[E30] m20 vs. m50

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
JayT
Posts: 309
Joined: 17 Apr 2010 11:37
BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
Location: Rokiskis-Vilnius
Contact:

[E30] m20 vs. m50

Post by JayT » 16 Oct 2010 14:43

Sveiki. Turiu e30 ir noreciau su juo pradeti megejiskai sportuoti. Aisku labiausia domina valdomas slydimas - driftas, o tam reikia atitinkamos "sirdies". Pats mastau apie du variantus, kuriuos dabar dedasi kas tik netingi, t.y. m20 ir m50, jei konkreciau m20b25 ir m50b25. Aisku manau daug kas siulysit det V8 ir nesukt sau galvos del galios, kadangi jis turi tona sukimo momento ir lupa nuo zemu sukiu, bet V8 susikraut jau manau reikia turet patirties su varikliais, elektronika ir panasiai. Taigi, kiek as pats domejausi esminis krabo ir plytos skirtumas tas, kad m20 yra 16v, tad jis kabina nuo zemesniu sukiu, o aukstuose dusta, o m50 yra 24v DOHC, tad jis lupa tiek nuo vidutiniu tiek aukstuose sukiuose (su VANOS sukasi dar smagiau). Aisku pagal skaiciukus m50 pranasesnis, bet kazkodel man nuojauta kuzda, kad m20 yra patvaresnis. Butu ydomu suzinot, kaip abu varikliai reguoja i paprasta tiuninga t.y laisvas ismetimas, teisingas salto oro paemimas, cipas... ? Ar apskritai neapsimoka su bet kuriuo is siu varikliu treniruotis ir dalyvauti kokiose nors varzybose (nekalbant apie priziniu vietu emima) ? Dekui is anksto uz info
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by LaimisBMW » 16 Oct 2010 15:04

Viskas beveik teisingai, tik del patvarumo yra atvirksciai - m50 tikrai patvaresnis uz m20 (o gal del to kad beveik visi m20 jau uzmusti?). I elementaru tuninga reaguoja manau panasiai, gal m50 biski geriau.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by ErX » 16 Oct 2010 16:03

JayT wrote:Sveiki. Turiu e30 ir noreciau su juo pradeti megejiskai sportuoti. Aisku labiausia domina valdomas slydimas - driftas, o tam reikia atitinkamos "sirdies". Pats mastau apie du variantus, kuriuos dabar dedasi kas tik netingi, t.y. m20 ir m50, jei konkreciau m20b25 ir m50b25. Aisku manau daug kas siulysit det V8 ir nesukt sau galvos del galios, kadangi jis turi tona sukimo momento ir lupa nuo zemu sukiu, bet V8 susikraut jau manau reikia turet patirties su varikliais, elektronika ir panasiai. Taigi, kiek as pats domejausi esminis krabo ir plytos skirtumas tas, kad m20 yra 16v, tad jis kabina nuo zemesniu sukiu, o aukstuose dusta, o m50 yra 24v DOHC, tad jis lupa tiek nuo vidutiniu tiek aukstuose sukiuose (su VANOS sukasi dar smagiau). Aisku pagal skaiciukus m50 pranasesnis, bet kazkodel man nuojauta kuzda, kad m20 yra patvaresnis. Butu ydomu suzinot, kaip abu varikliai reguoja i paprasta tiuninga t.y laisvas ismetimas, teisingas salto oro paemimas, cipas... ? Ar apskritai neapsimoka su bet kuriuo is siu varikliu treniruotis ir dalyvauti kokiose nors varzybose (nekalbant apie priziniu vietu emima) ? Dekui is anksto uz info
Cia tikrai nepataikei. M20 yra 12 voztuvu 6 cilindru motoras, su vienu veleneliu galvoj, M50, plyta - 24 voztuvu, 2 veleneliai. Dek pradziai m50, geri varikliai, patvarus, tik reikia tinkamai priziuret. Siaip dar ne vien nuo variklio priklauso tas vaziavimas, svarbu kad ir vaziuokle butu rimta, ir tokie niekalai kaip hidraulinis rankinis nepamaisytu.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by 53kW » 16 Oct 2010 18:02

as tai nelabai suprantu tikslo deti ta m50, kai yra m52b28 kuri jau gali nupirkt uz tikrai maza kaina.
e30

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by Beglys » 16 Oct 2010 20:40

Arba lipdyt m50b25 ir m52b28 hibrida.

