[all]Kuriam motoriuka M42 :)
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
[all]Kuriam motoriuka M42 :)
M42 Standartas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -0,15
Eiga stumoklio 81
Stumoklio diametras 84 85 86 87
Variklio darbinis turis 1795,533299 1838,538561 1882,052761 1926,075898
Svaistiklio/eigos santykis 1,728395062
M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988
M47D20 alkuninis 11 21 2 247 514
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -3,65
Eiga stumoklio 88 arba 11 21 2 247 515
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1950,702843 1997,424609 2044,699295
Svaistiklio/eigos santykis 1,590909091
Labiausiai jaudina rod ratio, nes planuoju sukti bent iki 8,5krpm su velenais placiomis fazemis. Teko skaityti nerimtu nuomoniu, kad 1,7 ir maziau jau yra gaidys?
Alkune geriausia butu M42, nes kaltine ir su daug atsvaru, kas yra gerai aukstasukiam motorui. 86,5 stumai max, nes tarpas tarp cilindru 91.
M44 nekaltine ir mazai atsvaru, beto alkunes daviklis stovi per viduri, o ne gale alkuniako.
M47 lyg ir kaltine su daug atsvaru ir didele eiga.
S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -0,15
Eiga stumoklio 81
Stumoklio diametras 84 85 86 87
Variklio darbinis turis 1795,533299 1838,538561 1882,052761 1926,075898
Svaistiklio/eigos santykis 1,728395062
M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988
M47D20 alkuninis 11 21 2 247 514
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -3,65
Eiga stumoklio 88 arba 11 21 2 247 515
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1950,702843 1997,424609 2044,699295
Svaistiklio/eigos santykis 1,590909091
Labiausiai jaudina rod ratio, nes planuoju sukti bent iki 8,5krpm su velenais placiomis fazemis. Teko skaityti nerimtu nuomoniu, kad 1,7 ir maziau jau yra gaidys?
Alkune geriausia butu M42, nes kaltine ir su daug atsvaru, kas yra gerai aukstasukiam motorui. 86,5 stumai max, nes tarpas tarp cilindru 91.
M44 nekaltine ir mazai atsvaru, beto alkunes daviklis stovi per viduri, o ne gale alkuniako.
M47 lyg ir kaltine su daug atsvaru ir didele eiga.
S42B20 (Version: 08/1995):
* Stroke = 85mm
* Bore = 86.5mm
* Compression ratio = 12.4:1
* Total displacement = 1.997ccm
* Rod length = 145mm
* Inlet cam = 312 degrees (spread: 94) (Eö=40, Es=48 (@ 2mm lift) )
* Exhaust cam = 304 degrees (spread: 98) (Aö=45, As=28 (@ 2mm lift) )
* Inlet Valve diameter = 35mm
* Exhaust valve diameter = 32mm
* Inlet port metrics: W=52mm, H=29.7, Radius=14.85mm
* Slide throttle diameter = 46mm
* Header = 4-2
* ECU = ECU4A.1
* Power DIN 70020 = 285PS / 207kw @ 8300rpm
* Torque DIN 70020 = 245Nm @ 7000rpm
* Max rpm = 8500rpm (FIA regulation "SuperTouring")
* Gasoline quality = Super Plus (Oktan min. ROZ 98
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
sioks toks pataisymas.s38b38 svaistikliai ne 144mm o 142.5mm
ir dar idomu cia del to santykio kad 1.7 ir maziau gaidys,bet kiek matau visi s motorai turi maziau ne tu 1.7?
ir dar idomu cia del to santykio kad 1.7 ir maziau gaidys,bet kiek matau visi s motorai turi maziau ne tu 1.7?
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Nu jo gal todel BMW motorai daug labai ir nesisuka?m635csi wrote:sioks toks pataisymas.s38b38 svaistikliai ne 144mm o 142.5mm
ir dar idomu cia del to santykio kad 1.7 ir maziau gaidys,bet kiek matau visi s motorai turi maziau ne tu 1.7?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
nepykit, bet jei reikia palyginsiu su Honda:
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
Compression: 10.8:1
Bore: 81 mm (3.2 in)
Stroke: 77.4 mm (3.0 in)
Rod/Stroke ratio: 1.84:1
Rod Length: 142.42 mm (5.6 in)
Power: 186 hp @ 8200 rpm & 147ft-lb @ 7500 rpm
Redline: 8400 rpm
Rev-limit: 9000 rpm
toki varikli praktiskai standartini galima be problemu sukti 9500rpm
Bet tarkim nauji TypeR 86x86mm 2l sukasi irgi 9000-9200rpm, taip kad manau Bmw netokie dideli sukiai yra nebutinai diametro ir eigos santykio problema.
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
Compression: 10.8:1
Bore: 81 mm (3.2 in)
Stroke: 77.4 mm (3.0 in)
Rod/Stroke ratio: 1.84:1
Rod Length: 142.42 mm (5.6 in)
Power: 186 hp @ 8200 rpm & 147ft-lb @ 7500 rpm
Redline: 8400 rpm
Rev-limit: 9000 rpm
toki varikli praktiskai standartini galima be problemu sukti 9500rpm
Bet tarkim nauji TypeR 86x86mm 2l sukasi irgi 9000-9200rpm, taip kad manau Bmw netokie dideli sukiai yra nebutinai diametro ir eigos santykio problema.
