Re: [All] BMW reduktoriai
Posted: 13 Jan 2013 15:28
As uzkalu su panasaus diametro vamzdziu.
As tai su plaktuku uzkalu, tik kita puse reikia gana smarkiai lakyti, nes kalant kita puse pakyla.Artasz wrote:kaip jus uzdedat sparnuote greiciui? uzkalat su kazkokiu panasaus diametro vamzdziu ar ipresuojat? isvis ar galima ipresuoti? guoli apacioje nepazeisiu?
Cia teisingiausias uzdejimo budas. Nes jei daug kartu kali, vis ,,nusipjauna,, po rieve metalo. Ir paskutiniam mano rinktam labai lengvai uzsimove, nereikejo nei kalti, buvo baime kad atsoks, bet viskas gerai, dar vaziuojaPingvinas wrote:o dar paprasciau ir tvarkingiau pakaitinat ir uzkrenta pati,nereikia kapot nieko
Skaityk foruma ir vartyk detaliu kataloga.Legal wrote:Sveiki noriejau paklausti ar tiktu reduktorius is 325tds E36 i maniski 320 E36 ir kaip tai acipieptu dinamikai,ačiū uz atcakyma:)
Jei neturi dinamometrinio rakto, tai žiūrėk su kokio ilgio prailginimu atsuksi, su tokiu ir užveržk, kiek smarvės turi aišku pradėk nuo trumpiausio prailginimo ir nepamiršk klijų papilt ant sriegio bėje turėjai omeny greičių dėžės flanšą trbt?Artasz wrote:pagalbos
reikia pakeisti kardano flansa, visa kita lieka savo vietoje, kaip suzinoti teisinga verzimo jega?
paieskok manual'o, manau ten turėtų būt parašytaArtasz wrote:kalbu apie reduktoriaus kardano flansa.
Zinau, kad NM, bet kaip suzinoti kiek NM ji uzverzti? dinamometrini rakta turiu. pvz: atsukinejant paziuresiu kiek NM reikia atsukti ji o veliau uzsuksiu su tiek pat NM ? ar neiseis taip?
Perskaityk dar karta ka as parasiau.Artasz wrote:kalbu apie reduktoriaus kardano flansa.
Zinau, kad NM, bet kaip suzinoti kiek NM ji uzverzti? dinamometrini rakta turiu. pvz: atsukinejant paziuresiu kiek NM reikia atsukti ji o veliau uzsuksiu su tiek pat NM ? ar neiseis taip?
Su tuo paciu dinamometriniu raktu, bet aisku ten tu Nm gal kokie 5 Ieskokis manualo internete.Artasz wrote:tai gal paaiskintum kaip ta guoliu pasipriesinima pamatuoti?
aišku galima, dedi didesniu perdavimu reduktoriu, mažesnius ratus, bet aišku topspeed'as iškart mažėjacomodo wrote:Turiu klausima,ar imanoma pasikeitus i kitoki reduktoriu su kitokiu perdavimu,padidint isibegejima iki 100pvz(dinamika). m43b16 variklis (ne keitus i galingesni varikli) p.s mechanine deze.
Tai pas mane kaip suprantu 3.45 ,tai turbut geriau det nuo 4,10? tai kaip suprantu padideja sukimo momentas,masina vaziuos ant zemesniu apsuku? Ratai R17Borato wrote:aišku galima, dedi didesniu perdavimu reduktoriu, mažesnius ratus, bet aišku topspeed'as iškart mažėjacomodo wrote:Turiu klausima,ar imanoma pasikeitus i kitoki reduktoriu su kitokiu perdavimu,padidint isibegejima iki 100pvz(dinamika). m43b16 variklis (ne keitus i galingesni varikli) p.s mechanine deze.