User avatar
gonchikas
Posts: 344
Joined: 30 Dec 2007 14:18
Location: Reykjavik

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by gonchikas » 16 Oct 2010 20:42

tai kam deti m52b28 jei uz ta pacia kaina gali nupirkt v8 tik burtu siektiek daugiau :D

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by Beglys » 16 Oct 2010 20:48

Ir siaip manau, kad pradzioj pilnumoj uzteks ir m20b25 jei tik megejiskai zadi ''driftuot''.

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by ErX » 16 Oct 2010 20:54

Tai kad tam m20 reikes iskarto nusipirkus kapitalini pasidaryt . M50 biski gyvesnius galima rast.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
LowRider
Posts: 342
Joined: 24 Nov 2009 18:12
BMW: Z3M
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by LowRider » 16 Oct 2010 20:59

Jejgu renkiesi kaska is tokiu varijantu,tai m52b28 butu tikrai vienas is geriausiu atveju.Dar geriau m50b28 arba taupyk ant m54b30

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by 53kW » 16 Oct 2010 22:57

LowRider wrote:Jejgu renkiesi kaska is tokiu varijantu,tai m52b28 butu tikrai vienas is geriausiu atveju.Dar geriau m50b28 arba taupyk ant m54b30

kuom m50b28 geriau uz m52b28?
e30

User avatar
LowRider
Posts: 342
Joined: 24 Nov 2009 18:12
BMW: Z3M
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by LowRider » 16 Oct 2010 23:15

53kW wrote:
LowRider wrote:Jejgu renkiesi kaska is tokiu varijantu,tai m52b28 butu tikrai vienas is geriausiu atveju.Dar geriau m50b28 arba taupyk ant m54b30

kuom m50b28 geriau uz m52b28?
Man asmeniskai geriau nes nebutu vanuso,spizinis blokas yra geresnis tik del vieno dalyko,jo minusas tik svoris.m50b25 oro isiurbimo sistema pralaidesne.
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by 53kW » 16 Oct 2010 23:30

Man asmeniskai geriau nes nebutu vanuso,spizinis blokas yra geresnis tik del vieno dalyko,jo minusas tik svoris.m50b25 oro isiurbimo sistema pralaidesne.
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.[/quote]


as asmeniskai nemaciau m50b28 vaziuojancio geriau uz m52b28 su m50 koliku. nu bet gal klystu.
e30

User avatar
LowRider
Posts: 342
Joined: 24 Nov 2009 18:12
BMW: Z3M
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by LowRider » 16 Oct 2010 23:36

53kW wrote:Man asmeniskai geriau nes nebutu vanuso,spizinis blokas yra geresnis tik del vieno dalyko,jo minusas tik svoris.m50b25 oro isiurbimo sistema pralaidesne.
Zinoma uzdejus oro isiurbimo kolektoriu nuo m50b25 ant m52b28,galios adzvilgiu toks pats efektas +-.

as asmeniskai nemaciau m50b28 vaziuojancio geriau uz m52b28 su m50 koliku. nu bet gal klystu.[/quote]

Kaip tu gali lyginti,jejgu vienas motoras gali buti labiau nudiles,kitas maziau.Abu varijantus po kapitalinio reiketu lygint,ar ne? :)
O siaip tas realus vaziavimas,tai vis gi vanus nebereikalo panaudotas.Geriau yra patvarumo atveju mano nuomone m50b28

User avatar
53kW
Posts: 234
Joined: 14 Mar 2006 21:09
BMW: e30
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by 53kW » 16 Oct 2010 23:44

[quoteKaip tu gali lyginti,jejgu vienas motoras gali buti labiau nudiles,kitas maziau.Abu varijantus po kapitalinio reiketu lygint,ar ne? :)
O siaip tas realus vaziavimas,tai vis gi vanus nebereikalo panaudotas.Geriau yra patvarumo atveju mano nuomone m50b28[/quote]


o ka cia lyginti? jei motorai gyvi tai ir vaziuoja daug maz vienodai, apie lavonus nesneku.
e30

User avatar
LowRider
Posts: 342
Joined: 24 Nov 2009 18:12
BMW: Z3M
Location: Kaunas

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by LowRider » 17 Oct 2010 00:02

53kW wrote: jei motorai gyvi tai ir vaziuoja daug maz vienodai, apie lavonus nesneku.
Daug maz gali daug lemti.Vieni prisuka padare m50b28 tiek, kiti dar kitiek ir buna 10ag skirtumas ir netik.
Taciau m52b28 turi dideli pliusa svoriu atzvilgiu,aliuminis blokas,lengvesni ismetimo kolektoriai,galvos dangtelis plastikinis,su tu aliuminiu bloku bedom verziant galva irgi yra lengvai perdeta,kaip paskaicius gali pagalvot kad nuemus galva jau jos atgal neuzdesi :D - juokinga.
Dabar jau nemanau ar verta tokiais hibridais uzsiimti,anksciau budavo aktualu kai kaina b28 komplekto buvo isties nemenka.
Padiskutavom ir uzteks,tema m20 vs m50.

