[E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Drulia
Posts: 304
Joined: 08 Oct 2009 18:54
BMW: e30 b25||e36/5 b16||e46 pilkas dyzelis
Location: Jonava

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Drulia » 18 Jan 2014 17:57

Tam tavo motoriukui toli grazu iki kardano nusukimo :DDD
Greiciau sankaba sudegins ratus bandant prasukt :)

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 18 Jan 2014 18:36

Drulia wrote:Tam tavo motoriukui toli grazu iki kardano nusukimo :DDD
Greiciau sankaba sudegins ratus bandant prasukt :)

Nezinai nekalbek nesamoniu :) Sankabos neiskrenta is begiu deziu siaip jau :)

User avatar
Drulia
Posts: 304
Joined: 08 Oct 2009 18:54
BMW: e30 b25||e36/5 b16||e46 pilkas dyzelis
Location: Jonava

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Drulia » 18 Jan 2014 18:48

:vis :appl

User avatar
mantas555
Posts: 165
Joined: 20 Jan 2010 00:17
BMW: E65 730d; E30 s50; E83 3.0sd
Location: Marijampole

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by mantas555 » 18 Jan 2014 23:22

greciausiai tavo ta deze nuejo, negu tas reduktorius,jei visi begiai dingo

User avatar
BioHazard
Posts: 874
Joined: 29 Oct 2007 14:49
BMW: E30 ; E36/5
Location: Kėdainiai

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by BioHazard » 18 Jan 2014 23:43

aisku visgi as manau, kad taves niekas neperkalbes, nes skraidai padebesiais... As ir buvau labai jaunas, naivus, dariau m20b20 + turbo ir net su turbo rezultatas visiskai nuvyle, o tu bandai kazka cia isspaust is atmosferiko ir dar su tokiom juokingom modifikacijom. Po keliu metu, gal ir tiek nereiks, suprasi savo klaida, nes pas mane taip pat entuziazmo buvo pilnos akys, nieko neklausiau, bet gavosi taip, kad visgi buciau geriau paklauses kitu :)
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 19 Jan 2014 00:20

BioHazard wrote:aisku visgi as manau, kad taves niekas neperkalbes, nes skraidai padebesiais... As ir buvau labai jaunas, naivus, dariau m20b20 + turbo ir net su turbo rezultatas visiskai nuvyle, o tu bandai kazka cia isspaust is atmosferiko ir dar su tokiom juokingom modifikacijom. Po keliu metu, gal ir tiek nereiks, suprasi savo klaida, nes pas mane taip pat entuziazmo buvo pilnos akys, nieko neklausiau, bet gavosi taip, kad visgi buciau geriau paklauses kitu :)

Matai, skirtingai nei tu, as nemedzioju arklio galiu :) As medzioju gera subalansuota visu komponentu mysini, kur viskas draugaus viens su kitu. Varyklis, kuris netures perdaug arkliu, transmisija, kuria neprievartaus varyklis, pakaba kuri leis kokybiskiau ir lengviau nest pastaruosius ir estetini vaizda, kuris man ir aplinkiniems susuks galva. Tiesiog as kitaip mastau. Ir nesakyk man kad esu jaunas, nes toligrazu nesu jaunas su 28-ais metais ant nosies. Tiesiog man nereikia nesamoningu 1000arkliu kad neeitu padangu ipirkt tokiu, kurios sukibtu su keliu ir keist vidines dalis pastoviai, nes viskas tiesiog isdega po pastoviu pasidraskimu.

;) Peace

P.S. Kas liecia koki rimtesni projekta, tai jau kalbejau su Mortenu daryt grynai trasai atskira projekta kur viskas bus daroma nuo pagrindu, karkasas, varyklis bus koks mandresnis paimtas, bet tikslas bus padaryti kaska Caterhamo stiliaus, lengva, daug arkliu ir manual valdomuma, be jokiu nesamoningu elektroniniu isikysimu. Oldie goldie. Na bet cia bus daroma dar ne greit :)

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by EXvaldelis » 19 Jan 2014 00:26

Norbert wrote: Matai, skirtingai nei tu, as nemedzioju arklio galiu :) As medzioju gera subalansuota visu komponentu mysini, kur viskas draugaus viens su kitu. Varyklis, kuris netures perdaug arkliu, transmisija, kuria neprievartaus varyklis, pakaba kuri leis kokybiskiau ir lengviau nest pastaruosius ir estetini vaizda, kuris man ir aplinkiniems susuks galva. Tiesiog as kitaip mastau. Ir nesakyk man kad esu jaunas, nes toligrazu nesu jaunas su 28-ais metais ant nosies. Tiesiog man nereikia nesamoningu 1000arkliu kad neeitu padangu ipirkt tokiu, kurios sukibtu su keliu ir keist vidines dalis pastoviai, nes viskas tiesiog isdega po pastoviu pasidraskimu.

