[ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Labas vakaras,
noreciau isgirsti jusu nuomones. Automobilis 2005m e46 330d 150 kw eu4 su el. turbinos valdymu. Automobilis silpnai traukia prie zemu apsuku. Pakilus apsukom ties 2500-3000, trauka yra gera. Dariausi diagnostika su INPA, kuro siurblio darbas geras, t.y. spaudimas yra toks, koki rodo INPA, kad turi buti. Oro srauto matuokle nauja (tik kazkodel paduoda truputi daugiau oro, nei INPA nurodo normas), visi filtrai pakeisti, egr isvalytas, isiurbimo kolektorius taip pat, seperatorius isplautas. Darant diagnostika, matosi, kad atsilieka turbina prie zemu apsuku. Vaziuojant ilgiau ta pacia pavara, turbina uzpucia tiek, kiek turi. Taip pat ne karta pastebejau, kad kartais prie dideliu apsuku uzpucia iki 2300 (nezinau koks matavimo vienetas INPOJ ten naudojamas). Turbinos slangai patikrinti, viskas gerai.
Buciau linkes kaltini elektrini turbinos valdyma. Paspaudus gaza, matosi kaip kojele vaiksto didejant apsukom (tik nelabai daug, nors nezinau kiek ir turi). Isjungus degima pakyla kur kas daugiau negu prie dideliu apsuku. Turbinos kojele vaiksto labai lengvai. Pasikonsultaves su kazkokiu meistru, sugalvojom nuimti ta elektrini valdyma. Ji isardzius, kazkokiu gedimu plika akimi nepastebeta. Tik tiek, kad pasukom auksciau kojeles ta alkunele (nezinau kaip ja pavadinti), kad turbinos kojele uzgesintam varikliui butu labiau pakelta. Pavaziavus, turbina prie zemesniu sukiu ipucia daugiau negu pries tai. Trauka truputi geresne, bet prie zemu apsuku vis tiek jos truksta. Paskaites komentarus, supratau, kad bereikalo patys lindom prie tos el. dalies.
Klausimas: ka tokiu atveju daryti? Ieskotis naujos turbinos? Gal imanoma kaip nors sutvarkyti ta pati elektrini valdyma?
P.S. Bandziau keleta dienu susitvarkyti DIS programa, kad butu galima patikrinti vien turbinos valdyma, bet nepavyko. Meta 200.159 klaida. Mastau gal del Windows 7.
noreciau isgirsti jusu nuomones. Automobilis 2005m e46 330d 150 kw eu4 su el. turbinos valdymu. Automobilis silpnai traukia prie zemu apsuku. Pakilus apsukom ties 2500-3000, trauka yra gera. Dariausi diagnostika su INPA, kuro siurblio darbas geras, t.y. spaudimas yra toks, koki rodo INPA, kad turi buti. Oro srauto matuokle nauja (tik kazkodel paduoda truputi daugiau oro, nei INPA nurodo normas), visi filtrai pakeisti, egr isvalytas, isiurbimo kolektorius taip pat, seperatorius isplautas. Darant diagnostika, matosi, kad atsilieka turbina prie zemu apsuku. Vaziuojant ilgiau ta pacia pavara, turbina uzpucia tiek, kiek turi. Taip pat ne karta pastebejau, kad kartais prie dideliu apsuku uzpucia iki 2300 (nezinau koks matavimo vienetas INPOJ ten naudojamas). Turbinos slangai patikrinti, viskas gerai.
