[E30] m60/m62 dejimo budai.

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by EdgaBMW » 01 Apr 2010 21:42

LaimisBMW wrote:O Del "perspektyvu" ar "i ateity", as asmeniskai nemanau kad cia tas variklis kuri reiketu turbinti ar labai smaugti, o kompresoriu koki pastatyt negalinga, stock ECU puikiai tinka.
gerai, visa ta beletristika ismetam ir iskarto klausimas. Kodel tu taip manai kad geriau deti kompresoriu?? Nes visi taip daro?? Kaip ir daugelis bandos principu viska darot. Norisi sugalvot kazka kitokio.

User avatar
rolka BMW
Posts: 281
Joined: 26 Jan 2008 16:00
BMW: e36 e30
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by rolka BMW » 01 Apr 2010 21:43

Nerka wrote:kazkuriam forume skaiciau, kad paleidus balki zemyn, ale valdymo xarakteristikos pagereja. kaip panaikint ar apgaut EWS? jau dabar info toj temoj daugiau nei reikia :)
Paleidus zemyn ratai gavo suvirtima i teisinga puse,bet kaip sakiau iki vaziuokles dar nepreita pliusai minusai matysis.

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by LaimisBMW » 01 Apr 2010 21:57

EdgaBMW wrote:
LaimisBMW wrote:O Del "perspektyvu" ar "i ateity", as asmeniskai nemanau kad cia tas variklis kuri reiketu turbinti ar labai smaugti, o kompresoriu koki pastatyt negalinga, stock ECU puikiai tinka.
gerai, visa ta beletristika ismetam ir iskarto klausimas. Kodel tu taip manai kad geriau deti kompresoriu?? Nes visi taip daro?? Kaip ir daugelis bandos principu viska darot. Norisi sugalvot kazka kitokio.
Kompresoriaus i bagazine deti nereiketu, negi tai taip nesuvokiama ? Nesakau kad neina sugalvot nieko naujo ar idomaus, as pvz visai noreciau Nascar variklio i e30 :D
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

stupidovai
Posts: 45
Joined: 06 Dec 2006 23:10
BMW: e34 530i metalas; e34 544tds
Location: Panevezys/Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by stupidovai » 01 Apr 2010 23:24

LaimisBMW wrote:3.0 ir 4.0 kompai vienodi, skirias tik programa.
O netiesa, kad programos vienodos ir kompas viską apskaičiuoja pagal oro srauto matuoklės parodymus?

stupidovai
Posts: 45
Joined: 06 Dec 2006 23:10
BMW: e34 530i metalas; e34 544tds
Location: Panevezys/Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by stupidovai » 02 Apr 2010 00:11

Gerb. rolka bmw, klausei dėl holo daviklio perkėlimo į priekį m62 varikly, atsakau :)

Jei nenori virint laikiklio prie dangtelio arba šiaip kokio kronšteino gamintis, gali keistis dangtelius į m60, tik šiek tiek reiks pašmirgeliuot grandinės įtempėją ir papjaustyt velenėlio daviklio daigtą tokį (antroj nuorodoj parodyta kaip). Dar be to, viršutinių dangtelių apatiniai varžtai į galvą neįsisuks, nes dėl man nesuvokiamos priežasties varžtam įsukt vietos perkeltos pora mm kitur. Taip pat skiriasi tarpinė tarp apatinio dangtelio ir viršutinio - m62 atskira, o m60 eina kartu su galvos tarpine. Čia nukirpus reikiamą galvos tarpinės dalį ir uždėjus hermetiko laiko visai normaliai. Na ir aišku škyvo vidurinį varžtą reiks atsukt, čia irgi yra kur rusiškai pakalbėt, bet su rimtu raktu ir ilgu vamzdžiu atsisuks.

