Page 1 of 62

[All] LSD

Posted: 02 Feb 2006 21:53
by VaidasBMW
bachurs wrote:maciau buvo noras kazka pasisteminto parasyti tai pasistengiau biski:

BMW paciu blokiruociu diskeliu dyziai:
maziausios 168-31,5sq cm 42x76mm,
vidutines 188-43.0sq cm 48x88.25mm
didziausios 210-58,0sq cm 58x103,75mm

Mazieji reduktoriai:
Bmw 2002, 320i,318i e21,e30 316-320 323iki 84 09,e36 316-320 Perdavmai-3,25 3,45 3,64 3,91 4,10 4,27 4,45

Vidutinio dydzio:
e30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530,535iA nuo 89.09 Perdavimai-2,56 2,65 2,79 2,91 2,93 3,15 3,23 3,25 3,45 3,46 3,64 3,73 3,91 3,93 4,10 4,27

Dydziausi:
E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3
Perdavimai-2,81 2,93 3,15 3,23 3,46 3,64 3,73 3,91

Del paciu reduktoriu tinkamumo i kitus kebulus: aisku labiausiai dominantys e30- tai patys korpusai vienodi didesniuju e30, tokie pat eina i e24, e28 ir e34- netinka tik galinis dangtelis tvirtinamas 8 varztais.
Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)

mazieji 168 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 4 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 6 varztais) sis korpusas tinka is e30 i e36/5 (kompakta) patys viduriai (dantraciai ir satelitu dezute ar blokiruote) tinka i e30, e36.

vidutinieji 188 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 8 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M8 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i 30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3 3l, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530.

didziausi 210 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M10 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3.

aisku yra isimciu: pvz E34, E36 td, tds viduriai buna kitokio dantraciu isnesimo todel lengvai nepersideda ju blokiruote ir benzininio reduktoriaus perdavimo reduktoriu(bet padaroma),
yra e34 reduktoriai vidutinio dydzio su tvirtinimu kaip e32- t.y. ne is virsaus 4 varztai, o soniniai 3- to reduktoriaus 3,73 perdavimas buna kad tinka tik i toki korpusa- neitinka i e30 ar e36...

Apie perdavimus: skaiciai pvz: 3,45 nurodo kad reduktorius letina kardano apsisukimus 3,45 karto ir perduoda jega i ratus. reiskia jusu masinos kardanas apsisuka 3,45 karto o ratai tuo metu apsisuka tik viena rata. todel tokie santykiai ir zymisi 3,45:1.
kuo perdavimo skaicius mazesnis(aukstesnis perdavimas) pvz: 2,65:1 tuo masina bus "ilgesniais" begiais, bet netures dinamikos- tokie perdavimai skirti dyzeliams, nes varikliai (seni D) nemego daug sukiu.
jei perdavimo skaicius didesnis(zemesnis perdavimas) pvz 4,10:1 masina bus trumpais begiais ir tures gera dinamika, bet bus mazas maksimalus greitis. todel norint kazka perdarineti su perdavimais reikia zinoti koks jusu masinos esamas greiciu dezes begiu perdavimas, reduktoriaus perdavimas, kokio dydzio ratais planuojat vazineti ir kiek noresit ar galesit sukti savo varikli (kalba apie rpm skaiciu).

manau trumpai glaustai kad nereiktu zmonem 30psl skaityti. jei kam kokiu klausymu rasykit pm- padesiu.

Posted: 02 Feb 2006 21:55
by delma_s
E30 yra advieju tipo reduktoriai: didieji ir mazieji, skiriasi pagrindines poros dydziu :V

Posted: 03 Feb 2006 00:25
by Poviliukas
Galima ideti, tiktai kuris pas tave BMW tai taip ir neparasei kngt

Posted: 03 Feb 2006 03:18
by AndriuxaBMW
galima ideti neoriginalia ,o originalios tik perdavimus gali pasikeisti ir tai nevisad iseina,labai daug niuansu buna

Posted: 03 Feb 2006 12:26
by Jegeris
O i e34 tds kas nors bandet (i)

Posted: 03 Feb 2006 12:36
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:O i e34 tds kas nors bandet (i)
nera gi skirtumo koks variklis esme paciam reduktoriu ,pasakysiu taip i bent koki reduktoriu galima ideti neoriginalia blokiruote ,kad ir i opelio ar audi ,o originalia blokiruote galima taipogi ideti su visu reduktoriumi,tai geriausias variantas . pacia blokiruote irgi galima ideti ,bet ten jau tiksliai reikia ziureti,kas kaip nes kartais gaunasi labai dideli laisvumai ,ir paskui labai greit ateina lsd pabaiga vnz gaunasi nerealus gimdymai

