[E30] Amzina beda - dusta variklis...

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
Breinas
Posts: 38
Joined: 28 Feb 2008 19:39
BMW: E30 318i, E30 316iT-ex., E46 320d.

[E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by Breinas » 12 Jun 2012 19:55

M40B16... Uzsiveda lengvai, ant laisvu dirba normaliai, bet neimanoma pavaziuot. Reikia "gaudyt" spaudant gaza ir pajuda tik "uzkelus" apsukas. Butu paklenciama, bet dar didesnes problemos, kai isyla iki darbines temperaturos... Normaliai vaziuoja tik retkarciais. Pacios didziausios bedos, kai vaziuoji i ikalne, bandai isibegeti ir staiga krenta trauka. Tenka gedingai isijungti "avarini" ir trecia pavara...
Pakeistas benzo filtras, zvakes, pagrindinis zvaklaidis, babina... Kokia velniava cia turiu ir kaip jos netekti..?

aukor
Posts: 80
Joined: 13 Apr 2008 21:09
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by aukor » 12 Jun 2012 20:06

O bandei pasikeisti su kuo nors oro srauto matuoklem? Man panasiau butu i oro srauto matuokles bedyte.

Arba dar pabandyk su kazkuo ir liambda zondais pasikeisti. M43B16 turejau problema, kad kazkaip uzsitrumpino liambdos laidai ir tada pasilus varikliui siaubingai dusdavo. Tik negaliu pasakyt ar su M40 taip buna, dar tik 70km juo pravaziavau per 2 metus :D
Last edited by aukor on 12 Jun 2012 20:08, edited 1 time in total.

User avatar
TomosiusBMW
Posts: 60
Joined: 22 Jun 2010 00:32
BMW: E30 318is
Location: Klaipeda

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by TomosiusBMW » 12 Jun 2012 20:07

o bake kiek kuro? gal siurblys jau i pabaiga, yra buve panasiai kai siurblys mirinejo irgi vesdavos gerai ir laisvos idealios, bet vaziuojant trukciodavo...

User avatar
Breinas
Posts: 38
Joined: 28 Feb 2008 19:39
BMW: E30 318i, E30 316iT-ex., E46 320d.

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by Breinas » 12 Jun 2012 20:20

Oro srauto matuokles dar nebandziau... Na, beveik nebandziau... Norejau isimti is 1,8i variklio, bet ten, pasirodo, kitokia. Galvoju surasti, kas ardo ir parduoda dalimis 1,6i, o ten pakeisti ir isbandyti, kaip suprantu, keliu minuciu rekalas.

Kuro bake - ivairiai. Niekas nesikeicia. Idomu, o siurblys ir M40B16 ir M40B18 - toks pats? Lengvai galeciau sukeisti pabandymui.

Ar sudetinga issukti liambda zonda? Niekad neteko kisti nagu, tai atrodo, kad tokioje vietoje nelabai lengva bus ji iskrapstyti, nes sudetinga pasiekti ir ar nebus prikepes..?

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by tadux » 12 Jun 2012 21:29

kiek zinau siurbliai vienodi visu sitiem dviem modeliam.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by samis_p » 12 Jun 2012 22:51

Pas mane m60b40 su 1.8 siurbliu vaziuoja, tai nemanau, kad jame beda.
Man kazkaip panasu, kad traukia ora. Galbut (kaip minejo) durniuoja OSM. Dar, galbut, neveikia kompo temp daviklis (atsizvelgiant i tai, kad kinta dusimas del temperaturos). Galbut ir lambda.
Bet siaip reiktu gerai perziuret ar niekur oro netraukia (pvz. uzkurtai masinai papurskiot aerozolio aplink visas tarpinytes/gofra).
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by tadux » 13 Jun 2012 09:32

kazkur skaiciau kad nasumas skiriasi bet cia matyt neesme :)
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
samis_p
Posts: 875
Joined: 09 Oct 2009 16:25
BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
Location: Panevezys

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by samis_p » 13 Jun 2012 19:34

tadux wrote:kazkur skaiciau kad nasumas skiriasi bet cia matyt neesme :)
Galbut minimaliai, bet bmw megejai persistengt, tad kazin ar siurbliuko nasumo gala butu imanoma pasiekt prie vidutiniu sukiu. Jei dugnu prie max apsuku, tada dar gal...
Bet kiek teko ziuret bmwfans.info, tai iki 2l kaip ir tie patys siurbliai, tada iki 3.5l kiti, o ///M, 4l+ ir t.t. dar kiti (grubiai).
Why go in a straight line, when you can go sideways?

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis...

Post by zygasbmw » 16 Jun 2012 12:14

e30 visu modeliu siurbliukai vienodo nasumo.skirtumas buvo tik siaurastopio ir placiastopio,seni turejo isorinius siurblius, naujesni vidinius.ir vidiniiai buvo su skirtingais korpusais. bet pats siurbliukas vienodas.

User avatar
Breinas
Posts: 38
Joined: 28 Feb 2008 19:39
BMW: E30 318i, E30 316iT-ex., E46 320d.

Re: [E30] Amzina beda - dusta variklis... (Isspresta)

Post by Breinas » 22 Jun 2012 20:52

Na, problema didesne dalimi issisprende. Ir lengviausiu budu. Pakeitus oro srauto matuokle "nenusminga" vaziuojant i kalna ikaitusiu varikliu ir dabar nebaisu ivaziavus i sankryza gauti i sona, kai anksciau netiketai pradedavo dusti... Isliko viena problemele. Vos uzkurus nelabai nori pajudeti is vietos neuzkelus apsuku, bet kelis kartus pamynus akseleratoriu problemos nebelieka. Kol kas daugiau nieko nedarysiu.

Ačiū visiems padejusiems.

Post Reply