User avatar
JayT
Posts: 309
Joined: 17 Apr 2010 11:37
BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
Location: Rokiskis-Vilnius
Contact:

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by JayT » 17 Oct 2010 09:44

Na o vat man neaisku del to vanuso. Zinau, kad varikliai su vanusu ima nuo zemesniu apsuku, bet kaip ten su jo laikymu? Ir pats remontas brangus? Nes draugas sake, kad kuo daugiau papildomu detaliu, tuo daugiau bedos paskui gali but.

P.S. Tas pats minetas draugas nesenei susidejo ir uzkure m50b25 i e30 ir praveze mane, tai as tiesiog nezinau, ispudzio nepaliko tuo momentu kai jis myne per tapke. Aisku, kiek jis pats sake, netinka reduktorius (pas ji buves 316) tai del to begiai trumpi ir nevalit. O gal as per daug tikejausi kad ten jau los prie sedyes tas m50 :D
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by ErX » 17 Oct 2010 10:36

Jei begiai trumpi, tai kaip tik turejo staigiai pagreitet tarkim iki 100km/h, o tik max greitis mazas. Su ilgais begiais atvirksciai.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
JayT
Posts: 309
Joined: 17 Apr 2010 11:37
BMW: E30 328; Volvo 850Tdi
Location: Rokiskis-Vilnius
Contact:

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by JayT » 17 Oct 2010 11:19

Nu nezinau, pas ji oro filtras ale carbon fiber kuginis ir uzsikises (toki jau dave kai pirko) tai gal del to, ir tachometras nuo 4cil tai neaisku iki kiek jis ten tas apsukas kele, bet kazkaip sakau, tikejau jungs pirma begi staigiai per tapke ir atsilosiu sedynei, o taip nebuvo, nors su kompresija viskas tvarkoj siaip. Va kazkaip nenustebino tas m50 del to kazkaip juo ir suabejojau, nors swapo pardavejas draugui pries parduodamas sake, jog issieme nes dar pagyvent nori, gazdino apie stabdzius, kad iskart keist nes nifiga nestabdo tie bugnai... :D Gal cia kazka jis pats negerai padare kad jis neina kazkaip....
Automobilių dengimas plėvele, reklama ant automobilių, lipdukai ir kita reklaminė atributika
facebook.com/APKLIJAVIMAS

User avatar
quantum
Posts: 33
Joined: 14 Jul 2009 11:48
BMW: ex E30 m50b25
Location: rks - vln

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by quantum » 17 Oct 2010 21:18

<<< Draugas :D

Klausimas jums kolegos.. pirmiausia, perdavimas tikrai netinka ir reduktorius nuo m40 kolkas tai penktu gali drasiai 60 vaziuoti net isibegejant tiek reikia o spaudziat iki to nesijaucia galios prieaugio nei vienu begiu, reikia keisti filtra sita jau zn gofra suaizejus gali but trukimu tai priezastis zinoma, bet norejau paklausti ar del lamda galetu taip buti ? ar jai jis jau nefunkcionuoja tada pecius visai nedirba normaliai laisvuose sukuose ar spaudziat gaza ? tikiuosi suprasit ka cia surasiau nes net nzn kaip ir bepaaiskinti :D
E36 325
Ex E30 325
Ex E32 735

User avatar
dainys666
Posts: 260
Joined: 14 Aug 2007 18:58
BMW: ex e28 520i;e28 525; D2 V8
Location: Mosedis/Klaipeda
Contact:

Re: [E30] m20 vs. m50

Post by dainys666 » 17 Oct 2010 21:23

quantum wrote:<<< Draugas :D

Klausimas jums kolegos.. pirmiausia, perdavimas tikrai netinka ir reduktorius nuo m40 kolkas tai penktu gali drasiai 60 vaziuoti net isibegejant tiek reikia o spaudziat iki to nesijaucia galios prieaugio nei vienu begiu, reikia keisti filtra sita jau zn gofra suaizejus gali but trukimu tai priezastis zinoma, bet norejau paklausti ar del lamda galetu taip buti ? ar jai jis jau nefunkcionuoja tada pecius visai nedirba normaliai laisvuose sukuose ar spaudziat gaza ? tikiuosi suprasit ka cia surasiau nes net nzn kaip ir bepaaiskinti :D
Laisvuose turetu jaustis kad lamda parejus.
Lithuania.Where bullshit happens.

Post Reply