[E46] problema del motoro temperaturos

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: 01 May 2011 22:32
BMW: E46
Location: Kedainiai

[E46] problema del motoro temperaturos

Post by Modee » 13 Jan 2014 01:47

Sveiki,gal kas esate susidure motoras nesusyla iki darbines temperaturis visda buna prie pirmo balto bruksnio. nebent kaip pavaikai pakyla. kur ieskoti problemos termostate?
e46 FL

Evaldaz
Posts: 536
Joined: 28 Mar 2006 20:40
BMW: E46 320Cd
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E46] problema del motoro temperaturos

Post by Evaldaz » 13 Jan 2014 09:28

Modee wrote:Sveiki,gal kas esate susidure motoras nesusyla iki darbines temperaturis visda buna prie pirmo balto bruksnio. nebent kaip pavaikai pakyla. kur ieskoti problemos termostate?
koks variklis? greičiausiai bus termostatas. Pas dyzelį gali būt jie 2
BMW automobilių diagnostika, kodavimas, programavimas, el.dalies remontas. +37064464446
LSZ blokų atnaujinimas iš sw3.6 --> sw4.5, bei atnaujintų pardavimas.
http://www.carelectric.lt

User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: 01 May 2011 22:32
BMW: E46
Location: Kedainiai

Re: [E46] problema del motoro temperaturos

Post by Modee » 13 Jan 2014 12:53

2,0d 100kw. Nesenai nusipirkau ir pavazinejas pastebejau kad normaliai nesusyla.
e46 FL

User avatar
Styluss
Posts: 125
Joined: 10 Nov 2007 18:07
BMW: E46 traktor
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E46] problema del motoro temperaturos

Post by Styluss » 16 Jan 2014 10:19

Modee wrote:2,0d 100kw. Nesenai nusipirkau ir pavazinejas pastebejau kad normaliai nesusyla.
Pasitikrink ar žaliuzės užsidaro užkūrus mašina, (plastmasine dėžė tarp variklio radiatoriaus), kitas elementarus ir lengvas žingsnis tikrint EGR termostatą, pasigooglink, lengvai rasi kaip ir kur jis yra, išimti trunka 10 minučių max, šaltam nuimk ir pabandyk prapūsti, jei nesipučia- greičiausiai geras, tada greičiausiai pagrindinis termostatas blogas, apie kurio keitimą nesudėtingą taip pat rasi info. Aš asmeniškai ieškojau problemos dėl ilgo šilimo variklio, su termostatais ir žaliuzėm viskas buvo gerai, todėl paskaičius labiau radau info, kad ir panašiai turėtu šilti: iki darbo ~6km (apie 10-12min), per juos nespėja iki darbinės jei užkūrus nereikia valyti mašinos, prie lengvo minuso (-1 / -5) per tokį atstumą dar lieka iki darbinės tarpelis tikrai. Šiaip, nemažai pas ką stovi el. pašildytuvas (ne WEBASTO), ir jei jis veiktų, manau pašiltų dar greičiau, bėda ta, kad koks 70-80% jų neveikia. Aiškiai jaučiasi ar veikia ar ne: užkūrus kas 2-3 sekundes apsukos truputi pakyla ir vėl pakrenta, atjungus fyškute nuo pašildytuvo apsukų kitimas nustoja. Jei dirba netolygiai, kai turėtų jis veikti - blogas. Kiek skaičiau vyksta kažkas panašaus: šildytuvą bando įjungti, pakelia apsukas, kad kompensuotų srovę jam, tačiau kompas pamato, kad gaunamas perteklius nenaudojamas, todėl kad šildytuvas taip ir neįsijungia, numeta apsukas atgal.
Gal rasi ką naudingo :)

Post Reply