[E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
sveiki , zn kad didieji reduktoriaii yra patvaresni nei vidutinieji stai klausiimas as i mano m50b25 mech. su vidutiniu reduktoriu galima ydet didyjireduktoriu? kokie perdarimai reykalingi jei ymanoma ir t,t aciu
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
Negalima.WYTIOKAS ///M wrote:sveiki , zn kad didieji reduktoriaii yra patvaresni nei vidutinieji stai klausiimas as i mano m50b25 mech. su vidutiniu reduktoriu galima ydet didyjireduktoriu? kokie perdarimai reykalingi jei ymanoma ir t,t aciu
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
imanoma, reiks keisti:
sakes
pusasius
kai kada ir kardana
sakes
pusasius
kai kada ir kardana
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
kdl neagalima? gi turetu but imanoma kaip kad ir tadzius sako? tai ar visa balki ar tik sakes ir pusasius keist reyk?
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
BMW ETK tau pades, nu arba inetinis analogas, pvz bmwfans.info Balkis toks pats
WYTIOKAS ///M wrote:kdl neagalima? gi turetu but imanoma kaip kad ir tadzius sako? tai ar visa balki ar tik sakes ir pusasius keist reyk?
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
Jis tikriausiai galvoje turi kad is mazo i vidutini imanoma. O tu tikriausiai kalbi apie 3.5i varikliu reduktoriu. Ir kokias jus tada sakias zadat sudeti nuo e34 535 ar nuo kokio e38??? Tada viso galinio tilto reikia. Nes netiks nei tvitinimai, nei pusašiai...WYTIOKAS ///M wrote:kdl neagalima? gi turetu but imanoma kaip kad ir tadzius sako? tai ar visa balki ar tik sakes ir pusasius keist reyk?
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
e34 mazu neturejo. Kalbu apie dejima is 535 ar e32'u.
tankas wrote:Jis tikriausiai galvoje turi kad is mazo i vidutini imanoma. O tu tikriausiai kalbi apie 3.5i varikliu reduktoriu. Ir kokias jus tada sakias zadat sudeti nuo e34 535 ar nuo kokio e38??? Tada viso galinio tilto reikia. Nes netiks nei tvitinimai, nei pusašiai...WYTIOKAS ///M wrote:kdl neagalima? gi turetu but imanoma kaip kad ir tadzius sako? tai ar visa balki ar tik sakes ir pusasius keist reyk?
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
vyrai kalba eina keisti is VIDUTINIO DYDZIO y DIDIJY reduktoriu :DDD pvz 540i , M5 ejo didieji.jie patvaresni nei vidutinieji. sitas klausimas mane domina.... gal nera dauk vargo pasikeisti y didijy del to ir klausiu
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
apie ta ir rasiau 540, 535, m5 ejo didieji! Tiesa 535 su isimtim, bet gan retom
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
anyway tarkim keiciant y didijy tenka keist: sakes (del ko? ) , kardana (kdl nevisada nuo ko priklauso? ir koki kita det?).... ir kaip ir viskas apart pacio reduktoriaus? dekui uz pagalba
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
sakes reiks keist del pusasiu, o pusasius del to, kad nera tokio soninio reduktoriaus flanco, kad lystu i didiji reduktoriu ir prie jo galetu prisisukt mazieji (nuo 525) pusasiai. Cia galbut ,norint palikt ramybeje sakes, galima bandyt pacio pusasio granatas keisti - bandyt ant pusasio uzmaut tas didesnes vidines granatas (niekad nebandyta, todel tik teoriniai pamastymai).
Su kardanu irgi panasi situacija - priekinis reduktoriaus flancas buvo skirtingu dydziu (jo neturint spec irangos keisti nerekomenduojama ), taigi lieka zaisti su kardanais
P.S. jei i tavo m50b25 neigrius kokia turbinike, tai man rodos sociai uzteks vidutiniojo reduktoriaus
Su kardanu irgi panasi situacija - priekinis reduktoriaus flancas buvo skirtingu dydziu (jo neturint spec irangos keisti nerekomenduojama ), taigi lieka zaisti su kardanais
P.S. jei i tavo m50b25 neigrius kokia turbinike, tai man rodos sociai uzteks vidutiniojo reduktoriaus
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
tai va kad pries puse metu subiro pirmasis o db jau baigiasi ir antrasis pakeistas :DDD atsibodo tas laisvumas makalavimasis ir t.t.
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
nu su galu aysku o kas liecia kardana (flancas tai lekstute kaip suprantu? ) tada kardana koki det nuo kokio motoro ir masinos kad tiktu ilgis ir pakabinamo guolio tvirtinimas?
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
lengviau susirast reduktoriu su tavo kardanui tinkanciu flancu (buvo mazesni, didesni ir laaaaabai dideli, bet tie laaaaabai dideli tik 540 ir 740). O siaip netgi tuose paciuose modeliuose priklausomai nuo metu, pav dezes ir panasiai galejo eiti ir mazesni ir didesni
flancas sita dalis:
flancas sita dalis:
- paulius1985
- Posts: 18
- Joined: 05 Apr 2008 17:51
- BMW: e34 525
- Location: kaunas
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
sveiki nekuriant naujos temos.norejau isimest reduktoriu blokuota.pas mane bmw e34 89 metu.darbe nt daliu parvare e34 90 metu su blokuotu reduktoriu.susitariau kad pakeist,bet palindus pasiziuret pamaciau toky paty varianta kaip eina huligankes o ne kaip pas mane e34.tai man norint isimest ta reduktoriu ka keist reik?
Re: [E34] M50 mech. keitimas is vid i didyj. reduktoriu
vidurius is vieno reduktoriaus i kita. arba visa galini tilta, kardana