[E30] m60/m62 dejimo budai.

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by romkasponka » 28 Jan 2013 16:05

Nu as tikrai nedaryciau maziau nei 2,5", o tai 63mm. Bet siaip turetu ir su tavo turima vaziuoti neblogai.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Mantasrm
Posts: 326
Joined: 08 Sep 2008 20:59
BMW: bmw e61 199kw/644nm +lsd
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Mantasrm » 28 Jan 2013 16:13

o koks originalus diametras gal kas zino??
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Vodka » 29 Jan 2013 14:53

2x51mm m60b40
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 02 Feb 2013 01:11

romkasponka wrote:Nu as tikrai nedaryciau maziau nei 2,5", o tai 63mm. Bet siaip turetu ir su tavo turima vaziuoti neblogai.
O galima paklaust is kur cia tie diametrai? As kiek domejausi, tai pvz Magnaflow savo sistemoje m62b44 varikliui naudoja 2.5" (~60mm vidinio diametro) vamzdzius. Jie taikosi i galia kiek aukstesniam sukiu diapazone. Powersprint e39 M5 ismetimas ("Racing", Group N/Group A, ne "daily driver") yra 63mm isorinio diametro. Supersprint, deja, neraso savo diametro. Pagal visas skaiciuokles kiek teko rast internete, rekomenduojamas vamzdziu diametras yra 2x49mm (vidinis). Tai sutampa su originaliu m60b40 ismetimu, kas leidzia manyti, kad BMW inzinieriai is tikro zinojo ka daro. Sprendziant is esamu duomenu, realiai atrodo mintis, kad 2x55 isorinio diametro yra beveik optimalus variantas ismetimo sistemai sportiniam vaziavimui.

As nenoriu izeist ir pan. Man idomu kodel taip sakai, nes manau patirties ir ziniu turi tikrai daug. As pats esu skaites sia tema ir dabar ruosiuosi gan nemazai investicijai i nauja tvarkinga ismetima, tad reikalinga visa informacija.

Mantasrm - bakelio dydis nelabai kazka reiskia. Jei ten gamyklinis bakelis, tai jis bus recirkuliacinis - su ivairiom pertvarom viduje, kad maksimaliai sumazinti triuksma. Jei tave domina daugiau galios, arba bent nedusint variklio, tai siulau ji mest lauk ir isigyt normalu laisva (free-flow) bakeli.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by romkasponka » 02 Feb 2013 04:35

samis_p wrote:
romkasponka wrote: As nenoriu izeist ir pan. Man idomu kodel taip sakai, nes manau patirties ir ziniu turi tikrai daug. As pats esu skaites sia tema ir dabar ruosiuosi gan nemazai investicijai i nauja tvarkinga ismetima, tad reikalinga visa informacija.
Niekas ir nebando isizeisti. Teko matyti BMW motorsport pora breziniu su diametrais, kur pvz S42 2,0 varikliui buvo naudojami du vamzdziai po 2,5" iki galinio bakelio, o variklis prisukdavo 285ag... Labiau ziurek ne gamintojus ismetimo sistemu, o gamyklines ziedines masinas.
https://www.press.bmwgroup-sport.com/pr ... o=P0025460 kaip cia tikrai ne 2x45, o variklis 2,0 ;)
https://www.press.bmwgroup-sport.com/pr ... o=P0025461

Cia yra lentele: http://www.exhaustvideos.com/faq/how-to ... -diameter/
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 02 Feb 2013 11:33

Pagal ta lentele, ~300ag siulo 2" arba 2.25". Cia kaip suprantu isorinis diametras, Na o del ziediniu tai reikalas tas, kad ten neaisku kiek ag, koks redlainas ir koks ismetimo kolektorius. Jei stock m60 kolektorius yra siauriausias taskas, tai labai persistengt su likusiu ismetimu neapsimoka.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
Mantasrm
Posts: 326
Joined: 08 Sep 2008 20:59
BMW: bmw e61 199kw/644nm +lsd
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Mantasrm » 02 Feb 2013 15:05

samis_p wrote:
romkasponka wrote:Nu as tikrai nedaryciau maziau nei 2,5", o tai 63mm. Bet siaip turetu ir su tavo turima vaziuoti neblogai.

Mantasrm - bakelio dydis nelabai kazka reiskia. Jei ten gamyklinis bakelis, tai jis bus recirkuliacinis - su ivairiom pertvarom viduje, kad maksimaliai sumazinti triuksma. Jei tave domina daugiau galios, arba bent nedusint variklio, tai siulau ji mest lauk ir isigyt normalu laisva (free-flow) bakeli.

bet garsas bus nemazas su laisvu bakeliu realiai?? nes as ir mieste vazinet su ta masina planuoju ir karts nuo karto mieste paskersuot ar nebus taip kad visas rajonas girdes mane? o del variklio dusinimo tai ar tikrai ji dusins juk ismetimas 55mm o galinis bakelis kiek domejausi neperdaugiausiai pertvaru turintis? ir kiek domejausi tai PERLAISVAS ismetimas turi minusa kad krenta NM ar as neteisus?
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by romkasponka » 02 Feb 2013 18:45

Kiek zinau garsas dusinimas ne diametru vamzdziu, o bakeliu. Tyli sistema ir performancas manau sunkiai suderinama, nes gal ir galima padaryti, bet ji bus sunki ir didele. Siaip jei nesiekiama su ta masina sportiniu aukstumu tai manau galima pasilikti prie senos sistemos... Nemanau, kad ten krenta sukimo momentas del didelio diametro, o jei jis ir nukris ties 3000apsuku tai manau mes nekalbam apie tokias apsukas sporte?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 02 Feb 2013 22:13

