[E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

[E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 15 Jan 2014 01:35

Taigi,

Nusipirkau 2.5 manifolda su gazo reguliatorium tuom (throttle body assy).

Sudejom kolektoriu su tuo reguliatorium... whatever it is called..

Teko paburt su slangutem visokiom. Ar OSM irgi turi eiti nuo 2.5 crabinio? Nepasidariau nuotrauku, kad parodyt kaip kas yra :/

Mechanikas mano yra uzimtas kolkas, tai klausiu jusu. Nes dabar uzkurem, apsukos sukylo iki 2k rpm ir stovi ties ten. Vos spusteli gaza nusileidzia akimirkai ir vel pakyla. Kaskur papuola per daug oro kaip as suprantu, bet ar negali but paprasciausias netinktanti 2.0 dabar esanti OSM? Guma ta jau supratom, kad netinka, nes yra persiaura uzmaut ant iejimo to "throttle body" priekio.

Aciu uz atsakymus is anksto :) Idesiu nuotrauku, jei nesigaus prisisaukt iki Morteno (mechaniko mano).

User avatar
Tadela
Posts: 1185
Joined: 01 Oct 2009 16:14
BMW: e30 V8
Location: Vilnius-Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Tadela » 15 Jan 2014 01:47

tai ir osm anga yra mazesne tam varikliui, tai cia kazkokia biski nesamone ant 2.5 uzdeta 2ltr osm, tai jis normaliai dirbt net neturetu...
Ivairiu kompiuteriu gedimu salinimas (Hardware ir Software).
Kompiuteriu supirkimas.
Mob. telefonu remontas.
Taip pat perku automobili, gali buti su/be tech. vaziuojantis/nevaziuojantis, is po avarijos. tel .86299329du

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 15 Jan 2014 02:02

peksinis wrote:tai ir osm anga yra mazesne tam varikliui, tai cia kazkokia biski nesamone ant 2.5 uzdeta 2ltr osm, tai jis normaliai dirbt net neturetu...
Tai vat ir nedirba normaliai :D

Aisku, dekui, to man ir reikejo :) Nelabai zinau apie varyklius tai ir todel ir klausiu. Einu ieskot 2.5 kolektoriaus OSM :)

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by _marshall_ » 15 Jan 2014 11:28

Gryba tu cia kazkoki darai. Jeigu pas tave buvo siaurastopis b20 su 2 juostu kompu ir begale vakumiuku ir tu nori pasidaryti pralaidesni oro padavima (ko pasekoje teoriskai turetu sumazet niutonu ir padauget arkliu), tada:
1. Savo kolektoriu ir pravodke priduodi i aliuma arba atiduodi bomzams.
2. Nusiperki nuo placiastopio 325i (m20b25) kolektoriu, pravodke, oro srauto matuokle, gofra, laisvos eigos voztuva, kompa taip pat galbut temp davikli (nepamenu).
3. Viska sudedi ir leki su siektiek naujesne negu tavo buvusi ipurskimo sistema.
4. Jeigu noro yra, dar gali atsisakyt rankomis reguliuojamo degimo ir paskirstytojo kuris pastoviai su dregme turi problemu, tada tau reikes paskirstytojo, jo dangtelio, plastmases po juo, tos detales prie kurios sukasi paskirstytojas, o ji sukasi ant virsutines zvaigzdes. Zvaigzde lygtais tinka sena. Dar reikes priekinio virsutinio variklio dangtelio, holo daviklio, zvaklaidziu, apatinio skyvo. Nepamenu ar reikia apatinio dangtelio, ar ir taip tinka holo daviklio vieta. Ir dar visa sita darant gali tekt pasikeisti ta vamzdi ausinimo kur eina per variklio prieki ir galbut vandens pompa.

