turbo ir dujos [E30]
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
turbo ir dujos [E30]
sveiki noreciau suzinot kas yra blogai jei benzininei masinai su turbina yra idedamos dujus? juk turbina vistiek stovi ant ismetimo kolektorio ir pro ja nevaiksto kuras
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: turbo ir dujos [E30]
Dyzelinas wrote:sveiki noreciau suzinot kas yra blogai jei benzininei masinai su turbina yra idedamos dujus? juk turbina vistiek stovi ant ismetimo kolektorio ir pro ja nevaiksto kuras
per ja dujos vaiksto ,o ji nesandari ir leis lauk dujas
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: turbo ir dujos [E30]
Absoliučiai jokio skirtumo,ar turbo motoras,ar N/A. Dedi ir važiuoji.
Re: turbo ir dujos [E30]
bet dauguma nepripazysta to kad i turbinine masina butu dedamos dujos. ar jos labai kenktu turbinai?
Re: turbo ir dujos [E30]
Dauguma apskritai dujų nepripažįsta.Čia jų pasirinkimas. Bet kažkodėl mašinos net iš gamyklų išvažiuoja su dujinėm įrangom. O,kad kenkia motorui,tai paistalai,lygiai taip pat kenkia ir kiti kurai,jei tai galima vadinti kenkimu... Greičiau kėbulas surudys pilnai,negu užsilenks motoras nuo dujų Lygiai taip pat "sprogsta" motorai ir benzininiai,bei dyzeliniai. Jei neprižiūri mašinos,važinėk viešuoju. Kiek turėjęs auto su dujom,(1-4 kartos),nei su viena neturėjau bėdų dėl dujų.Dyzelinas wrote:bet dauguma nepripazysta to kad i turbinine masina butu dedamos dujos. ar jos labai kenktu turbinai?
Grįžtant prie tavo klausimo,nelabai sumąstau,kas gali turbinai kenkti? Taip,dujos išskiria didesnę šilumą,todėl išmetimo sistema gali labiau įkaisti,bet tai jokios įtakos neturės,nei turbinai,nei motorui,nei važiavimui.
Re: turbo ir dujos [E30]
tai turbinai nebus didesne temperatura? o siaip tai nuo duju seda voztuvu lizdai jeigu tepimo nepadaryta. Gal tu ir neturejai problemu, bet as tarkim atsisakiau duju nes atsibodo vazinet reguliuot, o dar ir meistrai pas mus ant kiekvieno kampo loja ta pati: zvakes laidai paskirstytojas, daugiau jie nieko nezino. Turbut ir as galeciau eit dirbt dujininku paziurejes kaip dauguma dirba.
-
- Posts: 211
- Joined: 27 Mar 2009 10:43
- BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: turbo ir dujos [E30]
Kiek girdejau kiti dujas deda del didesnio performaco cia ant turbininiu auto...
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
Re: turbo ir dujos [E30]
dekui uz suteikta info. del duju tai kiek zmoniu tiek nuomoniu kaip ziuriu
-
- Posts: 211
- Joined: 27 Mar 2009 10:43
- BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: turbo ir dujos [E30]
Dek ir nesuk galvos.Kazkur maciau pardavinejo e36 compakta su turbina ir dujom.Buvo kazkas apie 280ag.Manau,kad visai neblogai kaip ant duju
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)
Re: turbo ir dujos [E30]
Tas skirtumas nebus jaučiamas,ypač for daily ride. Dėl vožtuvų,dedi tepimą-nėra problemos. Jei kreivarankis sudėjo dujas ar kažkas nemoka jų sureguliuoti,tai dar ne priežastis atsisakyti dujų,čia mano nuomonė. Pamenu,turėjau civicėlį su pačia paprasčiausia 1 kartos dujų įranga. Mašiną eksploatavau virš 3 metų,prasukta virš 40k km,neturėjau anei kokių problemų su dujom,nei vieno šovimo,nei vieno užgesimo Žvakės keistos pagal rekomendacijas,žvaklaidžiai NGK silikoniniai. Važiavau ir džiaugiausi.robertass wrote:tai turbinai nebus didesne temperatura? o siaip tai nuo duju seda voztuvu lizdai jeigu tepimo nepadaryta. Gal tu ir neturejai problemu, bet as tarkim atsisakiau duju nes atsibodo vazinet reguliuot, o dar ir meistrai pas mus ant kiekvieno kampo loja ta pati: zvakes laidai paskirstytojas, daugiau jie nieko nezino. Turbut ir as galeciau eit dirbt dujininku paziurejes kaip dauguma dirba.
