[E36] įdomus išmetimas?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E36] įdomus išmetimas?
Sveiki, problema tokia: nuvarius mašiną į technikinę, nepraėjo dėl dujų išmėtimo kiekio (norma iki 600, su benzu yra apie 1500, dujom ~3200). Mašina IS'as, su mandru išmetimu (platus sportinis bakelis, žemo garso) ir dar vienu (!) bakeliu prieš tai, daugiau jokio bakelio nėr (kaip suprantu turi būti viso trys - katalizatorius, rezonatorius, galinė pūslė). Pagal kataloga rodo, kad už liambdos turi būti katalizatorius (tėra tiesus vamzdis), vėliau ties mašinos viduriu yra kampuotas bakelis (stovi arčiau pūslės). Važiuojant birbia ne tik gale bakelis, bet toks įspūdis, kad ant didesnių apsukų birbia dar kažkas ties mašinos viduriu (birbimas ikyrus, aukštas). Ar galėtų būti problema dėl tokių modifikacijų? Nėra katalizatoriaus ir panašiai? Ar gal dėl LM (bet dujos 1os kartos, tai kaip ir atkrenta šis vairantas)? Pastaruoju metu ima daugiau kuro, nei turėtų, tiek benzo, tiek duju (ant duju kartais laikosi zemokos apsukos). Mašina prižiūrima, bet ne sportui, todėl tokie up'greidai nereikalingi, kaip spręsti problemą? Beje, tepalų nevalgo, per beveik 10k km nė lašo nedapilinėta.
Annus superior semper melior
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Gerulis cia As tau galiu patart kad nusipriktum orginalu ismetimo bakeli ir i ta vieta kur katalizas ispjautas ir idetas vamzdis tiesus idetum rezonatoriu tada tas kaip tu sakai nemalonus garsas turetu sumazet. tai va toks problemos sprendimas juk vistiek sakei auto ne sportui
Galutinis terminas yra savaitė po nustatyto termino.
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Taip, bet garsas ciort snim kolkas, esme sumazinti ismetimo kieki
Annus superior semper melior
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [E36] įdomus išmetimas?
reik tvarkyti kuro ipurskima / degima, tada ismetimas bus ok nepriklausomai nuo ismetimo sistemos.
jei be LZ vaziuoji, tai ismetimas bus biski daugiau, nei turetu buti, bet tikrai ne virs normos.
matuokle, temp daviklis, kiti ipurskimo elementai, zvakes.
man dvigubai virsyjo normas, kai ant siemens sistemos LZ buvo nusproges ir stipriai perpildavo.
jei be LZ vaziuoji, tai ismetimas bus biski daugiau, nei turetu buti, bet tikrai ne virs normos.
matuokle, temp daviklis, kiti ipurskimo elementai, zvakes.
man dvigubai virsyjo normas, kai ant siemens sistemos LZ buvo nusproges ir stipriai perpildavo.
Push the button
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Tai va, as ir apie tai masciau, nes buna, kad masinoj ir kuro smarve jauciasi. Zvakes keistos, laidai musa (laukiu ju pamainos). Vaziuoju su LZ, bet, kaip ir sakiau, yra istatytos dujos 1os kartos, tai su jom LZ neveikia, todel ir postringauju, kad kazkas su kuro paemimu ar, kaip saket, degimu. Zvakes keistos pries puse metu BOSCH originalais. Del laidu gali tokie dyvai darytis? Ar pradet nuo kazko kito?
