[E30] m60/m62 dejimo budai.
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
beje kokios perpektyvos uzdet m30 deze? mintis butu gamintis 2cm storio metalini flansa...
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
koks to tikslas? Pagaminus flansa gali neuztek dezes veleno ilgio iki alkuninio.Nerka wrote:beje kokios perpektyvos uzdet m30 deze? mintis butu gamintis 2cm storio metalini flansa...
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
idomu per kuria vieta?Nerka wrote:kazkuriam forume skaiciau, kad paleidus balki zemyn, ale valdymo xarakteristikos pagereja. kaip panaikint ar apgaut EWS? jau dabar info toj temoj daugiau nei reikia
-
- Posts: 544
- Joined: 14 Jun 2008 23:40
- BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
- Location: raseiniai
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
su flansu gali buti beda neuzdesi m30 dezes nes m60 smagracio skersmuo 330mm o m30 tik 300mm.tai manau neprisuksi dezes prie flenso nes nebus kur ir beto kaip minejo velenelis bus pertrumpas
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
o kokiu tikslu edga dareisi m30 vienos mases smagrati ant savo v8? O is ko sprendziat, kad velenelis bus per trumpas? matavot kas? Zinot koks m30 ir m60 smagraciu isnesimas? toks variantas tikrai yra padarytas, tik nebepamenuu ar deze buvo ant m70 ar ant m60 uzmauta.
kas liecia EWS, tai stai ka radau: Exhaust, driveshaft, steering, engine mounts and so on had to be custom fabricated.M60 engine is easier than M62 because ECU does not have immobiliser.Some M60 engines have EWS II immobiliser, but M62 = EWS III = almost impossible to get working properly.EWS II could be fitted easily, much simpler than III.
kas liecia EWS, tai stai ka radau: Exhaust, driveshaft, steering, engine mounts and so on had to be custom fabricated.M60 engine is easier than M62 because ECU does not have immobiliser.Some M60 engines have EWS II immobiliser, but M62 = EWS III = almost impossible to get working properly.EWS II could be fitted easily, much simpler than III.
Last edited by Nerka on 31 Mar 2010 22:56, edited 1 time in total.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kita vertus tokios rastavkes tarp variklio ir dezes pas kordinacikus turetu ir kaina nemaza gautis ir dar visa kita.
Nemanau kad verta.
Nemanau kad verta.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Problema manau butu tik metalas
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
O del pravotkes tai kaip dunis kitoi temoi sake geriau pasijieskoki e34 ar e32.
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 716/13.htm
Man e32 pravotke detonaciniai kompas kainavo 150lt.
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... 716/13.htm
Man e32 pravotke detonaciniai kompas kainavo 150lt.
-
- Posts: 544
- Joined: 14 Jun 2008 23:40
- BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
- Location: raseiniai
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
matai jis du sukerge i viena,o dare delto nes itariu ant m60 vienos mases nei su ziburiu nerasi,o dvigubos sako nelaiko(bus matyt kaip jie nelaiko ant m70)Nerka wrote:o kokiu tikslu edga dareisi m30 vienos mases smagrati ant savo v8? O is ko sprendziat, kad velenelis bus per trumpas? matavot kas? Zinot koks m30 ir m60 smagraciu isnesimas? toks variantas tikrai yra padarytas, tik nebepamenuu ar deze buvo ant m70 ar ant m60 uzmauta.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Jasna, reiskiasi teks sankabos komplekta darytis is m30 komplekto
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Del smagracio: jei siaip vazinet, arba kartas nuo karto kazkur nulekt tai ir m60 smagratis laikys kuo puikiausiai. As dariausi del to kadangi bus dedama keramika. O keramikai reikalingas neplaukiojantis. Be to m60 vienos mases smagraciu aplamai nebuvo, todel ieskok neieskojes tikrai nerasi.
Del dezes: manau tikrai neapsimoka tiek darbo prisidaryt, plius kainuos kruva pinigu. Ne karve dabar kainuoja 5beges m60 dezes. Buvau rades uz 300lt
Del dezes: manau tikrai neapsimoka tiek darbo prisidaryt, plius kainuos kruva pinigu. Ne karve dabar kainuoja 5beges m60 dezes. Buvau rades uz 300lt
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
taip, susikerge m62 automato ir m30 vienos mases smagraciai i kruva. Beje originalus m60b30 smagratis taip ir atrodo, jog butu prie automato smagracio prilipdytas mechanines dezes smagratis.auto staiger wrote:matai jis du sukerge i viena,o dare delto nes itariu ant m60 vienos mases nei su ziburiu nerasi,o dvigubos sako nelaiko(bus matyt kaip jie nelaiko ant m70)Nerka wrote:o kokiu tikslu edga dareisi m30 vienos mases smagrati ant savo v8? O is ko sprendziat, kad velenelis bus per trumpas? matavot kas? Zinot koks m30 ir m60 smagraciu isnesimas? toks variantas tikrai yra padarytas, tik nebepamenuu ar deze buvo ant m70 ar ant m60 uzmauta.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
dekui edga uz info Keramikos neplanuoju, tad uztektu ir org plaukiojantis smagratis. Jei deze imanoma uz 300 pinigu rast, tai tikrai neapsimoka su flansais zaisti.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
smagrati man atrodo kaip tik crossfire pardavineja, o deze buvau berods autogide rades is E32Nerka wrote:dekui edga uz info Keramikos neplanuoju, tad uztektu ir org plaukiojantis smagratis. Jei deze imanoma uz 300 pinigu rast, tai tikrai neapsimoka su flansais zaisti.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
patarimas del pravodkes pajungimo: jei paciam nepavyks sujungt ir uzkurt su ews2 tai elektrikui vezt nepatariu, tau kainuos gerokai daugiau nei nusipirkt e32-e34 laidus su kompu nors pas mame su ews2 uzkurtas, bet tam reik nemazai elektroschemu praverst, kad viska teisingai susijungt.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
geriausia is karto kurt su MS Plius ir ateiciai kazka sugalvojus nereikes kompo. Jei ka si menesi planuojam uzsakinet du MS'us tai jei sugalvosit kas duokit zinot, pigiau gausis.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Gal negausiu ispejimo nuo pono dievo, jei biski paneigsiu pora faktu. Pats kaip susidures su tais dalykais, tikrai nepatarciau paprastam zmogeliui deti MS ant M60, nes ismes kelias stukas litu ir bus tik blogiau visom prasmem.EdgaBMW wrote:geriausia is karto kurt su MS Plius ir ateiciai kazka sugalvojus nereikes kompo. Jei ka si menesi planuojam uzsakinet du MS'us tai jei sugalvosit kas duokit zinot, pigiau gausis.
