[All] LSD

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
VaidasBMW
BMW Fan draugas
Posts: 139
Joined: 18 Jan 2006 14:41
BMW: e60 530dA
Location: Kedainiai
Contact:

[All] LSD

Post by VaidasBMW » 02 Feb 2006 21:53

bachurs wrote:maciau buvo noras kazka pasisteminto parasyti tai pasistengiau biski:

BMW paciu blokiruociu diskeliu dyziai:
maziausios 168-31,5sq cm 42x76mm,
vidutines 188-43.0sq cm 48x88.25mm
didziausios 210-58,0sq cm 58x103,75mm

Mazieji reduktoriai:
Bmw 2002, 320i,318i e21,e30 316-320 323iki 84 09,e36 316-320 Perdavmai-3,25 3,45 3,64 3,91 4,10 4,27 4,45

Vidutinio dydzio:
e30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530,535iA nuo 89.09 Perdavimai-2,56 2,65 2,79 2,91 2,93 3,15 3,23 3,25 3,45 3,46 3,64 3,73 3,91 3,93 4,10 4,27

Dydziausi:
E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3
Perdavimai-2,81 2,93 3,15 3,23 3,46 3,64 3,73 3,91

Del paciu reduktoriu tinkamumo i kitus kebulus: aisku labiausiai dominantys e30- tai patys korpusai vienodi didesniuju e30, tokie pat eina i e24, e28 ir e34- netinka tik galinis dangtelis tvirtinamas 8 varztais.
Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)

mazieji 168 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 4 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 6 varztais) sis korpusas tinka is e30 i e36/5 (kompakta) patys viduriai (dantraciai ir satelitu dezute ar blokiruote) tinka i e30, e36.

vidutinieji 188 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 8 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M8 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i 30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3 3l, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530.

didziausi 210 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M10 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3.

aisku yra isimciu: pvz E34, E36 td, tds viduriai buna kitokio dantraciu isnesimo todel lengvai nepersideda ju blokiruote ir benzininio reduktoriaus perdavimo reduktoriu(bet padaroma),
yra e34 reduktoriai vidutinio dydzio su tvirtinimu kaip e32- t.y. ne is virsaus 4 varztai, o soniniai 3- to reduktoriaus 3,73 perdavimas buna kad tinka tik i toki korpusa- neitinka i e30 ar e36...

Apie perdavimus: skaiciai pvz: 3,45 nurodo kad reduktorius letina kardano apsisukimus 3,45 karto ir perduoda jega i ratus. reiskia jusu masinos kardanas apsisuka 3,45 karto o ratai tuo metu apsisuka tik viena rata. todel tokie santykiai ir zymisi 3,45:1.
kuo perdavimo skaicius mazesnis(aukstesnis perdavimas) pvz: 2,65:1 tuo masina bus "ilgesniais" begiais, bet netures dinamikos- tokie perdavimai skirti dyzeliams, nes varikliai (seni D) nemego daug sukiu.
jei perdavimo skaicius didesnis(zemesnis perdavimas) pvz 4,10:1 masina bus trumpais begiais ir tures gera dinamika, bet bus mazas maksimalus greitis. todel norint kazka perdarineti su perdavimais reikia zinoti koks jusu masinos esamas greiciu dezes begiu perdavimas, reduktoriaus perdavimas, kokio dydzio ratais planuojat vazineti ir kiek noresit ar galesit sukti savo varikli (kalba apie rpm skaiciu).

manau trumpai glaustai kad nereiktu zmonem 30psl skaityti. jei kam kokiu klausymu rasykit pm- padesiu.
[flash=486x60]C:\Documents and Settings\Vaidas\Desktop\Untitled-2.swf[/flash]

User avatar
delma_s
Posts: 761
Joined: 14 Jan 2006 19:04
BMW: E30, E46, f11, z4
Location: vakariau europos
Contact:

Post by delma_s » 02 Feb 2006 21:55

E30 yra advieju tipo reduktoriai: didieji ir mazieji, skiriasi pagrindines poros dydziu :V
...

Poviliukas
Posts: 481
Joined: 14 Jan 2006 19:55
BMW: e24 635CSi '84
Location: Kaunas
Contact:

Post by Poviliukas » 03 Feb 2006 00:25

Galima ideti, tiktai kuris pas tave BMW tai taip ir neparasei kngt

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Feb 2006 03:18

galima ideti neoriginalia ,o originalios tik perdavimus gali pasikeisti ir tai nevisad iseina,labai daug niuansu buna
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 03 Feb 2006 12:26

O i e34 tds kas nors bandet (i)

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Feb 2006 12:36

Jegeris wrote:O i e34 tds kas nors bandet (i)
nera gi skirtumo koks variklis esme paciam reduktoriu ,pasakysiu taip i bent koki reduktoriu galima ideti neoriginalia blokiruote ,kad ir i opelio ar audi ,o originalia blokiruote galima taipogi ideti su visu reduktoriumi,tai geriausias variantas . pacia blokiruote irgi galima ideti ,bet ten jau tiksliai reikia ziureti,kas kaip nes kartais gaunasi labai dideli laisvumai ,ir paskui labai greit ateina lsd pabaiga vnz gaunasi nerealus gimdymai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 03 Feb 2006 16:07