Posted: 03 Feb 2006 16:07
by Jegeris
O kaip su perdavimu skaiciais? Pas mane yra 2.64 tai panasiausia 540to 2.93. kas pasikeistu isidejus nuo 525 su 3.23? (i)

Posted: 03 Feb 2006 17:11
by KLP325
pasikeistu dinamika: trumpesni begiai means greitesnis isibegejimas, mazesnis top speed

Posted: 03 Feb 2006 18:11
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:O kaip su perdavimu skaiciais? Pas mane yra 2.64 tai panasiausia 540to 2.93. kas pasikeistu isidejus nuo 525 su 3.23? (i)
kazin ar tau iseitu ideti is 2.93 i 3.23 ,kaip minejau skirtumas gali buti minimalus

Posted: 06 Feb 2006 11:39
by Jegeris
Tai kaip suprantu nesigaus i dyzeli blokiruotes isidet, nes pas mane tai 2.64,o panasiausia pas 540 yra 2.93 tai cia jau belekokio didumo skirtumas. Ir dar kaip zmogui negudriam paaiskinkit, kai perdavimo sk dideja, tai greitis mazeja,ar kaip? sad

Posted: 06 Feb 2006 22:44
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:Tai kaip suprantu nesigaus i dyzeli blokiruotes isidet, nes pas mane tai 2.64,o panasiausia pas 540 yra 2.93 tai cia jau belekokio didumo skirtumas. Ir dar kaip zmogui negudriam paaiskinkit, kai perdavimo sk dideja, tai greitis mazeja,ar kaip? sad
iseis isideti jai rasi tokiu perdavimu blokuota reduktoriu

Posted: 07 Feb 2006 18:02
by Jegeris
Nu kad ytariu beda rasti tokiu paciu perdavimu blokuota reduktoriu sad . O jei i tapati reduktoriu blokiruote ideti, ar bandet kasnors ir kiek tai laiko ir pinigu uzimtu (?)

Posted: 07 Feb 2006 18:36
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:Nu kad ytariu beda rasti tokiu paciu perdavimu blokuota reduktoriu sad . O jei i tapati reduktoriu blokiruote ideti, ar bandet kasnors ir kiek tai laiko ir pinigu uzimtu (?)
na cia nuo tekintoju priklauso

Posted: 11 Feb 2006 12:08
by Jegeris
Ta prasme, blokiruote isimt is vieno reduktoriaus ir permest i kita, kad perdavimo skaicius taspat liktu neiseina (?)

Posted: 11 Feb 2006 13:08
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:Ta prasme, blokiruote isimt is vieno reduktoriaus ir permest i kita, kad perdavimo skaicius taspat liktu neiseina (?)
iseina bet nevisad , na kaip cia tau paaiskint ,kai kuriu reduktoriu vidiniai parametrai skiriasi o tai susija su perdavimais

Posted: 11 Feb 2006 16:15
by Jegeris
Tai kiek suprantu reik dvi isardyt ir arba sudesi arba ne. O gal cia nuo reduktoriu dydziu tik priklauso, kiek zinau triju dydziu buna.

Posted: 11 Feb 2006 17:48
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:Tai kiek suprantu reik dvi isardyt ir arba sudesi arba ne. O gal cia nuo reduktoriu dydziu tik priklauso, kiek zinau triju dydziu buna.
priklauso ir nuo dydziu ,bet buna kad reduktoriai vienodi o blokiruotes be perdavimo ir neidesi

Posted: 15 Feb 2006 13:06
by Jegeris
Na radau as atskirai blokiruote. Ar imanoma ja vizualiai apziurejus ivertint: tiks, netiks. Kaip patikrint, kad ji gera(veikianti). Cia be reduktoriaus vien tik blokiruote. Ar daug vargo ja iprudint i reduktoriu? Koks tepalas i reduktoriu pilasi?

Posted: 15 Feb 2006 13:13
by AndriuxaBMW
Jegeris wrote:Na radau as atskirai blokiruote. Ar imanoma ja vizualiai apziurejus ivertint: tiks, netiks. Kaip patikrint, kad ji gera(veikianti). Cia be reduktoriaus vien tik blokiruote. Ar daug vargo ja iprudint i reduktoriu? Koks tepalas i reduktoriu pilasi?
kaip tai atskirai ???? ir kokia ta blokiruote torseno ,viskozine ar diskeline ???? jai nori isitikint kaip veikia reikia ja isardyti

Posted: 15 Feb 2006 13:32
by Jegeris
Na nezinau, sako nuo e 34. Tai i ka atkreipt demesi?