[E30] m60/m62 dejimo budai.

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Xsamp
Posts: 544
Joined: 04 Jan 2008 01:30
BMW: e36 m3 evo
Location: Panevezys-Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Xsamp » 09 Oct 2012 22:10

as buvau taip sujunges, buvo viskas ok. virsutine slanga einanti link stiklo eina i bakeli.
Attachments
20.JPG
20.JPG (85.2 KiB) Viewed 10678 times
19.jpg
19.jpg (93.63 KiB) Viewed 10678 times
18.jpg
18.jpg (46.24 KiB) Viewed 10678 times
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Trysdupenki » 10 Oct 2012 00:16

m60 virsutini hola atjungiant pajungiant niekas nesikeicia darbas motoro, holas lyg geras, laidai geri, bandyta su dviem kompais. turi kazkas keistis, tarkim ant laisvu :D ? beda ta, kad staigiai gazuojant yra pravalas. nepasijungiu nei su inpa, nei su dis..
ai, ir m60 be zondu veikia mazdaug normaliai kaip m50, ar nelabai? kalbam apie motronika 3.3

User avatar
Xsamp
Posts: 544
Joined: 04 Jan 2008 01:30
BMW: e36 m3 evo
Location: Panevezys-Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Xsamp » 10 Oct 2012 01:00

be zondu man pavyzdziui vaziavo tikrai neblogai ,nupirkes naujus bet perlitaves fiskes nepajauciau skirtumo traukoje gal kiek i gaza nuo mazu apsuku kitaip regavo, nors realiai nezinau galbut mano lz neveike.... Kuro degino ar su ar be lz, mazdaug 20-30l mieste tai nezinau sunku izvelgti skirtumus buvo. bet teko girdeti , kad kazkam isvis netrauke be lz.
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3

User avatar
dow1das
Posts: 418
Joined: 24 Nov 2008 23:25
BMW: bmw :)
Location: kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by dow1das » 10 Oct 2012 17:45

lz buvau atjunges ir leke be problemu , sanaudos 1km 1lt , dbr taspats su kazdieniniu e38 m60, tik tiek kad motoras su lz svelniau ant laisvu dirba o daugiau nk nepajutau
KAUNAS
135i drostukas
e38 735i
e32 740iL
ex e34 m73b54
ex e32 750iL
ex e39 528i m
ex e34 535i
ex e34 525tds
ex e32 735iL
ex e36 325i
ex e36/5 316iA
ex e38 740i
ex e36 325i
ex e30 86m v8 m60b40

User avatar
Lauris
Posts: 148
Joined: 12 Jun 2007 01:16
BMW: M3.....
Location: Siauliai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Lauris » 10 Oct 2012 22:14

nu mano taip pat be lamdu gerai dirba variklis, pajunges nepajutau jokio skirtumo

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 11 Oct 2012 18:04

Na be lz sanaudos turetu skirtis. Pas mane vienas lz buvo numires. Vazinejau tikrai ilgai, bet kazkas tiesiog buvo negerai su motoru... nebuvo aisku kas. Patikrines zvakes pamaciau, kad vienoj pusej jos juodos (perpila). Pakeites lamba nuvaliau zvakes, pavazinejau - viskas abiejose pusese pasidare vienoda, svaru. Kadangi m60b40 turi tikrai nemazai torko, tai su e30 kebulu net ne idealios bukles variklis visvien "traukia". Tik ar tai optimalu - kazin.
Faktas tas, kad jei yra LZ tai ji turi ir veikt. Jei nera - perpils kuro ir, nori nenori, ris daugiau. Aisku, su savaitgaliniu vazinejimu tas 1 ar 2 ltr nelabai ir pasimatys, bet, bent teoriskai, tai ir galios siek tiek prarandama, jei misinys neidealus.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Trysdupenki » 11 Oct 2012 21:15

zodziu, dirba tikrai gerai m60 be zondu. Pakeiciau trilitriui knockus, purkstukus, matuokle, sutvarkiau laidus, ir ledas.

User avatar
purka
Posts: 45
Joined: 22 Aug 2011 22:59
BMW: e34
Location: vilnius zalieji ezerai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by purka » 14 Jan 2013 16:34

hebra o kuro siurbis tinka nuo e30? ar ir reik keist i m60 varikli?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 14 Jan 2013 22:58

Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
purka
Posts: 45
Joined: 22 Aug 2011 22:59
BMW: e34
Location: vilnius zalieji ezerai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by purka » 15 Jan 2013 02:31

samis_p wrote:Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
o jai vyrinti baka. ir statyti atskira siurbli koks geriausiai tiktu? ir kokia ju kaina ?:)

AlgirdasE30
Posts: 95
Joined: 22 Jun 2011 19:54
BMW: "E36 compact" ; E30 Kovinis
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by AlgirdasE30 » 15 Jan 2013 09:24

purka wrote:
samis_p wrote:Kiek zinau visi su e30 siurbliais vaziuoja be problemu. As asmeniskai taip pat nematau bedu, bet vis neprisiruosiu pamatuot kuro slegi prie didelio kruvio ir 4k+ apsuku, kur, pagal ideja, galetu neuztekt kuro. Siaip e34 siurblys neisides lengvai, nes jis storesnis ir ilgesnis, nelenda i e30 kuro siurblio stock vieta.
o jai vyrinti baka. ir statyti atskira siurbli koks geriausiai tiktu? ir kokia ju kaina ?:)
Kam tau bakas? pasistatyk "atstoinika", nuo jo BOSCH 044 (kaina naujo ~600-700lt,naudotas pigiau) siurbli ir nei kuro bado nei atlyvu :D