Kas dėl performenso+dujos. Geras EKO variantas,kadangi ketvirtos kartos dujų įrangos ECU yra programuojami. O tai labai gerai,norintiems susimapinti įsidėjus turbo,ar šiaip prikišus rankas prie motoro. Važiuoji pigiai ir dar saugiai susiprogramuoji.
Re: turbo ir dujos [E30]
dujos turi mažesnį oktaniny skaiciu negu e95 del to galima statyti turbina ant N/A varikliu su ne turbininiu suspaudimo laipsniu. Be to dujos yra sausesnis kuras, ir kai kurie varikliai neatlaiko to, pvz mazda jom dujos peilis, del to pas dauguma yra papildomas tepimas siurbiant ora. O kad dujos ant turbininiu negerai tai cia pasakojimai is senu laiku kai nebuvo duju ipurskimo sistemu, nes maisytuvas apriboja turbinos tiekiama ora.
Re: turbo ir dujos [E30]
Pasakei ir prisnigo Kas yra turbininiai ir ne turbininiai suspaudimo laipsniai? Ir ka, kad "sausesnis"? Tik geriau, neplauna alyvos nuo sieneliu, neskatina korozijos. Kas ne tiek gerai, yra aukstesne degimo temperatura, bet siuolaikiniam varikliam tai itakos visai neturi(isskyrus keleta, kur gamintojai labai taupo medziagom ir voztuvu lizdai is karciui neatspariu medziagu). Ir kuo blogai I ar II karta su turbo? Tai yra vienas is budu, kaip pigiai ipust i atmosferika... Isvados tokios, bendroj sumoj, LPG varikliui yra labiau tinkami degalai nei benzinas, su LPG varilklio resursas padideja ir baigiam viena karta klausyt bobuciu pasaku.cooler wrote:dujos turi mažesnį oktaniny skaiciu negu e95 del to galima statyti turbina ant N/A varikliu su ne turbininiu suspaudimo laipsniu. Be to dujos yra sausesnis kuras, ir kai kurie varikliai neatlaiko to, pvz mazda jom dujos peilis, del to pas dauguma yra papildomas tepimas siurbiant ora. O kad dujos ant turbininiu negerai tai cia pasakojimai is senu laiku kai nebuvo duju ipurskimo sistemu, nes maisytuvas apriboja turbinos tiekiama ora.
Re: turbo ir dujos [E30]
+1Gedass wrote:Pasakei ir prisnigo Kas yra turbininiai ir ne turbininiai suspaudimo laipsniai? Ir ka, kad "sausesnis"? Tik geriau, neplauna alyvos nuo sieneliu, neskatina korozijos. Kas ne tiek gerai, yra aukstesne degimo temperatura, bet siuolaikiniam varikliam tai itakos visai neturi(isskyrus keleta, kur gamintojai labai taupo medziagom ir voztuvu lizdai is karciui neatspariu medziagu). Ir kuo blogai I ar II karta su turbo? Tai yra vienas is budu, kaip pigiai ipust i atmosferika... Isvados tokios, bendroj sumoj, LPG varikliui yra labiau tinkami degalai nei benzinas, su LPG varilklio resursas padideja ir baigiam viena karta klausyt bobuciu pasaku.cooler wrote:dujos turi mažesnį oktaniny skaiciu negu e95 del to galima statyti turbina ant N/A varikliu su ne turbininiu suspaudimo laipsniu. Be to dujos yra sausesnis kuras, ir kai kurie varikliai neatlaiko to, pvz mazda jom dujos peilis, del to pas dauguma yra papildomas tepimas siurbiant ora. O kad dujos ant turbininiu negerai tai cia pasakojimai is senu laiku kai nebuvo duju ipurskimo sistemu, nes maisytuvas apriboja turbinos tiekiama ora.