O kaip su perdavimu skaiciais? Pas mane yra 2.64 tai panasiausia 540to 2.93. kas pasikeistu isidejus nuo 525 su 3.23? (i)

User avatar
KLP325
BMW Fan narys
Posts: 418
Joined: 15 Jan 2006 18:54
BMW: Alpine Weiss Jap Yo
Location: Klaipėda, Lietuva
Contact:

Post by KLP325 » 03 Feb 2006 17:11

pasikeistu dinamika: trumpesni begiai means greitesnis isibegejimas, mazesnis top speed
Every day is a Racing day. . .

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 03 Feb 2006 18:11

Jegeris wrote:O kaip su perdavimu skaiciais? Pas mane yra 2.64 tai panasiausia 540to 2.93. kas pasikeistu isidejus nuo 525 su 3.23? (i)
kazin ar tau iseitu ideti is 2.93 i 3.23 ,kaip minejau skirtumas gali buti minimalus
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 06 Feb 2006 11:39

Tai kaip suprantu nesigaus i dyzeli blokiruotes isidet, nes pas mane tai 2.64,o panasiausia pas 540 yra 2.93 tai cia jau belekokio didumo skirtumas. Ir dar kaip zmogui negudriam paaiskinkit, kai perdavimo sk dideja, tai greitis mazeja,ar kaip? sad

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 06 Feb 2006 22:44

Jegeris wrote:Tai kaip suprantu nesigaus i dyzeli blokiruotes isidet, nes pas mane tai 2.64,o panasiausia pas 540 yra 2.93 tai cia jau belekokio didumo skirtumas. Ir dar kaip zmogui negudriam paaiskinkit, kai perdavimo sk dideja, tai greitis mazeja,ar kaip? sad
iseis isideti jai rasi tokiu perdavimu blokuota reduktoriu
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 07 Feb 2006 18:02

Nu kad ytariu beda rasti tokiu paciu perdavimu blokuota reduktoriu sad . O jei i tapati reduktoriu blokiruote ideti, ar bandet kasnors ir kiek tai laiko ir pinigu uzimtu (?)

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 07 Feb 2006 18:36

Jegeris wrote:Nu kad ytariu beda rasti tokiu paciu perdavimu blokuota reduktoriu sad . O jei i tapati reduktoriu blokiruote ideti, ar bandet kasnors ir kiek tai laiko ir pinigu uzimtu (?)
na cia nuo tekintoju priklauso
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 11 Feb 2006 12:08

Ta prasme, blokiruote isimt is vieno reduktoriaus ir permest i kita, kad perdavimo skaicius taspat liktu neiseina (?)

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 11 Feb 2006 13:08

Jegeris wrote:Ta prasme, blokiruote isimt is vieno reduktoriaus ir permest i kita, kad perdavimo skaicius taspat liktu neiseina (?)
iseina bet nevisad , na kaip cia tau paaiskint ,kai kuriu reduktoriu vidiniai parametrai skiriasi o tai susija su perdavimais
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 11 Feb 2006 16:15

Tai kiek suprantu reik dvi isardyt ir arba sudesi arba ne. O gal cia nuo reduktoriu dydziu tik priklauso, kiek zinau triju dydziu buna.

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 11 Feb 2006 17:48

Jegeris wrote:Tai kiek suprantu reik dvi isardyt ir arba sudesi arba ne. O gal cia nuo reduktoriu dydziu tik priklauso, kiek zinau triju dydziu buna.
priklauso ir nuo dydziu ,bet buna kad reduktoriai vienodi o blokiruotes be perdavimo ir neidesi
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 15 Feb 2006 13:06

Na radau as atskirai blokiruote. Ar imanoma ja vizualiai apziurejus ivertint: tiks, netiks. Kaip patikrint, kad ji gera(veikianti). Cia be reduktoriaus vien tik blokiruote. Ar daug vargo ja iprudint i reduktoriu? Koks tepalas i reduktoriu pilasi?

User avatar
AndriuxaBMW
BMW Fan brolis
Posts: 1817
Joined: 13 Jan 2006 11:56
BMW: e30 sr20det M-Tech II
Location: Kaunas
Contact:

Post by AndriuxaBMW » 15 Feb 2006 13:13

Jegeris wrote:Na radau as atskirai blokiruote. Ar imanoma ja vizualiai apziurejus ivertint: tiks, netiks. Kaip patikrint, kad ji gera(veikianti). Cia be reduktoriaus vien tik blokiruote. Ar daug vargo ja iprudint i reduktoriu? Koks tepalas i reduktoriu pilasi?
kaip tai atskirai ???? ir kokia ta blokiruote torseno ,viskozine ar diskeline ???? jai nori isitikint kaip veikia reikia ja isardyti
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Post by Jegeris » 15 Feb 2006 13:32

Na nezinau, sako nuo e 34. Tai i ka atkreipt demesi?

Post Reply