Buciau linkes kaltini elektrini turbinos valdyma. Paspaudus gaza, matosi kaip kojele vaiksto didejant apsukom (tik nelabai daug, nors nezinau kiek ir turi). Isjungus degima pakyla kur kas daugiau negu prie dideliu apsuku. Turbinos kojele vaiksto labai lengvai. Pasikonsultaves su kazkokiu meistru, sugalvojom nuimti ta elektrini valdyma. Ji isardzius, kazkokiu gedimu plika akimi nepastebeta. Tik tiek, kad pasukom auksciau kojeles ta alkunele (nezinau kaip ja pavadinti), kad turbinos kojele uzgesintam varikliui butu labiau pakelta. Pavaziavus, turbina prie zemesniu sukiu ipucia daugiau negu pries tai. Trauka truputi geresne, bet prie zemu apsuku vis tiek jos truksta. Paskaites komentarus, supratau, kad bereikalo patys lindom prie tos el. dalies.
Klausimas: ka tokiu atveju daryti? Ieskotis naujos turbinos? Gal imanoma kaip nors sutvarkyti ta pati elektrini valdyma?
P.S. Bandziau keleta dienu susitvarkyti DIS programa, kad butu galima patikrinti vien turbinos valdyma, bet nepavyko. Meta 200.159 klaida. Mastau gal del Windows 7.
Last edited by MySelf on 17 Jun 2013 12:05, edited 1 time in total.
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
daug tu cia prirasei. gal kazkas kazkada tvarke turbina ir netaip geometrija sureguliavo. as deciau manometra po valytuvu ir ziureciau kas su slegiu darosi. gal pareguliuot ta traukute reiktu
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Kolkas elektrini valdyma atmetu, nes buvo patikrintas TurboOST servizo, sake, kad nera prie ko prikibt. Automobilis prie zemu sukiu, blogai traukia. Atjungus EGR (tiesiog istraukos vakuumine slanga), ant laisvu apsuku INPA turbina rodo 1003. Kaistant varikliui, rodmenys dideja ir pakyla iki 1020. Trauka atsirado prie zemu sukiu, turbina nebeatsilieka tiek, bet traukos vis tiek mazokai. Oro srautas padidejas iki 450-500 ant laisvos eigos. Pajungus EGR, oro srautas susitvarko, turbina nukrenta iki 994-998, automobilis prie zemu sukiu, traukia zymei prasciau.
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Atgal prie temos. Kadangi manem, jog yra sugedes EGR vakuumo solenoidas, pakeitem ji nauju, tas pats - pajungus egr ant laisvu turbinos darbas 998-1003 (vaziuojant prie zemu apsuku taip pat atsilieka ~150), atjungus - 1020-1030 (vaziuojant neatsilieka).
Susitvarkiau DIS, bet neiseina patikrinti DPF, nes kai spaudziu exhaust-gas backpressure, exhaust-gas temperature before particulate filter, raso not used.
Gal kas nors turite minciu, kas dar gali buti?
Susitvarkiau DIS, bet neiseina patikrinti DPF, nes kai spaudziu exhaust-gas backpressure, exhaust-gas temperature before particulate filter, raso not used.
Gal kas nors turite minciu, kas dar gali buti?
- Trysdupenki
- Posts: 998
- Joined: 04 Jun 2009 17:55
- BMW: 330d 335d
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Maziau i tas inpas ziurek. ka daryt tau parasiau.
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Geometrija reguliavom. Supratau, kad ten visai ne EGR'e esme. Atjungus EGR, turbinos darbas pagereja todel, kad kompas paduoda daugiau svaraus oro. Lygiai taip pat, neatjungus EGR, uzvestam automobiliui ilgai stovint vietoje, kai pakyla oro srautas iki 500, turbino darbas buna 1025. Truputi kilstelejus apsukas, oro srautas nukrenta iki ~300, turbina nukrenta iki 1003, nebetraukia prie zemu apsuku.
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Visada taip buwo ar bevazinejant nutiko ?
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Su ta pačia "problema" dar žinau bent 3 mašinas, ir visos kaip nekeista Euro4. Gal čia gamykloj programiškai taip padaryta dėl ekologijos?