1. Patikimumas. Megasquirta kad davest iki galo pastoviai reikes reguliuot, tai saltas ziema nesiveda, tai karstas vasara nevalit, tai tranzas kiniskas sudege ir t.t.
2. Labai aktualus dalykas siom dienom - kuro ekonomija, nemanau kad visi deda M60 i e30 su salyga, kad porai valandu iki Kacergines ant traliuko nusivezti. Su MS neisgausi gamyklinio ekonomijos lygio niekaip, kodel, nes MS valdo tik 2 purkstukus, o Motronic 3.3 valdo 8 individualiai. Net ir naudojant sustra kompa, kuris galetu palaikyti sekvencini ipurskima, reiketu LABAI ilgai zaisti su ipurskimo kampais ir atidarymo trukmem kol pasieksi max eko.
3. Babinos 8 irgi atskirai dirba, ne kaip MS wasted spark, saudo puse be reikalo ir kaista (kai babina uzdeginejama be kuro).
4. Su MS reiketu ismest detonacinius daviklius.
Ir galima testi toliau. Nezinau, bent jau as matau tik downgrade'a, o ne upgrade'a. EWS pajungt koki 20 kartu lengviau ir pigiau, nei Megasquirta, ir vaziuos geriau. Kas tikisi su MS isgaut papildomu arkliu, irgi nuliudinsiu, M60 variklio valdymas labai modernus lyginant su MS, su stock ECU galima padaryti viska ko reikia. O Del "perspektyvu" ar "i ateity", as asmeniskai nemanau kad cia tas variklis kuri reiketu turbinti ar labai smaugti, o kompresoriu koki pastatyt negalinga, stock ECU puikiai tinka.
Va jei tai butu M20/M30 ar senesnis, tai su Megasquirtu galima pagerinti tu laiku varikliu charakteristikas ir isgauti naudos, bet pirmas punktas vistiek galioja.
Tokie butu esminiai dalykai.
O dabar biski i tema. Deda pazistamas dabar irgi V8 i e30. Pats variklis is e38 740i ~94-95m automato, variklio kodas dar M60B40, tai davikliai, MAF ir t.t. viskas identiska M60 is senesnio kebulo. Kad nezaist su EWS (nes pilno komplekto surinkt jau nebejo), buvo paimta pravodke ir ECU nuo e32 730i automato, bet netiko detonaciniu davikliu fiskes (2 vs 3 kontaktai). Tada surasta e34 540i mechanikos pravodke, geresniu metu ir ten viskas atitko, uzsivede variklis puikiai, i ECU bus supusta 4.0 programa ir tiek ziniu.
Tai kaip vienas is lengvesniu variantu paleisti M60 su EWS - surasti e34/32 M60 pravodke + ECU, tik atkreipti demesi i detonaciniu fiskes, arba paimt ir detonacinius kartu tada. 3.0 ir 4.0 kompai vienodi, skirias tik programa. Jei ir pravodke automato, ten pora laiduku padarius, uzsives irgi.
O variklio pravodkes pajungimas su e30 kebulu, kaip ir m50, apie 10 laidu. Jei su EWS daryt, visa komplekta reik issimt is masinos ir turetu pasijungt viskas kaip ir M52.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Del detonaciniu tai taip teko vaziuoti i marijampole e32detonaciniu fiske triju kontaktu,kadangi pravotke gavau beju.Laimi pas mane ECU taip pat nuo m60b30 seip ju kodai tiek b40 tiek b30 vienodi cia gal placiau galetum.Zinau zmogu kuris vaziuoja su b44 su b30 kompu.
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
straipsnelis laimio super o kiek kainuotu perrasyt b40 programa i b30 kompa? ir ar del to kad vaziuotum su stok b30 kompu neperrasius programos buna kazkokiu bedu?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
O kas neatitinka jei variklis m60b40 o kompas nuo m60b30? Gal galima placiau? (3.0 ir 4.0 kompai vienodi, skirias tik programa sakai.)
IN and OUT