[E30] m60/m62 dejimo budai.
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Nu as tikrai nedaryciau maziau nei 2,5", o tai 63mm. Bet siaip turetu ir su tavo turima vaziuoti neblogai.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
o koks originalus diametras gal kas zino??
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
2x51mm m60b40
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
O galima paklaust is kur cia tie diametrai? As kiek domejausi, tai pvz Magnaflow savo sistemoje m62b44 varikliui naudoja 2.5" (~60mm vidinio diametro) vamzdzius. Jie taikosi i galia kiek aukstesniam sukiu diapazone. Powersprint e39 M5 ismetimas ("Racing", Group N/Group A, ne "daily driver") yra 63mm isorinio diametro. Supersprint, deja, neraso savo diametro. Pagal visas skaiciuokles kiek teko rast internete, rekomenduojamas vamzdziu diametras yra 2x49mm (vidinis). Tai sutampa su originaliu m60b40 ismetimu, kas leidzia manyti, kad BMW inzinieriai is tikro zinojo ka daro. Sprendziant is esamu duomenu, realiai atrodo mintis, kad 2x55 isorinio diametro yra beveik optimalus variantas ismetimo sistemai sportiniam vaziavimui.romkasponka wrote:Nu as tikrai nedaryciau maziau nei 2,5", o tai 63mm. Bet siaip turetu ir su tavo turima vaziuoti neblogai.
As nenoriu izeist ir pan. Man idomu kodel taip sakai, nes manau patirties ir ziniu turi tikrai daug. As pats esu skaites sia tema ir dabar ruosiuosi gan nemazai investicijai i nauja tvarkinga ismetima, tad reikalinga visa informacija.
Mantasrm - bakelio dydis nelabai kazka reiskia. Jei ten gamyklinis bakelis, tai jis bus recirkuliacinis - su ivairiom pertvarom viduje, kad maksimaliai sumazinti triuksma. Jei tave domina daugiau galios, arba bent nedusint variklio, tai siulau ji mest lauk ir isigyt normalu laisva (free-flow) bakeli.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Niekas ir nebando isizeisti. Teko matyti BMW motorsport pora breziniu su diametrais, kur pvz S42 2,0 varikliui buvo naudojami du vamzdziai po 2,5" iki galinio bakelio, o variklis prisukdavo 285ag... Labiau ziurek ne gamintojus ismetimo sistemu, o gamyklines ziedines masinas.samis_p wrote:romkasponka wrote: As nenoriu izeist ir pan. Man idomu kodel taip sakai, nes manau patirties ir ziniu turi tikrai daug. As pats esu skaites sia tema ir dabar ruosiuosi gan nemazai investicijai i nauja tvarkinga ismetima, tad reikalinga visa informacija.
https://www.press.bmwgroup-sport.com/pr ... o=P0025460 kaip cia tikrai ne 2x45, o variklis 2,0
https://www.press.bmwgroup-sport.com/pr ... o=P0025461
Cia yra lentele: http://www.exhaustvideos.com/faq/how-to ... -diameter/
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Pagal ta lentele, ~300ag siulo 2" arba 2.25". Cia kaip suprantu isorinis diametras, Na o del ziediniu tai reikalas tas, kad ten neaisku kiek ag, koks redlainas ir koks ismetimo kolektorius. Jei stock m60 kolektorius yra siauriausias taskas, tai labai persistengt su likusiu ismetimu neapsimoka.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
samis_p wrote:romkasponka wrote:Nu as tikrai nedaryciau maziau nei 2,5", o tai 63mm. Bet siaip turetu ir su tavo turima vaziuoti neblogai.
Mantasrm - bakelio dydis nelabai kazka reiskia. Jei ten gamyklinis bakelis, tai jis bus recirkuliacinis - su ivairiom pertvarom viduje, kad maksimaliai sumazinti triuksma. Jei tave domina daugiau galios, arba bent nedusint variklio, tai siulau ji mest lauk ir isigyt normalu laisva (free-flow) bakeli.
bet garsas bus nemazas su laisvu bakeliu realiai?? nes as ir mieste vazinet su ta masina planuoju ir karts nuo karto mieste paskersuot ar nebus taip kad visas rajonas girdes mane? o del variklio dusinimo tai ar tikrai ji dusins juk ismetimas 55mm o galinis bakelis kiek domejausi neperdaugiausiai pertvaru turintis? ir kiek domejausi tai PERLAISVAS ismetimas turi minusa kad krenta NM ar as neteisus?
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kiek zinau garsas dusinimas ne diametru vamzdziu, o bakeliu. Tyli sistema ir performancas manau sunkiai suderinama, nes gal ir galima padaryti, bet ji bus sunki ir didele. Siaip jei nesiekiama su ta masina sportiniu aukstumu tai manau galima pasilikti prie senos sistemos... Nemanau, kad ten krenta sukimo momentas del didelio diametro, o jei jis ir nukris ties 3000apsuku tai manau mes nekalbam apie tokias apsukas sporte?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Na, kuo didesnis vamzdziu diametras, tuo aukstesniem sukiam/didesniai galiai tinkamas ismetimas. Viskas susije su ismetamuju duju kiekiu ir ju greiciu.
