[All] LSD
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- VaidasBMW
- BMW Fan draugas
- Posts: 139
- Joined: 18 Jan 2006 14:41
- BMW: e60 530dA
- Location: Kedainiai
- Contact:
[All] LSD
bachurs wrote:maciau buvo noras kazka pasisteminto parasyti tai pasistengiau biski:
BMW paciu blokiruociu diskeliu dyziai:
maziausios 168-31,5sq cm 42x76mm,
vidutines 188-43.0sq cm 48x88.25mm
didziausios 210-58,0sq cm 58x103,75mm
Mazieji reduktoriai:
Bmw 2002, 320i,318i e21,e30 316-320 323iki 84 09,e36 316-320 Perdavmai-3,25 3,45 3,64 3,91 4,10 4,27 4,45
Vidutinio dydzio:
e30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530,535iA nuo 89.09 Perdavimai-2,56 2,65 2,79 2,91 2,93 3,15 3,23 3,25 3,45 3,46 3,64 3,73 3,91 3,93 4,10 4,27
Dydziausi:
E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3
Perdavimai-2,81 2,93 3,15 3,23 3,46 3,64 3,73 3,91
Del paciu reduktoriu tinkamumo i kitus kebulus: aisku labiausiai dominantys e30- tai patys korpusai vienodi didesniuju e30, tokie pat eina i e24, e28 ir e34- netinka tik galinis dangtelis tvirtinamas 8 varztais.
Del blokuotu reduktoriu(LSD)- visus paprastus(neblokuotus) reduktorius galima perdaryti i blokuotus(LSD) tik i ta ar kita reikiamo perdavimo reduktoriu idejus pacia blokiruote (dar vairantas virinti, nu bet cia jau....)
mazieji 168 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 4 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 6 varztais) sis korpusas tinka is e30 i e36/5 (kompakta) patys viduriai (dantraciai ir satelitu dezute ar blokiruote) tinka i e30, e36.
vidutinieji 188 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 8 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M8 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i 30 325i, 325e(327), M3,323 nuo 84 09, E36 323, 325, 328, M3 3l, Z3coupe roadster, e23 (ne visuose) ,e24(ne visuose),e28(ne visuose),e34 520-530.
didziausi 210 korpusai- (atpazinti galima is soniniu guoliu dangteliu tvirtinimo 6 varztais ir galinio dangtelio tvirtinimo 8 varztais, pusasiai tvirtinasi 6 M10 varztais) siu reduktoriu viduriai tinka i E28 M5, E34 M5, 540, E36 M3 3,2l, e39 M5 V8, e32 735-750, e38 740, 750, e23 732-735, e24 m6, E46 M3.
aisku yra isimciu: pvz E34, E36 td, tds viduriai buna kitokio dantraciu isnesimo todel lengvai nepersideda ju blokiruote ir benzininio reduktoriaus perdavimo reduktoriu(bet padaroma),
yra e34 reduktoriai vidutinio dydzio su tvirtinimu kaip e32- t.y. ne is virsaus 4 varztai, o soniniai 3- to reduktoriaus 3,73 perdavimas buna kad tinka tik i toki korpusa- neitinka i e30 ar e36...
Apie perdavimus: skaiciai pvz: 3,45 nurodo kad reduktorius letina kardano apsisukimus 3,45 karto ir perduoda jega i ratus. reiskia jusu masinos kardanas apsisuka 3,45 karto o ratai tuo metu apsisuka tik viena rata. todel tokie santykiai ir zymisi 3,45:1.
kuo perdavimo skaicius mazesnis(aukstesnis perdavimas) pvz: 2,65:1 tuo masina bus "ilgesniais" begiais, bet netures dinamikos- tokie perdavimai skirti dyzeliams, nes varikliai (seni D) nemego daug sukiu.
jei perdavimo skaicius didesnis(zemesnis perdavimas) pvz 4,10:1 masina bus trumpais begiais ir tures gera dinamika, bet bus mazas maksimalus greitis. todel norint kazka perdarineti su perdavimais reikia zinoti koks jusu masinos esamas greiciu dezes begiu perdavimas, reduktoriaus perdavimas, kokio dydzio ratais planuojat vazineti ir kiek noresit ar galesit sukti savo varikli (kalba apie rpm skaiciu).
manau trumpai glaustai kad nereiktu zmonem 30psl skaityti. jei kam kokiu klausymu rasykit pm- padesiu.
[flash=486x60]C:\Documents and Settings\Vaidas\Desktop\Untitled-2.swf[/flash]
-
- Posts: 481
- Joined: 14 Jan 2006 19:55
- BMW: e24 635CSi '84
- Location: Kaunas
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
nera gi skirtumo koks variklis esme paciam reduktoriu ,pasakysiu taip i bent koki reduktoriu galima ideti neoriginalia blokiruote ,kad ir i opelio ar audi ,o originalia blokiruote galima taipogi ideti su visu reduktoriumi,tai geriausias variantas . pacia blokiruote irgi galima ideti ,bet ten jau tiksliai reikia ziureti,kas kaip nes kartais gaunasi labai dideli laisvumai ,ir paskui labai greit ateina lsd pabaiga vnz gaunasi nerealus gimdymaiJegeris wrote:O i e34 tds kas nors bandet (i)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
kazin ar tau iseitu ideti is 2.93 i 3.23 ,kaip minejau skirtumas gali buti minimalusJegeris wrote:O kaip su perdavimu skaiciais? Pas mane yra 2.64 tai panasiausia 540to 2.93. kas pasikeistu isidejus nuo 525 su 3.23? (i)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
iseis isideti jai rasi tokiu perdavimu blokuota reduktoriuJegeris wrote:Tai kaip suprantu nesigaus i dyzeli blokiruotes isidet, nes pas mane tai 2.64,o panasiausia pas 540 yra 2.93 tai cia jau belekokio didumo skirtumas. Ir dar kaip zmogui negudriam paaiskinkit, kai perdavimo sk dideja, tai greitis mazeja,ar kaip? sad
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na cia nuo tekintoju priklausoJegeris wrote:Nu kad ytariu beda rasti tokiu paciu perdavimu blokuota reduktoriu sad . O jei i tapati reduktoriu blokiruote ideti, ar bandet kasnors ir kiek tai laiko ir pinigu uzimtu (?)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
iseina bet nevisad , na kaip cia tau paaiskint ,kai kuriu reduktoriu vidiniai parametrai skiriasi o tai susija su perdavimaisJegeris wrote:Ta prasme, blokiruote isimt is vieno reduktoriaus ir permest i kita, kad perdavimo skaicius taspat liktu neiseina (?)
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
priklauso ir nuo dydziu ,bet buna kad reduktoriai vienodi o blokiruotes be perdavimo ir neidesiJegeris wrote:Tai kiek suprantu reik dvi isardyt ir arba sudesi arba ne. O gal cia nuo reduktoriu dydziu tik priklauso, kiek zinau triju dydziu buna.
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
kaip tai atskirai ???? ir kokia ta blokiruote torseno ,viskozine ar diskeline ???? jai nori isitikint kaip veikia reikia ja isardytiJegeris wrote:Na radau as atskirai blokiruote. Ar imanoma ja vizualiai apziurejus ivertint: tiks, netiks. Kaip patikrint, kad ji gera(veikianti). Cia be reduktoriaus vien tik blokiruote. Ar daug vargo ja iprudint i reduktoriu? Koks tepalas i reduktoriu pilasi?
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!