Esu ta dares su m20b23. Mano akimis atsigavo varikliukas.
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 15 Jan 2014 13:11

_marshall_ wrote:Gryba tu cia kazkoki darai. Jeigu pas tave buvo siaurastopis b20 su 2 juostu kompu ir begale vakumiuku ir tu nori pasidaryti pralaidesni oro padavima (ko pasekoje teoriskai turetu sumazet niutonu ir padauget arkliu), tada:
1. Savo kolektoriu ir pravodke priduodi i aliuma arba atiduodi bomzams.
2. Nusiperki nuo placiastopio 325i (m20b25) kolektoriu, pravodke, oro srauto matuokle, gofra, laisvos eigos voztuva, kompa taip pat galbut temp davikli (nepamenu).
3. Viska sudedi ir leki su siektiek naujesne negu tavo buvusi ipurskimo sistema.
4. Jeigu noro yra, dar gali atsisakyt rankomis reguliuojamo degimo ir paskirstytojo kuris pastoviai su dregme turi problemu, tada tau reikes paskirstytojo, jo dangtelio, plastmases po juo, tos detales prie kurios sukasi paskirstytojas, o ji sukasi ant virsutines zvaigzdes. Zvaigzde lygtais tinka sena. Dar reikes priekinio virsutinio variklio dangtelio, holo daviklio, zvaklaidziu, apatinio skyvo. Nepamenu ar reikia apatinio dangtelio, ar ir taip tinka holo daviklio vieta. Ir dar visa sita darant gali tekt pasikeisti ta vamzdi ausinimo kur eina per variklio prieki ir galbut vandens pompa.

Esu ta dares su m20b23. Mano akimis atsigavo varikliukas.

Nu va, uzvedei ant teisingo kelio :) Vat ir suvokem, jog kasko cia truksta! Tad lieka rast OSM'a su laidinu ir gofra!
Beje dar turiu degimo distributoriu
http://www.diyautotune.com/catalog/ign6 ... p-430.html
Ar jam uzteks 2.5l kompo? Nes jei imt kompa tam 2.5 gal iskart paimt kaska kas tiks ir OSM'ei ir uzteks degimui ten jo nasumo?

P.S. Bomzai cia Danijoje dar paprasis damoketi, kad jiems slamsta kist, tai greiciausiai bus shrots. :D

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by _marshall_ » 15 Jan 2014 13:20

Jeigu nori prie atskiru babinu pereit, tai manau, kad neissisuksi be stand-alone programuojamo kompo.
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by zygasbmw » 15 Jan 2014 19:45

Norbert wrote:
_marshall_ wrote:Gryba tu cia kazkoki darai. Jeigu pas tave buvo siaurastopis b20 su 2 juostu kompu ir begale vakumiuku ir tu nori pasidaryti pralaidesni oro padavima (ko pasekoje teoriskai turetu sumazet niutonu ir padauget arkliu), tada:
1. Savo kolektoriu ir pravodke priduodi i aliuma arba atiduodi bomzams.
2. Nusiperki nuo placiastopio 325i (m20b25) kolektoriu, pravodke, oro srauto matuokle, gofra, laisvos eigos voztuva, kompa taip pat galbut temp davikli (nepamenu).
3. Viska sudedi ir leki su siektiek naujesne negu tavo buvusi ipurskimo sistema.
4. Jeigu noro yra, dar gali atsisakyt rankomis reguliuojamo degimo ir paskirstytojo kuris pastoviai su dregme turi problemu, tada tau reikes paskirstytojo, jo dangtelio, plastmases po juo, tos detales prie kurios sukasi paskirstytojas, o ji sukasi ant virsutines zvaigzdes. Zvaigzde lygtais tinka sena. Dar reikes priekinio virsutinio variklio dangtelio, holo daviklio, zvaklaidziu, apatinio skyvo. Nepamenu ar reikia apatinio dangtelio, ar ir taip tinka holo daviklio vieta. Ir dar visa sita darant gali tekt pasikeisti ta vamzdi ausinimo kur eina per variklio prieki ir galbut vandens pompa.

Esu ta dares su m20b23. Mano akimis atsigavo varikliukas.

