[All] LSD
Posted: 02 Feb 2006 21:53
bachurs wrote:maciau buvo noras kazka pasisteminto parasyti tai pasistengiau biski:
BMW paciu blokiruociu diskeliu dyziai:
maziausios 168-31,5sq cm 42x76mm,
vidutines 188-43.0sq cm 48x88.25mm
didziausios 210-58,0sq cm 58x103,75mm
Mazieji reduktoriai:
Bmw 2002, 320i,318i e21,e30 316-320 323iki 84 09,e36 316-320 Perdavmai-3,25 3,45 3,64 3,91 4,10 4,27 4,45
Vidutinio dydzio:
e30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530,535iA nuo 89.09 Perdavimai-2,56 2,65 2,79 2,91 2,93 3,15 3,23 3,25 3,45 3,46 3,64 3,73 3,91 3,93 4,10 4,27
Dydziausi:
E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3
Perdavimai-2,81 2,93 3,15 3,23 3,46 3,64 3,73 3,91
Del paciu reduktoriu tinkamumo i kitus kebulus: aisku labiausiai dominantys e30- tai patys korpusai vienodi didesniuju e30, tokie pat eina i e24, e28 ir e34- netinka tik galinis dangtelis tvirtinamas 8 varztais.
Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)
mazieji 168 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 4 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 6 varztais) sis korpusas tinka is e30 i e36/5 (kompakta) patys viduriai (dantraciai ir satelitu dezute ar blokiruote) tinka i e30, e36.
vidutinieji 188 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 8 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M8 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i 30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3 3l, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530.
didziausi 210 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M10 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3.
aisku yra isimciu: pvz E34, E36 td, tds viduriai buna kitokio dantraciu isnesimo todel lengvai nepersideda ju blokiruote ir benzininio reduktoriaus perdavimo reduktoriu(bet padaroma),
yra e34 reduktoriai vidutinio dydzio su tvirtinimu kaip e32- t.y. ne is virsaus 4 varztai, o soniniai 3- to reduktoriaus 3,73 perdavimas buna kad tinka tik i toki korpusa- neitinka i e30 ar e36...
Apie perdavimus: skaiciai pvz: 3,45 nurodo kad reduktorius letina kardano apsisukimus 3,45 karto ir perduoda jega i ratus. reiskia jusu masinos kardanas apsisuka 3,45 karto o ratai tuo metu apsisuka tik viena rata. todel tokie santykiai ir zymisi 3,45:1.
kuo perdavimo skaicius mazesnis(aukstesnis perdavimas) pvz: 2,65:1 tuo masina bus "ilgesniais" begiais, bet netures dinamikos- tokie perdavimai skirti dyzeliams, nes varikliai (seni D) nemego daug sukiu.
jei perdavimo skaicius didesnis(zemesnis perdavimas) pvz 4,10:1 masina bus trumpais begiais ir tures gera dinamika, bet bus mazas maksimalus greitis. todel norint kazka perdarineti su perdavimais reikia zinoti koks jusu masinos esamas greiciu dezes begiu perdavimas, reduktoriaus perdavimas, kokio dydzio ratais planuojat vazineti ir kiek noresit ar galesit sukti savo varikli (kalba apie rpm skaiciu).
manau trumpai glaustai kad nereiktu zmonem 30psl skaityti. jei kam kokiu klausymu rasykit pm- padesiu.