[E30] m60/m62 dejimo budai.

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Luci
Posts: 20
Joined: Wed Aug 14, 2013 7:07 pm
BMW: E36 325i

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Luci » Sun May 08, 2016 11:56 pm

M62 aprengtas M60 dangteliais ir t.t. Koki variklio laidyna det? Nuo 3.0 ar 4.0 yra skirtumas? Jeigu automato tai uztenka tik nukirpti fyskes? Ews nesunku isprogramuot? Gal kas turit koki laidyna ar ecu, paimciau

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: Fri Oct 09, 2009 4:25 pm
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » Wed May 11, 2016 1:14 pm

Luci wrote:M62 aprengtas M60 dangteliais ir t.t. Koki variklio laidyna det? Nuo 3.0 ar 4.0 yra skirtumas? Jeigu automato tai uztenka tik nukirpti fyskes? Ews nesunku isprogramuot? Gal kas turit koki laidyna ar ecu, paimciau
Dek m60 laidyna, 3.0/4.0 nera skirtumo. Del automato nezinau. Ews issiprogramuoja, bet ju buvo ir be ews (404 dme galas). Pas mane yra laidynas 4.0 is e38, dme 404 nuo 4.0, bet be liepos negaleciau paduot.
Beje, jeigu 4.4 su m60 galvom ir/arba su 4.0 kompu, tai normaliam vaziavimui reikes remapo. Su 4.0 vaziuos, bet misinys liesas (~14.5:1).
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
///Donce
Posts: 96
Joined: Tue Aug 12, 2008 9:36 pm
BMW: e30 340i e30 316i e92 325i
Location: Klaipeda

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by ///Donce » Mon May 16, 2016 11:53 am

sveiki.gal kas esat pasidare m60b44 hybrida ? m62 apacia su m60 galvom ? kiek teko uzienio forumose skaityti kaip ir bolt on viskas isskyrus pora smulkiu niuansu.tai butu idomu isgirst jusu nuomone apie sita varianta jei kas esat susidure :)

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: Fri Oct 09, 2009 4:25 pm
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » Wed May 18, 2016 1:22 pm

///Donce wrote:sveiki.gal kas esat pasidare m60b44 hybrida ? m62 apacia su m60 galvom ? kiek teko uzienio forumose skaityti kaip ir bolt on viskas isskyrus pora smulkiu niuansu.tai butu idomu isgirst jusu nuomone apie sita varianta jei kas esat susidure :)
Pas mane taip padaryta. Is pradziu ieskojau b46 ar b48, bet ju dalimis nelabai kas ardo. Realiai abejoju, ar buvo verta - turbut paprasciau imt visa m62b44. Bet pas mane buvo m60b40, norejau perrinkt, tuo paciu ir bloka pakeiciau.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
Vladimir
Posts: 50
Joined: Wed Jan 16, 2013 4:27 pm
BMW: E34 525i
Location: Klaipėda

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Vladimir » Thu May 19, 2016 9:56 am

turiu m 60 swapa 500 euru
Statybinių įrankių nuoma Klaipėdoje 861778645

User avatar
_marshall_
Posts: 3794
Joined: Fri Sep 21, 2007 9:39 pm
BMW: e30 330i, e32 735i - prezidentinis
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by _marshall_ » Thu May 19, 2016 10:05 am

samis_p wrote:
bymbym wrote:Gal kas nors issprendet ir zinot apsuku problemos sprendima? arba kas nors galetu pagelbet :?
Apsuku nerodymo teisingai problema? As sau issprendziau. Jei su elektronika nesusipykes ir moki bent kiek skaityt schemas, tai ne problema. Bet jei visiskai zalias, tai tada reiktu surast ta, kas suprastu. Man detales kainavo apie 10lt ar 15lt. Cia plikas basas daznio daliklis, be jokiu filtru ir t.t., tai yra sansu, kad ji gali uzmust kazkokia iskrova ar pan. Bet kol kas metai praejo - veikia.

