[e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
BoB
Posts: 45
Joined: 26 Jul 2010 12:54
BMW: E30 325i coupe
Location: Siauliai

[e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by BoB » 21 Feb 2011 10:56

Sveiki, ieskojau kasko panasaus i sia tema, bet nepavyko rasti, arba blogai ieskojau. Galit isreiksti savo nuomone apie 2.5tds varikli, ar ji geriau butu turet po kapotu nei 2.5 "plyta"? Kaip tds palaiko apsukas, yra teke ne viena matyt su tds piesiant "saules", tai ar jis patvarus ant aukstu apsuku? Auto skirtas ne tik savaitgalio pasivazinejimams, tad noretusi zinot kuo daugiau apie tds. Yra teke vaziuot su e34 "plyta" ir tds, bet nezinau kiek tos galios ten belike buvo, nes tds atrode lyg ir turi didesne trauka, variklis stovetu e30 kebule. P.S. ce tik apmastymas, nereikia iskarto pradet durnu vadint. Puikiai suprantu, kad keiciant i dyzeli tektu daug ka pakeist, bet tiek vienu tiek kitu atveju, bus labai daug kas keiciama, norisi pasidaryt "zmogiska" auto, tad siuo metu pradedamas ardymas iki paciu "griauciu". Is anksto aciu uz nuomones.

User avatar
Beglys
Posts: 559
Joined: 14 Aug 2009 11:19
BMW: E30
Location: Klaipėda

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Beglys » 21 Feb 2011 11:38

Tds didesne trauka turi ant zemu apsuku (kaip ir daugelis dyzelininiu auto, nekalbant apie naujesnes technologijas turincius automobilius), todel ir atrodo, kad jis valit gerai :) ant aukstu apsuku, tai sudinai jau jam. Benzininiams kitiap. Trauka pasijaucia kazkur nuo 3000 RPM (kiek esu girdejes, tai ''plytos'' nuo to apsuku diapozono gerai raut pradeda) ir ji niekur nedingsta beveik iki red line'o. Aisku, jei su tuo tds kazka pabursi, tai jis turetu taip pat neblogai suktis. Bet kiek teke yra girdet apie ta varikli, tai jis keiksnojamas vos ne ant kiekvieno kampo...

User avatar
Aivaras1984
Posts: 159
Joined: 22 Oct 2010 16:15
BMW: e38 730d
Location: Kaunas

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Aivaras1984 » 21 Feb 2011 12:48

apie 2.5 tdš, net neverta sneket.. :D pasikonsultuok su bachurs, jis kiek maciau dyzelio asas :)

auto staiger
Posts: 544
Joined: 14 Jun 2008 23:40
BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
Location: raseiniai

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by auto staiger » 22 Feb 2011 12:12

as dejau i e30 2.5tds,nu esu tikrai patenkintas,velia ratus neprastai ir kas svarbiausia nebrangus islaikymas

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by bachurs » 24 Feb 2011 11:18

nu m51(Tds) ale sportui tai tikrai visai netinkamas(aisku galima padaryti, bet niekaip neapsimoka... nebent investuosi i ji +-7000lt- tai sis tas iseis), o jei siaip pagazuot mieste nuo sviesaforu ar kazkiek trumpai ratus paduminti tai gal. bet ir vel- be investiciju i ta varikli jis ir bus Tds, ir bus iki 170Ag(daugiau nelaikys- kol neperdarysi) kita, kad jis senu konstrukciju- su prieskamerem- netiesioginio kuro ipurskimo... turbina ne VNT- tai reiskia kad jis netures nei daug galios(Ag) nei gero(ar bent anksti atsirandancio) sukamo momento... gali deti ant Tds VNT turba- pvz nuo Alfos 2,4JTD, perdaryti jos valdyma i slegini, programuoti kompa, statyti kuleri ir t.t. bet ar apsimoka?! cia matau viena priezasti tik- jei nori tureti e30 su m51 varikliu ir esi pasiryzes dirbti ir investuoti :) aisku e30 su m51 ir standartiniu ar tik paprogramuotu turi visai vaziuoti, nes mase stipria imazesne uz e36 ar e34. bet tds variklis sunkus!
as pasidariau kazkada e36 su 3l D m57- nes to norejau ir dariau, nesukau galvos kiek tai kainuos, nes norejau ir turejau pasidaryti. patiko. tada dariausi e36 su m47 2l D- patiko ne ka maziau, nes mazesnis priekio svoris gavosi, o galia nedaug nusileido 3l D(gavosi 200Ag ir 400Nm, pas 3l D buvo +-250Ag ir 500-550Nm)- nors masina buvo grynai gatvine, bet valdesi ziauriai gerai! o paskui sumasciau kad reikia pasidaryti e30 su m47 2l D :) tai masina jau vaziuoja- nu gal geriau tinka lekia! :) skaiciu nepasakosiu, bet manau tikrai geriau apsimoka daryti toki varianta, nei su m51- aisku investuoti reikia vienu metu nemazai i varikli, bet manau ji idedi ir kuriam laikui pamirsti, o su Tds tai bus nesibaigianti dainele.
Zodziu mastyk ir daryk, jei bus klausimu rasyk. o paziureti e30 su 2l D m47 gali cia: http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... 5982967564
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
KOVAL
Posts: 19
Joined: 18 Apr 2009 01:33
BMW: e30 m20b25
Location: Klaipeda
Contact:

