[All] LSD

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
Patiokas.
Posts: 333
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] LSD

Post by Patiokas. » Sun Mar 22, 2015 11:50 am

visu prima susirast blokuota reduktoriu arba blokiruote pacia didziausia 210 korpusu, arba surask dvi tada smulkiai papasakosiu ir parodysiu viska ir antra perpirksiu is taves :)

sinsay
Posts: 54
Joined: Mon Dec 16, 2013 9:44 pm
BMW: e46 330d

Re: [All] LSD

Post by sinsay » Mon Mar 23, 2015 11:47 pm

Ta prasme, reik reduktoriaus 210? o koks perdavimas, nesvarbu?

User avatar
Artik
Posts: 200
Joined: Sat Oct 04, 2008 8:52 pm
BMW: E30 318i Touring, E36 320i Coupe
Location: Klaipėda

Re: [All] LSD

Post by Artik » Tue Mar 24, 2015 8:39 am

sinsay wrote:Ta prasme, reik reduktoriaus 210? o koks perdavimas, nesvarbu?
taip, jis tau siulo nusipirkt 210 LSD reduktoriu. Perdavimas nesvarbu koks, nebent nori sau pasikeist perdavima i 330d.
E30 318i Touring - Restoration project
E36 320i Coupe - TimeAttack project

User avatar
lėnas
Posts: 46
Joined: Sun May 24, 2009 12:00 pm
BMW: e39 535i LSD
Location: Kaunas

Re: [All] LSD

Post by lėnas » Wed Apr 15, 2015 9:49 pm

O man dedant lsd i e39 535i, reikia didziausio ar vidutinio reduktoriaus?
e34 TDS dalimis
e39 530d dalimis

User avatar
tadux
Posts: 1421
Joined: Wed Sep 19, 2007 9:23 pm
BMW: E30 m50b25, E30 318i touring
Location: Utena
Contact:

Re: [All] LSD

Post by tadux » Thu Apr 23, 2015 9:20 pm

sveiki. toks klausimas klausymas iškilo jai LSD 188 reduktoriaus dangtelį (ant kuriuo dedasi guolis) vidinį paviršių nušlifavus 4mm ar dar užteks jo tvirtumo? Šlifuojama nes bus dedama 4 diskeliai. LSD nebus sportui tik šiaip smagiam pasilakstymui padangų padeginimui.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
romkasponka
Posts: 1191
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] LSD

Post by romkasponka » Fri Apr 24, 2015 3:03 pm

tadux wrote:sveiki. toks klausimas klausymas iškilo jai LSD 188 reduktoriaus dangtelį (ant kuriuo dedasi guolis) vidinį paviršių nušlifavus 4mm ar dar užteks jo tvirtumo? Šlifuojama nes bus dedama 4 diskeliai. LSD nebus sportui tik šiaip smagiam pasilakstymui padangų padeginimui.
As vazineju ir visko ten uztenka, bet aisku geriau butu tiesiog nauja dangteli istekinti. Galbut jei uzsidesi kokius draginius slikus su 1000ag gal ir nelaikys...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
tadux
Posts: 1421
Joined: Wed Sep 19, 2007 9:23 pm
BMW: E30 m50b25, E30 318i touring
Location: Utena
Contact:

Re: [All] LSD

Post by tadux » Sat Apr 25, 2015 9:08 pm

oi ne pas mane nepirmos jaunystės m50 ir padangos padrožimui dar orą laiko ir gerai :D. Dėkingas už atsakymą
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
audryla
Posts: 250
Joined: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
BMW: E34 525i 24v lsd; E46 323ci, E46 330d
Location: Utena

Re: [All] LSD

Post by audryla » Sun May 03, 2015 1:32 pm

danats wrote:romka, taip samsonas jas kepa jau nuo pernai vasaros.esu mates samsono isardyta blokiruote tai ten eina keturi metalinei diskeliai ir keturi dengti. beto pats kirpusas yra slifuojamas kad jos tilpu, bei diskeliu ispjovimai skiriasi negu standartiniai. siaip labai patenkinti kas turi ja susideja is ilgaamziskumas geras, po ralio viso sezona blokiruote labai mazai buna sudilusi. beto buvo atvejis kai vienam nusisuko pusasis jis daredejo savo chodu iki servizo apie 30km.
yra padarytu ir po 6 diskelius, aisku dangtelis jau gaminamas kitas buna, beto susidaro ispudis, kad nemaza dalis galvoja jog didint ivarza yra gerai, bet maziau iverzta blokuoja stipriau :ideja
palijoniskis motorsport