Annus superior semper melior
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Truputi prikelsiu tema, nes blaskausi. Besiknisdamas, klausinedamas ir skaitydamas galutinai issiaiskinau, kad ismetimas CH ir CO neitakoja (o jei ir itakoja, tai nepaprastai mazai). Viena didziausiu bedu - oro siurbimas. Pakeiciau koliko tarpines, kelias vakuumines zarnas, trauka pagerejo, pradedant vaziuot masina nedusta (trauka is vietos nepalyginamai geresne), plius dingo kuro smarve (karts nuo karto paduoda, bet tik smarkiau uzmynus judant is vietos ir tai nevisada). Taip pat issiploviau savo OSM - trauka dar pagerejo. Tik atsirado keistas dalykas - apsukos laikosi apie 1k ant laisvu, kartais net 1.4, nors diena pries viskas buvo ok. Ir taip tiek su dujom, tiek su benzu. Kartais sustojus nukrenta iki 800, bet retai, ir viskas darosi tiek saltam, tiek pilnai susilusiam varikliui, plius, kai variklis saltas, nori dar trukciot, sokinet apsukos bandant vaziuot 1 ir R begiais. Sakyciau LZ gal, bet kadangi tas pats tiek su dujom ,tiek su benzu, tai atkrenta. OSM? as isivaizduoju, jei plaudamas (carb cleaneriu) ja buciau sugadines, tai jin arba isvis nebeveiktu, o dabar pagerejo, plius pradzioj ok buvo. Tai mano supratimu ji veikia arba ne (kaip ir moteris negali but pusiau nescia ). Variau i technikine - pakliuvo geranoriskas darbuotojas. Rezultatai - benzas: CH buvo ~1500, yra 326, bet CO buvo 0,1 yra - 3,7. Dujos: CH buvo ~3200, dabar irgi kilo iki 1200 mazdaug (bet paslaugusis darbuotojas uzfiksavo ties 490, kitas toks geras gali nebut ir laukt kol pasieks norma), bet CO buvo 0,1 ir dabar yra 0,1 (norma iki 3), taigi atvirksciai nei benzas.
Dar pora pastebejimu - vaziuojant ir isibegejus atleidus gaza ir ismynus sankaba apsukos pirma pakyla, tik tada pradeda leistis. plius detonuoja varikli (uzgesinus ir jau traukiant rakteli is spyneles variklis vel tarsi uzsikuria, suveikia, sudreba). Laidai nemusa taip, kad bubu jiem visai amen - ne karto su dujom nesaude. Zvakes keistos pries nepilnus metus - pravaziuota apie 10k km (BOSCH). Servisistai ir dujininkai pareiske, kad BOSCH dujom netinka, reikia tik NGK, buvo man kilus mintis del degimo reguliavimo - pazvenge is manes, kad "kur jis tau bus dinges". Klausimas: kas galetu sukelti tokius apsukos svyravimus, pakilymus, ir sokimus aukstyn vaziuojant (atleidus gaza ir ismynus sankaba), plius detonavimas? Ar degimo reguliavimas gali tureti realios naudos, t.y. ar tai gali buti galima beda? Dar prisigaudziau gandu, kad norint sumazint CO, CH galima visai issiimti oro filtra, pripilt i benza papildu ir pan.?
Dar pora pastebejimu - vaziuojant ir isibegejus atleidus gaza ir ismynus sankaba apsukos pirma pakyla, tik tada pradeda leistis. plius detonuoja varikli (uzgesinus ir jau traukiant rakteli is spyneles variklis vel tarsi uzsikuria, suveikia, sudreba). Laidai nemusa taip, kad bubu jiem visai amen - ne karto su dujom nesaude. Zvakes keistos pries nepilnus metus - pravaziuota apie 10k km (BOSCH). Servisistai ir dujininkai pareiske, kad BOSCH dujom netinka, reikia tik NGK, buvo man kilus mintis del degimo reguliavimo - pazvenge is manes, kad "kur jis tau bus dinges". Klausimas: kas galetu sukelti tokius apsukos svyravimus, pakilymus, ir sokimus aukstyn vaziuojant (atleidus gaza ir ismynus sankaba), plius detonavimas? Ar degimo reguliavimas gali tureti realios naudos, t.y. ar tai gali buti galima beda? Dar prisigaudziau gandu, kad norint sumazint CO, CH galima visai issiimti oro filtra, pripilt i benza papildu ir pan.?
Annus superior semper melior
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [E36] įdomus išmetimas?
papildai psichologijai, ne masinai.
jei detonuoja gesinant, labai galimas dalykas, kad yra leidziantys purkstukai - keist reiktu. matuojant kuro slegi imanoma pastebeti krentati slegi. neatjungus kuro trasos jei eitu istraukti is koliko purkstukus ir suaktyvinus siurbli matytusi, ar leidzia kuris.
tokiu atveju kartu su dujom ir kuro gautu variklis, taip kad abiem variantams gadintu reikalus.
bet jei jau viska apsiardes busi, kad tikrint, tai tuo paciu geriau ir pasikeisti tuos purkstukus... nera jie brangus dabar naudoti.