Nu va, uzvedei ant teisingo kelio :) Vat ir suvokem, jog kasko cia truksta! Tad lieka rast OSM'a su laidinu ir gofra!
Beje dar turiu degimo distributoriu
http://www.diyautotune.com/catalog/ign6 ... p-430.html
Ar jam uzteks 2.5l kompo? Nes jei imt kompa tam 2.5 gal iskart paimt kaska kas tiks ir OSM'ei ir uzteks degimui ten jo nasumo?

P.S. Bomzai cia Danijoje dar paprasis damoketi, kad jiems slamsta kist, tai greiciausiai bus shrots. :D
kartais ir savo tema apie automobily vertetu atidziua paskaitineti,ka buvau parases,kad pasikeisti naujesnio e30 pravodke su kompu ir viskuom kitu.ir dar patariu nesivelk su tais sudinais pigiais. jeigu modifikuoji,tai modifikuok iskart mormaliai. stand alone ir viskas.bus didelis zingsnis i prieky,tiek performanco tiek laiko ir darbo atzvilgiu.

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 16 Jan 2014 01:19

Kadangi ziniu trukumas didelis ir terminai nauji, tai reiks pasidometi pradziai :) o KOLKAS!

NUPIRKTAS M30 varyklis siandien.. Tiesiog negalejau nenupirkt uz juokinga 700kr (300lt) kaina!

Pajungem oro srauto matuokle M30 ant 2.5 laisvos eigos voztuvo. Ar draugaus jie viens su kitu ar cia bus jau per daug frankensteinas? Ir jei rinktis jau gatava kompa, tai ar uzteks 2.5 ar reik jau imt rimtesni ten 3.0 3.2 3.5 ar bala nemate dar koki? Kas tiksliai zino gal?

Tuo paciu pasiklausiu ar purkstukai tiks vietoi tu kur 3.20 sedi? Ir ar ten tas tokias gumytes yra butina pasikeist kurios laiko purkstuka vietoje ant to degalu padavimo stiebules tokios ar kaip jinai besivadinntu.

User avatar
raudonis
Posts: 402
Joined: 13 Dec 2011 13:45
BMW: e30 323i
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by raudonis » 16 Jan 2014 10:47

VaJeZau :vis

Jeigu pas tave vis dar originalus Jetronic kompiuteris, jis valdo TIK kuro purkštukus ir NIEKO daugiau.
OSM nuo b25 motoro jis net nesupras, nes b25 valdomas tobulesnio Motronic kompo (valdo ir purkštukus ir degimą ir LEV vožtuvą) - nors Motronic ir Jetronic OSM pajungimo fyškės vienodos, bet kontaktų skaičius ir reikšmės SKIRIASI. PVZ ne į temą: dirbančiam m20 su Motronic atjungus matuoklę, motoras dirbs toliau, o padarius tą patį ant senesnio motoro valdomo Jetronic jis iškart užges.

Laisvos apsukos pradėjo grybaut, įtariu supjovėt kažką su LEV - laisvos eigos vožtuvu (idle valve).
Pas seną m20 valdomą Jetronic jis stovi grynai mechaninis, H formos po įsiurbimo kolektorium.
Pro jį praeina aušinimo linija nuo termostato link pečiuko: kol motoras šaltas (antifryzas toj linijoj šaltas) ir reikia aukštesnių sūkių tol LEV yra pilnai atidarytas ir į įsiurbimo kolektorių aplenkiant gazo sklendę (per storiausią šlangutę pajungtą keleivio pusėj į kolektorių) papuola maximalus papildomo oro kiekis. Kai motoras sušyla (sušyla ir antifryzas minėtoj linijoj), LEV viduj esantis termostatas priveria oro vožtuvą - sumažėja papildomo oro kiekis paduodamas į kolektorių aplenkiant gazo sklendę, motoro apsukos sumažėja.

Pas visus b25 valdomus Motronic LEV yra elektroninis, valdomas kompiuterio nuo vieno iš motoro temperatūros daviklių, stovi virš gazo sklendės. Jis pasijungia tiesiai nuo gofros (guminės alkūnės) prieš gazo sklendę ir jungiasi iškarto už gazo sklendės dar vairuotojo pusėj. Kol kompas iš daviklio mato, kad motoras šaltas, jis tą vožtuvą laiko atidarytą, šylant motorui kompas vožtuvą priveria. Jetronic kompas šito vožtuvo nedarinės.

