[All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
rusiukas
Posts: 304
Joined: 05 Mar 2008 22:57
BMW: e28 524td,e32 73?iA
Location: Kidainiai
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by rusiukas » 10 May 2008 19:41

kiek esu girdejas ir skaites m30 varykliam 0,30mm eina,gali 0,35 pabandyt
e28 525i ex
e28 528i ex
e30 318i ex

kacinas666
Posts: 229
Joined: 21 Aug 2008 11:14
BMW: e28 525i, vw golf mk3
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by kacinas666 » 11 Oct 2008 14:13

sveiki, tai rimtai pasakykit kiek turi but tarpas m30b25? vieni sako 0.25 kiti 0.30, kaip suprast????

rusiukas
Posts: 304
Joined: 05 Mar 2008 22:57
BMW: e28 524td,e32 73?iA
Location: Kidainiai
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by rusiukas » 12 Oct 2008 14:45

0.30
e28 525i ex
e28 528i ex
e30 318i ex

kacinas666
Posts: 229
Joined: 21 Aug 2008 11:14
BMW: e28 525i, vw golf mk3
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by kacinas666 » 12 Oct 2008 16:36

plet, as 0,25 padariau, ziuriu ko variklis pulsuoja :D vel list reiks

User avatar
proxas
Posts: 201
Joined: 25 Jul 2008 21:13
BMW: ex E30 325i juodz blokuotz..
Location: Kaunas

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by proxas » 13 Oct 2008 22:49

kacinas666 wrote:plet, as 0,25 padariau, ziuriu ko variklis pulsuoja :D vel list reiks
jeigu darei ant shalto variklio tai turi but viskas gerai,
ash jau pasimokiau - karta padariau ant karshto... nedarykit taip vaikai :D
dabar pas mane m20b25 po 0.25 ant shalto sureguliuotas - labai gerai dirba ir nepulsuoja niekas ;)

beje pas mane pradzhioj irgi buvo pulsavimas, bet manau labiau susijes ne su vozhtuvu reguliavimu, o su tuo kad kompas buvo nuresetintas (keiciau varikli)

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by EXvaldelis » 13 Oct 2008 23:02

primeciau toki dalyka del sios temos,manau,kad su didesniais tarpeliais greiciau uzsidaro voztuvas ir taip geriau sudega kuras.koks tolkas jei jis atsidaro daugiau,tas voztuvas,bet jei degimas nors kiek veluoja ir kompresijos ne kaip naujame auto,tai jam visiskai pakanka kiek jis atsidaro,bet svarbiausia ,kad laiku uzsidaro visas misinys ir gerai sprogsta.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
proxas
Posts: 201
Joined: 25 Jul 2008 21:13
BMW: ex E30 325i juodz blokuotz..
Location: Kaunas

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by proxas » 13 Oct 2008 23:27

EXvaldelis wrote:primeciau toki dalyka del sios temos,manau,kad su didesniais tarpeliais greiciau uzsidaro voztuvas ir taip geriau sudega kuras.koks tolkas jei jis atsidaro daugiau,tas voztuvas,bet jei degimas nors kiek veluoja ir kompresijos ne kaip naujame auto,tai jam visiskai pakanka kiek jis atsidaro,bet svarbiausia ,kad laiku uzsidaro visas misinys ir gerai sprogsta.
taip savalaikis uzhsidarymas tikrai svarbus, bet jeigu prie didesniu apsuku vozhtuvas lieka uzhsidares nors truputi ilgiau nei butina tai jau labai negeras dalykas IMHO.
Primesk kiek litru oro variklis prapumpuoja per sekunde prie savo galios maksimumo RPM'u ir suprasi, kad ten suknistos milisekundes daug reishkia ;)
ant laisvu tai sutinku - didelis tarpas puikiai veikt turetu, bet va prie apsuku jau nemanau.

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by EXvaldelis » 13 Oct 2008 23:36

jei jis veluos atidaryti,tai veluos ir uzdaryti.manauprie dideliu sukiu jam geriau gerai uzsidaryti.tu bent dabar isivaizduoji velenelio kulokeli,kokios jis formos,nelabai ten didele reiksme laikui atidarymui,kaip reiksme gerai uzsidaryti.bet aisku turi buti aukso vidurys.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
Romkizz
Posts: 330
Joined: 03 Feb 2007 16:07
BMW: e30 325i | e36 320i
Location: Šiauliai
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by Romkizz » 14 Oct 2008 14:58

EXvaldelis wrote:jei jis veluos atidaryti,tai veluos ir uzdaryti.manauprie dideliu sukiu jam geriau gerai uzsidaryti.tu bent dabar isivaizduoji velenelio kulokeli,kokios jis formos,nelabai ten didele reiksme laikui atidarymui,kaip reiksme gerai uzsidaryti.bet aisku turi buti aukso vidurys.
didele esme patikek, buvom netycia :ops padare viena eksperimenta, t.y. tarpelius ~0.6mm :D
Tai patikek, iki 3500-4000rpm trauka nepasikeite, bet virs 4000rpm kai jau turetu pasireiksti bmw varikliams budingas "ryvokas", jo ne tik, kad nebuvo, bet apsukos kilo kaip kokiam 1.6L :)
Tik vienas dalykas patiko su tokiais dideliais voztuvu tarpeliais, m20 variklis dirbo neitiketinai stabiliai, be jokiu vibraciju ir pulsaciju.