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by KOVAL » 12 Feb 2012 04:23

sveikas gal zinai kokiu daliu dar prireiks dejimui m51 is e34 i e30 ?

tomas1982
Posts: 688
Joined: 11 Dec 2009 12:12
BMW: E36cupe m50b25 vanos

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by tomas1982 » 12 Feb 2012 11:07

na as su savo tds ant sviesoforo stojau pries e36 2.5 pyta.na is vietos ima geraiu,bet pasiekus greiti mazdaug vaziuojant 4-5 pavara 2.5 plyta ima vytis.na mazdaug taip buvo as 5 pavara jau varau o tas 4 tai vijosi bet perjunge i 5 eme kuri laika atsilikinet

User avatar
Marielis
Posts: 46
Joined: 29 Jan 2009 23:25
BMW: E36 325
Location: Telšiai
Contact:

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Marielis » 12 Feb 2012 12:09

tomas1982 wrote:na as su savo tds ant sviesoforo stojau pries e36 2.5 pyta.na is vietos ima geraiu,bet pasiekus greiti mazdaug vaziuojant 4-5 pavara 2.5 plyta ima vytis.na mazdaug taip buvo as 5 pavara jau varau o tas 4 tai vijosi bet perjunge i 5 eme kuri laika atsilikinet
e36 325 tds (143 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 10.4 s
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s

nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude :D

User avatar
robertass
Posts: 364
Joined: 20 Jan 2011 00:20

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by robertass » 12 Feb 2012 12:25

Marielis wrote:
tomas1982 wrote:na as su savo tds ant sviesoforo stojau pries e36 2.5 pyta.na is vietos ima geraiu,bet pasiekus greiti mazdaug vaziuojant 4-5 pavara 2.5 plyta ima vytis.na mazdaug taip buvo as 5 pavara jau varau o tas 4 tai vijosi bet perjunge i 5 eme kuri laika atsilikinet
e36 325 tds (143 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 10.4 s
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s

nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude :D
kazkokia pieva lygint tds su plyta

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Mariuzzzz » 12 Feb 2012 13:31

KOVAL wrote:sveikas gal zinai kokiu daliu dar prireiks dejimui m51 is e34 i e30 ?
Kazkas turetu but panasaus kas det m50 (plyta). Kitaip sakant labai nedaug.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

Five
Posts: 72
Joined: 23 Sep 2009 05:54
BMW: e36 99' Wagon M-Tech
Location: Kaunas

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Five » 12 Feb 2012 13:40

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 655&page=2
Mariuzzzz wrote:
KOVAL wrote:sveikas gal zinai kokiu daliu dar prireiks dejimui m51 is e34 i e30 ?
Kazkas turetu but panasaus kas det m50 (plyta). Kitaip sakant labai nedaug.

User avatar
liuxaz_bmw
Posts: 369
Joined: 25 Oct 2007 23:04
BMW: E60 530d 04'
Location: Rokiskis - Kaunas
Contact:

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by liuxaz_bmw » 25 Feb 2012 15:48

e36 325 tds (143 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 10.4 s
e36 325 i (192 Hp) Įsibėgėjimas (0 — 100 km/h) 8 s

nemanau kad su tds padarytum 2.5 per didelis laiko skirtumas. gal jis paprasciausiai taupe benzina ir nespaude :D[/quote]

Nesu linkes su tavim sutikt :D tds'as su mechaniniu siurbliu ir kita turba "nesutom kur valdo kompas" tikrai ta plyta krauna, aisku ne ant ilgu atstumu, ir dar atsiminkit kad cia e30 kebulas :)
E60 530d 04' daily car

auto staiger
Posts: 544
Joined: 14 Jun 2008 23:40
BMW: e30 350 jau gyvas e30 330d
Location: raseiniai

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by auto staiger » 01 Mar 2012 21:40

nu as manau kad siais laikais vertingiau dyzelis,nes kuro nedaug valgo,palyginus su plyta,antra variklio islaikymas ganetinai pigus,e30 kebule jis tikrai vaziuoja puikiai,jau antra tokia auto turiu.jei jau eina deti naujasnias technologijas kaip m57 tai nieko nesakau tik ta rinktis,bet jei rinktis is tds ir plytos tai imciau vienareiksmiskai tds.o norint ideti i e30 kebula reikia visko is e34 tik variklio koju nuo e36tds,variklio pagalviu nuo e34 3.4td jos tokios aukstos,ismetimas nesunkiai tinka nuo e34,radiatoriu nuo e30 324,bei isipletimo bakelio nuo placiastopio,jei ka klausk per pm papasakosiu ka galesiu