Na, kuo didesnis vamzdziu diametras, tuo aukstesniem sukiam/didesniai galiai tinkamas ismetimas. Viskas susije su ismetamuju duju kiekiu ir ju greiciu.
Bet cia kalbama apie labai nedidelius skirtumus. Mano matytais dyno testais, tai is ~400ag su aftermarketiniu kolektorium ir teisingu ismetimu gaunama 440ag. T.y. 10%. Vien su vamzdziais, itariu, max 3-4% naudos, kas realiai bus nejuntama. Todel ziurek kad tau tenkintu garsas. Del garso tai vel gi - net ir laisvas geros firmos bakelis bus tylus (salyginai). Gali paieskot video youtubej, nemazai tokiu pavyzdziu.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

enrgy
Posts: 43
Joined: 09 Jul 2006 14:58
BMW: fc3s
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by enrgy » 11 Feb 2013 22:03

Iki kokių maksimalių apsukų sukat savo M60? Skaičiau internete, kad ir iki 7200 nukelia reline'ą, bet kiek yra saugi riba driftinant ir pastoviai iki redline'o sukant?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 13 Feb 2013 11:10

Kiek man teko matyt dyno kreiviu bei skaityt forumuose, tai nelabai yra naudos stock m60 sukt daugiau nei gamyklinis redlainas. O siaip tai kuo aukstesnes apsukos - tuo maziau saugumo. Manau nereiktu persistengt :)
Why go in a straight line, when you can go sideways?

enrgy
Posts: 43
Joined: 09 Jul 2006 14:58
BMW: fc3s
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by enrgy » 13 Feb 2013 18:04

Kaip man pačiam nedaėjo dyno kreives pasižiūrėt google... Pažiūrėjau dabar ir viskas aišku :)

User avatar
Dr.GreenThumb
Posts: 18
Joined: 11 Mar 2009 21:06
BMW: e30 325 convertible, e30 325 coupe
Location: London, UK
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Dr.GreenThumb » 13 Feb 2013 21:50

Sveiki, klausimas gal visai ne i tema, bet gal kas nors deda 4.4 i e30 uz pinigus? Turiu cabrio, ir noriu 4.4 jame, bet neturiu nei salygu, nei sugebejimu ta pasidaryti pats.

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 13 Feb 2013 22:50

Dr.GreenThumb wrote:Sveiki, klausimas gal visai ne i tema, bet gal kas nors deda 4.4 i e30 uz pinigus? Turiu cabrio, ir noriu 4.4 jame, bet neturiu nei salygu, nei sugebejimu ta pasidaryti pats.
Siulau paskaityti viewforum.php?f=22 . Pvz. viewtopic.php?f=22&t=61870 .
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
lėnas
Posts: 87
Joined: 24 May 2009 12:00
BMW: e39 535i LSD
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by lėnas » 23 Feb 2013 19:51

Sveiki, turiu viena klausima. Pas mane ant e39 m62b35 variklio uzsivele indeklai ir yra galimybe pigiai gaut plika m60b40 varikli. Jeigu as m60b40 plika varikli aprengciau nuo m62b35 ar viskas veiktu, ar visos dalys tiktu ir ar tiktu visas sankabos komplektas su mech. greiciu deze ?
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis

User avatar
lėnas
Posts: 87
Joined: 24 May 2009 12:00
BMW: e39 535i LSD
Location: Kaunas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by lėnas » 25 Feb 2013 13:47

Tai nieks nezino ar tiktu nuo m62b35 visi dacikai ir smagratis ant m60b40?
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » 25 Feb 2013 16:46

lėnas wrote:Tai nieks nezino ar tiktu nuo m62b35 visi dacikai ir smagratis ant m60b40?
Kas daro, tai daro atvirksciai (is m62bxx i m60bxx). Butu nemazai bereikalingu problemu, nes davikliai ir pravodkes nera visiskai identiskos (taip pat ir isiurbimo kolektorius, purkstukai ir t.t., nezinau ka tu vadini "pliku" varikliu). m60bxx yra OBD1, m62bxx yra OBD2, reiskia jau daugiau davikliu, kuriuos reiktu igrust ten, kur ju siaip nebuvo. b35 su vanos, b40 be, taigi reikes ir b40 DME. Tuo paciu ir b40 pravodkes... ir davikliu... Gali pasiskaityt cia " http://forums.bimmerforums.com/forum/ar ... 39401.html ". Siaip, manau, neverta tiek vargt, geriau susirask kita b35 ir viskas. Reikes tikrai nemazai darbo, kol tas m60b40 vaziuos kaip jam priklauso, kai sitiek priburta.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
CrossFire
Posts: 466
Joined: 23 May 2006 20:18
BMW: BMW 320
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by CrossFire » 28 Feb 2013 00:16

Toks klausimas.. Ar M60B40 ir M62B44 tepalo siurbliai vienodi? Pagal realoem`a tai kodai nesutampa, bet kaip yra praktikoje?
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by romkasponka » 28 Feb 2013 01:04

Pas B44 gali buti nasesnis ir panasiai. Tai nera blogai, bet reikia ziureti, kad tiktu...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
Mantasrm
Posts: 326
Joined: 08 Sep 2008 20:59
BMW: bmw e61 199kw/644nm +lsd
Location: Vilnius

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Mantasrm » 05 Mar 2013 20:33

klausimas kurio ieskojau bet neradau. ar tiktu ant m60b40 deze su visa sankaba nuo m60b35?
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50

Post Reply