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... m62&page=2
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 713&page=6

Aišku šitas visas š. daromas tik tam, kad užkurti m62 variklį su m60 elektra (kad skydelio keist nereiktų ir pan.), bet jei m62 dedamas į e30, viso to gal ir nereikia daryti, ar klystu? :)
Attachments
Picture 485.jpg

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by LaimisBMW » 02 Apr 2010 01:43

stupidovai wrote:
LaimisBMW wrote:3.0 ir 4.0 kompai vienodi, skirias tik programa.
O netiesa, kad programos vienodos ir kompas viską apskaičiuoja pagal oro srauto matuoklės parodymus?
Pabandysiu parasyt kaip imanoma suprantamiau. Tai butu teoriskai imanoma, jeigu 3.0 lyginant su 4.0, jame butu viskas atitinkamai sumazinta ar pakeista kad su tuo paciu ECU dirbtu idealiai abu varikliai, bet as manau lengviau yra programa pakeist, negu pagal programa projektuoti gelezi.
Esminis dalykas sitam reikale - purkstukai ir MAF. Visu M60/62 3.0 3.5 4.0 4.4 purkstukai yra vienodi (240cc/min), kuro slegis toks pat 3.5bar, bet 3.0 MAF yra mazesnis uz 4.0, tai reiskia, kad prie vienodo oro srauto, mazesnis MAF'as rodys didesni voltazha, atitinkamai didesnis MAF mazesni voltazha, pagal tai suprogramuotas ir ECU. Jei purkstukai ju visu vienodi, tai 3.0 varikliui ECU juos gerokai trumpiau atidarineja, kitaip tariant pila maziau kuro. Dabar uzdedam sita kompa ant 4.0, darbinis turis didesnis, MAF irgi didesnis, viskas beveik +- turetu atitikti (tarkim abiem atvejais pilna tapke prie kokiu 5.5k rpm MAF rodys +4.5v), bet kaip pries tai minejau, 3.0 programoje yra nustatyta pylti maziau kuro.
Siandien kaip tik lyginau abu kompus idomumo delei, tai taip ir yra. Ir siaip yra kitokiu skirtumu, kad ir degimo kampas - 3.0 ankstyvesnis ant dalines apkrovos, 4.0 ant pilno gazo torko pike ankstyvesnis, o kuro 3.0 maziau visur. Tokia yra teorija, pats nebandziau nei vieno nei kito, tik sakau ka as matau ir kaip man atrodo. Realiai reik ant stendo su abiem kompais paziuret ir viskas butu aisku, o gal net ir gatvej pabandzius uztektu. Nesakau kad 4.0 nevaziuos su 3.0 kompu, bet ant kiek gerai vaziuos nezinau irgi (nors zmones kalba kad vaziuoja gerai..).
Tarkim M50 be vanos 2.0 ir 2.5, ju kompu kodai irgi vienodi, bet softas skirtingas, todel kompu geriau nemaisyti. Cia tik M20 buvo skirtingi kodai 2.0 ir 2.5, o naujesni po tuo paciu kodu eina, kalbu apie pagrindini koda, nes pagal smulkesnius kodus ar atsidarius pacia programa eina atsekt nuo kokio variklio kompas, arba elementariausiai pagal VIN galima paziuret, yra ant visu ECU lipdukas.
Vazineja kiti ir 2.5 su 2.0 kompais 2.8 su 2.3 ir atvirksciai, bet tie kas programas rase, manau ne be reikalo dare skirtingas..
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by EXvaldelis » 02 Apr 2010 02:33

EdgaBMW wrote:
LaimisBMW wrote:O Del "perspektyvu" ar "i ateity", as asmeniskai nemanau kad cia tas variklis kuri reiketu turbinti ar labai smaugti, o kompresoriu koki pastatyt negalinga, stock ECU puikiai tinka.
gerai, visa ta beletristika ismetam ir iskarto klausimas. Kodel tu taip manai kad geriau deti kompresoriu?? Nes visi taip daro?? Kaip ir daugelis bandos principu viska darot. Norisi sugalvot kazka kitokio.


Tai gal nori pasakyti,kad dabar in LT dedami tuos V8 kazka naujo sugalvojot?aisku ,kad ne!tai gal nori pasakyti,kad sugalvosi kazka naujo su turbina,nes nepridaryta tokiu,ar nelabai daro?labai abejoju! Paziurekim tiesai i akis,vienas is problematiskesniu varikliu kaip ir koks 318is.Grandines,galvu tarpines ,galvos ir pan.ir 318is-am priburta turbinu ir pan,bet vistiek netaip mylimas kaip koks M20 ar M50.Taip ,kad Laimis visai teisingai pasakes,nebent kompresoriu uzmest ir kiek pakelt tu arkliu,jei taip norisi to V8.O jei yra litu,tai galima jau issikalineti ir daryti ka tik nori,kad ir bagazineje tas turbinas.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by EdgaBMW » 02 Apr 2010 08:39

