[e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
Sveiki, ieskojau kasko panasaus i sia tema, bet nepavyko rasti, arba blogai ieskojau. Galit isreiksti savo nuomone apie 2.5tds varikli, ar ji geriau butu turet po kapotu nei 2.5 "plyta"? Kaip tds palaiko apsukas, yra teke ne viena matyt su tds piesiant "saules", tai ar jis patvarus ant aukstu apsuku? Auto skirtas ne tik savaitgalio pasivazinejimams, tad noretusi zinot kuo daugiau apie tds. Yra teke vaziuot su e34 "plyta" ir tds, bet nezinau kiek tos galios ten belike buvo, nes tds atrode lyg ir turi didesne trauka, variklis stovetu e30 kebule. P.S. ce tik apmastymas, nereikia iskarto pradet durnu vadint. Puikiai suprantu, kad keiciant i dyzeli tektu daug ka pakeist, bet tiek vienu tiek kitu atveju, bus labai daug kas keiciama, norisi pasidaryt "zmogiska" auto, tad siuo metu pradedamas ardymas iki paciu "griauciu". Is anksto aciu uz nuomones.
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
Tds didesne trauka turi ant zemu apsuku (kaip ir daugelis dyzelininiu auto, nekalbant apie naujesnes technologijas turincius automobilius), todel ir atrodo, kad jis valit gerai ant aukstu apsuku, tai sudinai jau jam. Benzininiams kitiap. Trauka pasijaucia kazkur nuo 3000 RPM (kiek esu girdejes, tai ''plytos'' nuo to apsuku diapozono gerai raut pradeda) ir ji niekur nedingsta beveik iki red line'o. Aisku, jei su tuo tds kazka pabursi, tai jis turetu taip pat neblogai suktis. Bet kiek teke yra girdet apie ta varikli, tai jis keiksnojamas vos ne ant kiekvieno kampo...
- Aivaras1984
- Posts: 159
- Joined: 22 Oct 2010 16:15
- BMW: e38 730d
- Location: Kaunas
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
apie 2.5 tdš, net neverta sneket.. pasikonsultuok su bachurs, jis kiek maciau dyzelio asas
-
- Posts: 544
- Joined: 14 Jun 2008 23:40
- BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
- Location: raseiniai
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
as dejau i e30 2.5tds,nu esu tikrai patenkintas,velia ratus neprastai ir kas svarbiausia nebrangus islaikymas
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
nu m51(Tds) ale sportui tai tikrai visai netinkamas(aisku galima padaryti, bet niekaip neapsimoka... nebent investuosi i ji +-7000lt- tai sis tas iseis), o jei siaip pagazuot mieste nuo sviesaforu ar kazkiek trumpai ratus paduminti tai gal. bet ir vel- be investiciju i ta varikli jis ir bus Tds, ir bus iki 170Ag(daugiau nelaikys- kol neperdarysi) kita, kad jis senu konstrukciju- su prieskamerem- netiesioginio kuro ipurskimo... turbina ne VNT- tai reiskia kad jis netures nei daug galios(Ag) nei gero(ar bent anksti atsirandancio) sukamo momento... gali deti ant Tds VNT turba- pvz nuo Alfos 2,4JTD, perdaryti jos valdyma i slegini, programuoti kompa, statyti kuleri ir t.t. bet ar apsimoka?! cia matau viena priezasti tik- jei nori tureti e30 su m51 varikliu ir esi pasiryzes dirbti ir investuoti aisku e30 su m51 ir standartiniu ar tik paprogramuotu turi visai vaziuoti, nes mase stipria imazesne uz e36 ar e34. bet tds variklis sunkus!
as pasidariau kazkada e36 su 3l D m57- nes to norejau ir dariau, nesukau galvos kiek tai kainuos, nes norejau ir turejau pasidaryti. patiko. tada dariausi e36 su m47 2l D- patiko ne ka maziau, nes mazesnis priekio svoris gavosi, o galia nedaug nusileido 3l D(gavosi 200Ag ir 400Nm, pas 3l D buvo +-250Ag ir 500-550Nm)- nors masina buvo grynai gatvine, bet valdesi ziauriai gerai! o paskui sumasciau kad reikia pasidaryti e30 su m47 2l D tai masina jau vaziuoja- nu gal geriau tinka lekia! skaiciu nepasakosiu, bet manau tikrai geriau apsimoka daryti toki varianta, nei su m51- aisku investuoti reikia vienu metu nemazai i varikli, bet manau ji idedi ir kuriam laikui pamirsti, o su Tds tai bus nesibaigianti dainele.
