Page 1 of 1

[e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 29 Jun 2010 09:59
by Marius E30
Sveiki , taigi tokia beda , zodziu be apkrovos dirba puikiai viskas normaliai , bet tik pradedi vaziuot , tampyt pradeda , kai biski pakyla apsukos tampymas dinksta atsiranda trauka , su juodu dumu is kamino , begejantis taip greit tipo draginant ties 4 begiu 4-5k rpm pradeda apsukos kilt o per dusle eina baisiau negu dyzeli greciant :D :D Zodziu , kas gali but kad belekaip perpila , sklende ir lz ar dar kas nors ten benzo reguliuoja pas m30 ?

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 29 Jun 2010 11:01
by ErX
Siaip kompas reguliuoja :) Ir jame gali but beda...

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 07 Jul 2010 23:52
by 318is bolidas
m30 buvau sumaises jungtis LEV su oro sklende,tai buvo pasipyle juodi dumai :D ....pabandyk siuos dacikus taipat patikrint...

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 11 Jul 2010 17:06
by Marius E30
Kad fishkes skiriasi net :ouch

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 11 Jul 2010 18:41
by 318is bolidas
lev ir gazo skelnde turejau galvoj...ne osm...

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 13 Jul 2010 11:05
by all in music
pastoviai perpila, ar turi itakos ar variklis saltas / siltas?

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 13 Jul 2010 11:15
by LaimisBMW
balsuociau uz bloga arba nureguliuota lempiskai oro matuokle. kompai ten negenda, lz itakos tiek negali turet.

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 01 Aug 2010 21:43
by D.S
pas mane e24 ir kaskas pasidare ir stipriai perpila. variklis dar iki patobulinimu senovinis 82m
(nors ir anksciau buvo problemu nedaug vazinejau as su tuo bmw bet kuro sanaudos gavos apie 40l/100km :str )

o dabar pila tiek kad net uzkurt neina. o kai uzkuri tai varilis ziauriai nedirba istrauki kuro siurblio relia tada keles sekundes dirma normaliai.
bet stipriai juodu dumu tai kaip ir nera :alio

jei tiket situ gan labai idomiu staripsniu tai pagal omus srauto matuokle ok http://www.hiperformancestore.com/Motronic.htm
holo daviklius matauvau tai pirmi parodymai ok o kaip pamatuot 1000000omu tai as neisivaizduoju nors bandziau ir kitus idet (taspatc)
kompa ir kita bandziau pajungt (taspatc)
kuro sklegio reguletoriu bandziau pakeist (taspatc)
zvakes pakeitem naujas NGK i senas super boch tai nors griebt pradejo ir nebereik po kekvieno pakurimo jas atsukinet ir valyt
priestai dar siurbli pakeiciau

nu dabar pagal plana reik isimti purkstukus su visa magistrale ir ziuret jie purskia ar myza ta benza.
jei ten viskas ok tada nebezinau ka daryti :/

gal kas galetu paaiskinti nuo ko sem varikliu reguliuojas purkstuku pilimas benzo kiekis? gazo padeties daviklis daug itakos turi sem reikalui?
kas paskui srauto matuokle? lemdo zondu cia nera

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 02 Aug 2010 16:49
by all in music
statau uz temperaturini :)
nesitiki, kad myzt purkstukai ant tiek galetu

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 02 Aug 2010 22:08
by D.S
nu ka buvau nuemes magistrale patikrinau visus septynis purkstukus po viena. atrodo norma.

bet viena idomybe ar normalu kad kurimo metu visi purkstukai purske vienu metu?

dar del visa ko pakeitem purkstukus pagerejimo nera :vis

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 04 Aug 2010 22:01
by auto staiger
jo normalu taip ir turi buti

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 05 Aug 2010 12:53
by Karoliss
pasimatuokit kuro spaudima.Tepalas benzu nesmirda? Bei kompresija pasimatuok. Uzdegimo sistema dar senovine ta su apvaliu paskirstytoju? Jai tai pasiziurekit ar normalus degimas ir ar sveikas dangtelis skriejikas.

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 05 Aug 2010 18:05
by D.S
Karoliss wrote:pasimatuokit kuro spaudima.Tepalas benzu nesmirda? Bei kompresija pasimatuok. Uzdegimo sistema dar senovine ta su apvaliu paskirstytoju? Jai tai pasiziurekit ar normalus degimas ir ar sveikas dangtelis skriejikas.
nu kuro spaudimas tai bus norma nes per purkstukus purske tai normaliai

jau biski ipele benzinio i tepala per tiek kurimu dabar maksimumas o buvo kaskusr biski daugiau negu per viduri.
pavazinesiu isgaruos.

kompresija matavau kaskada buvo norma negalejo jin dingt per pora savaiciu. bet jauces kai starteris suka kad kompresija yra

paskirstytoja tai normalus jau kaip ant e34 e32

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 08 Aug 2010 22:45
by Xsamp
Karoliss wrote:pasimatuokit kuro spaudima.Tepalas benzu nesmirda? Bei kompresija pasimatuok. Uzdegimo sistema dar senovine ta su apvaliu paskirstytoju? Jai tai pasiziurekit ar normalus degimas ir ar sveikas dangtelis skriejikas.
o jeigu tepalas benzu smirda? Perpilineja ant laisvu m20, nes didelis CO ir benzo kvapas, siaip vaziuojant trauka puiki , jokiu problemu. beje temp daviklis skydeli rodo nesamones, nors keistas ir skydelis ir tas davyklis arciau radijatoriaus.