LaimisBMW wrote: kompresoriaus i bagazine deti nereiketu, negi tai taip nesuvokiama ? Nesakau kad neina sugalvot nieko naujo ar idomaus, as pvz visai noreciau Nascar variklio i e30 :D
Idejus V8 i E30 po kapotu vietos labai minimaliai lieka, todek ikist dar ir kompresoriu butu labai problematiska, plius svorio pasiskirstymas tada butu isvis tragiskas. Vien tik del to ir planuojama deti turbinas vietoje benzino bako.
tai imk ir dek, niekas tau nieko nesako. Tik nereikia cia stumt, kad nesamone ir pan. Ne is vieno zmogaus jau girdziu, kad nevaziuos tas mano projektas, nevaziuos. Nesuprantu, ar cia tas lietuviskas pavydas toks stiprus ar kur kitur suo pakastas.

p.s. o siaip tai tema ne apie mano projekta, taip kad baigiam.

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by EdgaBMW » 02 Apr 2010 08:42

EXvaldelis wrote:Tai gal nori pasakyti,kad dabar in LT dedami tuos V8 kazka naujo sugalvojot?aisku ,kad ne!tai gal nori pasakyti,kad sugalvosi kazka naujo su turbina,nes nepridaryta tokiu,ar nelabai daro?labai abejoju! Paziurekim tiesai i akis,vienas is problematiskesniu varikliu kaip ir koks 318is.Grandines,galvu tarpines ,galvos ir pan.ir 318is-am priburta turbinu ir pan,bet vistiek netaip mylimas kaip koks M20 ar M50.Taip ,kad Laimis visai teisingai pasakes,nebent kompresoriu uzmest ir kiek pakelt tu arkliu,jei taip norisi to V8.O jei yra litu,tai galima jau issikalineti ir daryti ka tik nori,kad ir bagazineje tas turbinas.
Niekas niekur net zodziu neuzsimine, kad cia yra daroma kazkas naujo.

ok, kaip norit taip vadinkit. Vadinasi issikalineju as ;)

User avatar
rolka BMW
Posts: 281
Joined: 26 Jan 2008 16:00
BMW: e36 e30
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by rolka BMW » 02 Apr 2010 09:58

Kazkaip kaip tik manau kompresoriu ikist butu paprasciau.Vien jau perkelus radijatoriu i gala (bagazine) nera labai sudetinga butu -svorio +vietos ir t.t..

P.s stupidovai kam tas Gerb? :D :D :D seip dekui,kad nepasivarginai parasyt.

stupidovai
Posts: 45
Joined: 06 Dec 2006 23:10
BMW: e34 530i metalas; e34 544tds
Location: Panevezys/Vilnius
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by stupidovai » 02 Apr 2010 12:24

LaimisBMW wrote:Ir siaip yra kitokiu skirtumu, kad ir degimo kampas - 3.0 ankstyvesnis ant dalines apkrovos, 4.0 ant pilno gazo torko pike ankstyvesnis, o kuro 3.0 maziau visur.
4.4 be vanoso programa tokia pat, kaip ir 4.0?

Šiaip 4.4 su 3.0 kompu labai normaliai važiuoja, nu bet dabar jau vis tiek reiks patikrint :)

auto staiger
Posts: 544
Joined: 14 Jun 2008 23:40
BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
Location: raseiniai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by auto staiger » 02 Apr 2010 20:28

nu siandien padariau bandyma ir nusprendziau kad kai kurie v8 tikrai be ews ir turiu omeni 95metu modelius.nes atsiminiau kad turiu plasmasini rakteli kuriame tikrai abejoju kad yra cipas,nu ir pabandziau uzkurt masina jokiu bedu nebuvo kuriasi is puse vertimo.arba as nesuprantu ews veikimo

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by EXvaldelis » 02 Apr 2010 21:09

