[All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

[All] Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by LaimisBMW » 23 Jun 2006 22:00

Gal kas gali logiskai paaiskinti kaip sitie dalykai susije. Zmones bmw-klubas forume svaigsta kad sureguliavus voztuvus pagereja kuro ekonomija (ir variklio darbas). Is kur ? Gal benzo bake padaugeja ? :D
Kai voztuvu tarpelis yra didesnis, tai kaip tik jie uzsidaro sandariau, ir variklis graziau dirba (tik kad tarska biski garsiau). O dazniausiai nereguliuoti voztuvai ir buna per dideliu tarpeliu.
Gal as cia vienas kazko nezinau ?
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » 23 Jun 2006 22:28

o isiurbimo voztuvai atsidaro per daug kaip tarpelis didelis ir bendzo saunaudos susidaro ;)

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 23 Jun 2006 22:51

Karoliss wrote:o isiurbimo voztuvai atsidaro per daug kaip tarpelis didelis ir bendzo saunaudos susidaro ;)
Nu *** ar 0.05-0.1mm itakos gali tureti. Ir jo, ozas teisingai sako, voztuva pakels maziau.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 23 Jun 2006 23:12

kai tarpas didesnis kumstelis pilnai neatidaro voztuvo to pasekoje degimo kamera gauna maziau oro ir ismetimas irgi pan.tai voztuvu reguliavimas yra butinas

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Re: Voztuvu tarpeliai ir kuro ekonomija ?

Post by AndriuxaBMW » 23 Jun 2006 23:21

LaimisBMW wrote:Gal kas gali logiskai paaiskinti kaip sitie dalykai susije. Zmones bmw-klubas forume svaigsta kad sureguliavus voztuvus pagereja kuro ekonomija (ir variklio darbas). Is kur ? Gal benzo bake padaugeja ? :D
Kai voztuvu tarpelis yra didesnis, tai kaip tik jie uzsidaro sandariau, ir variklis graziau dirba (tik kad tarska biski garsiau). O dazniausiai nereguliuoti voztuvai ir buna per dideliu tarpeliu.
Gal as cia vienas kazko nezinau ?
galiu pasakyti taip yra standartai kuriuos gamykloje yra isnagrineja iki skausmo tad padarius ta standarta 0.25 tarpo (cia m20) variklis ygauna pilna galia yra dinamiskesnis dirbt turi be priekaistu ,to pasekoje greitejant, akseleratorius spaudziamas maziau o auto vaziuoja taip pat taigi naturalu kad ir kuro es maziau ,va jum is praktikos kodel 2.0 mieste daugiau eda nei 2.5
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
zajanas
Posts: 310
Joined: 04 Apr 2006 00:29
BMW: e36
Location: Rokiskis
Contact:

Post by zajanas » 24 Jun 2006 16:01

o kas kiek tukstanciu km reikia pareguliuoti ar kada jau garsiai kala woztuwai tada ir dar zinau kad reiki akad masina butu stowejusi is po nakties newaziuota saltas wariklis kad butu nekurtas ar tai tiesa?
cruising is not a crime

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 24 Jun 2006 16:05

as asmeniskai reguliuju po kiekvieno tepalu keitimo ,o reguliuti geriausia kai variklis pilnai atsales
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 24 Jun 2006 17:56

jei teisingai pamenu tai kas 20000km

ModisBMW
Posts: 78
Joined: 15 Jan 2006 18:21
BMW: E34 520i
Location: Ukmerge-Lietuva
Contact:

Post by ModisBMW » 24 Jun 2006 18:01

As dabar ruosiuosi reguliuoti , bet ir tepalus tuo paciu noriu pasikeisti tai kas pasikeis nuo to ka tepalus kartu su reguliavimu keisiu o ne veliau reguliuosiu po tepalu keitimo.
E 34 88 bmw3

User avatar
Mariukas E30
Posts: 641
Joined: 09 Mar 2006 18:40
BMW: E36/5 compact juo2kas
Location: kaunas
Contact:

Post by Mariukas E30 » 24 Jun 2006 18:16

Kad manau tas pats mad

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 24 Jun 2006 19:06

neturi skirtumo

ModisBMW
Posts: 78
Joined: 15 Jan 2006 18:21
BMW: E34 520i
Location: Ukmerge-Lietuva
Contact:

Post by ModisBMW » 17 Jul 2006 08:17

Sveiki viriokai turiu dabar toki klausima kaip su ismetimu ir isiurbimu tarpeliai turi but vienodi t.y. 0,25 ar ne?
Man rodos ismetimas mazesnis turetu but.
E 34 88 bmw3

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 17 Jul 2006 09:20

vienodas 0,25 ant salto 0,30 ant karsto jei reguliuji

ModisBMW
Posts: 78
Joined: 15 Jan 2006 18:21
BMW: E34 520i
Location: Ukmerge-Lietuva
Contact:

Post by ModisBMW » 17 Jul 2006 12:36

o negali buti skirtingi as tai sureguliavau ant ismetimo lygtais 0,2 o isiurbimo 0,25 tai klaksi vitiek galvoju velenelis padiles biski
E 34 88 bmw3

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 17 Jul 2006 17:18

daryk vienodus.klakseti galinuo valiko sudilimo,jei ne daug dar tai p>>hui :D

ModisBMW
Posts: 78
Joined: 15 Jan 2006 18:21
BMW: E34 520i
Location: Ukmerge-Lietuva
Contact:

Post by ModisBMW » 14 Aug 2006 11:37

Sveiki fanai, norejau paklausti tas klaksejimas ka blogo duoda tipo gal dila velenelis nuo to, nu kai gazo duodi atrodo garsiai klaksi, reik biski toleliau prasukt km tai galvoju kad neuzlusciau kur kelionej. ar nelabai cia baisu dar?
E 34 88 bmw3

Poviliukas
Posts: 481
Joined: 14 Jan 2006 19:55
BMW: e24 635CSi '84
Location: Kaunas
Contact:

Post by Poviliukas » 14 Aug 2006 11:54

Tai zinoma jei tarpeliai didesni nei gamintojo numatyti, tai ir greiciau dyla velenelis. O siaip tai nieko baisaus, tik kai turesi progos susireguliuok normaliai ;)

ModisBMW
Posts: 78
Joined: 15 Jan 2006 18:21
BMW: E34 520i
Location: Ukmerge-Lietuva
Contact:

Post by ModisBMW » 14 Aug 2006 12:26

dabar padaryti 0.2 ir 0.25 o reik visi kad butu po 0.25
E 34 88 bmw3

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 14 Aug 2006 13:16

ModisBMW wrote:dabar padaryti 0.2 ir 0.25 o reik visi kad butu po 0.25
jai cia varikliui m20 b25 tai taip
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 14 Aug 2006 19:05

m20 b20 matarui irgi tokie 25 25

Post Reply