Po sitos zinutes sulaukiau keleta PM. Kam idomu, zemiau rasit info ka rasiau kitiems:
"Prisegu schema. Tas cipas vidury yra CD4013 flip-flopas. Jis siaip turi keturiolika kojyciu, bet tik todel kad ten du viename - tiesiog vienos dalies nejungi, nenaudoji ir viskas. Man didziausia problema buvo su rezistoriais ir kondensatoriais, kurie pajungti prie CLK. Teko gera pusdieni pazaist, kol nustojo durniuot ir rode visada normaliai (budavo, kad prie tam tikru apsuku rodykle sokteldavo ar dar kazkokie neramumai vyko). Pas mane dabar, jei gerai pamenu, beliko vienas kondensatorius ir vienas rezistorius ant CLK linijos.
Ant maitinimo (+12V ir -) reikia kuo arciau cipo prilituot kondensatoriu, kokiu 10uF. Pas mane 100uF, bet tik todel, kad tuo metu kitokio neturejau po ranka.
Maitinima imi nuo degimo (elektra atsiranda ijungus degima), minusa kazkur nuo korpuso. Susirandi tachometro laida (lygtais juodas) uz skydelio, cia geriausia butu susirast schema. Kai surasi laida, gali ji truputi pagrandyt, kad matytusi viduje viela - su paprastu voltmetru galima pamatuot dirbanciai masinai jo itampa. Jei itampa kis - reiskia laidas tas. Ten nekreipk demesio ka rodys, rodys nesamones, svarbu kad reaguotu i variklio apsuku pokyti. Tada ta laida perkerpi, gala kuris ateina is variklio pajungi per visus tuos filtrus prie CLK, gala kuris eina i tachometra jungi prie Q, visa kita pajungi pagal schema ir turetu veikt.
Didziausia problema atsiras tada, jei pamatysi kad biski sokineja rodykles (man truputi judejo net ir temperaturos rodykle). Kadangi signalas nera idealus, turi triuksmo, tai kartais tas flip-flopas reaguodavo i ji ir per anksti perjungdavo impulsa, taip gaudavosi netolygus signalas ir tachometras biski pasimesdavo. Tada ir pradejau keiteliot kondensatoriu kieki, rezistoriu kieki ir verte ir t.t.
JEI viska pajungus visiskai neveiks tachometras, gali nuimt visus rezistorius ir kondensatorius, kurie pajungti prie CLK ir megink tada. Jei kratysis rodykles - megink dadet viena kondensatoriu ir tada vel ziurte. As sau dariaus su osciloskopu, tai lengviau kai tiksliai matai kas tuo metu vyksta.
Viska darai savo galva, as uz nieka neatsakingas. Man veikia (ne idealiai, bet veikia). Kiek veiks - nezinau. Siaip turetu but filtrai ir ant maitinimo ir ant signalo liniju, bet cia atskira tema, neturejau noro/laiko/priezasties prie to prieit :)"
P.S. Schema kurta ne mano, man padejo zmones is kito forumo. As ne elektronikos asas, o pradedantysis, tad sprendimas ir/ar terminai gali but ne idealus. Bet - veikia.
EDIT 2016.04.29
Ne vienas klause, kaip ka daryt, nes darant tiksliai pagal schema - nelabai veikia. Pirmoji schema yra tai, prie kurios as priejau ir kuri man veikia. Antroji schema, originali, yra universalesne - daugiau filtravimo, tinka imt signala nuo babinos, pvz. Gali but, kad antroji veiktu taip pat kaip pirmoji, prie pin7 ir pin14 prilitavus 10nF - 100nF kondensatoriu. As to nebandziau.
Up. Man nepavyko su CD4013, panaudojau tuos pacius filtrus, kaip samis_p ikele, bet mikroschema - CD4027. Jei kam irgi su 4013 nepavyktu, galit sita schema bandyt.
Attachments
veikianti schema.jpg
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

User avatar
///Donce
Posts: 96
Joined: Tue Aug 12, 2008 9:36 pm
BMW: e30 340i e30 316i e92 325i
Location: Klaipeda

