[e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- Mindaugazz
- Posts: 623
- Joined: 27 Aug 2010 16:04
- BMW: A4; ZX6R e46 320
- Location: Kauno raj
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
m50, bet principas jose tas pats, nerinkau atgal, geriau jau kita nuspirkt nei sinchronizatorius keist
- mindaugas666
- Posts: 309
- Joined: 20 Sep 2009 20:47
- BMW: BMW E30sed b18, E30coup b18, E32 m30b30
- Location: Klaipeda-Kretinga-Salantai-Zemaitija
- Contact:
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
tai ka jau teks pirkt 3ia deze per pora metu
1990m. E30 318 - LPG (-M40B18) + Virintoze 2/3 drift project 60%
1987m. E30 318 + LPG + Virintoze 4/5 project 2%
1990m. E30 318i lpg touring darbinis arkliukas
1997m. E39 525i daily
1987m. E32 730 ex
http://www.facebook.com/BornToGoLow
varikio m40b18 dalis
1987m. E30 318 + LPG + Virintoze 4/5 project 2%
1990m. E30 318i lpg touring darbinis arkliukas
1997m. E39 525i daily
1987m. E32 730 ex
http://www.facebook.com/BornToGoLow
varikio m40b18 dalis
- Mindaugazz
- Posts: 623
- Joined: 27 Aug 2010 16:04
- BMW: A4; ZX6R e46 320
- Location: Kauno raj
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
pirk is kokio dzieduko mazai vaziuota ir laikys tau ji
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
Sveiki. Problema tokia iškilo: pvz, norint perjungti pavara iš 1 ir 2, kai reduktorius susiblokavęs, to neleidžia padaryt. Tiesiai važiuojant jokių problemų prie bet įv. apsukų nekyla... Kur slypi bėda? dėžėje, lsd ar tepalo...gal tepalų gali būti per mažai?
Reklama, spauda, dizainas, lipdukų gamyba, klijavimas ir t.t. idejos@psycho13.lt https://www.facebook.com/psycho13psycho
- rokanas
- Posts: 1578
- Joined: 02 May 2009 22:12
- BMW: e30 340i LSD, e46 323Ci
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
lsd tai ne prie ko cia manau tikraidominique wrote:Sveiki. Problema tokia iškilo: pvz, norint perjungti pavara iš 1 ir 2, kai reduktorius susiblokavęs, to neleidžia padaryt. Tiesiai važiuojant jokių problemų prie bet įv. apsukų nekyla... Kur slypi bėda? dėžėje, lsd ar tepalo...gal tepalų gali būti per mažai?
Rastafkiu, ground control'u, shortshiftu ir t.t. gamyba ---> http://forumas.bmwfan.lt/viewtopic.php?f=31&t=65037
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
sveiki! gal kas esate keite reduktoriaus remo gumas e46? kaip ispresuoti gumas as sugalvociau,tik vat visas ardymo procesas idomus,ka ten reikia nuardyti ir panasiai?zinoma pats ardyciau ir isardyciau,bet po to bijau,kad bus kas be reikalo nusuktas,visada maloniau daryti ka nors kai tiksliai zinai ka darai, ir ar po tvarkymo reikia daryt ratu suvedima ir t.t dekingas uz informacija!
Re: [e30] greičių dėžė, sankaba, reduktorius/ diferencialas
cia manau jungi ant apkrovos slystant sonu ir pan, tai manau tesiog motoras is pagalviu buna persikreipes ir pan, ir nevisada iskart iseina ijungti begi, nes netiksliai gaunasi. As taip manau...dominique wrote:Sveiki. Problema tokia iškilo: pvz, norint perjungti pavara iš 1 ir 2, kai reduktorius susiblokavęs, to neleidžia padaryt. Tiesiai važiuojant jokių problemų prie bet įv. apsukų nekyla... Kur slypi bėda? dėžėje, lsd ar tepalo...gal tepalų gali būti per mažai?
Buvo e30 325mt2, 325mt1, 325ix, 316 ,4x 324td, 340 V8. E34 525i , 525tds, 530 v8 ,e36 m3 evo, e38 730.
Yra e36 m3
Yra e36 m3