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 08 Aug 2010 23:24
by Marius E30
Kompresija visur po 10.5 benzo spaudimas didesnis negu stock , didesnio nasumo siurblys idetas skriejikas ir dankteliai ok , dabar kita beda kad nuo zemu apsuku pilnai numynus tapke dusta jei buna apsukos biski aukstesnes tada normaliai viskas :vis sklende gera

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 20 Aug 2010 01:32
by LaimisBMW
D.S wrote:pas mane e24 ir kaskas pasidare ir stipriai perpila. variklis dar iki patobulinimu senovinis 82m
(nors ir anksciau buvo problemu nedaug vazinejau as su tuo bmw bet kuro sanaudos gavos apie 40l/100km :str )

o dabar pila tiek kad net uzkurt neina. o kai uzkuri tai varilis ziauriai nedirba istrauki kuro siurblio relia tada keles sekundes dirma normaliai.
bet stipriai juodu dumu tai kaip ir nera :alio

jei tiket situ gan labai idomiu staripsniu tai pagal omus srauto matuokle ok http://www.hiperformancestore.com/Motronic.htm
holo daviklius matauvau tai pirmi parodymai ok o kaip pamatuot 1000000omu tai as neisivaizduoju nors bandziau ir kitus idet (taspatc)
kompa ir kita bandziau pajungt (taspatc)
kuro sklegio reguletoriu bandziau pakeist (taspatc)
zvakes pakeitem naujas NGK i senas super boch tai nors griebt pradejo ir nebereik po kekvieno pakurimo jas atsukinet ir valyt
priestai dar siurbli pakeiciau

nu dabar pagal plana reik isimti purkstukus su visa magistrale ir ziuret jie purskia ar myza ta benza.
jei ten viskas ok tada nebezinau ka daryti :/

gal kas galetu paaiskinti nuo ko sem varikliu reguliuojas purkstuku pilimas benzo kiekis? gazo padeties daviklis daug itakos turi sem reikalui?
kas paskui srauto matuokle? lemdo zondu cia nera
Tam linke kur idejai, viskas apie Motronic 1.1, pas tave 82m jokiais motronikais dar nekvepia, o tie vakuminiai variantai -Jetronic. Jei pila tiek kad net vos vedasi, tai jau yra ziauru, grubiai tariant +100% arba daugiau riebiau negu turi but.
Oro matuokle yra pagrindas kuro dozavime, pirmiausia ja ir bandyciau ziuret, bent pasiskolint pas ka nors ir uzdeti. Po to temperaturos daviklis i ta "kompa" irgi daug gali itakoti. Gazo sklendes padeties daviklis (TPS), daug itakos irgi neturi, sitie senieji (iki M50 eros), turejo tik 3 padetis: laisvos apsukos, tarpinis gazas ir pilnas gazas. Aisku patikrinti ji irgi verta, kas ten tikrai nesunkiai darosi.
Jei su degimu kas butu blogai, saudytu, trukciotu ir pan. Sunku pasakyt istikro, tas senas variklio valdymas yra gaidys istikro, gerai tol kol veikia. Pas broliuka e28 528i (86m) irgi Jetronic stovi, bet veikia idealiai, kai nebeveiks, bus viskas nuo naujausio M30 sudeta ir sumapinta, ir trauka bus ir eko.
Siaip pradziai bandyk atjunginet visus daviklius po viena ir ziurek ar kur bus pagerejimas, tik matuokle atjungus gali uzgest motoras, tai ten nesuprasi nieko ir alkuninio padeties, o kiti ir atjungti turi veikt.

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 20 Aug 2010 01:33
by LaimisBMW
Marius E30 wrote:Kompresija visur po 10.5 benzo spaudimas didesnis negu stock , didesnio nasumo siurblys idetas skriejikas ir dankteliai ok , dabar kita beda kad nuo zemu apsuku pilnai numynus tapke dusta jei buna apsukos biski aukstesnes tada normaliai viskas :vis sklende gera
Ant kiek didesnis slegis, gal del to ir perpila ant zemu.

Re: [e34] M30 smarkiai perpila

Posted: 21 Aug 2010 22:32
by D.S
LaimisBMW wrote: Tam linke kur idejai, viskas apie Motronic 1.1, pas tave 82m jokiais motronikais dar nekvepia, o tie vakuminiai variantai -Jetronic. Jei pila tiek kad net vos vedasi, tai jau yra ziauru, grubiai tariant +100% arba daugiau riebiau negu turi but.
Oro matuokle yra pagrindas kuro dozavime, pirmiausia ja ir bandyciau ziuret, bent pasiskolint pas ka nors ir uzdeti. Po to temperaturos daviklis i ta "kompa" irgi daug gali itakoti. Gazo sklendes padeties daviklis (TPS), daug itakos irgi neturi, sitie senieji (iki M50 eros), turejo tik 3 padetis: laisvos apsukos, tarpinis gazas ir pilnas gazas. Aisku patikrinti ji irgi verta, kas ten tikrai nesunkiai darosi.
Jei su degimu kas butu blogai, saudytu, trukciotu ir pan. Sunku pasakyt istikro, tas senas variklio valdymas yra gaidys istikro, gerai tol kol veikia. Pas broliuka e28 528i (86m) irgi Jetronic stovi, bet veikia idealiai, kai nebeveiks, bus viskas nuo naujausio M30 sudeta ir sumapinta, ir trauka bus ir eko.
Siaip pradziai bandyk atjunginet visus daviklius po viena ir ziurek ar kur bus pagerejimas, tik matuokle atjungus gali uzgest motoras, tai ten nesuprasi nieko ir alkuninio padeties, o kiti ir atjungti turi veikt.

dekui uz patarimus jau sutvarkyta.

beja pas mane stovi motronikas :D

beda buvo oro srauto matuoklej :vis