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: turbo ir dujos [E30]
ir šiaip dujų oktaninis skaičius ne mažesnis, o didesnis. jai gerai pamenu dujų oktaninis skaičius apie 103. be to niekad nesu matęs dujų detonuojant
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D
Re: turbo ir dujos [E30]
Va draugelis,ziedu valdovas,pas ji 1.8T tai jau 3m ir daugiau su dujom vazineja ir jokiu bedu.duju sistema aisku ne is paprastesniu.ten pas ji automatiskai jei variklis saltas benzinu kuria ir po to po viena cilindra be trukciojimu pereina ant duju
Re: turbo ir dujos [E30]
tai vadinama 4 kartos dujų įranga.tomasbmw wrote:Va draugelis,ziedu valdovas,pas ji 1.8T tai jau 3m ir daugiau su dujom vazineja ir jokiu bedu.duju sistema aisku ne is paprastesniu.ten pas ji automatiskai jei variklis saltas benzinu kuria ir po to po viena cilindra be trukciojimu pereina ant duju
Re: turbo ir dujos [E30]
Nu nu, nemeluok. Duju oktaninis skaicius didesnis.cooler wrote:dujos turi mažesnį oktaniny skaiciu negu e95
Nissan 200sx rS13
Re: turbo ir dujos [E30]
Mano nuomone su dujomis yra dvi bedos:
1) nekompetetingi meistrai, aisku ir is to sekancios bedos
2) prastos kokybes parduodamos dujos Lietuvoje, si daug mazesne uz pirmaja ir cia tai galima butu pasakyti apie visa kura, nes kazkaip uzu sienos Europoi su kokiu kuru bevaziuotum sanaudos mazesnes traukos gerenes ir t.t., pacio patirta, vaziuoti ilgi atstumai
eksploatuojama dujine atmosferikas ir dujine turbinine, viskas ok!
dedat pas gerus meistrus, netaupot ant irangos ir lekiat su sypsena
Susipazinimui
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=18&t=22068
ir siaip civic klube yra nemazai projektu su turbo ir lpg, gali pasiieskot, aisku ten galingumai po 200 ag, bet reiktu dar turbut kokiam subaru klube pasiknisti atrastum su didesniais
1) nekompetetingi meistrai, aisku ir is to sekancios bedos
2) prastos kokybes parduodamos dujos Lietuvoje, si daug mazesne uz pirmaja ir cia tai galima butu pasakyti apie visa kura, nes kazkaip uzu sienos Europoi su kokiu kuru bevaziuotum sanaudos mazesnes traukos gerenes ir t.t., pacio patirta, vaziuoti ilgi atstumai
eksploatuojama dujine atmosferikas ir dujine turbinine, viskas ok!
dedat pas gerus meistrus, netaupot ant irangos ir lekiat su sypsena
Susipazinimui
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php?f=18&t=22068
ir siaip civic klube yra nemazai projektu su turbo ir lpg, gali pasiieskot, aisku ten galingumai po 200 ag, bet reiktu dar turbut kokiam subaru klube pasiknisti atrastum su didesniais
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: turbo ir dujos [E30]
Tai kad, subaristai isviso keikia tas dujas ir zegnojasi nuo ju. Tai jiem voztuvu lizdai, tai stumuokliai sedadoonis wrote:turbut kokiam subaru klube pasiknisti atrastum su didesniais
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
Re: turbo ir dujos [E30]
Kas keikia is subaristu, o kas susideda geras irangas pas kiek gudresniu meistrus ir vazineja be vargo.
Degalu kokybe Lietuvoje tikrai nera prasta, su dujom kiek kitaip. Is esmes pacios dujos ner blogos, beda yra priemaisu kiekyje, nes ar degalines nesivalotlpyklu ar vezejai, bet rudziu ir pan brudo dujose netruksa, filtrai reikia daznai keist/valyt.
Degalu kokybe Lietuvoje tikrai nera prasta, su dujom kiek kitaip. Is esmes pacios dujos ner blogos, beda yra priemaisu kiekyje, nes ar degalines nesivalotlpyklu ar vezejai, bet rudziu ir pan brudo dujose netruksa, filtrai reikia daznai keist/valyt.