Page 1 of 1

[e36] garsai greičių dėžėje

Posted: 18 Jan 2016 16:20
by n0isy
Sveiki, 318is važiuojant įjungtu bet kokiu bėgiu, sklinda garsas lyg kažkas trintusi dugne, bet ant laisvų, riedant ar važiuojant 5 pavara jokių garsų nėra. Kur ieškoti problemos, dėžėje, reduktoriuje ar čia guolis koks? Važinėju jau taip visus metus, bijau, kad neužsikirstų ratai važiuojant jeigu tai reduktorius koks į pabaigą. Ačiū už bet kokią informaciją :)

Re: [e36] garsai greičių dėžėje

Posted: 14 Feb 2016 19:52
by tadux
pirma tepalų lygi pasitikrink dėžėje ir reduktoriuje.

Re: [e36] garsai greičių dėžėje

Posted: 07 Mar 2016 22:23
by XR4ever
Jei dezej truksta tepalo, pirmiausia pasijunta zeminant i 2tra pavara, kuo greitis didesnis, tuo labiau. Is pradziu tik sukaukia kol isisuka deze, veliau ima jungtis su trakstelejimu, dar veliau pasidaro sunku ikisti begi, ypac is kokio 4 i 2ra. Daznai iseinamojo veleno riebokslis prakiura, dar dazniau- perjungimo svirties.
Garsai is reduktoriaus labiau skiriasi akceleruojant ir stabdant pavara, arba vairu stipriais staigiais zigzagais diferenciala priverciant dirbti i skirtingas puses.
Bet jei 5 pavara ar laisva uztyla - tai tik dezes beda, nei reduktorius, nei kardano ar ratu guoliai nuo pavaros nepriklauso.

Re: [e36] garsai greičių dėžėje

Posted: 20 Mar 2016 23:51
by Thomka
Man panasi beda ant 725, dazniausiai tik ijungus antra pavara ir spaudziant gaza pasigirsta toks uzimas, poto nutyla ir kitom pavarom nesigirdi, tai cia ir deze greiciausiai bus taip? O jai truksta tepalo, tai jo pripylus ar pakeitus nustoja uzt ar jau cia sudyla kaskas ir reikia remonto/keist deze?

Re: [e36] garsai greičių dėžėje

Posted: 20 Apr 2016 21:00
by n0isy
XR4ever wrote:Jei dezej truksta tepalo, pirmiausia pasijunta zeminant i 2tra pavara, kuo greitis didesnis, tuo labiau. Is pradziu tik sukaukia kol isisuka deze, veliau ima jungtis su trakstelejimu, dar veliau pasidaro sunku ikisti begi, ypac is kokio 4 i 2ra. Daznai iseinamojo veleno riebokslis prakiura, dar dazniau- perjungimo svirties.
Garsai is reduktoriaus labiau skiriasi akceleruojant ir stabdant pavara, arba vairu stipriais staigiais zigzagais diferenciala priverciant dirbti i skirtingas puses.
Bet jei 5 pavara ar laisva uztyla - tai tik dezes beda, nei reduktorius, nei kardano ar ratu guoliai nuo pavaros nepriklauso.
Dėui už išsamų paaiškinimą, greičiausiai problema bus dėžėje, nes man sunkiai jungiasi 1 bėgis, reik vos nesustoti reikia, kitaip pjauna :/ bet ir su antru būna retai, bet pasitaiko