BMW automobilių diagnostika, kodavimas, programavimas, el.dalies remontas. +37064464446
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Sveiki. Matau temos autorius nebeatrašė kuo baigėsi jam situacija, tai prikelsiu seną temą. Automobilis e46 330d 150kw su el.turbinos valdymu. Turbina prieš kelis šimtus km restauruota turboservise. Esmė tokia, kad turbina įsijungia ne visada. Nepriklausomai nuo nieko, važiuoju sau normaliai, spust tapkę, trauka yra, traukia kaip ir turi būti, sustoji pvz prie šviesoforo, nori rimčiau staruoti ir vėl nėra traukos, 1,2,3 pavara gazuoji jokios traukos, ir staiga 4 pavara įjungus traukia super, kartais visom pavarom traukia puikiai, kartais nei viena netraukia. Na tiesiog nuo nieko nepriklausomai dingsta trauka ir nors tu ką. Pridėsiu tai, kad automobilį nusipirkau prieš kelias dienas ir pirkimo dieną, kaip tyčia viskas veikė gerai. Darėme diagnostiką, jokių klaidų niekas nemeta, išskyrus tai, kad EGR užsidaręs, kaip suprantu jo selenoidas neveikia arba negauna reikiamo signalo, pats EGR slėgį laiko ir veikia, tik negauna vakumo iš selenoido. Turbo teste turbina nepripučia minimalių slėgių bent tuo momentu. Kur čia pradėti ieškoti sliekų. OSM gali turėti kažkokių problemų dėl kurių kartais veikia, o kartais ne? EGR tikriausiai negalėtų to įtakoti? Ačiū
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Gal pades gal panasu bus.pas mane opel frontera ir valdymas elektrinis.vaziuojant ismesdavo chek dingdavo turbina ir ant laisvu mesdavo chek. Vienu zodziu variklis pereidavo i avarini rezima.nuvariau ant kompo rodo kad kaltas egr.issukau pravaliau ta egr vistiek mete ta pacia klaida.tada per draugus suzinojau kad nors kiek yra itrukusi slangele ir vakuumas siurbe is lauko ora iskart meta egr klaida.tai va praejau visas slangeles ir isnyko bedaChooligaN wrote:Sveiki. Matau temos autorius nebeatrašė kuo baigėsi jam situacija, tai prikelsiu seną temą. Automobilis e46 330d 150kw su el.turbinos valdymu. Turbina prieš kelis šimtus km restauruota turboservise. Esmė tokia, kad turbina įsijungia ne visada. Nepriklausomai nuo nieko, važiuoju sau normaliai, spust tapkę, trauka yra, traukia kaip ir turi būti, sustoji pvz prie šviesoforo, nori rimčiau staruoti ir vėl nėra traukos, 1,2,3 pavara gazuoji jokios traukos, ir staiga 4 pavara įjungus traukia super, kartais visom pavarom traukia puikiai, kartais nei viena netraukia. Na tiesiog nuo nieko nepriklausomai dingsta trauka ir nors tu ką. Pridėsiu tai, kad automobilį nusipirkau prieš kelias dienas ir pirkimo dieną, kaip tyčia viskas veikė gerai. Darėme diagnostiką, jokių klaidų niekas nemeta, išskyrus tai, kad EGR užsidaręs, kaip suprantu jo selenoidas neveikia arba negauna reikiamo signalo, pats EGR slėgį laiko ir veikia, tik negauna vakumo iš selenoido. Turbo teste turbina nepripučia minimalių slėgių bent tuo momentu. Kur čia pradėti ieškoti sliekų. OSM gali turėti kažkokių problemų dėl kurių kartais veikia, o kartais ne? EGR tikriausiai negalėtų to įtakoti? Ačiū
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