Bet cia kalbama apie labai nedidelius skirtumus. Mano matytais dyno testais, tai is ~400ag su aftermarketiniu kolektorium ir teisingu ismetimu gaunama 440ag. T.y. 10%. Vien su vamzdziais, itariu, max 3-4% naudos, kas realiai bus nejuntama. Todel ziurek kad tau tenkintu garsas. Del garso tai vel gi - net ir laisvas geros firmos bakelis bus tylus (salyginai). Gali paieskot video youtubej, nemazai tokiu pavyzdziu.
Bet cia kalbama apie labai nedidelius skirtumus. Mano matytais dyno testais, tai is ~400ag su aftermarketiniu kolektorium ir teisingu ismetimu gaunama 440ag. T.y. 10%. Vien su vamzdziais, itariu, max 3-4% naudos, kas realiai bus nejuntama. Todel ziurek kad tau tenkintu garsas. Del garso tai vel gi - net ir laisvas geros firmos bakelis bus tylus (salyginai). Gali paieskot video youtubej, nemazai tokiu pavyzdziu.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Iki kokių maksimalių apsukų sukat savo M60? Skaičiau internete, kad ir iki 7200 nukelia reline'ą, bet kiek yra saugi riba driftinant ir pastoviai iki redline'o sukant?
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kiek man teko matyt dyno kreiviu bei skaityt forumuose, tai nelabai yra naudos stock m60 sukt daugiau nei gamyklinis redlainas. O siaip tai kuo aukstesnes apsukos - tuo maziau saugumo. Manau nereiktu persistengt
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kaip man pačiam nedaėjo dyno kreives pasižiūrėt google... Pažiūrėjau dabar ir viskas aišku
- Dr.GreenThumb
- Posts: 18
- Joined: 11 Mar 2009 21:06
- BMW: e30 325 convertible, e30 325 coupe
- Location: London, UK
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Sveiki, klausimas gal visai ne i tema, bet gal kas nors deda 4.4 i e30 uz pinigus? Turiu cabrio, ir noriu 4.4 jame, bet neturiu nei salygu, nei sugebejimu ta pasidaryti pats.
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Siulau paskaityti viewforum.php?f=22 . Pvz. viewtopic.php?f=22&t=61870 .Dr.GreenThumb wrote:Sveiki, klausimas gal visai ne i tema, bet gal kas nors deda 4.4 i e30 uz pinigus? Turiu cabrio, ir noriu 4.4 jame, bet neturiu nei salygu, nei sugebejimu ta pasidaryti pats.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Sveiki, turiu viena klausima. Pas mane ant e39 m62b35 variklio uzsivele indeklai ir yra galimybe pigiai gaut plika m60b40 varikli. Jeigu as m60b40 plika varikli aprengciau nuo m62b35 ar viskas veiktu, ar visos dalys tiktu ir ar tiktu visas sankabos komplektas su mech. greiciu deze ?
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis
e39 530d dalimis
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Tai nieks nezino ar tiktu nuo m62b35 visi dacikai ir smagratis ant m60b40?
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis
e39 530d dalimis
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Kas daro, tai daro atvirksciai (is m62bxx i m60bxx). Butu nemazai bereikalingu problemu, nes davikliai ir pravodkes nera visiskai identiskos (taip pat ir isiurbimo kolektorius, purkstukai ir t.t., nezinau ka tu vadini "pliku" varikliu). m60bxx yra OBD1, m62bxx yra OBD2, reiskia jau daugiau davikliu, kuriuos reiktu igrust ten, kur ju siaip nebuvo. b35 su vanos, b40 be, taigi reikes ir b40 DME. Tuo paciu ir b40 pravodkes... ir davikliu... Gali pasiskaityt cia " http://forums.bimmerforums.com/forum/ar ... 39401.html ". Siaip, manau, neverta tiek vargt, geriau susirask kita b35 ir viskas. Reikes tikrai nemazai darbo, kol tas m60b40 vaziuos kaip jam priklauso, kai sitiek priburta.lėnas wrote:Tai nieks nezino ar tiktu nuo m62b35 visi dacikai ir smagratis ant m60b40?
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Toks klausimas.. Ar M60B40 ir M62B44 tepalo siurbliai vienodi? Pagal realoem`a tai kodai nesutampa, bet kaip yra praktikoje?
RWD kaip geri kaimynės papai, niekaip negali nuo jų nusisukt
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
Pas B44 gali buti nasesnis ir panasiai. Tai nera blogai, bet reikia ziureti, kad tiktu...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.
klausimas kurio ieskojau bet neradau. ar tiktu ant m60b40 deze su visa sankaba nuo m60b35?
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50