User avatar
tadux
Posts: 1421
Joined: Wed Sep 19, 2007 9:23 pm
BMW: E30 m50b25, E30 318i touring
Location: Utena
Contact:

Re: [All] LSD

Post by tadux » Sun May 03, 2015 9:09 pm

Audriau aš įvaržos ir nedariau, aš sukišau 4 diskelius ir tikejausi kad 4mm užteks nušlifuot ir nebus perveržta. aš tik norėjau sukibimo paviršių padidinti kas pasisekė ir dabar gerai kabina blokiruotė. dar gal padėjo ir nauji tepalai supilti nes senieji jau tamsoki buvo.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
audryla
Posts: 250
Joined: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
BMW: E34 525i 24v lsd; E46 323ci, E46 330d
Location: Utena

Re: [All] LSD

Post by audryla » Sun May 03, 2015 10:10 pm

as tau nieko ir nesakau :)
palijoniskis motorsport

User avatar
romkasponka
Posts: 1191
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] LSD

Post by romkasponka » Sun May 03, 2015 11:50 pm

As tai ne 4mm tekinau. Matavau diskelius naujus ir tada pasiskaiciavau kiek tekinti. Pas mane ir.kampai keisti i 30/45. Kabina tikrai gerai, bet kaip ir reikia tiketis ant kibios dangos megsta understeerinti jei gaza smarkiai spaudi. Su keturiais diskeliais tikrai nereikia didelio iverzimo daryti jei nevaziuosi kokiam ralyje arba krose, nes kitaip masina nenores i posuki suktis ant kibios dangos.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
audryla
Posts: 250
Joined: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
BMW: E34 525i 24v lsd; E46 323ci, E46 330d
Location: Utena

Re: [All] LSD

Post by audryla » Mon May 04, 2015 12:18 pm

iverztas supanaseja i virinta, beveik visad vienodai blokuoja ir sunkiau nugalet iverzima (specialiai padaryta), kad max isskestu stumokliukus blokiruotes ir uzspaustu diskelius, juk su maza ivarza tai ivyksta daug lengviau, nu su mazintu kampu tai visai greit sukanda, tik nebe visiems imanoma pasidaryt :)
palijoniskis motorsport

User avatar
Patiokas.
Posts: 333
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] LSD

Post by Patiokas. » Tue May 05, 2015 1:41 pm

standartine yvarza ir naujais diskeliais is krastos nebuvo nei karto kad nesublokuotu, jei diskeliai mire tai jo... bet gi diskeliai 2 nauji krastoj kainuoja 260lt... kam is s spaust vaska jei gali turet garantuota blokavima su maza yvarza. o yvarza stipriai kerta ilgaamziskumui

User avatar
romkasponka
Posts: 1191
Joined: Sun Feb 26, 2006 8:23 pm
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: [All] LSD

Post by romkasponka » Tue May 05, 2015 2:22 pm

Patiokas. wrote:standartine yvarza ir naujais diskeliais is krastos nebuvo nei karto kad nesublokuotu, jei diskeliai mire tai jo... bet gi diskeliai 2 nauji krastoj kainuoja 260lt... kam is s spaust vaska jei gali turet garantuota blokavima su maza yvarza. o yvarza stipriai kerta ilgaamziskumui
Didesne ivarza reikalinga tada kai daznai vazineji/sportuoji ant mazo sukibimu pavirsiu ir ten kur daznai ratas gali buti ore, t.y. ralis, krosas ir panasiai. Tam didina iverzima ir naudoja "astresnius" kampus satelitu aselems, t.y. vietoje standartiniu 45/45 daro 45/30, 45/35, 60/35. Su astresniu kampu ir netgi standartiniu iverzimu blokiruote blokuojasi didesniu procentu. Pas mane padaryta 45/30 ir 4 diskeliai tai ziema kaifas vaziuoti, o vasara reikia nepamirsti posukyje smarkiai gazo nespausti, o prilaikyti arba spausti dugna kai jau beveik tiesiai vaziuoji. Blokiruote betkoku atveju mazina asies pasukamuma, t.y. nesvarbu FWD ar RWD, nes kai ji blokuoja abu ratai sukasi vienodu greiciu, o posukyje tai yra labai blogai. Didelis iverzimas butent ir gadins isukima i posuki, nes galiniai ratai stengsis vaziuoti tiesiai del vienodo greicio.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
audryla
Posts: 250
Joined: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
BMW: E34 525i 24v lsd; E46 323ci, E46 330d
Location: Utena

