E46
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: E46
siaip pirma tepalai visada pilami iki normos uzgesintai, poto uzvedi masina, pereinei per P R N D ir vel gryzti i P pozicija, palieki dirbti ant P, ir pili iki normos. pradejus begt per virsu uzsuki kamsti ir gazuoji
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: E46
matuoji uzgesintai,uzkurtai ten lyg ziuri kai matuokle yra kaip kad pas varikli,o bmw lyg neturi matuokliu,o varztas sone per kuri pili kol per virsu nebega,tai ten neprimatuosi taip,paprasiausiai nusiperki tepalo koks pripiltas ir bandai pilt ,jaigu ibego kazkiek,reiskia truko,jaigu per virsu bega-netruko,o koki tepala pilt,turi but ant libduko karterio, ir ant skardeles sone dezes,bent jau modelis tikslus bus dezes,pagal tai sugooglinsi ka pilt. o kam keiti pirma pasakyk,gal nereikia,tik blogiau padarysi?
Re: E46
uzgesintai supilk gamintojo nurodyta kieky i deze kad nebegtu per virsu kiek pamenu tai neimanoma o uzvestai siurblys sukelia is karterio dezes per visa deze ir tada norma gamintojo nurodyta telpa
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: E46
noreciau paziuret kaip tu pili ta tepala ant uzkurtos karocia pasildai masina kad silta butu ,na pravaziuoji 200metru, isleidi tepala kiek imanoma , labai gerai butu atjungt radijatoriaus vamzdelius ir ispust ar istraukt is ten sena tepala, tada nujami karteri,pasikeiti ten kas priklauso,filtra tarpine ,gal kokia gumyte ar kas,nuo dezes priklauso,renki viska atgal,pili tepala iki kol brgs per normos-uzpilimo skyle,uzsuki,uzkuri masina pajungineji visus begiu po keles sekundes palaikydamas P-N-R-D 12345 na per viskas kas ten yra pas tave ,tada UZGESINI atsuki uzpilimo varzta ir dapili kad vel begtu per virsu ir viskas ,aisku del sventos ramybes po poros dienu gali vel patikrint,bet abejoju kad reiks dar dapilt. P.S masina turi tik apsilti,o ne darbines temperaturas apie 40 laipsniu kaiptik, jaigu neisvarant is radijatoriaus keiti tai tai reiktu bent viena karta praskalauti ,taprasme isleidi tepala ir pripili naujo,pajungineji begius ir vel isleidi ir ji lauk meti ir tik tada keiti filtra ir t.t.taip darant isimeta daug tepalo,bet jaigu nera galimybes viso isleist ,tik taip isivalis deze,o pakeist tik ta kur is karterio isileis tai maza nauda. pries keiciant geriau isileisk pora lasu tepalo, paziuret kaip atrodo,koks kvapas,jaigu jau gryna atrabotke ir dar smirda degesiu tai nekeisk, daug sansu kad tik pabloges.sekmes.dar tepalas neturi but butinai toks kur raso ,taip buvo tada kai masina pagamino,o seis laikais yra daug elternatyvu ,tik jaigu dapili tada ta pati reikia.
Re: E46
tai kad kalbant apie automatus, tai ne viena desimti ir ne viena simta kartu jau pyliau tuos tepalus siaip skirtingom masinom skirtingai rekomenduoja, bent jau po perrinkimo kai deze buna visai tuscia, ir paziurejus i masinos tech parametru rodoma tepalo kieki automate tai dazniausiai jis netelpa i uzgesinta masina del temperaturos teisus, ji turi but ~40 laipsniu. O pilti i uzvesta masina atsukus uzpilimo kamsti jokiu bedu. jei pili su leika tai aisku kad neipilsi is apacios, bet jei su pompa tai jokiu parkiu
Kaip pvz instruction of ATF level http://www.dummies.com/how-to/content/h ... fluid.html
Kaip pvz instruction of ATF level http://www.dummies.com/how-to/content/h ... fluid.html
- E30 FOREVER
- Posts: 450
- Joined: 27 Mar 2010 12:38
- BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS
Re: E46
reikia keist ,bet geriau to nedaryt,geriau tik dapilt,dauguma atveju kai pasikeicia pavargusioj dezej,pavargusi tepala darbas pablogeja arba buna kad isvis nevaziuoja,tu pats logiskai pagalvok.jogis wrote:kad negalima keist juodo ar smirdancio tepalo tai nesamone. butina keist.
Re: E46
tai logiskai bandau mastyt ir nesuprantu kaip gali pabloget darbas pakeitus sena tepala, tai gal ir variklyje tepalu neverta keist jeigu uzjuodave labai?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: E46
elementaru, jei tepalas juodas, tai dazniausiai buna su metalo drozlem, kurios dar neleidzia diskams praslysti. pakeitus tepala nauju, drozliu nera, tarp diskeliu atsiranda laisvumas ko pasekoje diskeliai greiciau sudyla ir automatas nebedirba
Re: E46
kokios dar drozles o tai ka filtras dezej veikia? as nesneku apie dezes su avariniais rezimais, kur neaisku kas nuluze , sukrite i karteri ir panasiai, tokiom vieta siukslyne, aplamai tepalo keitimu gedimai nesitvarko ir ji reikia keist reguliariai , o ne tada kai jau dezej pizdiec. o kad tepalas juodas tai nereiskia, kad deze mirus. kiek tokiu deziu esat mate tiek vienas tiek kitas kur po keitimo nebevaziavo? o forumuose prisikaityt gali daug ko aisku buna kai ''masteriai'' susipila ale ''shustresnius'' tepalus, kur nei klampumas tinka nei aplamai jo konsistencija atitinkamam dezes modeliui, bet tai cia atskira sneka.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: E46
per kelis metus darbo su automatais maciau gal 8-10 modeliu, kuriems pakeitus tepala deze nelaike daugiau menesio. O drozles tai patikek yra ir filtras ju visu nesulaiko isleidi tepala i skaidru inda, ir ant saules labai graziai blizga metalo dulkes ( drozlytes ). Ir siaip juodas tepalas tai jau sudeges tepalas. dazniausiai turi but raudonas ar auksinis, naujesniuose modeliuose sutinkamas ir zalias