[E38] m52b28 aušinimo problemos
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E38] m52b28 aušinimo problemos
Atsibodo jau kariaut su BMW (visa gyvenimą tik bmw ir tevairavau, bet sekanti auto nebebus bmw).
Problema tame, turiu 728 (benzinas/dujos) 5 metus ir niekaip negaliu išspresti aušinimo problemos, atrodo kaip ir viskas gerai būna, bet po kiek laiko vėl prasideda. Ir pečiukas nešila normaliai, ant 32 nėra labai karštas oras. Taip pat per tuos 5 metus vis dapilinėju antifrizą kas kokius 1500-2000km kokį litrą.
Kietos šlangos (net vandens pompa ūžti pradeda), atsukus nuorinimo varžtelius varo burbulus, išėjus burbulams šlangos suminkštėja, pompa nustoja triukšmauti. Ir po kiek laiko vėl tas pats... nebežinau ką daryti, gal yra čia rimtų specialistų kurie galėtų patarti, nes visokių "auksarankių" prisiklausiau, kiekvienas kitaip šneka.
Orint bandžiau ir pagal taisykles: šaltai, neužvestai, įjungus degimą, atsukus varžtus ir pečiūką ant 32/min oras. Bandžiau ir užkurtai nuorint ir dapilinėt antifrizą. Bandžiau ir kaip "auksarankiai" sako ant kalniuko pastačius priekį.
- Vandens pompa pakeista nauja;
- Elektrinis cirk. siurbliukas ir kiaušiniai geri;
- Įsiplėtimo bakelis su kamščiu keistas;
- Pusė šlangų pakeista į naujas;
- Tarpinė pakeista (prie to pačio ir variklis visas pilnai perrinktas);
- Net dujų reduktorius pakeistas (galvota, kad per jį prisirenka oro);
- Balos antifrizo po mašina nebūna;
- Termostatas pakeistas;
- Variklis nekaista, temperatūra nešokinėja.
Aš galvoju, kad čia kažkaip nenusiorina, tai kaip normaliai nuorinti? O šlangos kiek turi būti kietos? Jos abi šiltos ir gan kietos ir atsukus užkurtai mašinai nuorinimo varžtelį (arba užgesintai, bet šiltu varikliu) burbuliuoja. Turi tie burbulai eit?
Net nebežinau, kas daugiau gali būt...
Problema tame, turiu 728 (benzinas/dujos) 5 metus ir niekaip negaliu išspresti aušinimo problemos, atrodo kaip ir viskas gerai būna, bet po kiek laiko vėl prasideda. Ir pečiukas nešila normaliai, ant 32 nėra labai karštas oras. Taip pat per tuos 5 metus vis dapilinėju antifrizą kas kokius 1500-2000km kokį litrą.
Kietos šlangos (net vandens pompa ūžti pradeda), atsukus nuorinimo varžtelius varo burbulus, išėjus burbulams šlangos suminkštėja, pompa nustoja triukšmauti. Ir po kiek laiko vėl tas pats... nebežinau ką daryti, gal yra čia rimtų specialistų kurie galėtų patarti, nes visokių "auksarankių" prisiklausiau, kiekvienas kitaip šneka.
Orint bandžiau ir pagal taisykles: šaltai, neužvestai, įjungus degimą, atsukus varžtus ir pečiūką ant 32/min oras. Bandžiau ir užkurtai nuorint ir dapilinėt antifrizą. Bandžiau ir kaip "auksarankiai" sako ant kalniuko pastačius priekį.
- Vandens pompa pakeista nauja;
- Elektrinis cirk. siurbliukas ir kiaušiniai geri;
- Įsiplėtimo bakelis su kamščiu keistas;
- Pusė šlangų pakeista į naujas;
- Tarpinė pakeista (prie to pačio ir variklis visas pilnai perrinktas);
- Net dujų reduktorius pakeistas (galvota, kad per jį prisirenka oro);
- Balos antifrizo po mašina nebūna;
- Termostatas pakeistas;
- Variklis nekaista, temperatūra nešokinėja.
Aš galvoju, kad čia kažkaip nenusiorina, tai kaip normaliai nuorinti? O šlangos kiek turi būti kietos? Jos abi šiltos ir gan kietos ir atsukus užkurtai mašinai nuorinimo varžtelį (arba užgesintai, bet šiltu varikliu) burbuliuoja. Turi tie burbulai eit?
Net nebežinau, kas daugiau gali būt...