Re: [All] LSD

Post by audryla » Wed May 06, 2015 12:10 pm

naudojami bukesni kampai, kad lengviau isskestu stumokliukus(dezutes), didinant ivarza (pvz kietinant diskines spyruokles spyruokes) juk sukuriamas ir pasipriesinimas didesnis tiem stumokliukam issiskest, tai dingtu logika visa norint isgaut didziausia imanoma diskeliu uzspaudima, pvz su padarius ivarza 2-3kg pilnai uzspaust diskelius lengviau nei darant kokius 6-7kg..arba kazkur as nesigaudau labai :D
palijoniskis motorsport

User avatar
Patiokas.
Posts: 333
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] LSD

Post by Patiokas. » Wed May 06, 2015 12:31 pm

nesigaudai :D yvarza tai kiek suspausti diskiukai be apkrovos, kuo daugiau suspausi tuo sunkiau juos prasuksi, bet del to graziai vaziuojant jie labai dils. rampu kampai reguliuoja kaip greitai surakins esant apkrovai, duodi gazo ir nuo apkrovos frikciniai diskeliai spaudziami

User avatar
audryla
Posts: 250
Joined: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
BMW: E34 525i 24v lsd; E46 323ci, E46 330d
Location: Utena

Re: [All] LSD

Post by audryla » Wed May 06, 2015 3:20 pm

tai tiek aisku, neaisku kam reikalinga, kad butu iverzimas nebuksuojant, nes buksuojant, kai reikia rakinimo iverzta uzsispaus sunkiau
palijoniskis motorsport

User avatar
Patiokas.
Posts: 333
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] LSD

Post by Patiokas. » Wed May 06, 2015 3:28 pm

jei visada vazineji asfaltu tai viskas ok, bet jei purvynais ar ziema ? didini yvarza kad be apkrovos vis tiek abu ratai suktusi. ** kokia yvarza bus, nuo apkrovos spaus vienodai, jei reikia tarkim 100kg jegos kad surakintu ratus o ant ytempimo gauni 150kg. pradine yvarza orginaliai tarkim 20kg, ja padidinsi iki 50kg. tai ant ytempimo vis tiek reikes 100kad susirakintu. skaiciuok nuo 0 kiek reik surakint, o ne nuo esamos yvarzos. kuo didesne yvarza tuo maziau apkrovos reiks kad sublokuotum ratus

User avatar
audryla
Posts: 250
Joined: Thu Mar 27, 2008 2:04 pm
BMW: E34 525i 24v lsd; E46 323ci, E46 330d
Location: Utena

Re: [All] LSD

Post by audryla » Wed May 06, 2015 5:01 pm

tai sublokuotu gi ir su 2kg, iskart vienam ratui pradejus buksuot, tai kame tas purvas ar sniegas..? pvz iverztas rakins pastoviai 60%, kas sunkins vaziavima posukiuose, mazesnes ivarzos rakins kada reikia ir staigiau, nes spyruokles bus minkstos, tai ta max blokavima tarkim 100% gaut lengviau su maziau iverztu, gaunas sitaip man :D
palijoniskis motorsport

User avatar
Patiokas.
Posts: 333
Joined: Wed Dec 09, 2009 2:48 am
BMW: 650nm + LSD :D
Location: Kaunas

Re: [All] LSD

Post by Patiokas. » Wed May 06, 2015 11:51 pm

nu netaip tu cia supranti. rakina nuo suspaudimo, kuo daugiau spaudi tuo daugiau rakina, pakelk viena rata ir nebus rakinimo nes neytempsi ir nebus apkrovos, ysivaizduok taip, reikia suspaust tiek kad pasiektum tam tikra jega, pradine yvarza neytakoja kokia jega toliau darosi, pradine yvarza duoda tik blokavimo procenta be apkrovos, su apkrova yvarza nieko nekeicia, aprova gaunasi kai variklis bando sukt ratus. sunku tau cia kazkaip isaiskint :)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users