Zodziu mastyk ir daryk, jei bus klausimu rasyk. o paziureti e30 su 2l D m47 gali cia: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 5982967564
as pasidariau kazkada e36 su 3l D m57- nes to norejau ir dariau, nesukau galvos kiek tai kainuos, nes norejau ir turejau pasidaryti. patiko. tada dariausi e36 su m47 2l D- patiko ne ka maziau, nes mazesnis priekio svoris gavosi, o galia nedaug nusileido 3l D(gavosi 200Ag ir 400Nm, pas 3l D buvo +-250Ag ir 500-550Nm)- nors masina buvo grynai gatvine, bet valdesi ziauriai gerai! o paskui sumasciau kad reikia pasidaryti e30 su m47 2l D tai masina jau vaziuoja- nu gal geriau tinka lekia! skaiciu nepasakosiu, bet manau tikrai geriau apsimoka daryti toki varianta, nei su m51- aisku investuoti reikia vienu metu nemazai i varikli, bet manau ji idedi ir kuriam laikui pamirsti, o su Tds tai bus nesibaigianti dainele.
Zodziu mastyk ir daryk, jei bus klausimu rasyk. o paziureti e30 su 2l D m47 gali cia: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 5982967564
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
sveikas gal zinai kokiu daliu dar prireiks dejimui m51 is e34 i e30 ?
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
na as su savo tds ant sviesoforo stojau pries e36 2.5 pyta.na is vietos ima geraiu,bet pasiekus greiti mazdaug vaziuojant 4-5 pavara 2.5 plyta ima vytis.na mazdaug taip buvo as 5 pavara jau varau o tas 4 tai vijosi bet perjunge i 5 eme kuri laika atsilikinet
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
e36 325 tds (143 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 10.4 stomas1982 wrote:na as su savo tds ant sviesoforo stojau pries e36 2.5 pyta.na is vietos ima geraiu,bet pasiekus greiti mazdaug vaziuojant 4-5 pavara 2.5 plyta ima vytis.na mazdaug taip buvo as 5 pavara jau varau o tas 4 tai vijosi bet perjunge i 5 eme kuri laika atsilikinet
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s
nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
kazkokia pieva lygint tds su plytaMarielis wrote:e36 325 tds (143 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 10.4 stomas1982 wrote:na as su savo tds ant sviesoforo stojau pries e36 2.5 pyta.na is vietos ima geraiu,bet pasiekus greiti mazdaug vaziuojant 4-5 pavara 2.5 plyta ima vytis.na mazdaug taip buvo as 5 pavara jau varau o tas 4 tai vijosi bet perjunge i 5 eme kuri laika atsilikinet
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s
nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
Kazkas turetu but panasaus kas det m50 (plyta). Kitaip sakant labai nedaug.KOVAL wrote:sveikas gal zinai kokiu daliu dar prireiks dejimui m51 is e34 i e30 ?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 655&page=2
Mariuzzzz wrote:Kazkas turetu but panasaus kas det m50 (plyta). Kitaip sakant labai nedaug.KOVAL wrote:sveikas gal zinai kokiu daliu dar prireiks dejimui m51 is e34 i e30 ?