opelis ne bmw, nelygink. O įsiurbimo kolektorių kas nors kada nors valėt? Turbinos slėgio daviklį žiūrėjot?tomasbmw wrote:Gal pades gal panasu bus.pas mane opel frontera ir valdymas elektrinis.vaziuojant ismesdavo chek dingdavo turbina ir ant laisvu mesdavo chek. Vienu zodziu variklis pereidavo i avarini rezima.nuvariau ant kompo rodo kad kaltas egr.issukau pravaliau ta egr vistiek mete ta pacia klaida.tada per draugus suzinojau kad nors kiek yra itrukusi slangele ir vakuumas siurbe is lauko ora iskart meta egr klaida.tai va praejau visas slangeles ir isnyko bedaChooligaN wrote:Sveiki. Matau temos autorius nebeatrašė kuo baigėsi jam situacija, tai prikelsiu seną temą. Automobilis e46 330d 150kw su el.turbinos valdymu. Turbina prieš kelis šimtus km restauruota turboservise. Esmė tokia, kad turbina įsijungia ne visada. Nepriklausomai nuo nieko, važiuoju sau normaliai, spust tapkę, trauka yra, traukia kaip ir turi būti, sustoji pvz prie šviesoforo, nori rimčiau staruoti ir vėl nėra traukos, 1,2,3 pavara gazuoji jokios traukos, ir staiga 4 pavara įjungus traukia super, kartais visom pavarom traukia puikiai, kartais nei viena netraukia. Na tiesiog nuo nieko nepriklausomai dingsta trauka ir nors tu ką. Pridėsiu tai, kad automobilį nusipirkau prieš kelias dienas ir pirkimo dieną, kaip tyčia viskas veikė gerai. Darėme diagnostiką, jokių klaidų niekas nemeta, išskyrus tai, kad EGR užsidaręs, kaip suprantu jo selenoidas neveikia arba negauna reikiamo signalo, pats EGR slėgį laiko ir veikia, tik negauna vakumo iš selenoido. Turbo teste turbina nepripučia minimalių slėgių bent tuo momentu. Kur čia pradėti ieškoti sliekų. OSM gali turėti kažkokių problemų dėl kurių kartais veikia, o kartais ne? EGR tikriausiai negalėtų to įtakoti? Ačiū
BMW automobilių diagnostika, kodavimas, programavimas, el.dalies remontas. +37064464446
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Kaip ir minejo turbina valdoma salenoido pagalba.pas opelius taip pat.kai uzsidega chek tai turbina atmetama chek vaziuojant uzgesta tada viskas atsigauna.minejo kad bmw kai uzeina netraukia buna po kiek laiko susitvarko.ir pas mane taip pat bovo.ant kompo pajungi rodo egr klaida bet pagal parametrus kuriuos rodo tai egr veikia.sutvarkiau vakuumines slangutes problema dingo.manau bmw dvirscio neisradinejo taip kad paimkim audi,opel,mersas ir t.t. jei turbinos valdymas elektrinis salenoido pagalba tai veikimo principas visur vienodas.toks valdymas patikimesnis nes esant gedimui atmetama turbina ir tokiu budu issaugomas variklis.manau nesunku patikrinti vakuumine sistema.
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
matau nematęs bmw esi žmogau. ŠITA TURBINA VALDOMA ELEKTRINIO VALDYMO O NE SELENOIDO!!!tomasbmw wrote:Kaip ir minejo turbina valdoma salenoido pagalba.pas opelius taip pat.kai uzsidega chek tai turbina atmetama chek vaziuojant uzgesta tada viskas atsigauna.minejo kad bmw kai uzeina netraukia buna po kiek laiko susitvarko.ir pas mane taip pat bovo.ant kompo pajungi rodo egr klaida bet pagal parametrus kuriuos rodo tai egr veikia.sutvarkiau vakuumines slangutes problema dingo.manau bmw dvirscio neisradinejo taip kad paimkim audi,opel,mersas ir t.t. jei turbinos valdymas elektrinis salenoido pagalba tai veikimo principas visur vienodas.toks valdymas patikimesnis nes esant gedimui atmetama turbina ir tokiu budu issaugomas variklis.manau nesunku patikrinti vakuumine sistema.
