Page 1 of 2

[e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 26 Jun 2013 18:54
by Bentux
Po biski ziurinejuosi sau e30, jau viena turejau, kadangi iki siol vis dar isbandziau masinas(per 9 menesius pakeiciau 5 masinas) ieskojau sau tinkamiausios ir pirkau pigias kaip pavyzdines masinas, labiausiai istrigo e30, turejau 1.8, duju valgydavo 13-14, bet traukos truko, aisku susitvarkius varikli tikrai butu pagerejusi, taciau norisi sio to galingesnio. Kreipiuosi i jus chuliganistai, kiek jusu modifikuoti ir stockiniai grazuoliai valgo kuro ir kaip ju trauka. Koky varikli patartumet pirkti tam kad isliktu ekonomiskas, taciau trauka butu gan nebloga, kokiais varikliais jus patys patenkinti labiausiai

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 26 Jun 2013 19:54
by tadux
turejau e30 m10b18 toks prie mirties ekonomija nesidziaugiau ir traukos neturejo sanaudos 10-15 litru duju, pakeiciau i m20b20 trauka atsigavo ekonomija pagerejo 10-12 litru duju, bet jau batu sunkesniu vazinejama buvo, abu 10b18 ir m20b20 buvo maitinami slanginem 1 kartos dujom
Dabar i ta pati kebula ideta m50b25 tiesiogines dujos, trauka gera ir ekonomija kaip vaziuosi, ramiai niekur neskubant pagal taisykles, niekur nestabdinejant 9.5 litru duju, taip link ribotuvo dazniau ar autostrada virs 130 paminus 13.5-14 litru duju.

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 26 Jun 2013 21:41
by Bentux
Taip iseina kad 2.5 geriausias varijantas tiek trauka tiek ekonomika, dar viskas priklauso ir nuo duju, bet idomios man ir pacio benzino sanaudos, o apie 1.6 turbut isvis tyleti reikia nes kaip speju su tokiu mazu varikliu traukos 0, sanaudos belekokios

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 26 Jun 2013 22:07
by tadux
na siaip mieste gal geriau 1.6 kai nereikia dideles galios, 2.5 mieste savo atsims as kai misriu rezimu vazineju negaliu paskayt kiek miesto rezimu suvartoja, o bendzu gal tik 5 dienas vaziavau bet depresi buvo baisu paspaust :D as dujinis zmogus arba dyzelinis tik bendzu man prabanga

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 26 Jun 2013 22:09
by zygasbmw
pats geriausias galios- ekonomijos santykis manau,butu 318is.

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 26 Jun 2013 22:35
by Tadela
zygasbmw wrote:pats geriausias galios- ekonomijos santykis manau,butu 318is.
Na sita varianta testuosim :D

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 26 Jun 2013 22:40
by TomosiusBMW
zygasbmw wrote:pats geriausias galios- ekonomijos santykis manau,butu 318is.
Norėjau tą patį parašyti. Apie 10ltr benzino be jokių dujų, mieste su E30 važiavimo stilium. Traukos irgi palyginus užtenka :)

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 27 Jun 2013 09:42
by Bentux
O idomiau man kuo skiriasi 318i nuo 318is, vikipedijoj paskaiciau kaip suprantu tai "is" buvo taikomas coupe, o "i" sedanams, arba ne taip supratau, bet esme ta pati, 83 kw?
The 318iS coupe was released in 1989, soon followed by the 318i sedan and 318iC convertible.[7] These models introduced a new engine, the chain-driven DOHC M42 1.8 L 16-valve engine. This is the most modern engine available in the E30 range...

Pasitaisau, paziurejau autogide butent nuo 89 iki 90 metu 318, radau tik viena su 100kw, ar cia ir yra tas varijantas apie kuri kalbat? Nes dabar jau pasimeciau, taip iseina kad 318i 83 kw, 318is 100kw?

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 27 Jun 2013 09:42
by tadux
318is 103kW 16voztuvu Doch, M42B18 variklio kodas, o kur 83 kw tai M40B18 8voztuveliai 1 paskirstimo velenas.

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 27 Jun 2013 09:47
by Bentux
Tai 318is buvo taikomas tik coupe ar ir sedanams?

Re: [e30] Ekonomiskumo ir traukos santykis

Posted: 27 Jun 2013 09:53
by Tadela
Bentux wrote:Tai 318is buvo taikomas tik coupe ar ir sedanams?
Turbut org e30 su 1.8is rast labai sunku :D

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 09:59
by Bentux

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 10:05
by Tadela
Melynas galbut su org isu, o baltas tai variklis bus is e36, na bet kas cia tie 3kw ;)

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 13:21
by Bentux
kad ** kilovatai tai jo, bet pats vistiek smagiau zinosi jog riedi su tikru chuliganu :D

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 13:52
by tadux
gyvas 1,8is gerai sukasi, busbratke turi e36 tai e30 yra lengvesnis todel dar zvaliau vaziuoja.

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 18:04
by Bentux
Tai kaip supratau 1.8is ir 2.5 geriausi pasirinkimai is e30

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 18:16
by zygasbmw
galios atzvilgiu 325 geriau,bet ekonomijos tikrai ne.aiksu jeigu radus labai gero stovio 325 geriau imti toky,cia aisku su perspektyva jeigu vazineti su dujomis,jeigu vazineti benzinu vienareiksmiskai 318is. tik aisku rasti originalu isa irgi nera lengva.

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 27 Jun 2013 19:53
by Beglys
Bentux wrote:Tai kaip supratau 1.8is ir 2.5 geriausi pasirinkimai is e30
Pirk is karto su galingesniu varikliu. Net nespesi mirgtelti, kaip tas 318is pasijus silpnas, o jau busi nusiteikes galingesnio variklio dejimui.

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 01 Jul 2013 08:11
by Bentux
O kaip 2.3 varijantas?

Re: [e30] Ekonomiskumo ir galios santykis

Posted: 02 Jul 2013 10:15
by samis_p
Manau 2.3 nesamone. Kiek zinau pats variklis truputi senesnio varianto, be to nebus nei 318is ekonomiskumo nei 325 galios. Variantas per viduri, kuris niekuom nepasizymi. Jei neklistu, tai ir kilovatu ne kazka daugiau kaip 318is.