[All] LSD
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] LSD
pritariu, nes kiek zinau poras sekmingai galima krauti ir is kitu reduktoriu, o ne tik E30 i E30. Susisteminti tikrai butu gerai.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [All] LSD
Kur butu galima nusipirkti vidutinio LSD diskeliu ? gal kas turit isardyta vidutiny lsd ? pasidomejau situo reikalu ir radau is UK parsisiusti LSD blokiruotes diskelius, kaina iseinu kazkur apie 40euru vienetas, gal ka domintu tai, ir butu galima parsiusti dedesny kieky, vakare susirasysiu su tuo zmogeliu, ten raso kad turi visu dydziu
Re: [All] LSD
Ir čia diskelius pardavinėja, kažin kiek atsistotų tai atvažiavę iki Lietuvos:
http://www.bimmerworld.com/
Rašo 75$ lyg už komplektą.
http://www.bimmerworld.com/
Rašo 75$ lyg už komplektą.
Jei gali nevairuoti - nevairuok...
Re: [All] LSD
siunciuosi naujus sankabinius diskelius y vidutiny LSD ir radau tokios tai ydomios info, tai sakau gal kas bande ir pasidalins patirtimi, kaip suprantu darant yvarza dedat papildomas saibas, bet tokiu budu pastoviai didinasi blokavimas ir greiciau dyla, o kaip del blokavimo ant apkrovos, tos isplovos orginaliai yra 55 laipsniu, radau kad jas sumazina iki 30 laipsniu, ko pasekoje ant ytempimo labiau spaudzia diskelius ir turima daugiau % bet prailgeja ilgaamziskumas, beje padarius toky moda ir ydejus papildomai po viena diskiuka bei ta metaline plokstele abiejose pusese gaunamas 70% blokavimas. bande kas nors tik to kampo sumazinima ? kalbu apie apatines dalis siame linke, cia ne bmw lsd bet esme tokia pat
http://forums.pelicanparts.com/uploads1 ... 839460.jpg
http://forums.pelicanparts.com/uploads1 ... 839460.jpg
- ParticularM
- Posts: 54
- Joined: 25 May 2009 03:21
- BMW: E30 M50B25
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] LSD
Halo Halo. Pats naudoju Mr. Chuligan su m50b25 imontuota sirdele ir savo nelaimei isidejau 4.45 (reikejo greit reduktoriaus, nes isvazinejau i uzsieni). Taigi, 100km/h - 4, 120 - 5 apsukos. Top speed neziurejau. Zodziu vargas vargelis toks reduktorius, o ypac kai reik ilgus atstumus vaziuot. Teko 1600km nuvaziuot chodu, tai melstis pradejas buvau.
Pirma saiba isviso nezinau kur naudot - traktoriu tempiat, saulinejant 2-3 saibos, o ant zvyro 5 saiba ratai kasasi. tai tiek.
Pirma saiba isviso nezinau kur naudot - traktoriu tempiat, saulinejant 2-3 saibos, o ant zvyro 5 saiba ratai kasasi. tai tiek.
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [All] LSD
m50b25 geriausiai 3.46 arba 3.64, na dar galima 3.73 (smagiai vaziuoja), bet 4.45 tik m20 ir m20 hibridams nepakeiciamas dalykas! , o plyta ir lieka plyta jai geras perdavimas netinka.ParticularM wrote:Halo Halo. Pats naudoju Mr. Chuligan su m50b25 imontuota sirdele ir savo nelaimei isidejau 4.45 (reikejo greit reduktoriaus, nes isvazinejau i uzsieni). Taigi, 100km/h - 4, 120 - 5 apsukos. Top speed neziurejau. Zodziu vargas vargelis toks reduktorius, o ypac kai reik ilgus atstumus vaziuot. Teko 1600km nuvaziuot chodu, tai melstis pradejas buvau.
Pirma saiba isviso nezinau kur naudot - traktoriu tempiat, saulinejant 2-3 saibos, o ant zvyro 5 saiba ratai kasasi. tai tiek.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
Re: [All] LSD
maciau buvo noras kazka pasisteminto parasyti tai pasistengiau biski:
BMW paciu blokiruociu diskeliu dyziai:
maziausios 168-31,5sq cm 42x76mm,
vidutines 188-43.0sq cm 48x88.25mm
didziausios 210-58,0sq cm 58x103,75mm
Mazieji reduktoriai:
Bmw 2002, 320i,318i e21,e30 316-320 323iki 84 09,e36 316-320 Perdavmai-3,25 3,45 3,64 3,91 4,10 4,27 4,45
Vidutinio dydzio:
e30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530,535iA nuo 89.09 Perdavimai-2,56 2,65 2,79 2,91 2,93 3,15 3,23 3,25 3,45 3,46 3,64 3,73 3,91 3,93 4,10 4,27
Dydziausi:
E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3
Perdavimai-2,81 2,93 3,15 3,23 3,46 3,64 3,73 3,91
Del paciu reduktoriu tinkamumo i kitus kebulus: aisku labiausiai dominantys e30- tai patys korpusai vienodi didesniuju e30, tokie pat eina i e24, e28 ir e34- netinka tik galinis dangtelis tvirtinamas 8 varztais.
Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)
mazieji 168 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 4 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 6 varztais) sis korpusas tinka is e30 i e36/5 (kompakta) patys viduriai (dantraciai ir satelitu dezute ar blokiruote) tinka i e30, e36.
vidutinieji 188 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M8 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i 30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3 3l, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530.
didziausi 210 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M10 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3.
aisku yra isimciu: pvz E34, E36 td, tds viduriai buna kitokio dantraciu isnesimo todel lengvai nepersideda ju blokiruote ir benzininio reduktoriaus perdavimo reduktoriu(bet padaroma),
yra e34 reduktoriai vidutinio dydzio su tvirtinimu kaip e32- t.y. ne is virsaus 4 varztai, o soniniai 3- to reduktoriaus 3,73 perdavimas buna kad tinka tik i toki korpusa- neitinka i e30 ar e36...
Apie perdavimus: skaiciai pvz: 3,45 nurodo kad reduktorius letina kardano apsisukimus 3,45 karto ir perduoda jega i ratus. reiskia jusu masinos kardanas apsisuka 3,45 karto o ratai tuo metu apsisuka tik viena rata. todel tokie santykiai ir zymisi 3,45:1.
kuo perdavimo skaicius mazesnis(aukstesnis perdavimas) pvz: 2,65:1 tuo masina bus "ilgesniais" begiais, bet netures dinamikos- tokie perdavimai skirti dyzeliams, nes varikliai (seni D) nemego daug sukiu.
jei perdavimo skaicius didesnis(zemesnis perdavimas) pvz 4,10:1 masina bus trumpais begiais ir tures gera dinamika, bet bus mazas maksimalus greitis. todel norint kazka perdarineti su perdavimais reikia zinoti koks jusu masinos esamas greiciu dezes begiu perdavimas, reduktoriaus perdavimas, kokio dydzio ratais planuojat vazineti ir kiek noresit ar galesit sukti savo varikli (kalba apie rpm skaiciu).
manau trumpai glaustai kad nereiktu zmonem 30psl skaityti. jei kam kokiu klausymu rasykit pm- padesiu.
BMW paciu blokiruociu diskeliu dyziai:
maziausios 168-31,5sq cm 42x76mm,
vidutines 188-43.0sq cm 48x88.25mm
didziausios 210-58,0sq cm 58x103,75mm
Mazieji reduktoriai:
Bmw 2002, 320i,318i e21,e30 316-320 323iki 84 09,e36 316-320 Perdavmai-3,25 3,45 3,64 3,91 4,10 4,27 4,45
Vidutinio dydzio:
e30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530,535iA nuo 89.09 Perdavimai-2,56 2,65 2,79 2,91 2,93 3,15 3,23 3,25 3,45 3,46 3,64 3,73 3,91 3,93 4,10 4,27
Dydziausi:
E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3
Perdavimai-2,81 2,93 3,15 3,23 3,46 3,64 3,73 3,91
Del paciu reduktoriu tinkamumo i kitus kebulus: aisku labiausiai dominantys e30- tai patys korpusai vienodi didesniuju e30, tokie pat eina i e24, e28 ir e34- netinka tik galinis dangtelis tvirtinamas 8 varztais.
Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)
mazieji 168 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 4 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 6 varztais) sis korpusas tinka is e30 i e36/5 (kompakta) patys viduriai (dantraciai ir satelitu dezute ar blokiruote) tinka i e30, e36.
vidutinieji 188 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M8 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i 30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3 3l, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530.
didziausi 210 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M10 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3.
aisku yra isimciu: pvz E34, E36 td, tds viduriai buna kitokio dantraciu isnesimo todel lengvai nepersideda ju blokiruote ir benzininio reduktoriaus perdavimo reduktoriu(bet padaroma),
yra e34 reduktoriai vidutinio dydzio su tvirtinimu kaip e32- t.y. ne is virsaus 4 varztai, o soniniai 3- to reduktoriaus 3,73 perdavimas buna kad tinka tik i toki korpusa- neitinka i e30 ar e36...
Apie perdavimus: skaiciai pvz: 3,45 nurodo kad reduktorius letina kardano apsisukimus 3,45 karto ir perduoda jega i ratus. reiskia jusu masinos kardanas apsisuka 3,45 karto o ratai tuo metu apsisuka tik viena rata. todel tokie santykiai ir zymisi 3,45:1.
kuo perdavimo skaicius mazesnis(aukstesnis perdavimas) pvz: 2,65:1 tuo masina bus "ilgesniais" begiais, bet netures dinamikos- tokie perdavimai skirti dyzeliams, nes varikliai (seni D) nemego daug sukiu.
jei perdavimo skaicius didesnis(zemesnis perdavimas) pvz 4,10:1 masina bus trumpais begiais ir tures gera dinamika, bet bus mazas maksimalus greitis. todel norint kazka perdarineti su perdavimais reikia zinoti koks jusu masinos esamas greiciu dezes begiu perdavimas, reduktoriaus perdavimas, kokio dydzio ratais planuojat vazineti ir kiek noresit ar galesit sukti savo varikli (kalba apie rpm skaiciu).
manau trumpai glaustai kad nereiktu zmonem 30psl skaityti. jei kam kokiu klausymu rasykit pm- padesiu.
