[E34] m20b20 problema
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E34] m20b20 problema
taigi isigijau masinike, bet kazkaip nelabai traukia kaip 2litrai ir seip kai uzkuri reikia duot truputi gazo kad neuzgestu, bet po to atleidus viskas norm, o ir vaziuojant netrukcioja, ir benzo kvapo nesijaucia, nusprendziau praplaut LEV, bet ji isemes pastebejau kad i ji tepalu patenka, kaip ir i OSM ir droseline sklende, zodziu visas isiurbimas suteptas , kiek zinau tai ju ten neturetu but, tagi butu idomu idomu suzinot jusu nuomone iskur ten galejo ju atsirast ir kodel netraukia. ar tik nebus problemos su voztuvais?
cia pora fotkiu:
cia pora fotkiu:
Re: [E34] m20b20 problema
O kompresija matuota? Itarimas, kad tepaliniams ziedams sventos misios.
Re: [E34] m20b20 problema
kas liecia trauka,tai m20 reikia reguliuot voztuvus kas 20 000 km.tai nesunkiai padarysi pats.. youtube net filmukas yra apie tai.. tada matuoji kompresija... jei 13 ant salto,o 12 silto.. tada labai gerai.
auksta itampa ziurek.. zvakes naujas isuk.. laidus patikrink ar nepramusti..dangteli pravalyk (nuodegas) jei isdeges nauja dedi. isiurbima paziureka ar kur nekiauras ir nesiurbia oro. Filtra oro pasikeist irgi reiktu. tepalas isiurbime buna is alsuoklio nuo galvos dangtelio ateina slangelis.
auksta itampa ziurek.. zvakes naujas isuk.. laidus patikrink ar nepramusti..dangteli pravalyk (nuodegas) jei isdeges nauja dedi. isiurbima paziureka ar kur nekiauras ir nesiurbia oro. Filtra oro pasikeist irgi reiktu. tepalas isiurbime buna is alsuoklio nuo galvos dangtelio ateina slangelis.
M20B25
Re: [E34] m20b20 problema
taip taip iseina, kad tas tepaliukas ten niekam nekenkia?
Re: [E34] m20b20 problema
Bet tikrai nera gerai. O del kompresijos tai jei 12-13, tai jau per daug tokiam varikliui, nu dar 12 dar puse velnio, jeigu visuose vienodai rodo ant salto variklio ir matuot reiketu saltam, nes siltas variklis parodys didesne, vienodesne kompresija. Idealiu variantu jam turetu but ~10.5 visuose cilindruose ant salto. O siaip tai nesitikek kazkokios zveriskos traukos is 95kW variklio, kai tokia mase masinos ir dar su galu varomu.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [E34] m20b20 problema
na nesitikiu kazko nerealaus, bet tai netraukia jis kaip 95kw, nes net 2,4td turetas geriau vaziavo, na rytoi bandysiu voztuvus reguliuot ir ziuresiu kas gausis. O tai jei negerai, galima ka nors padaryt kad tu tepalu ten nepatektu?
Re: [E34] m20b20 problema
iskur istraukiai kad 12 - 13 per dauk? min turi but 10 - 11, 12 - 13 cia labai gerai , tik kad skirtumas nedaugiau 0,5 bar tarp cilindru turi but.ErX wrote:Bet tikrai nera gerai. O del kompresijos tai jei 12-13, tai jau per daug tokiam varikliui, nu dar 12 dar puse velnio, jeigu visuose vienodai rodo ant salto variklio ir matuot reiketu saltam, nes siltas variklis parodys didesne, vienodesne kompresija. Idealiu variantu jam turetu but ~10.5 visuose cilindruose ant salto. O siaip tai nesitikek kazkokios zveriskos traukos is 95kW variklio, kai tokia mase masinos ir dar su galu varomu.