EdgaBMW wrote:
EXvaldelis wrote:Tai gal nori pasakyti,kad dabar in LT dedami tuos V8 kazka naujo sugalvojot?aisku ,kad ne!tai gal nori pasakyti,kad sugalvosi kazka naujo su turbina,nes nepridaryta tokiu,ar nelabai daro?labai abejoju! Paziurekim tiesai i akis,vienas is problematiskesniu varikliu kaip ir koks 318is.Grandines,galvu tarpines ,galvos ir pan.ir 318is-am priburta turbinu ir pan,bet vistiek netaip mylimas kaip koks M20 ar M50.Taip ,kad Laimis visai teisingai pasakes,nebent kompresoriu uzmest ir kiek pakelt tu arkliu,jei taip norisi to V8.O jei yra litu,tai galima jau issikalineti ir daryti ka tik nori,kad ir bagazineje tas turbinas.
Niekas niekur net zodziu neuzsimine, kad cia yra daroma kazkas naujo.

ok, kaip norit taip vadinkit. Vadinasi issikalineju as ;)

Niekas ir nesako kad, tu, cia issikalineji,ir bent is mano puses ne gramo pavydo.kartais skaityti reikia ne tik eilutese kas parasyta,bent minti aplamai,o kartais tik tai kas parasyta.Sekmes tau ir visiem kitiem visusose projektuose.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
dunis
Posts: 166
Joined: 04 Apr 2007 13:25
BMW: e30 340i
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by dunis » 02 Apr 2010 21:28

auto staiger wrote:nu siandien padariau bandyma ir nusprendziau kad kai kurie v8 tikrai be ews ir turiu omeni 95metu modelius.nes atsiminiau kad turiu plasmasini rakteli kuriame tikrai abejoju kad yra cipas,nu ir pabandziau uzkurt masina jokiu bedu nebuvo kuriasi is puse vertimo.arba as nesuprantu ews veikimo
net nesupratau ka cia kurei ir kaip :D cia kokio modelio auto? ir ar tu tikrai ysitikines kad rakte nera cipo?, jei ant vedimo spyneles yra ziedelis su dviem laidais tai tikrai kad bus imobilaizeris.

auto staiger
Posts: 544
Joined: 14 Jun 2008 23:40
BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
Location: raseiniai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by auto staiger » 02 Apr 2010 22:02

net nesupratau ka cia kurei ir kaip :D cia kokio modelio auto? ir ar tu tikrai ysitikines kad rakte nera cipo?, jei ant vedimo spyneles yra ziedelis su dviem laidais tai tikrai kad bus imobilaizeris.[/quote]

kuriau e38 v8 95metu,kad rakte nera cipo tai garantuoju nes jis toks plonas plasmasinis,o ant spinos ar yra ziedelis nezinau neardau tos masinos :D

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Nerka » 03 Apr 2010 14:13

parveztas motoras. isardem donoro spynele, neradom jokios EWS kibernetikos. meginsim kurti su org pravodke, nors tai bus dar negreit :)
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Nerka » 03 Apr 2010 14:19

auto staiger wrote:kuriau e38 v8 95metu,kad rakte nera cipo tai garantuoju nes jis toks plonas plasmasinis,o ant spinos ar yra ziedelis nezinau neardau tos masinos :D
puikiai siandien isitikinom, kad ne pas visu e38 stovejo EWS, ir kaip buvau numetes linka, stovejo labai retais atvejais.
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by 735 - 7... » 03 Apr 2010 20:14

nereik jos ardyt, tiesiog pasiziurek i kokia senesnio modelio spynele, ir i tarkim e38 ir pamatysi skirtumus, tas ziedelis isorej, o e38 be ews tikrai buvo, tik labai retai.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

auto staiger
Posts: 544
Joined: 14 Jun 2008 23:40
BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
Location: raseiniai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by auto staiger » 03 Apr 2010 22:24

735 - 7... wrote:nereik jos ardyt, tiesiog pasiziurek i kokia senesnio modelio spynele, ir i tarkim e38 ir pamatysi skirtumus, tas ziedelis isorej, o e38 be ews tikrai buvo, tik labai retai.
tu retu modeliu pas mane yra netgi du :D

User avatar
Nerka
Posts: 1116
Joined: 11 Feb 2006 00:58
BMW: E46 330 XI
Location: Kavno...
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Nerka » 04 Apr 2010 09:55

Siek tiek issipletem apie tuos EWS, bet pasikartosiu ka kalba uzsienio forumai:
"M60 engine is easier than M62 because ECU does not have immobiliser.Some M60 engines have EWS II immobiliser, but M62 = EWS III = almost impossible to get working properly.EWS II could be fitted easily, much simpler than III."
Granulių degikliai kieto kuro katilams: http://www.degiklis.lt

Post Reply