Kur įmetei foto, ten yra coil pack o ne distributor - savaime aišku b25 kompas jo nevaldys.

Jeigu pirkai kokį nors kitą m30 motorą nei b35, tai nusipirkai brangaus metalo laužo.

"Pajungem oro srauto matuokle M30 ant 2.5 laisvos eigos voztuvo." - parašei nesąmonę, srauto matuoklė jungiasi prie kompo ir pagal jos parodymus kompas valdo purkštukus, laisvos eigos vožtuvas taip pat jungiasi prie kompo, jį kompas darinėja pagal temperatūros daviklį.

Užsiimant tokiais konstravimais, kaip visi kiti tau kartoja ir kartoja reikia stand-alone kompo, pvz MegaSquirt, V.E.M.S. ir pan - google.

b25 purkštukai valdomi Motronic yra aukštos varžos (high impedance), tavo b20 purkštukai valdomi Jetronic yra žemos varžos (low impedance) - google. Jeigu gumytės sandarios, jų keist nereikia.

Jeigu angliškai tau aiškiau, čia yra aprašas, konvertavimo iš Jetronic į Motronic:
http://www.e30zone.net/e30zonewiki/inde ... tronic_1.3
Grubiai tariant, reikia VISO variklio laidyno nuo naujesnio motoro ir VISŲ naujesnių dalių, kurios prie to laidyno kur nors, kaip nors jungiasi (kompas, visi davikliai, purkštukai, OSM, LEV, degimo sistema) taip pat papildomų dalių, kaip įvairūs tvirtinimai, dantyto pagrindinio škyvo ir t.t.

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 16 Jan 2014 12:55

Nu va, aciu uz skirta laika viska graziai isaiskinant! Dabar bent jau aisku kaip ka burt bus :)

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 17 Jan 2014 03:45

raudonis wrote:VaJeZau :vis


b25 purkštukai valdomi Motronic yra aukštos varžos (high impedance), tavo b20 purkštukai valdomi Jetronic yra žemos varžos (low impedance) - google. Jeigu gumytės sandarios, jų keist nereikia.
Taip. Jei as idedu purkstukus nuo 3.0~3.3L galvos M30 man uzteks to Motronic ECU? Logiskai mastant jie turetu but aukstos varzos? Nes tada as tiesiog pakeiciu i tuos purkstukus, sudedu visa 2.5 komplekta LEV/laidinio/ECU ir OSM ir vuala? Ar vel kaskur esu neteisus? (Pardon, as dar labai zalias, o informacijos apie tuos Megasquirt yra siek tiek man perdaug iskart viskame susivokt... )

User avatar
raudonis
Posts: 402
Joined: 13 Dec 2011 13:45
BMW: e30 323i
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by raudonis » 17 Jan 2014 09:14

m30 taip pat buvo valdomi ir Jetronic ir Motronic sistemos. Kurių metų, kokios kubatūros tas m30?
m30b30-m30b35 purkštukai perpilinėja (paduoda daugiau kuro, nei įmanoma fiziškai sudegint) jau m20b27 motorui, tai ką jau čia kalbėt apie tavo dvilitrį.

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by _marshall_ » 17 Jan 2014 10:14

Kuo tau blogai 2.5 purkstukai? Jeigu visa variklio periferija desi nuo m20b25, tai kodel purkstukus nori deti nuo m30? Pirmu atveju apsieitu be programavimo, antru atveju gautum dar pakratyt pinigine, o naudos jokios :)
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 17 Jan 2014 19:30

_marshall_ wrote:Kuo tau blogai 2.5 purkstukai? Jeigu visa variklio periferija desi nuo m20b25, tai kodel purkstukus nori deti nuo m30? Pirmu atveju apsieitu be programavimo, antru atveju gautum dar pakratyt pinigine, o naudos jokios :)
As neturiu 2.5 purkstuku. 2.0 kaip suprantu mazos varzos ir netinka 2.5 kompui? Ar as gerai kapish sita dali? :D