BMW automobilių diagnostika, kodavimas, programavimas, el.dalies remontas. +37064464446
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Atrasiau tai ka paraseChooligaN wrote:Sveiki. Matau temos autorius nebeatrašė kuo baigėsi jam situacija, tai prikelsiu seną temą. Automobilis e46 330d 150kw su el.turbinos valdymu. Turbina prieš kelis šimtus km restauruota turboservise. Esmė tokia, kad turbina įsijungia ne visada. Nepriklausomai nuo nieko, važiuoju sau normaliai, spust tapkę, trauka yra, traukia kaip ir turi būti, sustoji pvz prie šviesoforo, nori rimčiau staruoti ir vėl nėra traukos, 1,2,3 pavara gazuoji jokios traukos, ir staiga 4 pavara įjungus traukia super, kartais visom pavarom traukia puikiai, kartais nei viena netraukia. Na tiesiog nuo nieko nepriklausomai dingsta trauka ir nors tu ką. Pridėsiu tai, kad automobilį nusipirkau prieš kelias dienas ir pirkimo dieną, kaip tyčia viskas veikė gerai. Darėme diagnostiką, jokių klaidų niekas nemeta, išskyrus tai, kad EGR užsidaręs, kaip suprantu jo selenoidas neveikia arba negauna reikiamo signalo, pats EGR slėgį laiko ir veikia, tik negauna vakumo iš selenoido. Turbo teste turbina nepripučia minimalių slėgių bent tuo momentu. Kur čia pradėti ieškoti sliekų. OSM gali turėti kažkokių problemų dėl kurių kartais veikia, o kartais ne? EGR tikriausiai negalėtų to įtakoti? Ačiū
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Taigi,savaitgali turejau galimybe apziureti atidziau variklio skyriu,atradau,kad egr pas mane uzglusintas,ir speju isprogramuotas. Turbina restauruota,taciau atidziau ja patikrinus pamaciau,kad kliba asele, oro ausinimo sistemoje yra tepalo siek tiek,kolektorius pusiau svarus. Bedos kolkas neradau. bandysiu sia savaite vesti atgal i turboservisa,klausti kame reikalas su "tipo" restauruota turbina....
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
gal susizinok ar tikrai isprogramuotas EGR, nes is simptomu panasu kad ne...
Re: [ALL] 330d elektrinis turbinos valdymas
Gali buti turbinos aktiuatoriaus problema - isdile dantraciai.ChooligaN wrote:Sveiki. Matau temos autorius nebeatrašė kuo baigėsi jam situacija, tai prikelsiu seną temą. Automobilis e46 330d 150kw su el.turbinos valdymu. Turbina prieš kelis šimtus km restauruota turboservise. Esmė tokia, kad turbina įsijungia ne visada. Nepriklausomai nuo nieko, važiuoju sau normaliai, spust tapkę, trauka yra, traukia kaip ir turi būti, sustoji pvz prie šviesoforo, nori rimčiau staruoti ir vėl nėra traukos, 1,2,3 pavara gazuoji jokios traukos, ir staiga 4 pavara įjungus traukia super, kartais visom pavarom traukia puikiai, kartais nei viena netraukia. Na tiesiog nuo nieko nepriklausomai dingsta trauka ir nors tu ką. Pridėsiu tai, kad automobilį nusipirkau prieš kelias dienas ir pirkimo dieną, kaip tyčia viskas veikė gerai. Darėme diagnostiką, jokių klaidų niekas nemeta, išskyrus tai, kad EGR užsidaręs, kaip suprantu jo selenoidas neveikia arba negauna reikiamo signalo, pats EGR slėgį laiko ir veikia, tik negauna vakumo iš selenoido. Turbo teste turbina nepripučia minimalių slėgių bent tuo momentu. Kur čia pradėti ieškoti sliekų. OSM gali turėti kažkokių problemų dėl kurių kartais veikia, o kartais ne? EGR tikriausiai negalėtų to įtakoti? Ačiū