[34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
Automobilis bmw e34 518i . Kuras benzas-dujos.
Sveiki, taip nutiko kad užmiesti ir gana tolokai nuo miesto užklimpau. Išstume priekiu mane ten viskas ok.
Bet važiuojant iškart pastebėjau kad važiuoju ant 40km ir greičiau neina, spaudi tapke apsukos sukyla greičio jokio, o jau temo. Tai šitaip dar 5km nuvažiavau iš miško. Leidau atvėsti.Poto lyg bėda išsisprendė iš dallies, bet būna vistiek tas pats kiek be spaustum apsukos kyla greičio near...
Kas galėjo nutikti?
Beto mano apsukos ant laisvų visada būną 1500 1600 tiek dujom tiek benzu kiek turi būti ant pitaku paprastai?, žiemą dar dujininkai saką kad reik keist, vakumini kuri siurbli bet niekur nerandu ir jau važinėju taip. Gal nuo jo čia viskas?
Sveiki, taip nutiko kad užmiesti ir gana tolokai nuo miesto užklimpau. Išstume priekiu mane ten viskas ok.
Bet važiuojant iškart pastebėjau kad važiuoju ant 40km ir greičiau neina, spaudi tapke apsukos sukyla greičio jokio, o jau temo. Tai šitaip dar 5km nuvažiavau iš miško. Leidau atvėsti.Poto lyg bėda išsisprendė iš dallies, bet būna vistiek tas pats kiek be spaustum apsukos kyla greičio near...
Kas galėjo nutikti?
Beto mano apsukos ant laisvų visada būną 1500 1600 tiek dujom tiek benzu kiek turi būti ant pitaku paprastai?, žiemą dar dujininkai saką kad reik keist, vakumini kuri siurbli bet niekur nerandu ir jau važinėju taip. Gal nuo jo čia viskas?
Re: [34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
Kiek suprantu tai deze paprasta,mechanine.Tai reiskia sankaba slyst pradejo,kada apsukos kyla bet masina nevaziuoja.O ant laisvu tai ora kazkur siurbia.Bet kas cia per daiktas?------vakumini kuri siurbli bet niekur nerandu ir jau važinėju taip
Re: [34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
Taip mechanas.tomce wrote:Kiek suprantu tai deze paprasta,mechanine.Tai reiskia sankaba slyst pradejo,kada apsukos kyla bet masina nevaziuoja.O ant laisvu tai ora kazkur siurbia.Bet kas cia per daiktas?------vakumini kuri siurbli bet niekur nerandu ir jau važinėju taip
Klaidą padariau,dujininkai liepė pakeisti ,,vakumini kuro siurblį,, nes i vakuma oro patenką.. Nes orasį vakuma patenką.. bet taip ir neradau tos dalies..
Re: [34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
Tai kad tokio isvis nebuna,mano ziniom.Gal kalbejo apie vakumini stabdziu stiprintuva,pusle taip vadinama?Tas tai gali prakiurt ir ora leist
Re: [34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
Paskaičiau, tai taip ir užsirašiau . Jum reikia keisti vakumini kuro siurbly..
Na žodžiu i autostrada išlėkiau viskas ok vėl važiuoja pitakas..
O kaip dėl apsukų? kokios pitake turi būt ant laisvų? nes itariu kad mano 1600x ant laisvų per daug
Na žodžiu i autostrada išlėkiau viskas ok vėl važiuoja pitakas..
O kaip dėl apsukų? kokios pitake turi būt ant laisvų? nes itariu kad mano 1600x ant laisvų per daug
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: [34] Bėdos su apsukom po užklimpimo
dar iki 1000 rpm būrų galimėtų sakyt normalu šiaip 700-800rpm yra normalu.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D