Page 1 of 2

[e39] 530d M57D29

Posted: 24 Jan 2013 23:56
by Laurisooo
kaip is isores atskirti 135kw ar 142kw?

dilemos esme tokia:
ant technikines raso 135kw
suvedus internete (http://bmwvin.com/) rodo kad variklis 142kw, visa kita atitinka idealiai

auto 530d universalas 2000 08 pre-facelift automatas 5begiai

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 24 Jan 2013 23:56
by bachurs
tai kad niekuom nesiskiria! tik ECU porgrama :)

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 24 Jan 2013 23:57
by Tadela
bachurs wrote:tai kad niekuom nesiskiria! tik ECU porgrama :)
tipo permeti kompa ir turi 142 is 135?

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 25 Jan 2013 00:05
by bachurs
perporgramuoji ir turi 160kW :)

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 25 Jan 2013 00:06
by Tadela
bachurs wrote:perporgramuoji ir turi 160kW :)
Viduriai laiko?

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 25 Jan 2013 00:12
by Glount
Siaip kiek zinau, tai dyzeliniu varikliu stock viduriai atlaiko daug didesniu galios kelimus, negu benzininiai, tai turetu laikyti, bet tegu geriau zinantys zmones tai patikslina arba paneigia, galbut klystu...

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 25 Jan 2013 00:24
by vroncato
Glount wrote:Siaip kiek zinau, tai dyzeliniu varikliu stock viduriai atlaiko daug didesniu galios kelimus, negu benzininiai, tai turetu laikyti, bet tegu geriau zinantys zmones tai patikslina arba paneigia, galbut klystu...
Esu girdejęs, bet irgi info ne pagrįsta, kad šiuolaikinių dyzelinių variklių blokai atlaiko iki 150% padidintos galios :)

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 25 Jan 2013 00:40
by EXvaldelis
blemba jus duodat,galima pagalvot siandien tik isijunget internetus ir net nematot su kuo vazineja patys forumieciai :vis tas pats bachuras,otto,pingvinas ir tt :appl

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 25 Jan 2013 09:57
by bachurs
sitas motoras laiko ir 350Ag tik kazin ant turesit noro ir litu iki tiek pakelt :)

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 26 Jan 2013 11:50
by VALDiS
skirias tie motorai, bet nedaug. 142kw motoro darbą reguliuoja tokios sklendės, įsiurbimo kolektoriuje, ir kurios gali padaryti daug žalos lūždamos. daugiau skirtumų tarp tų variklių nežinau.

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 26 Jan 2013 12:24
by bachurs
snekuti tu snekuti, pasidomek pirma! ne kuo Kw prikloso- sklendes buna priklausomai nuo pagaminimo metu ir greiciu dezes tipo!

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 26 Jan 2013 23:45
by Trysdupenki
mano ziniom 135kw turejo 2 tipu MAF, o 141 jau tik viena is ju.

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 17:12
by Tadela
Kaip tada skirtumai tarp 2d 100kw ir 110kw? Irgi tik programa?

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 18:13
by Mariuzzzz
peksinis wrote:Kaip tada skirtumai tarp 2d 100kw ir 110kw? Irgi tik programa?
Ne cia jau visiskai skirtingi varikliai. 100kw su siurbliu kaip 2,4 ar 2,5tds o 110 cammonrailas kaip 3,0d.

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 19:48
by simaxsas
Mariuzzzz wrote:
peksinis wrote:Kaip tada skirtumai tarp 2d 100kw ir 110kw? Irgi tik programa?
Ne cia jau visiskai skirtingi varikliai. 100kw su siurbliu kaip 2,4 ar 2,5tds o 110 cammonrailas kaip 3,0d.
nenusisnekek

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 20:01
by Mariuzzzz
Kurioj vietoj nusisnekejau? :D

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 20:05
by bachurs
nu jau idomu darosi! :)

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 20:56
by Tadela
bachurs wrote:nu jau idomu darosi! :)
Gal geriau tu papasakok, nes cia visi "dyzelistai". Po to gaunasi sugedes telefonas :vis

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 27 Jan 2013 23:38
by vroncato
Vo vo ir man idomu. Jei jau kas labai netiki, kad 100kW paprastas, o 110kW Common rail, is autodatos foto imest galiu :D

Re: [e39] 530d M57D29

Posted: 28 Jan 2013 10:01
by bachurs
nu apie 3l 135kw ir 142kw man atrodo jau aisku kad vienodi, nu bet siaip jie nera 3l :) jie yra 2,9, 3l prasidejo nuo 150kW.
2l D 100kW nera taip kad paprastas kaip Tds- m47 jau bent turi tiesioge kuro ipurskimo sistema, nors siurblys dar senas plundzerinis, o
2l D 110-120kW jau skirias ir pats gelezis- pas ji didesne stumoklio eiga 90mm,(kai pas 100kW 88mm) del to siek didesnis darbinis turis, kitokie stumokliai, visiskai kitokia kuro sistema(common rail)!