;) Peace

P.S. Kas liecia koki rimtesni projekta, tai jau kalbejau su Mortenu daryt grynai trasai atskira projekta kur viskas bus daroma nuo pagrindu, karkasas, varyklis bus koks mandresnis paimtas, bet tikslas bus padaryti kaska Caterhamo stiliaus, lengva, daug arkliu ir manual valdomuma, be jokiu nesamoningu elektroniniu isikysimu. Oldie goldie. Na bet cia bus daroma dar ne greit :)

paklausyk grobuoni ,apie kokius tu tobulinimus vel kalbi!! siame amziuje renkasi gatavas produktas o ne tai is ko visi mokesi,ir tu visvien bandai padaryt dvirati kad mintusi atgal o vaziuotu i prieki :vis tu suda nieko neisspausi is to vargso ,o neturedamas normaliai galios lauzysi visa transmisija ir pati kebula ,nes kikinsi per sankaba .tavo burtas burtu b20 vargu ar vaziuos kaip gamyklos b25 matosi kad visiskai visiskai esi ZALIAS sioje srityje ir bandai save apgauti o mums kitaip irodyti sav svajones o ne praktika ar teorija,ir nesimato tu tavo 28 kazkur prabegusiu metu
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 19 Jan 2014 01:01

EXvaldelis wrote:
Norbert wrote: Matai, skirtingai nei tu, as nemedzioju arklio galiu :) As medzioju gera subalansuota visu komponentu mysini, kur viskas draugaus viens su kitu. Varyklis, kuris netures perdaug arkliu, transmisija, kuria neprievartaus varyklis, pakaba kuri leis kokybiskiau ir lengviau nest pastaruosius ir estetini vaizda, kuris man ir aplinkiniems susuks galva. Tiesiog as kitaip mastau. Ir nesakyk man kad esu jaunas, nes toligrazu nesu jaunas su 28-ais metais ant nosies. Tiesiog man nereikia nesamoningu 1000arkliu kad neeitu padangu ipirkt tokiu, kurios sukibtu su keliu ir keist vidines dalis pastoviai, nes viskas tiesiog isdega po pastoviu pasidraskimu.

;) Peace

P.S. Kas liecia koki rimtesni projekta, tai jau kalbejau su Mortenu daryt grynai trasai atskira projekta kur viskas bus daroma nuo pagrindu, karkasas, varyklis bus koks mandresnis paimtas, bet tikslas bus padaryti kaska Caterhamo stiliaus, lengva, daug arkliu ir manual valdomuma, be jokiu nesamoningu elektroniniu isikysimu. Oldie goldie. Na bet cia bus daroma dar ne greit :)

paklausyk grobuoni ,apie kokius tu tobulinimus vel kalbi!! siame amziuje renkasi gatavas produktas o ne tai is ko visi mokesi,ir tu visvien bandai padaryt dvirati kad mintusi atgal o vaziuotu i prieki :vis tu suda nieko neisspausi is to vargso ,o neturedamas normaliai galios lauzysi visa transmisija ir pati kebula ,nes kikinsi per sankaba .tavo burtas burtu b20 vargu ar vaziuos kaip gamyklos b25 matosi kad visiskai visiskai esi ZALIAS sioje srityje ir bandai save apgauti o mums kitaip irodyti sav svajones o ne praktika ar teorija,ir nesimato tu tavo 28 kazkur prabegusiu metu

Kvepuok zmogau, nes nenoriu but kaltas veliau, kad kaskam sirdis pradejo streikuot. PAgyvensim pamatysim, nesijaudink, ne tavo pinigus leidziu :) Gavau daug naudingos informacijos, butent tai ko ir tikejaus is panasaus forumo. Dabar reik tik kibti i darbus :) Na ir fotosesija pasidaryti, jau pats laikas ^.^

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Mariuzzzz » 19 Jan 2014 19:08

Kazkaip keistai atrodo, kai zmogus turi mehanika dirbanti su naskariniai bolidais ir forume klausineja konkreciu pievu + nieko isvis nenutuokdamas dar bando irodyti savo tiesas. Pasidomek, pasiskaityk galu gale nueik prie masinos pakelt variklio dangti ir pasiziurek i varikli ir nebereiks klausimu kaip pvz. kas butu jei uzdeciau m30 karomislus ar isiurbimo kolektoriu :D Gryzk i realybe, paklausyk ka zmones tau pataria kurie tuos m20 jau senai perkande, galu gale www platybes irgi beribes ir tikrai rasi projektu is kuriu pats kazka panaudosi. Sekmes tau ir tavo susapnuotam mehanikui.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

Norbert
Posts: 53
Joined: 26 Jun 2013 01:10
BMW: E30 320i

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Norbert » 19 Jan 2014 19:19

Mariuzzzz wrote:Kazkaip keistai atrodo, kai zmogus turi mehanika dirbanti su naskariniai bolidais ir forume klausineja konkreciu pievu + nieko isvis nenutuokdamas dar bando irodyti savo tiesas. Pasidomek, pasiskaityk galu gale nueik prie masinos pakelt variklio dangti ir pasiziurek i varikli ir nebereiks klausimu kaip pvz. kas butu jei uzdeciau m30 karomislus ar isiurbimo kolektoriu :D Gryzk i realybe, paklausyk ka zmones tau pataria kurie tuos m20 jau senai perkande, galu gale www platybes irgi beribes ir tikrai rasi projektu is kuriu pats kazka panaudosi. Sekmes tau ir tavo susapnuotam mehanikui.

Bet tai kiek piktu ir pavydziu zmoniu :/ tiesiog graudu darosi...

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by Mariuzzzz » 19 Jan 2014 19:27

Galvok kaip nori, bet tie patarimai tau ir tavo pininginei i sveikata.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
dzukelis
BMW Fan draugas
Posts: 343
Joined: 28 Aug 2008 19:06
BMW: e46 330d + lsd
Location: Kaunas

Re: [E30] 2.5 Intake manifold i 2.0

Post by dzukelis » 19 Jan 2014 19:28

uzteks jau cia tavo nesamoniu

Locked