Page 1 of 34

[E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 12:46
by Nerka
Nu ka, priprendo reikalas ir tokiai temai. Tikiuosi pasidalinsit mintimis ir ziniomis apie si reikala.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 20:30
by EdgaBMW
Visu pirma reikes pervirint virsutines traverso ausis prie kuriu tvirtinasi kolonele. Geriausia tinka nuo E36 traverso. Tai padarius varikli galima paleist papildomai ~2cm zemyn. Karteris, bent jau pas mane gavosi lygiai su traversu. Ir apdaila variklio telpa ir kapotas uzsidaro. To pasekoje nereikia leist viso traverso, tenkint ploksteliu ir pan. Be abejo custom variklio ausys, pagalves nuo tds'o, dezes traversas kuo puikiausiai tinka nuo m20 dezes. Taip pat reikes ispjaut kampa akumo pado, nes remiasi galva ir gabala lanzerono nes lieciasi generatorius. Dedant su 5bege deze tunelio pjaustyt nereikia. Norint kad tilptu ir termomova reikia ispjaustyt priekine skarda ir pastumt radiatoriu i prieki ~5cm. Be abejo stabdziu pusle prie ilgu faros, nebent visiskai nedet pusles, o pastatomus pedalus. Ismetimo kolektoriai idealiausia tinka nuo E39, X5 nuo 99m. kur eina is vienos dalies, o ne is dvieju. Tada perdaryt reikia tik pacius galus.
Kitas variantas leist traversa zemyn ploksteliu pagalba tuo paciu ir variklis leisis dar zemyn, bet tada keiciasi sakes padetis ir toks variantas man nerimtai atrodo.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 21:28
by rolka BMW
Mano variantas kuklesnis m60b40 5begiu deze is e38.Traversa as leidau 2cm kapotas uzsidaro taip pat su visom apdailom.Sakes kryptis siek tiek pasikeite,minusai ar pliusai matysis kaip pratestuosim cia jau vaziuokles darbai niuansai.Mano varijantu lanzirono pjaut nereikia generatorius nesiekia.Satbdzius naudoju e34 m60. Pusles aliumini kronsteina trumpinau, reikejo perdarit pedalus,siek tiek ipjauti stakano atatampa, gaminaus trauke.Termomovos nebus vietoi jos el.ventiliatorius i prieki kazkaip ir nesinori stumt radijatoriu su svoriu ir panasiai ir t.t...Variklio pravotke su detonacinias kompu nuo e32 V8 jie neturejo ews beto turi apvalia junti nuo kurios padarytas perejimas i e30 apvalia.Kolektoriu dar ieskoma,bus kaip EdgaBMW minejo vienos dalies juos paprasciau perdaryt.Ismetimas pagal kiekvieno skoni :D Pradziai tiek is mano puses :D

Seip tema butu naudinga nevien del dejimo niuansu,vieni per kitus suzinotu kur ka daresi ir panasiai kiek kas paska kainavo kas geriau kas blogiau ir t.t...(kaikurie galetu ir uzdirbti) .O svarbiausia viskas lt ir sitam forume.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 21:40
by EdgaBMW
as tik nesuprantu kam leist ta traversa zemyn jei ir taip viskas ten telpa, tiesiog kaip minejau reikia virsutines traverso ausis pervirint

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 21:46
by auto staiger
jei dedant v8 deze 5 pavaru,tai man atrodo ir kardano nereikia gaminti manau turetu tikt nuo e30 nes kai paziurejau tai ta guma kur prie dezes labai panasi i e30 2.4td.ir beto deze nera ilga.jei klystu pataisykit

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 21:53
by EdgaBMW
auto staiger wrote:jei dedant v8 deze 5 pavaru,tai man atrodo ir kardano nereikia gaminti manau turetu tikt nuo e30 nes kai paziurejau tai ta guma kur prie dezes labai panasi i e30 2.4td.ir beto deze nera ilga.jei klystu pataisykit
pirmam mano poste yra nuoroda ir joje parasyta kas butent daroma su kardanu. As kadangi dedu storiausia nuo b44 kardana ir darau abu galus ant granatu, todel niekas ten netinka

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:00
by rolka BMW
EdgaBMW wrote:as tik nesuprantu kam leist ta traversa zemyn jei ir taip viskas ten telpa, tiesiog kaip minejau reikia virsutines traverso ausis pervirint
Parodisiu foto karterio padieties dabar minimaliu atstumu nuo traverso(persistengiau mazindamas).Tokiu varijantu ir dezei nuo tunelio virsui man gavos minimalus atstumas netaip suvirtes variklis. Plius svorio centras zemiau, nors kazin ar ka ten keicia del svorio centro paleidus tuos varganus 2cm. Seip geriau viskas gula priejimas pagereja vietos kaikur lieka.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:06
by EdgaBMW
pas mane irgi panasus atstumas. Ir motoras kokiam aukstyje gavosi. Ir viskas gavosi neleidziant traverso zemyn.