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Koks pas typeR svaistiklio ilgis?bachurs wrote:nepykit, bet jei reikia palyginsiu su Honda:
Displacement: 1,595 cc (97.3 cu in)
Compression: 10.8:1
Bore: 81 mm (3.2 in)
Stroke: 77.4 mm (3.0 in)
Rod/Stroke ratio: 1.84:1
Rod Length: 142.42 mm (5.6 in)
Power: 186 hp @ 8200 rpm & 147ft-lb @ 7500 rpm
Redline: 8400 rpm
Rev-limit: 9000 rpm
toki varikli praktiskai standartini galima be problemu sukti 9500rpm
Bet tarkim nauji TypeR 86x86mm 2l sukasi irgi 9000-9200rpm, taip kad manau Bmw netokie dideli sukiai yra nebutinai diametro ir eigos santykio problema.
As manau, kad daugiau svaistiklio ilgio bedos pasireiskia, t.t. rod/stroke ratio pas hondas geras.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- audriob
- BMW Fan narys
- Posts: 397
- Joined: 28 Oct 2007 16:22
- BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
- Location: Kaunas
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Kiek suprantu , svarbiausias dalykas sukiu atsukime lengvi ir tvirti svaistikliai ir stumai. Rinkciausi 3 varianta su b32 dalim.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Trecias variantas su B32 netinka, nes i 2,0 netilpsi, suspaudimas mazas gaunasi ir tt. Labai svarbu ir ilgi svaistikliai, kad stumoklis i sonus maziau makaluotusi.audriob wrote:Kiek suprantu , svarbiausias dalykas sukiu atsukime lengvi ir tvirti svaistikliai ir stumai. Rinkciausi 3 varianta su b32 dalim.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
as manau sita:
"M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988"
tik stumoklius deti 86,4mm is b32, gaunasi geras santykis + neperlipi 2000cm3
"M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988"
tik stumoklius deti 86,4mm is b32, gaunasi geras santykis + neperlipi 2000cm3
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Nu taip, idomu tik tas, kad pas m44 veleno daviklis stovi per alkuniako viduri ir ten kazkoks skardinis krumpliaratis yra, kuri turbut reikia pasalinti ir tada priekyje alkuninio sudeti viska nuo M42, idomu ar tinka?bachurs wrote:as manau sita:
"M44B19 alkuninis velenas
Svaistiklis 140 Standartinis stumoklis islenda is bloko -1,15
Eiga stumoklio 83
Stumoklio diametras 84 85 86
Variklio darbinis turis 1839,867454 1883,934575 1928,523199
Svaistiklio/eigos santykis 1,686746988"
tik stumoklius deti 86,4mm is b32, gaunasi geras santykis + neperlipi 2000cm3
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
taip ji reikia pasalinti ir sudeti viska nuo m42 ir viskas tinka. juolab kad tas ziedas buna sutruksta, ir m44 ECU nelabai programinasi
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Tai ECU jau yra, megasquirt.bachurs wrote:taip ji reikia pasalinti ir sudeti viska nuo m42 ir viskas tinka. juolab kad tas ziedas buna sutruksta, ir m44 ECU nelabai programinasi
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
bachurs wrote:taip ji reikia pasalinti ir sudeti viska nuo m42 ir viskas tinka. juolab kad tas ziedas buna sutruksta, ir m44 ECU nelabai programinasi
del ziedo trukimo nezinau,bet kad programuojasi gerai tie kompai,tai girdejau ne is vieno.perdeti viska ant priekio irgi nesigaus taip paprastai,kitoks apatinis skyvas,pas m42 eina tik pats tas ratas,o pas m44 jau eina ir su tokiu isnesimu per kuri jungiasi su salniku,jeigu sukeisi juos tepalas tiesiog isbegs .
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
kazkaip skirtumo didelio nematau?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
na as pas save norejau persideti nuo m42 skyva bet nesigavo.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
siaip foto neturiu,bet jau vien cia matosi skirtumas,nebent ten reiktu gal ir dangtelius tuos priekinius pasikeisti,ar dar kazka,bet siaip zodziu vien nuemus tuos skyvus nesigauna.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
siaip foto neturiu,bet jau vien cia matosi skirtumas,nebent ten reiktu gal ir dangtelius tuos priekinius pasikeisti,ar dar kazka,bet siaip zodziu vien nuemus tuos skyvus nesigauna.
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Dangteliai vienodi, rieboksliai vienodi. Pas M44 tik nera vienos detales kaip pas m42 kiek matau, arba bent nerandu kitur t.y. nr 6, kuri gal eina kartu su vibration damper. Pas tave ta detale 6 buvo, kuri ant shplinto fiksuojasi ir uzsiverzia vienu varztu ish galo?zygasbmw wrote:na as pas save norejau persideti nuo m42 skyva bet nesigavo.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... on_damper/
siaip foto neturiu,bet jau vien cia matosi skirtumas,nebent ten reiktu gal ir dangtelius tuos priekinius pasikeisti,ar dar kazka,bet siaip zodziu vien nuemus tuos skyvus nesigauna.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
ne jos nera.ten viskas kitaip padaryta.
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Kaip sekasi kurti varikliuka? Apsileido tema tai reik atgaivinti.
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
Alkunes uz padoria kaina nerandu, todel manau desiu m42 ir nesuksiu daugiau smegenu
O siaip pobiski kuriasi, komplektuojamos detales ir tt.
O siaip pobiski kuriasi, komplektuojamos detales ir tt.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
O tai alkune m44 nuo m42 kuo nors skiriasi neskaitant kad m42 kaltine ir daviklis kito vieto?romkasponka wrote:Alkunes uz padoria kaina nerandu, todel manau desiu m42 ir nesuksiu daugiau smegenu
O siaip pobiski kuriasi, komplektuojamos detales ir tt.
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [all]Kuriam motoriuka M42 :)
skiriasi eiga.m42 81 m44 83. maziau atsvaru turi m44,nekaltine,daviklis ne beda,tas ziedas nusiema.