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
nu jei nekaista, tai cia ne ausinimo problema...
jei su cirkuliacija gerai viskas, tai gal peciaus radiatorius uzsikises yra, todel ir nesildo normaliai (nebuvo pilta kokio hermetiko ausinimo sistemos?). arba salono temperaturos daviklis spangsta (klimos valdyme turi buti), bet per diagnostika turetu rodyti (bent kiek C salone yra, jei ne pacia klaida).
jei su cirkuliacija gerai viskas, tai gal peciaus radiatorius uzsikises yra, todel ir nesildo normaliai (nebuvo pilta kokio hermetiko ausinimo sistemos?). arba salono temperaturos daviklis spangsta (klimos valdyme turi buti), bet per diagnostika turetu rodyti (bent kiek C salone yra, jei ne pacia klaida).
Push the button
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
O kaip paaiškint kietas šlangas ir pastoviai varoma orą?all in music wrote:nu jei nekaista, tai cia ne ausinimo problema...
jei su cirkuliacija gerai viskas, tai gal peciaus radiatorius uzsikises yra, todel ir nesildo normaliai (nebuvo pilta kokio hermetiko ausinimo sistemos?). arba salono temperaturos daviklis spangsta (klimos valdyme turi buti), bet per diagnostika turetu rodyti (bent kiek C salone yra, jei ne pacia klaida).
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
kietos slangos turi buti (aisku kietas kietam nelygu), nes slegis kaip padangoj turi buti.
jei per didelis slegis, tada kamstis xrenovas gali buti. viena tema kaip tik bmw klubo forume yra nesenai nagrineta apie kamsti, kaip is keliu variantu tik veikiantis pasitaike taip kad jei ir naujas kamstis, nereiskia, kad geras. perteklini slegi turi isleisti per kamsti. kamstis originalus BMW? naujas? nes kiti neretai nebuna normaliai veikiantys... be to jie skirtingi pagal laikomus slegius, tai reikia tiksliai zinoti, kokio reikia savai auto. pvz dyzelio slegis kitoks, nei bendzo. o ar pagal litraza skiriasi nezinau, nesigilinau. perku originala pagal koda ir nekyla klausimu tokiu.
del oro, tai is kur nustatei, kad ten burbulai eina, o ne tiesiog nuo cirkuliacijos su purslais varo?
dapylineti ir man reikia, tik gal ne tiek kiek tau. per 10k km apie litra gal dapilu. zinau, kad leidzia per flanca termostato korpuso, nes skiles yra (plastikiniai visi tokie) ir matos ten patiokas nedidelis, aprasoje. pas tave panasiai gali buti kur nors. o svarbiausia, kad ant salto nebega, o siltam greit nugaruoja ir nesimato. vienintelis budas pamatyti yra pastebeti spalvos pasikeitima toj vietoj kur leidzia, jei ausinimo skystis geltonas, ar raudonas, tada gerai matosi.
va jei trukumas ausinimo skyscio buna, tada silpniau sildo salona.
taip pat prie tokios temperaturos neuztenka, kad pasiltu motoras, kad pustu karsta ora, turi pasilti ir visi oro kanalai ir visa auto. ilgiau pavazinejus (valanda ar pan) ir ant laisvu sildyti normaliai turi pradeti.
jei oro burbulas butu, tai ne tai kad drungna ora pustu, o isvis salta. ir labai daznai del to kaista motoras, kol burbulas nepasalinamas.
uzvestai auto, arba pasilusio motoro uzgesinto nuorinimo kamsti atsukus visada eis oras, cia ne rodiklis, kad oro burbulu yra.
is motoro ausinimo skystis per peciuko radiatoriu pirma eina, tai pirmoj eilej nustotu visiskai sildyti salona, jei oras is motoro eitu per terpine, ar galva ir kaitimas neisvengiamas butu.
jei ausinimo skystis per dusle eitu, tada po gesinimo vel uzvesti butu sunkiau, blogiau dirbtu cilindras kazkuris, kol neisdegintu skyscio is cilindro ir pan.
taip kad pagal tavo aprasyma nieko blogo nesimato kad butu... nebent dingstantis skystis (cia reik paciam ziureti patioku). o kad normaliai sildytu reiktu gal diagnostikoj patikrint klima del rodomos salono temperaturos, pravalyti elektromagnetinius voztuvus (o ne pakeisti) ir pastoviai papildyti skyscio nelaukiant kol jo litro truks. taip pat jei buvo piltas hermetikas ausinimo sistemos, tai faktas, kad apsinese ir peciaus radiatorius ir teks susitaikyti, kad visada bus nepilnas sildymas, nes praeinamo skyscio kiekis mazeja, automatiskai maziau temperaturos atiduoda. del to ir ant apsuku daugiau sildyti pradeda, nei ant laisvu (nors panasiai ir del "kiausiniu" pastrigusiu buna).