Image

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:06
by rolka BMW
auto staiger wrote:jei dedant v8 deze 5 pavaru,tai man atrodo ir kardano nereikia gaminti manau turetu tikt nuo e30 nes kai paziurejau tai ta guma kur prie dezes labai panasi i e30 2.4td.ir beto deze nera ilga.jei klystu pataisykit
Taip su 5b deze tinka 324td kardanas ju flansai vienodi.Tik norint isitilp i ilgi reikia varikli traukti maksimaliai i vidu.Geriausia perdaryt traversa kolonele kiek eina pritraukt prie traverso.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ive_shaft/

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:10
by EdgaBMW
rolka BMW wrote:
auto staiger wrote:jei dedant v8 deze 5 pavaru,tai man atrodo ir kardano nereikia gaminti manau turetu tikt nuo e30 nes kai paziurejau tai ta guma kur prie dezes labai panasi i e30 2.4td.ir beto deze nera ilga.jei klystu pataisykit
Taip su 5b deze tinka 324td kardanas ju flansai vienodi.Tik norint isitilp i ilgi reikia varikli traukti maksimaliai i vidu.Geriausia perdaryt traversa kolonele kiek eina pritraukt prie traverso.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... ive_shaft/
dar traukiant atgal motora nei leidzia originali kolonele padetis tikrai reikes lupt lauk peciuka ir pan. Nes man dabar jau ausinimo slangos remesi i pertvara turejau ten siek tiek palenkt kad eitu slangas uzmaut.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:21
by rolka BMW
EdgaBMW wrote:pas mane irgi panasus atstumas. Ir motoras kokiam aukstyje gavosi. Ir viskas gavosi neleidziant traverso zemyn.

Image
O kaip variklis suvirtes gavosi?,nes man ten nepaleidus kazkaip i tulneli sunkiai paisesi,izoliacijos isluptos.
ir kaip pasileidzia vistiek viskas zemiau gaunasi ir is dezes puses kur kolikai iseina vietos atsiranda.Nu nzn man geriau kaip pasileido.Bet ir uzsienio forumuose vieni leidzia kiti ne,istikro galima isiverst beleidimo.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:26
by EdgaBMW
rolka BMW wrote:
EdgaBMW wrote:pas mane irgi panasus atstumas. Ir motoras kokiam aukstyje gavosi. Ir viskas gavosi neleidziant traverso zemyn.

Image
O kaip variklis suvirtes gavosi?,nes man ten nepaleidus kazkaip i tulneli sunkiai paisesi,izoliacijos isluptos.
ir kaip pasileidzia vistiek viskas zemiau gaunasi ir is dezes puses kur kolikai iseina vietos atsiranda.Nu nzn man geriau kaip pasileido.Bet ir uzsienio forumuose vieni leidzia kiti ne,istikro galima isiverst beleidimo.
Viskas ten gerai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:34
by rolka BMW
Ne tai aisku jei viskas gerai gavos tai ir liuks.O kaip darysi su holo davikl nepersikelinesi ant skyvo?

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 30 Mar 2010 22:35
by EdgaBMW
rolka BMW wrote:Ne tai aisku jei viskas gerai gavos tai ir liuks.O kaip darysi su holo davikl nepersikelinesi ant skyvo?
taip perkelinesiu

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 31 Mar 2010 00:43
by nurautas
Kad nekurti naujos temos paklausiu cia, gal ir kitiem praves nenaudojant stockinio kompo. b40 alkuninio daviklis holo ar indukcinio tipo?

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 31 Mar 2010 09:32
by rolka BMW
nurautas wrote:Kad nekurti naujos temos paklausiu cia, gal ir kitiem praves nenaudojant stockinio kompo. b40 alkuninio daviklis holo ar indukcinio tipo?
Taip,holo indukcinis daviklis.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 31 Mar 2010 09:51
by EdgaBMW
rolka BMW wrote:
nurautas wrote:Kad nekurti naujos temos paklausiu cia, gal ir kitiem praves nenaudojant stockinio kompo. b40 alkuninio daviklis holo ar indukcinio tipo?
Taip,holo indukcinis daviklis.
holo ir indukcinis yra visiskai skirtingi davikliai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 31 Mar 2010 11:19
by rolka BMW
Jis yra triju kontaktu,tai pagal viska turetu but indukcinis http://lt.wikipedia.org/wiki/Indukciniai_jutikliai

Ir iseik tiek apie holo. Principe tas pats http://lt.wikipedia.org/wiki/Holo_efektas
Jei klystu pataisykit.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 31 Mar 2010 13:24
by nurautas
Ju duodamo signalo kreive skiriasi (indukcinio ir holo), vat man butent ir reikia suzinot kokia ta kreive, nes jungimas skiriasi. Indukcinis duoda signala pliusine ir minusine kreive, holo kiek zinau 0-5V kvadratine kreive. bugai keli islindo. Speju nebeisipleskim sitoje temoje.

P.S Radau diagrama, pagal ideja, pamatavus ir apziurejus laidus turetu matytis. Aciu uz pagalba.

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Posted: 31 Mar 2010 17:44
by Nerka
kazkuriam forume skaiciau, kad paleidus balki zemyn, ale valdymo xarakteristikos pagereja. kaip panaikint ar apgaut EWS? jau dabar info toj temoj daugiau nei reikia :)