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by EXvaldelis » 17 Jan 2014 22:43

liaudiskai skamba taip ,yra mazas lytinis organas ir bandau jam prikabinti didelius kankolus,kad tas organas atliktu didelio darba :D bet aiksu ir taip kad tie konkolai niekuo nepades :vis
is pradziu sakai kad viskas aisku ,planai padaryti ,bet viska bandai daryti neturedamas ne menkiausio supratimo,manydamas kad dideles kubaturos variklio dalys tau pakels to lavonelio galia :ouch kai tau jau Tavo temoje viskas buvo aiskiai pasakyta ,bet tu ir net tos informacijos nesuvirskinai ,tai ka jau kalbet apie rezultata kuris jau be speliojimu tau buvo pateiktas ,sekmes projekte!
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 18 Jan 2014 00:58

EXvaldelis wrote:liaudiskai skamba taip ,yra mazas lytinis organas ir bandau jam prikabinti didelius kankolus,kad tas organas atliktu didelio darba :D bet aiksu ir taip kad tie konkolai niekuo nepades :vis
is pradziu sakai kad viskas aisku ,planai padaryti ,bet viska bandai daryti neturedamas ne menkiausio supratimo,manydamas kad dideles kubaturos variklio dalys tau pakels to lavonelio galia :ouch kai tau jau Tavo temoje viskas buvo aiskiai pasakyta ,bet tu ir net tos informacijos nesuvirskinai ,tai ka jau kalbet apie rezultata kuris jau be speliojimu tau buvo pateiktas ,sekmes projekte!
Prie ko cia tie "lytiniai" organai. As darau taip, nes jau yra padarytas ir gautas Super bukles varyklis ir super smagiai uzupdateintas. Kitavertus man neapsimoka det kaskokiu kitu varykliu siuo metu, nes draudimai sukyls belenkiek ir techninius nepereisiu su kitais varykliais, Danijoje baisiai viskas suvarzyta ir apribota.

Tiesiog uzmirskyt apie tai, kad desiu didesni varykli kolkas. Bandau padaryti viska taip, kad vizualiai niekas nesiskirtu, o efektas butu gautas didesnis. Cia ir is sportinio galima sakyt intereso noriu dar papildomai isgaut maksimum is sio dvilitrio. Tad apsienam nuo panasiu nesamoningu komentaru apie bibius ir arciau tikslo. Daug geru patarimu gavau, bet prasideda jau lazdavojimai, apie ka ir buvo vienas zmogus mane perspejes apie si foruma.

Infromacija as jau taip ne taip suvirskinau (Juolab, kad neturejau galimybiu dirbt su masinom tiek kiek dauguma jusu cia turejo, todel ir sunkiau man virskinasi viskas). Cia man tolygu suoliui is 5 fizikos klases tiesiiai i 12 klase. Daug informacijos, o jinai visa nera suvirskinta tinkamai. Practise makes Perfect - kaip sakoma. ;)

Tai det m30 b35 purkstuku neapsimoka, su kitom 2.5 paemimo dalym, nes tiesiog eikvos daugiau nei reikia benzo? Teisingai? O geriau idet 2.5 purkstukus? Ar as gerai kapish?

Klausimas, ar karamislus eitu sudet i m20 varykli nuo m30b35 turimo? (ant galvos bloko dar uzrasyta yra 3.3-3.5L)

Nes jie ten matosi turi skirtingus metalus (kas jau zinau yra gerai, nes kai vienalitis karamislas yra aliumininis, tai jie kaip ir standartiniai skaitosi, o pastarieji vizualiai jau atrodo lengvesni kas pasekoje suteiks maziau pasipriesinimo darbo eigai) ant pagalveliu kur lieciasi su paskirstimo velenelio tom briaunom. Ar dar ka galima butu pritaikyt? Nes varyklis yra ilgesnis nei 2.0 akivaizdziai, pamatavom kolektoriu isejimus :)