Last edited by bachurs on 08 Jan 2010 17:39, edited 1 time in total.
-
- Posts: 399
- Joined: 05 Sep 2007 23:51
- BMW: e trim ir e twenty eight
- Location: Birzingrad-Rubliovka
Re: [All] LSD
gal kas zinot kuom skiriasi sios blokiruotes?nes kiek turejau tai visos buvo kaip apatinej foto,tokia kaip virsutinej pirma kart matau,reduktorius is 324 tdA 3.25 perdavimu
Re: [All] LSD
daugiau niekuom tik korpuso skylių dydžiu, ir tokią ir kitokią teko išimti iš tokio paties modelio auto, tik metai skyrėsi. Mano spėjimas būtų, kad naujesnėse ėjo su didelėm skylėm
vokietis wrote:gal kas zinot kuom skiriasi sios blokiruotes?nes kiek turejau tai visos buvo kaip apatinej foto,tokia kaip virsutinej pirma kart matau,reduktorius is 324 tdA 3.25 perdavimu
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [All] LSD
manau skyles del geresnio ausinimo,tepimo.
Re: [All] LSD
Esu mates kelis isgliaudytus M3 reduktorius (188), visi buvo su tokia LSD kaip pirmoje foto.
BMW e36
-
- Posts: 399
- Joined: 05 Sep 2007 23:51
- BMW: e trim ir e twenty eight
- Location: Birzingrad-Rubliovka
Re: [All] LSD
nu man paprasciausiai idomu pasidare kodel tam difui jokio laisvumo nera,pagalvojau gal virintas tai ir nuemiau dangti.
-
- Posts: 399
- Joined: 05 Sep 2007 23:51
- BMW: e trim ir e twenty eight
- Location: Birzingrad-Rubliovka
Re: [All] LSD
[quote="TAdzhius"]daugiau niekuom tik korpuso skylių dydžiu, ir tokią ir kitokią teko išimti iš tokio paties modelio auto, tik metai skyrėsi. Mano spėjimas būtų, kad naujesnėse ėjo su didelėm skylėm]
skiriasi dar tos stangeles kai pro flanco skyle ziuri,jo kampuotos,o ne apvalios.
skiriasi dar tos stangeles kai pro flanco skyle ziuri,jo kampuotos,o ne apvalios.
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] LSD
as tai ant savo prasifrezavau biski didesnes ir dar galuose prigreziojau, kad tepalai gerai cirkuliuotu. Sporte daugeliu atveju stato radiatorius ir tepalo siurbli papildomai.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [All] LSD
tikrai taip, pamiršau tai paminėti. Nekreipiant dėmesio į tokias smulkmenas visa kita ten identiška
vokietis wrote: skiriasi dar tos stangeles kai pro flanco skyle ziuri,jo kampuotos,o ne apvalios.
Re: [All] LSD
sveiki, paklausiu sioje temoje: turiu bmw e36 1.8 (m43) ir noreciau isideti blokuota reduktoriu. Tarkim nusipirkciau e36 2.5 blokuota reduktoriu ir jo vidurius persikelciau i savo reduktoriu siuo principu http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=29&t=19821 . Viskas tiktu ar visai netiktu?bachurs wrote:Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [All] LSD
Pasiskaityk kas parasyta auksciau pora eiluciu....
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [All] LSD
Gal kas gali pasakyt koks tinkamiausias blokuotas reduktorius butu i e34 m20b25?
Re: [All] LSD
Dabar esamo reduktoriaus perdavima pasiziurek,jei tinka pagal tavo vaziavimo stiliu tai tokio pat ir reikia,arba tik pacio LSD i tavo reduktoriu.Jei netinka perdavimas,tai didesnio arba mazesnio perdavimo.Nechiz wrote:Gal kas gali pasakyt koks tinkamiausias blokuotas reduktorius butu i e34 m20b25?
Re: [All] LSD
Pas mane sake dyzelio uzdetas, nelabai man jis patinka, noretusi kad akseleracija pas jy geresne butu, nes noriu driftint pasimokint.LUAs wrote:Dabar esamo reduktoriaus perdavima pasiziurek,jei tinka pagal tavo vaziavimo stiliu tai tokio pat ir reikia,arba tik pacio LSD i tavo reduktoriu.Jei netinka perdavimas,tai didesnio arba mazesnio perdavimo.Nechiz wrote:Gal kas gali pasakyt koks tinkamiausias blokuotas reduktorius butu i e34 m20b25?