- liuxaz_bmw
- Posts: 369
- Joined: 25 Oct 2007 23:04
- BMW: E60 530d 04'
- Location: Rokiskis - Kaunas
- Contact:
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
e36 325 tds (143 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 10.4 s
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s
nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude [/quote]
Nesu linkes su tavim sutikt tds'as su mechaniniu siurbliu ir kita turba "nesutom kur valdo kompas" tikrai ta plyta krauna, aisku ne ant ilgu atstumu, ir dar atsiminkit kad cia e30 kebulas
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s
nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude [/quote]
Nesu linkes su tavim sutikt tds'as su mechaniniu siurbliu ir kita turba "nesutom kur valdo kompas" tikrai ta plyta krauna, aisku ne ant ilgu atstumu, ir dar atsiminkit kad cia e30 kebulas
E60 530d 04' daily car
-
- Posts: 544
- Joined: 14 Jun 2008 23:40
- BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
- Location: raseiniai
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
nu as manau kad siais laikais vertingiau dyzelis,nes kuro nedaug valgo,palyginus su plyta,antra variklio islaikymas ganetinai pigus,e30 kebule jis tikrai vaziuoja puikiai,jau antra tokia auto turiu.jei jau eina deti naujasnias technologijas kaip m57 tai nieko nesakau tik ta rinktis,bet jei rinktis is tds ir plytos tai imciau vienareiksmiskai tds.o norint ideti i e30 kebula reikia visko is e34 tik variklio koju nuo e36tds,variklio pagalviu nuo e34 3.4td jos tokios aukstos,ismetimas nesunkiai tinka nuo e34,radiatoriu nuo e30 324,bei isipletimo bakelio nuo placiastopio,jei ka klausk per pm papasakosiu ka galesiu
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
dar papyldysiu pas tds gamintojas paliko 20% forsavimo galimybe.tai yra su varikliu nieko nereikia daryti(keisti alkuninio ir panasiai) ir papildomai forsavus varikliui nekenkia.pigiausiais ir efektyviausias forsavimas yra cipuoti
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
keisti viduj nieko nereik ir didesnę turbą užmovus bei slėgį kilstelėjus. O tada jau ne tik plyta ilsisi.tomas1982 wrote:dar papyldysiu pas tds gamintojas paliko 20% forsavimo galimybe.tai yra su varikliu nieko nereikia daryti(keisti alkuninio ir panasiai) ir papildomai forsavus varikliui nekenkia.pigiausiais ir efektyviausias forsavimas yra cipuoti
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi
http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7Fou ... r_embedded
-
- Posts: 2
- Joined: 29 Feb 2012 00:15
- BMW: e36
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
sweiki, turiu e36. Nusipirkau labai pigiai paandyt bmw, rieda smagiai, tik turiu bedu ir nelaai atrisu galus kai kuri tox waizdas kad suktu wisai e kompresijos, bet tiek saltas, tiek karstas uzsikuria e prolemu et kaip 2l plyta sakyciau mazoka traukos ir sukabina tik is wietos, o toliau kai guminis?prisiklausiau pasaku is wietiniu bm'sistu pasikeiciau lemda oro srauto matuokle ir dar wisokiu nesamoniu ir wistiek taspats s.... gal kas esat susiduria su panasia problema ir galit ka patart?
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
Dazniausiai pasikeicia varikli i m50b25 ir problemos issisprendziabmw e36 benzins :D wrote:sweiki, turiu e36. Nusipirkau labai pigiai paandyt bmw, rieda smagiai, tik turiu bedu ir nelaai atrisu galus kai kuri tox waizdas kad suktu wisai e kompresijos, bet tiek saltas, tiek karstas uzsikuria e prolemu et kaip 2l plyta sakyciau mazoka traukos ir sukabina tik is wietos, o toliau kai guminis?prisiklausiau pasaku is wietiniu bm'sistu pasikeiciau lemda oro srauto matuokle ir dar wisokiu nesamoniu ir wistiek taspats s.... gal kas esat susiduria su panasia problema ir galit ka patart?
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
peksinis wrote:Dazniausiai pasikeicia varikli i m50b25 ir problemos issisprendziabmw e36 benzins :D wrote:sweiki, turiu e36. Nusipirkau labai pigiai paandyt bmw, rieda smagiai, tik turiu bedu ir nelaai atrisu galus kai kuri tox waizdas kad suktu wisai e kompresijos, bet tiek saltas, tiek karstas uzsikuria e prolemu et kaip 2l plyta sakyciau mazoka traukos ir sukabina tik is wietos, o toliau kai guminis?prisiklausiau pasaku is wietiniu bm'sistu pasikeiciau lemda oro srauto matuokle ir dar wisokiu nesamoniu ir wistiek taspats s.... gal kas esat susiduria su panasia problema ir galit ka patart?
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
Jo, o jei plyta dar nedirbanciais dviem cilindrais tai isvis i vienus vartus Kaip gauni nuo 105kw+20% 140kw? As gaunu tik 126kw bet cia ne esme, esme tame, kad stock vs stock, o ne burtas tds vs stock m50tomas1982 wrote:dar papyldysiu pas tds gamintojas paliko 20% forsavimo galimybe.tai yra su varikliu nieko nereikia daryti(keisti alkuninio ir panasiai) ir papildomai forsavus varikliui nekenkia.pigiausiais ir efektyviausias forsavimas yra cipuoti
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
-
- Posts: 2
- Joined: 29 Feb 2012 00:15
- BMW: e36
Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"
kas ka galetu patart, ka butu galima dar jam daryt?ar lengwiausia tiesiog ikist kita motora?