del zvakiu komentaras serviso tai vaikiskas... pagal gamintoja zvakes neskirstomos, skirtsomos pagal savybes - kiek greit atvesta, tarpelis ir pan. o gamintojas labiau del patikimumo, maziau sansu broka gauti ir pan.
jei detonuoja gesinant, labai galimas dalykas, kad yra leidziantys purkstukai - keist reiktu. matuojant kuro slegi imanoma pastebeti krentati slegi. neatjungus kuro trasos jei eitu istraukti is koliko purkstukus ir suaktyvinus siurbli matytusi, ar leidzia kuris.
tokiu atveju kartu su dujom ir kuro gautu variklis, taip kad abiem variantams gadintu reikalus.
bet jei jau viska apsiardes busi, kad tikrint, tai tuo paciu geriau ir pasikeisti tuos purkstukus... nera jie brangus dabar naudoti.
del zvakiu komentaras serviso tai vaikiskas... pagal gamintoja zvakes neskirstomos, skirtsomos pagal savybes - kiek greit atvesta, tarpelis ir pan. o gamintojas labiau del patikimumo, maziau sansu broka gauti ir pan.
Push the button
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [E36] įdomus išmetimas?
man idomu kaip tau degima pareguliuos,juk degima reguliuoja kompas.
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Turejau omeny mietkes. Visgi problemos kitos - oro siurbimas (pakeistos praktiskai visos vakuumines slangos, iskaitant ir tas, kuriu galai iskilineje, nors vizualiai pacios zarnos gal ir sveikos, tarpines ir t.t.), priedo praploviau OSM, kolektoriuj sklendes, taip pat pakeistas lambda (diagnostika parode kad gryba pjauna, masina dirba riebiai). Trauka nenusakomai pagerejo, dingo benzo kvapas salone. TA ismetimas 2/3 mazenis, nei ju nurodyti reikalavimai.
Annus superior semper melior
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Jei ne paslaptis, kuom plovei OSM?
Re: [E36] įdomus išmetimas?
646 padeda
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Kaip iseitu praplauti su 646 nelabai isivaizduoju (bent jau tokia osm kokia yra pas mane - ne siuliukas, o sklende plius daviklis), jei jis ne purskiamas ir pan. As naudojau Carb cleaneri, puikiai tam pasitarnavo. Veliau suzinojau, kad buna specialus - Mass air flow sensor cleaner, taciau asmeniskai tokio dalyko nesu dar aptikes. Pridedu foto. Visas purvas graziai isbego purskiant ir tiek. Is priekio esanti davikli tiesiog nupurskiau netrindamas.
Annus superior semper melior
Re: [E36] įdomus išmetimas?
OSM galima ir su eteriu prapurkst taipat padeda
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [E36] įdomus išmetimas?
tas matuokliu valiklis yra ne tai sklendei, o matuokles siulelui, o tiksliau juostai kuri srauta matuoja.
tam kad matuokles su siuleliu turi gebejima nusidegint apnasas po uzgesinimo variklio, o naujesnes matuokles su juosta neturi tos funkcijos ir per laika apsinesa matuokle. (p.s. valiau savo matuokles juosta su spiritu - jokio efekto).
tam kad matuokles su siuleliu turi gebejima nusidegint apnasas po uzgesinimo variklio, o naujesnes matuokles su juosta neturi tos funkcijos ir per laika apsinesa matuokle. (p.s. valiau savo matuokles juosta su spiritu - jokio efekto).
Push the button
Re: [E36] įdomus išmetimas?
Prisiruošiau praplauti OSM tik paklausiu: o tą sklendę viduje plaunant galima prajudinti, pramankštinti?
Re: [E36] įdomus išmetimas?
drasiai
ex :: 92' e36 325i m50 Saloon ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::
ex :: 93' e36 325i m50 Coupe ::
ex :: 95' e36 318is m44 Coupe ::
ex :: 94' e30 318is m42 Touring ::
ex :: 03' e39 530d m57 Touring ::
Driving
:: 91' e30 325i m50 Cabrio ::
:: 93' e36 328i m52 Coupe :: |250hp 329nm|
:: 05' e46 320D m47 Touring ::
:: 04' e46 m3 Cabrio ::