tomas1982
Posts: 688
Joined: 11 Dec 2009 12:12
BMW: E36cupe m50b25 vanos

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by tomas1982 » 05 Mar 2012 20:22

dar papyldysiu pas tds gamintojas paliko 20% forsavimo galimybe.tai yra su varikliu nieko nereikia daryti(keisti alkuninio ir panasiai) ir papildomai forsavus varikliui nekenkia.pigiausiais ir efektyviausias forsavimas yra cipuoti
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by reikdaliu » 06 Mar 2012 12:01

tomas1982 wrote:dar papyldysiu pas tds gamintojas paliko 20% forsavimo galimybe.tai yra su varikliu nieko nereikia daryti(keisti alkuninio ir panasiai) ir papildomai forsavus varikliui nekenkia.pigiausiais ir efektyviausias forsavimas yra cipuoti
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi
keisti viduj nieko nereik ir didesnę turbą užmovus bei slėgį kilstelėjus. O tada jau ne tik plyta ilsisi.
http://www.youtube.com/watch?v=tBvk7Fou ... r_embedded

bmw e36 benzins :D
Posts: 2
Joined: 29 Feb 2012 00:15
BMW: e36

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by bmw e36 benzins :D » 09 Mar 2012 01:05

sweiki, turiu e36. Nusipirkau labai pigiai paandyt bmw, rieda smagiai, tik turiu bedu ir nelaai atrisu galus :) kai kuri tox waizdas kad suktu wisai e kompresijos, bet tiek saltas, tiek karstas uzsikuria e prolemu et kaip 2l plyta sakyciau mazoka traukos ir sukabina tik is wietos, o toliau kai guminis?prisiklausiau pasaku is wietiniu bm'sistu pasikeiciau lemda oro srauto matuokle ir dar wisokiu nesamoniu ir wistiek taspats s.... gal kas esat susiduria su panasia problema ir galit ka patart?

User avatar
Tadela
Posts: 1185
Joined: 01 Oct 2009 16:14
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Tadela » 09 Mar 2012 08:36

bmw e36 benzins :D wrote:sweiki, turiu e36. Nusipirkau labai pigiai paandyt bmw, rieda smagiai, tik turiu bedu ir nelaai atrisu galus :) kai kuri tox waizdas kad suktu wisai e kompresijos, bet tiek saltas, tiek karstas uzsikuria e prolemu et kaip 2l plyta sakyciau mazoka traukos ir sukabina tik is wietos, o toliau kai guminis?prisiklausiau pasaku is wietiniu bm'sistu pasikeiciau lemda oro srauto matuokle ir dar wisokiu nesamoniu ir wistiek taspats s.... gal kas esat susiduria su panasia problema ir galit ka patart?
Dazniausiai pasikeicia varikli i m50b25 ir problemos issisprendzia :)
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du

User avatar
reikdaliu
Posts: 166
Joined: 14 Apr 2011 02:41
BMW: e30
Location: Klaipėda-Žemaitija

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by reikdaliu » 09 Mar 2012 12:45

peksinis wrote:
bmw e36 benzins :D wrote:sweiki, turiu e36. Nusipirkau labai pigiai paandyt bmw, rieda smagiai, tik turiu bedu ir nelaai atrisu galus :) kai kuri tox waizdas kad suktu wisai e kompresijos, bet tiek saltas, tiek karstas uzsikuria e prolemu et kaip 2l plyta sakyciau mazoka traukos ir sukabina tik is wietos, o toliau kai guminis?prisiklausiau pasaku is wietiniu bm'sistu pasikeiciau lemda oro srauto matuokle ir dar wisokiu nesamoniu ir wistiek taspats s.... gal kas esat susiduria su panasia problema ir galit ka patart?
Dazniausiai pasikeicia varikli i m50b25 ir problemos issisprendzia :)
:D :D

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by Mariuzzzz » 10 Mar 2012 22:13

tomas1982 wrote:dar papyldysiu pas tds gamintojas paliko 20% forsavimo galimybe.tai yra su varikliu nieko nereikia daryti(keisti alkuninio ir panasiai) ir papildomai forsavus varikliui nekenkia.pigiausiais ir efektyviausias forsavimas yra cipuoti
be cipo 105kW 280nM
su cipu ~140kW ~330nM
tai tada 2.5 plyta ilsisi
Jo, o jei plyta dar nedirbanciais dviem cilindrais tai isvis i vienus vartus :DD Kaip gauni nuo 105kw+20% 140kw? As gaunu tik 126kw :D bet cia ne esme, esme tame, kad stock vs stock, o ne burtas tds vs stock m50 :)
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

bmw e36 benzins :D
Posts: 2
Joined: 29 Feb 2012 00:15
BMW: e36

Re: [e30]2.5tds vs 2.5 "plyta"

Post by bmw e36 benzins :D » 11 Mar 2012 00:30

kas ka galetu patart, ka butu galima dar jam daryt?ar lengwiausia tiesiog ikist kita motora?

Post Reply