User avatar
Xsamp
Posts: 544
Joined: 04 Jan 2008 01:30
BMW: e36 m3 evo
Location: Panevezys-Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Xsamp » 15 Jan 2013 10:56

va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Attachments
baakas.jpg
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3

User avatar
Mindaugazz
Posts: 623
Joined: 27 Aug 2010 16:04
BMW: A4; ZX6R e46 320
Location: Kauno raj

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Mindaugazz » 15 Jan 2013 12:28

o tai jums atmosferom neuztenka standartiniu isoriniu bosch siurbliu kurie y audi tarkim eina? kad 044 perkat kuris nenormaliai kainuoja

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 15 Jan 2013 15:19

Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
Xsamp
Posts: 544
Joined: 04 Jan 2008 01:30
BMW: e36 m3 evo
Location: Panevezys-Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Xsamp » 15 Jan 2013 15:32

isorinis siurblys , tam ir yra isorinis kad butu isoreje o ne bake. aisku galima. Nu as dejau du naujus siurblius vien del to , kad masina butu visiskai patikima, nes su tai senais siurbliais.....
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3

AlgirdasE30
Posts: 95
Joined: 22 Jun 2011 19:54
BMW: "E36 compact" ; E30 Kovinis
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by AlgirdasE30 » 15 Jan 2013 18:56

samis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasi :D

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by romkasponka » 15 Jan 2013 19:07

Xsamp wrote:va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Viskas labai grazu ir logiska, bet yra viena beda mano nuomone. Viskas del saugumo, t.y. virtimo ar avarijos atveju nesinoretu salone tureti daug degaus skyscio. Jei toki baka dar eitu ideti is standartinio bako vieta tai butu tikrai super.

Kazkada turejau ideja tokia: perpjauti standartini baka i dvi dalis ir pasalinti viena puse. Palikus didesne puse joje padaryti pertvaru, kurios neleistu taip smarkiai teliuskuotis kurui, o reikalui esant netgi atstoinika imontuoti kuro bako viduje (kas daroma brangiuose ATL kuro bakuose). Tokiu atveju geris butu dvejopas, t.y. saugumas didesnis ir svorio centras nenukentetu perkeliant baka i bagazine.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by romkasponka » 15 Jan 2013 19:09

AlgirdasE30 wrote:
samis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasi :D
Ten tik yra niuansu, kad tas siurblys turi buti kuo arciau bako, kuo zemiau ir slangutes turi buti kuo trumpesnes, kad kuras iki jo laisvai atiteketu. Kazkur maciau rekomendacija, kad slangute neilgesne nei 50cm.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 15 Jan 2013 19:39

AlgirdasE30 wrote:
samis_p wrote:Man visada kildavo klausimas, ar galima pajungt isorini siurbli tiesiog ileidus slangute i bako vidu? Ar butinai siurblys turi but apsemtas?
Siaip tai uztektu suzinot tikslius kiekius, kiek tie stock e30 siurbliai pumpuoja ir bus viskas aisku...
Turbut turejai omeny Vidini siurbli o ne isorini??? Nes jeigu apie isorini kalbi tai taip viskas ir gaunasi :D
Taip, turejau omeny vidini. Na pvz paimt e34 siurbli ir pajungt kazkur bako isorej, nes i vidu jis netelpa. Ar uzsiurbtu kura i virsu (per bako auksti) ar nelabai?
Nors dabar mastau, kad galbut geriausia ideja butu pasidaryt atstoinika ir i ji ileist e34 siurbli. Cia gal kazkam ir pigiai ar kvailai atrodys, bet nematau problemu naudot originalias, kad ir senas, bmw dalis, nes jos dazniausiai dar ilgiau gyvena nei kaikurios aftermarket... O uz siurbli moket 500lt+ - man asmeniskai brangu.
Statyt toki aliumini baka bagazinej tikrai nesinori, nes net jei kas i rura iskris - uzsidegt bus zymiai lengviau, ypac kai akumuliatorius vos per keliasdesimt cm. Na, o ir taip aukstai besiteliuskuojantys 30+ litru kuro stabilumo tikrai nepagerins.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Mariuzzzz » 15 Jan 2013 19:41

romkasponka wrote:
Xsamp wrote:va mano taupusis variantas buvo toks, bakas 40l aliuminis kanistras kuris nieko nesveria, ivirinti du vamzdeliai. Padejau ji graziai ant aliuminiu kampuociu pakloje plona guma, ir priverziau padares tvirtinimus.
Viskas labai grazu ir logiska, bet yra viena beda mano nuomone. Viskas del saugumo, t.y. virtimo ar avarijos atveju nesinoretu salone tureti daug degaus skyscio. Jei toki baka dar eitu ideti is standartinio bako vieta tai butu tikrai super.

Kazkada turejau ideja tokia: perpjauti standartini baka i dvi dalis ir pasalinti viena puse. Palikus didesne puse joje padaryti pertvaru, kurios neleistu taip smarkiai teliuskuotis kurui, o reikalui esant netgi atstoinika imontuoti kuro bako viduje (kas daroma brangiuose ATL kuro bakuose). Tokiu atveju geris butu dvejopas, t.y. saugumas didesnis ir svorio centras nenukentetu perkeliant baka i bagazine.
O ne paprasciau butu bako uzpylima isvesti i lauka ir tada galesi vartytis kiek sirdis geidzia kuras i salona niekaip nepateks arba daryti aklina kamsti o i lauka isvesti alsuokli.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

Post Reply