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by ///Donce » Sat May 21, 2016 12:05 pm

pas manes irgi m60b40 stovi tai va ir susimasciau ar imt m62b44 persirinkinieti ar darytis m60b44. sunkai ant stendo gal savaji? ir blokai vanusinio ir ne vanusinio m62 kazkuok skirias ?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: Fri Oct 09, 2009 4:25 pm
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » Sat May 21, 2016 12:38 pm

Blokai, kiek zinau vienodi, galvos tik skiriasi. Ant stendo gavosi kazkas apie 250ag i ratus su stock 4.0 dme (tai kazkas apie 280ag), bet misinys gaunasi per liesas. Su kitu kompu ir normaliu remapu gavosi 280ag su a98 ir 288ag su e85 i ratus, tai kazkas apie 330-340ag ant smagracio. Siaip, jei nori turet tvarkinga varikli tai turbut protingiau susirast 4.4 bloka ir daugiau aprengt viskuo nuo 4.0, tuo paciu vidurius perrinkt ir panasiai. Gaunasi geriausios m60 ir m62 savybes - 4.4 kubatura ir m60 dviguba grandine, galvos, isiurbimas. Perkant 4.4 visa varikli nezinai kokia jo reali bukle, kas viduj darosi.
Pinigu ir galios atzvilgiu turbut neverta. Uz tai, kiek kainavo dalys, varikliai ir pan iseina s54 arba turbininis m50/m52.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

Bihas
Posts: 9
Joined: Sat May 23, 2015 4:58 pm
BMW: E34 tds(š), E34 520i, e30 318i siaurukas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Bihas » Wed May 25, 2016 4:20 pm

Kokiu papildomu niuansu kils kraunant m60 i 2.4 td kebula?

Luci
Posts: 20
Joined: Wed Aug 14, 2013 7:07 pm
BMW: E36 325i

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Luci » Sun Jun 05, 2016 8:40 pm

Paswapintas m62b44, uzdeti dangteliai nuo m60 su variklio laidynu ir dme automato. Neuzkuriu, tiksliau sukant starteriu istisai uzgriebia uzgesta uzgriebia uzgesta. Kame bedos? Gal kam panasiai buvo?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: Fri Oct 09, 2009 4:25 pm
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » Mon Jun 06, 2016 12:42 am

Paziurek ar nesumaisytos TPS ir LEV fyskes, paziurek ar kuro slangutes vietom nesumaisytos. Gali dar but ir temp davikliai sumaisyti.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

Luci
Posts: 20
Joined: Wed Aug 14, 2013 7:07 pm
BMW: E36 325i

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Luci » Mon Jun 06, 2016 12:21 pm

Temperaturinius pagal spalvas sujunges, vdo juodos o dme balti. LEV mamyte balta tai ir teveli balta pajungiau. O kuro gristamas tai salia kuro reguliatoriaus taip?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: Fri Oct 09, 2009 4:25 pm
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » Mon Jun 06, 2016 3:48 pm

Taip, bet galbut is masinos kur ateina blogai sujungta. As ta varianta paminejau tik todel, kad pats ketvirto ryto baiginedamas darbus sugebejau dukart sumaisyt. Dar paziurek ar kuro siurblys nuolat veikia kuriant, ar maitinimas ateina. Labai panasu, kad kuro trukumas, reikia tik issiaiskint kodel.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

Luci
Posts: 20
Joined: Wed Aug 14, 2013 7:07 pm
BMW: E36 325i

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Luci » Mon Jun 06, 2016 5:51 pm

Kuro siurbli dabar imetes i banke salia variklio ir uzmaitines tiesiai nuo kito akumuliatoriaus. Slegi pamatuot neturiu kuo, gal reguliatorius pridziuvo nors jis buvo geras tikrai, e38tam dirbo variklis kuo puikiausiai

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: Mon Oct 29, 2007 2:49 pm
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by BioHazard » Tue Jun 07, 2016 3:48 pm

