e30 kebulu net ne idealios bukles variklis visvien "traukia". Tik ar tai optimalu - kazin.
Faktas tas, kad jei yra LZ tai ji turi ir veikt. Jei nera - perpils kuro ir, nori nenori, ris daugiau. Aisku, su savaitgaliniu vazinejimu tas 1 ar 2 ltr nelabai ir pasimatys, bet, bent teoriskai, tai ir galios siek tiek prarandama, jei misinys neidealus.
Faktas tas, kad jei yra LZ tai ji turi ir veikt. Jei nera - perpils kuro ir, nori nenori, ris daugiau. Aisku, su savaitgaliniu vazinejimu tas 1 ar 2 ltr nelabai ir pasimatys, bet, bent teoriskai, tai ir galios siek tiek prarandama, jei misinys neidealus.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
zodziu, dirba tikrai gerai m60 be zondu. Pakeiciau trilitriui knockus, purkstukus, matuokle, sutvarkiau laidus, ir ledas.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
hebra o kuro siurbis tinka nuo e30? ar ir reik keist i m60 varikli?
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
o jai vyrinti baka. ir statyti atskira siurbli koks geriausiai tiktu? ir kokia ju kaina ?:)samis_p wrote:Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
-
- Posts: 95
- Joined: 22 Jun 2011 19:54
- BMW: "E36 compact" ; E30 Kovinis
- Location: Vilnius
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kam tau bakas? pasistatyk "atstoinika", nuo jo BOSCH 044 (kaina naujo ~600-700lt,naudotas pigiau) siurbli ir nei kuro bado nei atlyvupurka wrote:o jai vyrinti baka. ir statyti atskira siurbli koks geriausiai tiktu? ir kokia ju kaina ?:)samis_p wrote:Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3
Yra e36 m3
- Mindaugazz
- Posts: 623
- Joined: 27 Aug 2010 16:04
- BMW: A4; ZX6R e46 320
- Location: Kauno raj
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
o tai jums atmosferom neuztenka standartiniu isoriniu bosch siurbliu kurie y audi tarkim eina? kad 044 perkat kuris nenormaliai kainuoja
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
isorinis siurblys , tam ir yra isorinis kad butu isoreje o ne bake. aisku galima. Nu as dejau du naujus siurblius vien del to , kad masina butu visiskai patikima, nes su tai senais siurbliais.....
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3
Yra e36 m3
-
- Posts: 95
- Joined: 22 Jun 2011 19:54
- BMW: "E36 compact" ; E30 Kovinis
- Location: Vilnius
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasisamis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Viskas labai grazu ir logiska, bet yra viena beda mano nuomone. Viskas del saugumo, t.y. virtimo ar avarijos atveju nesinoretu salone tureti daug degaus skyscio. Jei toki baka dar eitu ideti is standartinio bako vieta tai butu tikrai super.Xsamp wrote:va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Kazkada turejau ideja tokia: perpjauti standartini baka i dvi dalis ir pasalinti viena puse. Palikus didesne puse joje padaryti pertvaru, kurios neleistu taip smarkiai teliuskuotis kurui, o reikalui esant netgi atstoinika imontuoti kuro bako viduje (kas daroma brangiuose ATL kuro bakuose). Tokiu atveju geris butu dvejopas, t.y. saugumas didesnis ir svorio centras nenukentetu perkeliant baka i bagazine.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Ten tik yra niuansu, kad tas siurblys turi buti kuo arciau bako, kuo zemiau ir slangutes turi buti kuo trumpesnes, kad kuras iki jo laisvai atiteketu. Kazkur maciau rekomendacija, kad slangute neilgesne nei 50cm.AlgirdasE30 wrote:Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasisamis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Taip, turejau omeny vidini. Na pvz paimt e34 siurbli ir pajungt kazkur bako isorej, nes i vidu jis netelpa. Ar uzsiurbtu kura i virsu (per bako auksti) ar nelabai?AlgirdasE30 wrote:Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasisamis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Nors dabar mastau, kad galbut geriausia ideja butu pasidaryt atstoinika ir i ji ileist e34 siurbli. Cia gal kazkam ir pigiai ar kvailai atrodys, bet nematau problemu naudot originalias, kad ir senas, bmw dalis, nes jos dazniausiai dar ilgiau gyvena nei kaikurios aftermarket... O uz siurbli moket 500lt+ - man asmeniskai brangu.
Statyt toki aliumini baka bagazinej tikrai nesinori, nes net jei kas i rura iskris - uzsidegt bus zymiai lengviau, ypac kai akumuliatorius vos per keliasdesimt cm. Na, o ir taip aukstai besiteliuskuojantys 30+ litru kuro stabilumo tikrai nepagerins.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
O ne paprasciau butu bako uzpylima isvesti i lauka ir tada galesi vartytis kiek sirdis geidzia kuras i salona niekaip nepateks arba daryti aklina kamsti o i lauka isvesti alsuokli.romkasponka wrote:Viskas labai grazu ir logiska, bet yra viena beda mano nuomone. Viskas del saugumo, t.y. virtimo ar avarijos atveju nesinoretu salone tureti daug degaus skyscio. Jei toki baka dar eitu ideti is standartinio bako vieta tai butu tikrai super.Xsamp wrote:va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Kazkada turejau ideja tokia: perpjauti standartini baka i dvi dalis ir pasalinti viena puse. Palikus didesne puse joje padaryti pertvaru, kurios neleistu taip smarkiai teliuskuotis kurui, o reikalui esant netgi atstoinika imontuoti kuro bako viduje (kas daroma brangiuose ATL kuro bakuose). Tokiu atveju geris butu dvejopas, t.y. saugumas didesnis ir svorio centras nenukentetu perkeliant baka i bagazine.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D