User avatar
proxas
Posts: 201
Joined: 25 Jul 2008 21:13
BMW: ex E30 325i juodz blokuotz..
Location: Kaunas

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by proxas » 14 Oct 2008 17:08

Romkizz wrote:
EXvaldelis wrote:jei jis veluos atidaryti,tai veluos ir uzdaryti.manauprie dideliu sukiu jam geriau gerai uzsidaryti.tu bent dabar isivaizduoji velenelio kulokeli,kokios jis formos,nelabai ten didele reiksme laikui atidarymui,kaip reiksme gerai uzsidaryti.bet aisku turi buti aukso vidurys.
didele esme patikek, buvom netycia :ops padare viena eksperimenta, t.y. tarpelius ~0.6mm :D
Tai patikek, iki 3500-4000rpm trauka nepasikeite, bet virs 4000rpm kai jau turetu pasireiksti bmw varikliams budingas "ryvokas", jo ne tik, kad nebuvo, bet apsukos kilo kaip kokiam 1.6L :)
Tik vienas dalykas patiko su tokiais dideliais voztuvu tarpeliais, m20 variklis dirbo neitiketinai stabiliai, be jokiu vibraciju ir pulsaciju.
mhm kaip ir sakiau, butinas aukso vidurys, kitaip arba pulsuos arba nevalins... :alc

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by ErX » 15 Oct 2008 00:16

O ar labai sudetinga voztuvus reguliuoti? Nes maniskis bent mano manymu per garsiai kalena. Servisais kazkodel nebepasitikiu. Gal kas padetu ?
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
proxas
Posts: 201
Joined: 25 Jul 2008 21:13
BMW: ex E30 325i juodz blokuotz..
Location: Kaunas

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by proxas » 15 Oct 2008 14:03

ErX wrote:O ar labai sudetinga voztuvus reguliuoti? Nes maniskis bent mano manymu per garsiai kalena. Servisais kazkodel nebepasitikiu. Gal kas padetu ?
ner ka veikt;
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Adjust.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
pas tave toks pats variklis turetu but ;)

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by ErX » 15 Oct 2008 21:22

Dekui labai, bandysim, nes garaznikai arba nieko nepadare arba blogiau dar...
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

Vidmantas

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by Vidmantas » 16 Oct 2008 22:30

Sveiki m40 kas nors reguliuojasi?nervina tas genys :kar

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by EXvaldelis » 16 Oct 2008 22:37

ne.nesireguliuoja.ieskokis kitu temu apie kompensatorius bei veleneliu bedas siuose varikliuose.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

Vidmantas

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by Vidmantas » 16 Oct 2008 22:48

nu pasiskaicius,lieka variantas,pasigarsint radija

s4crificed

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by s4crificed » 19 Oct 2008 16:09

Vidmantas wrote:nu pasiskaicius,lieka variantas,pasigarsint radija
:D taip ir darau

User avatar
wikis
Posts: 173
Joined: 24 May 2008 14:38
BMW: 318i
Location: šakiai
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by wikis » 24 Oct 2008 18:28

Šiaip tai bmw motoro vožtuvų tarpeliai nereguliujami, ten stovi kompencatoriai, tie būna isdyla ir barška motoras, o kuro sanaudos tikrai nesusijusios su vožtuvais

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by EXvaldelis » 24 Oct 2008 21:58

wikis wrote:Šiaip tai bmw motoro vožtuvų tarpeliai nereguliujami, ten stovi kompencatoriai, tie būna isdyla ir barška motoras, o kuro sanaudos tikrai nesusijusios su vožtuvais
Pagaliau i foruma uzsuko tikri meistrai :vis ,ir is kur tu toks protingas :ouch .Tavo ziniai beveik visi bmw varikliai ,kurie buvo pagaminti grubiai iki 89-90 metu buvo su reguliuojamais voztuvais,ir tik poto, pradejo gaminti su kompensatoriais.Isskyrus kelis modelius,tokius kaip M3 E36,ju voztuvai isliko reguliuojami.Kitas dalykas,kad kompensatoriai neisdyla,o paprasciausiai susidevi ,uzstringa ar visai neuzsipumpuoja,kas yra labai reta su bmw varikliais isskyrus M40 variklius.Taip,kad gali eiti toliau sviestis!Ir neklaidink tu kurie nesugeba taip nusisneketi!
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
geduminaz
Posts: 8
Joined: 10 Jan 2011 20:53
BMW: E36
Location: Klaipeda

Re: [All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by geduminaz » 07 Feb 2011 00:16

pas mane kregzde 1.8 94m pradejo klakseti lygtais kad voztuvai padavus gazo kalenimas pagarseja. Kame gali but saknys?

Post Reply