[E34] m20b20 problema

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

[E34] m20b20 problema

Post by Acer » 21 Nov 2010 18:22

taigi isigijau masinike, bet kazkaip nelabai traukia kaip 2litrai ir seip kai uzkuri reikia duot truputi gazo kad neuzgestu, bet po to atleidus viskas norm, o ir vaziuojant netrukcioja, ir benzo kvapo nesijaucia, nusprendziau praplaut LEV, bet ji isemes pastebejau kad i ji tepalu patenka, kaip ir i OSM ir droseline sklende, zodziu visas isiurbimas suteptas :D, kiek zinau tai ju ten neturetu but, tagi butu idomu idomu suzinot jusu nuomone iskur ten galejo ju atsirast ir kodel netraukia. ar tik nebus problemos su voztuvais?

cia pora fotkiu:

Image

Image

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [E34] m20b20 problema

Post by Beglys » 21 Nov 2010 21:09

O kompresija matuota? Itarimas, kad tepaliniams ziedams sventos misios.

wiperis
Posts: 134
Joined: 20 Jan 2007 22:10
Location: wilniyus

Re: [E34] m20b20 problema

Post by wiperis » 21 Nov 2010 22:05

kas liecia trauka,tai m20 reikia reguliuot voztuvus kas 20 000 km.tai nesunkiai padarysi pats.. youtube net filmukas yra apie tai.. tada matuoji kompresija... jei 13 ant salto,o 12 silto.. tada labai gerai.
auksta itampa ziurek.. zvakes naujas isuk.. laidus patikrink ar nepramusti..dangteli pravalyk (nuodegas) jei isdeges nauja dedi. isiurbima paziureka ar kur nekiauras ir nesiurbia oro. Filtra oro pasikeist irgi reiktu. tepalas isiurbime buna is alsuoklio nuo galvos dangtelio ateina slangelis.
M20B25

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [E34] m20b20 problema

Post by Acer » 22 Nov 2010 11:25

taip taip iseina, kad tas tepaliukas ten niekam nekenkia?

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [E34] m20b20 problema

Post by ErX » 22 Nov 2010 12:16

Bet tikrai nera gerai. O del kompresijos tai jei 12-13, tai jau per daug tokiam varikliui, nu dar 12 dar puse velnio, jeigu visuose vienodai rodo ant salto variklio ir matuot reiketu saltam, nes siltas variklis parodys didesne, vienodesne kompresija. Idealiu variantu jam turetu but ~10.5 visuose cilindruose ant salto. O siaip tai nesitikek kazkokios zveriskos traukos is 95kW variklio, kai tokia mase masinos ir dar su galu varomu.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
Acer
Posts: 108
Joined: 04 Nov 2009 22:01
BMW: e34
Location: Kretinga/ Norvegija

Re: [E34] m20b20 problema

Post by Acer » 22 Nov 2010 16:17

na nesitikiu kazko nerealaus, bet tai netraukia jis kaip 95kw, nes net 2,4td turetas geriau vaziavo, na rytoi bandysiu voztuvus reguliuot ir ziuresiu kas gausis. O tai jei negerai, galima ka nors padaryt kad tu tepalu ten nepatektu?

GASAS318
Posts: 287
Joined: 23 Dec 2009 17:02
BMW: ''e36 318ti compact''
Location: vievis

Re: [E34] m20b20 problema

Post by GASAS318 » 23 Nov 2010 22:05

ErX wrote:Bet tikrai nera gerai. O del kompresijos tai jei 12-13, tai jau per daug tokiam varikliui, nu dar 12 dar puse velnio, jeigu visuose vienodai rodo ant salto variklio ir matuot reiketu saltam, nes siltas variklis parodys didesne, vienodesne kompresija. Idealiu variantu jam turetu but ~10.5 visuose cilindruose ant salto. O siaip tai nesitikek kazkokios zveriskos traukos is 95kW variklio, kai tokia mase masinos ir dar su galu varomu.
iskur istraukiai kad 12 - 13 per dauk? min turi but 10 - 11, 12 - 13 cia labai gerai , tik kad skirtumas nedaugiau 0,5 bar tarp cilindru turi but.

Post Reply