Gal sprunzinkos ten standesnes sedi? Ar kas zino is cia esanciu tiksliai? Ar reiktu man koda to varyklio gaut pradziai :)

:oley Aciu visiems ikisioliai pasisakiusiems ;)

User avatar
Drulia
Posts: 304
Joined: 08 Oct 2009 18:54
BMW: e30 b25||e36/5 b16||e46 pilkas dyzelis
Location: Jonava

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Drulia » 18 Jan 2014 06:14

Nesuprantu kur tavo tas meistriukas auksarankis dingo?
Dare dare viska sakei zino ,o dbr jau nebera , ir bandai pats daburt ka jis pradejo :D ?
Po nauju metu zadejai ant stendo sukt?
Kiek suprantu veluoja darbai?

User avatar
E30 FOREVER
Posts: 450
Joined: 27 Mar 2010 12:38
BMW: E30 325I AMZINAS PROJEKTAS. E38 728IS

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by E30 FOREVER » 18 Jan 2014 11:08

yra ten toks posakis nepamenu lyg--9nis kartus pamatuok tada pjauk. ar kazkas tokio ,o tu nupjauni tada matuoji. taip darydamas sukisi tukstancius o tavo tas krabas taip ir neperlips 100kw pirma pasidomek,parink informacijos tada pirk dalis ir kazka burk,o tu perki metalo lauza visoki ir bandai lego surinkt. o jaigu jau rasai kad yra tokiu budu surinktas kazkoks variklis,tai ko nesurenki pagal ta pavizdi,o cia rasineji? pirk ta m20b25 varikli ,padidink kubatura,veleneli idek rimtesni,isportink ,kompa programuojama nors lyg LAIMISBMW kazkur rase kad nera butina,galim su originaliu normaliai padaryt,jaigu neklystu ir turesi tokios pat isvaizdos varikli tik 2x galingesni negu tavo tas 2.0. o del to lazdavojimo tai nezinau kas ten tave perspejo ,bet perskaityk nors pora temu apie variklius ir tada perskaityk tai ka rasai,tada bus aisku kodel saiposi. perduok linkejimus savo mechanikui MOPEDU ir laukiam kol kazka protingo jis tau padaris. P.S varyyyklis rasosi varIklis.

User avatar
raudonis
Posts: 402
Joined: 13 Dec 2011 13:45
BMW: e30 323i
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by raudonis » 18 Jan 2014 14:11

Purkštukų reikia tokių kokių reikia :vis jeigu tau kas į skrandį įstatytų vamzdelį kaip ligoninėj ir pradėtų ten maistą pumpuot be proto, tai susinaudotų tiesiog daugiau maisto ar būtų daugiau kažkokių pasekmių tavo virškinimui?
Savo kitoj temoj pats parašęs, kad galva perrinkta su naujais karomyslais, kodėl čia klausi apie juos ir vožtuvų spyruokles?
Netinka nuo m30 niekas. Biudžetinis spyruoklių variantas - imti išorines spyruokles iš senų m20b20,b23,b27 kur gamykliškai stovėjo viengubos spyruoklės ir vidines spyruokles iš naujesnių m20b20,b25 kur stovėjo jau dvigubos spyruoklės.