Gal kas m62 schema kokia turit kad pagal laidu spalvas eitu atsirinkt kur kokiam davikliui kokia nes dbr yra 4 vienodos fiskes ir neina suprast kuri tps, kuri lev, kuri virsutiniam velenelio davikliui
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

Luci
Posts: 20
Joined: Wed Aug 14, 2013 7:07 pm
BMW: E36 325i

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Luci » Wed Jun 08, 2016 12:56 am

Luci wrote:Paswapintas m62b44, uzdeti dangteliai nuo m60 su variklio laidynu ir dme automato. Neuzkuriu, tiksliau sukant starteriu istisai uzgriebia uzgesta uzgriebia uzgesta. Kame bedos? Gal kam panasiai buvo?
Papildau. Dme automato, 484 kodo paskutiniai skaiciai, inpoj rodo 1994 mtus, pas mane pravotke nuo automato 1995 metu. Turiu ir senesne pravotke kazkokia palyginimui tai lyg dme pinai skiriasi, pukstukai ir pan.. Idomu kaip cia reikalai su tom pravotkem. Siaip inpa dabar rodo 1 fuelpump relay klaida, 210 CAN interface ir 36 EVAP canister valve.
Is forumu - 210 tai lygtais del automato pravotkes kazkas, 36 bako ventiliacija ar kazkas pan o del 1 nezinau. Gal kokiu minciu turit?

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: Fri Oct 09, 2009 4:25 pm
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by samis_p » Fri Jun 10, 2016 3:51 pm

Siulau susirast schemas intere ir sulygint, kuom tavo turimu metu jos skiriasi realiai. Taip bus aiskiausia.
Fuel pump relay klaida gali but likus nuo tada, kai meginai kurt atjunges gamyklini siurbli ir naudojai isorini. Aisku, nepakenktu paziuret ar pati rele realiai veikia, isijungia.
Siaip, jei tavo pravodkese skiriasi purkstuku pinoutas ir pan, tai galbu tik keliem cilindram ipurskia kuro ir del to jis siaip ne taip uzsikures iskart uzgesta. Nes jeigu esi 100% garantuotas, kad kuras pasiekia purkstukus ir kad slegis tinkamas, taip pat kad kibirkstis yra, tai belieka tik tas variantas, kad purkstukai arba nedirba, arba nelaiku dirba.
Why go in a straight line, when you can go sideways?

Luci
Posts: 20
Joined: Wed Aug 14, 2013 7:07 pm
BMW: E36 325i

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Luci » Fri Jun 10, 2016 6:01 pm

Tikrinau viena zvake, kibirkstis tikrai yra. Kitose neziurejau. Taipogi vieno purkstuko srove paziurejau, panasu kad besukant starteriu viskas vyksta kaip ir turetu vykt. Permesiu ir kitus. O dme 484 negaliu kaltint? Jame yra ews2 kiek zinau, jis negali blokuot purkstuku? Bet siuo variantu aplamai negriebtu gal. Is zmogaus kurio pirkau teigia kad su juo buvo vazineta ir ews2 kuro reles tik nesuzadina

User avatar
klinker
Posts: 118
Joined: Mon Sep 07, 2009 3:55 pm
BMW: e34 535i
Location: Panevezys

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by klinker » Sun Jun 12, 2016 9:52 am

Ews sujungtas pilnai, ar apgauta kazkaip? Nes pas mane 95 galo motoras su ews pilnai pajungtu, tai su tokiom paciom klaidom vaziuoja.

Bihas
Posts: 9
Joined: Sat May 23, 2015 4:58 pm
BMW: E34 tds(š), E34 520i, e30 318i siaurukas

Re: [E30] m60/m62 dejimo budai.

Post by Bihas » Tue Jun 21, 2016 1:26 am

Sveiki, gal atsirastu norinciu susimetus nusipirkt m60 swap'o sugromuluota ir apipavidalinta aprasyma is garagistic.com? http://www.macalent.com/e30m60.html Kaina 25 dolcai

Post Reply