jei per didelis slegis, tada kamstis xrenovas gali buti. viena tema kaip tik bmw klubo forume yra nesenai nagrineta apie kamsti, kaip is keliu variantu tik veikiantis pasitaike taip kad jei ir naujas kamstis, nereiskia, kad geras. perteklini slegi turi isleisti per kamsti. kamstis originalus BMW? naujas? nes kiti neretai nebuna normaliai veikiantys... be to jie skirtingi pagal laikomus slegius, tai reikia tiksliai zinoti, kokio reikia savai auto. pvz dyzelio slegis kitoks, nei bendzo. o ar pagal litraza skiriasi nezinau, nesigilinau. perku originala pagal koda ir nekyla klausimu tokiu.
del oro, tai is kur nustatei, kad ten burbulai eina, o ne tiesiog nuo cirkuliacijos su purslais varo?
dapylineti ir man reikia, tik gal ne tiek kiek tau. per 10k km apie litra gal dapilu. zinau, kad leidzia per flanca termostato korpuso, nes skiles yra (plastikiniai visi tokie) ir matos ten patiokas nedidelis, aprasoje. pas tave panasiai gali buti kur nors. o svarbiausia, kad ant salto nebega, o siltam greit nugaruoja ir nesimato. vienintelis budas pamatyti yra pastebeti spalvos pasikeitima toj vietoj kur leidzia, jei ausinimo skystis geltonas, ar raudonas, tada gerai matosi.
va jei trukumas ausinimo skyscio buna, tada silpniau sildo salona.
taip pat prie tokios temperaturos neuztenka, kad pasiltu motoras, kad pustu karsta ora, turi pasilti ir visi oro kanalai ir visa auto. ilgiau pavazinejus (valanda ar pan) ir ant laisvu sildyti normaliai turi pradeti.
jei oro burbulas butu, tai ne tai kad drungna ora pustu, o isvis salta. ir labai daznai del to kaista motoras, kol burbulas nepasalinamas.
uzvestai auto, arba pasilusio motoro uzgesinto nuorinimo kamsti atsukus visada eis oras, cia ne rodiklis, kad oro burbulu yra.
is motoro ausinimo skystis per peciuko radiatoriu pirma eina, tai pirmoj eilej nustotu visiskai sildyti salona, jei oras is motoro eitu per terpine, ar galva ir kaitimas neisvengiamas butu.
jei ausinimo skystis per dusle eitu, tada po gesinimo vel uzvesti butu sunkiau, blogiau dirbtu cilindras kazkuris, kol neisdegintu skyscio is cilindro ir pan.
taip kad pagal tavo aprasyma nieko blogo nesimato kad butu... nebent dingstantis skystis (cia reik paciam ziureti patioku). o kad normaliai sildytu reiktu gal diagnostikoj patikrint klima del rodomos salono temperaturos, pravalyti elektromagnetinius voztuvus (o ne pakeisti) ir pastoviai papildyti skyscio nelaukiant kol jo litro truks. taip pat jei buvo piltas hermetikas ausinimo sistemos, tai faktas, kad apsinese ir peciaus radiatorius ir teks susitaikyti, kad visada bus nepilnas sildymas, nes praeinamo skyscio kiekis mazeja, automatiskai maziau temperaturos atiduoda. del to ir ant apsuku daugiau sildyti pradeda, nei ant laisvu (nors panasiai ir del "kiausiniu" pastrigusiu buna).
Push the button
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
Taip pat turiu klausima prie ausinimo. m50b25 dingineja antifrizas, radau, kad bega per viena sujungima. Toliau - i issipletimo bakeli duodant gazo eina burbulai, antifrizas svarus, bet ant tepalo uzpylimo kamscio radau baltos koses nedaug, istraukiau tepalo matuokle - svari. Itariau, kad kazkas su galva, pamatavau kompresija, 5-uose cilindruose 14.5, vienam 10 bar.. Tai isvada, kad pucia kompresija per prapusta tarpine/trukusia galva i ausinimo sistema?
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
Nemeginai i ta cilindra, kuriame maziausia kompresija, lasinti tepalo ir pakartoti matavima?
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
Nemeginau, o cia kaip suprantu pilamas tepalas del to, kad paziuret ar pro ziedus kompresija eina ar pro kitur?
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
Taip. Arba lyztelt to cilindro zvake ir jei jausis saldumas, reiskias antifyzas patenka i cilindra.ErX wrote:Nemeginau, o cia kaip suprantu pilamas tepalas del to, kad paziuret ar pro ziedus kompresija eina ar pro kitur?
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
greiciau bus tavirksciai,is degimo kameros varo kompresija i ausinima.tad zvake gali nieko ir neparodyti.priesingu atveju dinginetu antifryzas ir turetu duminti variklis baltais dumais,bei jaustis ant ismetimo antifryzo kvapas.
Re: [E38] m52b28 aušinimo problemos
Tai isvada, kad bet kokiu atveju teks galva nukelt.