Pagal tai ką surašei savo kitoj temoj gausis tau tragiškas motoras, modifikacijos iš esmės netinka 2l darbiniam tūriui.
-Custom made 288 laipsniu kampo paskirstimo velenas is labai tvirto metalo.
Nėra info, kokios firmelės tas velenukas, bet pvz Schrick 288 yra pats tas gatviniam m20 3l strokeriui, kuris sukasi iki 7000, 2.7l darytas žiedui motoras su tokiu velenėliu sukasi iki 8000, tu galvoji sukt savo 2l iki 10000? m20 pasukus link 8000 nulužinėja standartiniai karomyslai, o jeigu nestandartiniai (komplektas kainuoja tūkstančius) - pradeda tekinti velenėlį dėl nepakankamo tepimo. Kitas dalykas, įdėjus tokį plačiafazį velenuką reiktų ženkliai padidint suspaudimo laipsnį, nes kris faktinė kompresija - mišinys, kuris būtų suspaudžiamas ir sudeginamas nutekės per vėliau užsidarančius išmetimo vožtuvus. m20b20 gatviniam pikčiausias velenėlis nedaugiau ~270°.
-Portinti, platinti, slifuoti visi isejimai/iejimai galvoje.
731 galvos kanalai ir taip per dideli 2l kubatūrai, nieko ten portint ir platint nereikėjo, tik suvienodint ir išvalyt. m20b20 kubatūrai geriausia yra sena 200 galva, su siauriausiais kanalais iš visų m20 galvų.
-Sebring banana exhaust manifoldas
Čia jei gyvatynas, dauguma m20 gyvatynų gaminami 2.5 ir didesniem motoram - vamzdžio skersmuo ~4cm, kuris vėlgi 2l motorui yra stipriai per didelis, geriausias variantas - išvalytas ir suvienodintas gamyklinis kolektorius.
m20b25 įsiurbimo kolektoriaus vamzdžių diametrai taip pat per dideli 2l kubatūrai, geriausias variantas yra pasilikti b20 kolektorių ir galbūt sumontuot didesnę b25 gazo sklendę.
Ir po visų teisingų, subalansuotų tarpusavyje, atitinkančių tavo darbinį tūrį, specifines m20 įpatybęs perdarymų turėtum gatvinį motorą, kurio laisvi sūkiai mažiau 1000, yra kažkiek traukos prie žemų sūkių kad žmoniškai judėt start-stop kamštyje mieste ir kurio maksimali galia vargani 150 arklių su neegzistuojančiu sukimo momentu. Dėl to į b20 investuot ir neapsimoka, ką visi tau kartoja ir kartoja...

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 18 Jan 2014 17:55

Ka daryt jau susivokiau. Apsieinam be izeidinejimu... Jis yra labai labai geras specialistas ypac amortizatoriu ir varykliu sferoje. Vienas mano draugu mechaniku kuris mane daug zinas su juo pabendravo valandziuke ir suprato, kad apie variklius jis zino beveik nieko, o ta pripazint ne kiekvienas galetu.

Randasi 100km nuo manes, todel ir neturiu galimybiu pas ji vazineti kasdien, o ir uzsiemes zmogus yra, kad jam kas pusvalandi skambinciau del smulkmennu visokiu, tad tenka ir paciam idomu pasiknysti siuose reikaluose.
Kitas dalykas, turiu imone kurioje pats dirbu ir dar kruva kitu darbu yra, todel laiko skirt masinai yra minimaliai. Cia tikiuos tuo klausimu atsakiau ir visiems kam buvo reiksminga, viskas lieka aisku ir suprantama.

Taip buvo ideja pirkt ta tavo pamineta, kuriam jis net buvo rades beprotiskai zema kaina, bet tada prisimine apie pazystama kuris ir buvo pagamintas pagal uzsakima ne "Brandineje imoneje" kur dalis gamina dragsteriams. Tad nera ten nei brando nei ko, yra tik zmones, nusimanantis ka daro, nes jie turi uzsakymu is pavieniu klientu sportui, todel apie juos ir info nera internete daug, nes viskas eina "mouth to mouth" principu. Nebent daniskai skaityt moki.

Daugiau nerasynesiu, bet velgi dekingas uz suteikta informacija. Dabar reik tik dapirkt ko truksta ir vezt kalibruot, o tada ant stendo. Tai tiek. Updateinsiu progresa savo temoje ;)

Gero savaitgalio chebryte!

P.S. Siandien dar reduktorius neatlaike po savaitgalinio pasipraktikavimo driftinant :/ Tai dabar reik surast reduktoriu ir gal net kardana... Nes visi begiai dingo ^.^ Reiskias vaRIKLIS gerai dirba, jei reduktoriai su kardanais iseina velniop :D

Locked